zrnke 41 Posted November 1, 2014 (edited) Alat koji je potreban *kljuc 10mm *kljuc 13mm 1. Vecina onih koji citaju ovo verovatno nisu nikada ni cistili sami EGR, pa zato, prvo da ga lociramo. Kada skinete poklopac motora, videcete nesto ovako: 2. Prikazani su srafovi koje je neophodno skinuti. 3. Prvo odvrnuti matice koje drze nosac poklopca motora, gledano na 2goj slici, 2 matice oznacene crvenom bojom, sa desne strane. Kada ih odvrnete, skinitite nosac poklopca 4. U sledecem koraku, uzmite i sve preostale srafove, malo odvrnite, jer je velika verovatnoca da su zapekli pa je lakse kada je sve idalje pricvrsceno. 5. Zatim odvrnite jedan sraf od 13mm, prvo, a zatim sva 4 od 10mm. Sraf od 10mm izgleda ovako: NAPOMENA: voditi racuna da se ne izgube dihtunzi koji se nalaze izmedju EGR i usisne grane kao i dihtung koji se nalazi sa donje strane EGR (nema ga na svim kolima). Dihtung o kom pricam izgleda ovako 6. Kada ste sve odvrnuli, preostaje vam da otkacite konektor 7. EGR je izvadjen i spremite se da isprljate ruke. Edited January 16, 2020 by neshaoct prebacio slike na FLCS server 1 luka3rd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 1, 2014 Lepo objašnjeno kolega!Žao mi je što je kod mene nepristupačno pa ne mogu da ga skinem bar ne bez velike muke. Jel bilo mnogo gareži? Ima li kakvog osetnog boljitka u vožnji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted November 1, 2014 CIni mi se da lepse radi na leru, i da bolje vuce ispod 2000 obrtaja. Kako nije bilo, uvek ima garezi, samo ga ja redovno cistim da se bas ne zacepi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19969 Posted November 1, 2014 neko je zbog ovoga večeras izvisio ali je vredelo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 1, 2014 Ima jedan dan da te uvatim da raskupusamo ovaj moj pa kud puklo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted November 1, 2014 @Axic , ma Astra je vazna, bice zena @Markobgd Sa zadovoljstvom Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 5, 2014 O blokiranju EGR-a imamo posebnu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/32497-blokiranje-egr-ventila/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Purta 0 Posted November 22, 2014 Nije to nesto komplikovano. Lepo objasnjeno. Cisti se sa nekim odmascivacem i malom cetkicom i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 22, 2014 Nije problem ciscenje, vec pristupacnost Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted November 22, 2014 CIni mi se da lepse radi na leru, i da bolje vuce ispod 2000 obrtaja. Kako nije bilo, uvek ima garezi, samo ga ja redovno cistim da se bas ne zacepi Zrnkemiki @ jesi li na dihtinge stavljao neku diht-masu tj onaj silikon otporan na visoke temp ili tako nešto, ili samo sa tim njegovim već korišćenim dihtunzima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 22, 2014 Moras da vratis te limene originalne dihtunge, a mozes i malo da dodas diht mase, ja sam naneo u bas tankom sloju diht mase koja trpi do 300℃ . Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted November 22, 2014 Nista nisam stavljao. Samo limeni dihtung. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted April 24, 2015 Da li postoji neki tutorijal bas za fiatr stilo 1.9 jtd vezano za ciscenje egr ventila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted April 24, 2015 (edited) Postoji, imas masu klipova na yt a ima i na forumu temahttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47114-%C4%8Di%C5%A1%C4%87enje-usisne-grane-na-jtd/ Edited April 27, 2015 by neshaoct dodao link Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted April 24, 2015 jel na Jopelu ne moze softwerski da se iskljuci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted April 24, 2015 ima li neko linkove neke i sa foruma i sa youtube posto sam trazio ali nista nisam lepo nasao...??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted April 26, 2015 Evo lepog objasnjenja za motor od 88kw 120 konja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leduman 0 Posted April 26, 2015 e samo jos jedno pitanje ,sta je dostupno od tih zajebancija za ciscenje egr kod nas? sta sme da se koristi?i da li postoji nesto na sta treba da obratim paznju da ne ostetim tipa neka membrana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted April 26, 2015 Sredstvo za čišćenje karburatora i samo udri... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 27, 2015 Postoji, imas masu klipova na yt a ima i na forumu temahttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47114-%C4%8Di%C5%A1%C4%87enje-usisne-grane-na-jtd/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
vach 3 Posted May 13, 2015 Pokusavajuci da se informisem sta je za mene najbolja opcija dosao sam do vrhunskog uputstva. Pogledajte link http://www.mediafire.com/view/nxgz2frzy0y/How-to+Fix+the+EGR+on+a+1.9JTD.pdf Ja sam na kraju odlucio da ostavim egr izblokiran i da ga softverski iskljucim... Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka3rd 2 Posted September 10, 2015 Alat koji je potreban*kljuc 10mm*kljuc 13mm 1. Vecina onih koji citaju ovo verovatno nisu nikada ni cistili sami EGR, pa zato, prvo da ga lociramo. Kada skinete poklopac motora, videcete nesto ovako: (uklonio sam slike da ne zauzimam prostor nebitnim...) 2. Prikazani su srafovi koje je neophodno skinuti.Lep trud... ALI, nisi ga "nikada ni" locirao! Samo si prešao na sledeću sliku, bez objašnjenja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted September 27, 2015 Zaokružen crvenom prva slika 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites