Jump to content
FAS Goran
srdjos

Cene održavanja vozila u ovlašćenim servisima / iskustva, mišljenja o njihovom radu

Recommended Posts

On 12/29/2021 at 11:03 AM, shuxx said:

Zašto nije dozvoljen barem vizuelni kontakt sa servisiranjem auta. Da se kroz neko staklo, prozor gleda na radno mesto.

Da ne vidiš kako koriste kilo ključ :) 

Za jbnu zastavu sam imao uputsvo, tačno na koliko kg se zateže bukvalno svaki šraf, koliko je vremena potrebno za zamenu određenog dela, proceduru itd. 

A šta mi vredi i da odem kod majstora da gledam, kad i on to sve radi, ma, biće to kako treba uz, standarno, nemoj da brineš, ako nešto bude, ja sam tu ... 

 

@knezevic76

Slažem se ja Kone da se greške dešavaju, ali, opet kažem, to mu dođe, kao kada čovek ode kod lekara, onaj kaže, upala slepog creva, izvadi ga i onda kao, uh, pa to nije problem !? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, shuxx said:

Neće se zvanični servisi ovajditi od mene, emoji41.png, ja kod mojih majstora uvek budem prisutan, nešto drugo primetim. Nesto naučim.

Ali pitanje

Zašto nije dozvoljen barem vizuelni kontakt sa servisiranjem auta. Da se kroz neko staklo, prozor gleda na radno mesto.

Postoje neki ovl. servisi u Srbiji kod kojih je to moguće (da se kroz staklo gleda dok se servisira vozilo). Znam da je moglo do "Verana" (dok je "radio" pežo) ili danas u Novom Sadu kod "Stojanova" u servisu Honde. Verujem da ima toga još. Ali, i bez toga, ja polažem poverenje i kod onih "nevidljivih".

No, svakako, kada god mogu (kada uspem da ga "ulovim"), ja i u ovl. servisu (unapred) "počastim" majstora koji zaduži moja kola u rad. Ta čast me ekonomski neće osiromašiti i nikada mi nije žao "dati" samom radniku (pa i onom "na prijemu"). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, moron said:

 Ta čast me ekonomski neće osiromašiti i nikada mi nije žao "dati" samom radniku (pa i onom "na prijemu"). 

Lekaru viski, komunalcu crvenu, zubaru 200 gr kafe, a mehaničaru litar rakije... pa nije fer :)

 

Ja se nadam da će ti rešiti taj problem i baš bi voleo da znam šta je bio problem.

Meni sve to zvuči kao neka fabrička greška u menjaču... U svakom slučaju nije prijatno, jbš ga, ako treba negde da kreneš, a znaš da ipak ima nešto što nije kako treba...

 

I da, svaki dan viđam auto i svaki put sam u fazonu, jbt vidi koliki auto :) Verujem da unutra ima mesta za priču. I spolja je lep, mada meni spoljašnji izgled i nije neko merilo, ja volim da je unutra lepo :) 

 

Jesi li menjao gume (zima - leto) a ostavio felne ili si uzeo još jedne felne? Vidiš kakav je moj, sada sa čeličnim, izleda smešno :) bez ratkapni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logično pitanje

Od koga su "ovlašćeni"?

 

Fiat Srbija dozvoljava da servisi koje je ovlastio rade šta im je volja i da u garantnom roku ugrađuju npr. za Fiat 500L NE originalne filtere i delove.

Neka ugrade najjeftiniju kopiju(ali onda su kao i drugi), ali pogledajte cene u prilogu.

Vređa inteligenciju bilo kog vozača (kao glume neki kvalitet), u prevodu ako hoćeš garanciju draćemo te kao vola.

 

Običan servis 500L (1.6d,2019g) i zamena skoro najjeftinijih pločica proizvođača Delphi.

 

Ruke za filtere i ulje 5.475,60

Ruke za pločice        2.116,80

 

Filter vazduha           3.049,92   KOPIJA, Filtron Poljska (inače taj filter košta 720,00din sa pdv-om po Beogradu-provereno)

Filter klime                2.587,80   KOPIJA   Cena 550,00 

Filter goriva               4.123,33   KOPIJA   Cena 2.550,00

Filter ulja                    2.675,80  Original deo

Ulje 0w30 iz Bureta       990,00 litar

Pločice                        5.848,20 KOPIJA Delphi

 

Ukupno 32.087,46 din

Da li je ovo normalno?

 

IMG_6355.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, ricohdjole@gmail.com said:

Logično pitanje

Od koga su "ovlašćeni"?

Od Fiata valjda? Od koga je BMWov servis ovlascen? 

 

Ovlasceni servis garantuje na ugradjene delove i izdaju garanciju na vozilo (ako je u garanciji), a delove koje ugradi, kao originalne, su Ricambi (na ita:original, sa logom FIAT/ALFA/LANCIA). To sto su u Ricambi kutiji delovi Ina, Filtron, SFK, UFI i slicno nema veze, budu izmesani ali su ujedno i skuplji od zamenskih koje kupite u radnji.

Jok, ulje ce vam sipati iz kantice od 1L po ceni od 1000+rsd po kantici, valjda mu je jeftinije uzeti bure od 150-200L Shella i dobiti rabat, ali ujedno i garantovati da je ulje po soecifikacijama za to vozilo...svasta. 

Tu se 'ugradjuje' svasta u ovlascebi servis vozila pod garancijom.. Sama garancija, delovi, rad majstora.. Ali garancija najvise. 

 

Ne znam sta od delova smatrate originalnim, tj sta da pise na njima? Ricambi je naziv za originalni zamenski deo, a ne proizvodjac. 

 

Odrzavanje auta u ovlascenom servisu je najskuplje, ne znam sta ste ocekivali. Zato po isteku garancije retko ko odrzava u ovlascenom servisu vec kod svog majstora od poverenja. Posebno za dizel motor. Ako mislite da je to mnogo za mali servis za 1.6mjet, pitajte za cenu velikog servisa :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na originalnom filteru je nekada pisalo ko je proizvodjac istog. Sada je to izuzetno retko. 

Na filteru vazduha cesto pise samo Mopar, na metalnom filteru ulja takodje - na ulosku je pisalo UFI, na metalnom filteru goriva je pisalo ufi - na ulosku je u pocetku pisalo UFI takodje, sad sve redje ( ocigledno i oni saraju sa dobavljacima ), filteri klime u poslednje vreme su CLEAN, koliko se secam. 

A sto se tice ugradnje zamenskih delova, jednostavno Fiat zmuri na to dok se ne desi neki problem ili se neki klijent ne pozali - sto se srecom do sada nije desilo. 

Ovlasceni servisi rade to sto rade jer drugacije ne mogu zaraditi. Fiatovi rabati su 20-30% a od toga se ne moze ziveti i zaraditi i isplatiti astronomske plate menadzmentu... Jedini brend za koji sam 1000% siguran jer sam ga pored Fiata radio, je HYUNDAI brend ( pretpostavljam i KIA ), tu nema zamenskih zajebancija, sve ide iz Mobisa tj iz originala, ali i to kosta, pa 7 godina garancije... Sve ima svoju cenu. Fiat je ciganija sto se tice garancije. 

 

@ricohdjole@gmail.com

Po racunu mi je jasno gde ste radili. Sta je problem da se zalite ako niste zadovoljni? 

Uostalom ko vas bije po usima da menjate plocice u ovlascenom servisu? Rekao bih danak neiskusvu... Inace, originalne plocice za vase vozilo su oko 12-13k dinara. 

Ovlasceni servisi rade po radnom satu, a duzinu istog ne odredjuju oni vec Fiat na globalnom nivou. Duzina svakog zahvata je posebno definisan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/7/2022 at 7:25 AM, totti said:

Ja ne videh da je igde pominjao Ricambi.

Ja skontao da su mu ugradjivali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ricohdjole@gmail.com said:

Logično pitanje

Od koga su "ovlašćeni"?

 

Fiat Srbija dozvoljava da servisi koje je ovlastio rade šta im je volja i da u garantnom roku ugrađuju npr. za Fiat 500L NE originalne filtere i delove.

Neka ugrade najjeftiniju kopiju(ali onda su kao i drugi), ali pogledajte cene u prilogu.

Vređa inteligenciju bilo kog vozača (kao glume neki kvalitet), u prevodu ako hoćeš garanciju draćemo te kao vola.

 

Običan servis 500L (1.6d,2019g) i zamena skoro najjeftinijih pločica proizvođača Delphi.

 

Ruke za filtere i ulje 5.475,60

Ruke za pločice        2.116,80

 

Filter vazduha           3.049,92   KOPIJA, Filtron Poljska (inače taj filter košta 720,00din sa pdv-om po Beogradu-provereno)

Filter klime                2.587,80   KOPIJA   Cena 550,00 

Filter goriva               4.123,33   KOPIJA   Cena 2.550,00

Filter ulja                    2.675,80  Original deo

Ulje 0w30 iz Bureta       990,00 litar

Pločice                        5.848,20 KOPIJA Delphi

 

Ukupno 32.087,46 din

Da li je ovo normalno?

 

 

 

IMG_6355.jpg

To su veoma normalne cene za ovlašćenu mrežu. Rekao bih da je to i jeftino.

Za škodu fabiju TSI 95 iz 2018. (kod koje se i ne menja filter goriva ), zamena ulja i filtera, kao i prednjih pločica, plaćeno oko 35 hiljada pre oko pola godne. 

Za Yarisa iz 2019. sve to je još i skuplje.

Tako da, ako mene pitaš, ne postoji dizel koji u ovl. mreži ima jeftinije održavanje od Fiata 500L. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za novog Sandera 1,0 TCe 90 prvih pet redovnih servisa ti kod jednog od dilera iz ovl. mreže košta 943,02 evra.

U proseku, 187 evra košta jedan redovan servis tokom prvih 5 godina za Dačija benzinca od 90 ks. Bez troška kočionih elementa ili sl. Zna Dačija zašto mogućava da se doplati za produženu ugovornu garanciju od 7 godina.

Kao što zna i Toyota zašto je izmislila tzv. ugovornu "Relax garanciju" do najviše 10 godina ili 160.000 km ( a po isteku fabričke garancije od 3 godine ili 100.000 km). Da bi mogla da te kolje sa cenom cervisiranja  u ovl. servisnoj mreži.

Svi ovlašćeni servisi kolju (manje ili više), bez obzira na brend. Zašto bi kod Fiata bilo drugačije?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se, ali ta cena je jos uvek daleko od originala... Filter goriva u originalu za to vozilo je oko 6500 din.

Da su mu ugradili sve iz orignala ukupan racun bi bio veci za 10-15% sigurno, ne racunajuci plocice naravno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt, ladno ugradjuju Poljske kopije delova iste one sto ljudi stavljaju i u Punta od 1000e :D

Kakva drzava takvi ovlasceni servisi i dileri. Nista cudno da te negde gde ocekujes da sve bude kako treba zajebu i uvale ti neko djubre po 4x vecoj ceni. Kupovina novog vozila ima smisla samo u sredjenim drzavama a ne u zemljama treceg sveta kao sto je nasa Srbija :D Verujem da bi te cimali cak i da imas neki problem koji garancija pokriva, siiiigurno bi nasli rupu i pokusali bi da te na sve nacine ubede da to garancija ne pokriva :D

 

Inace moj savet ti je da posaljes to sve Fiatu tjst takozvanoj "centrali" da vidis sta ce ti oni reci, da l' to tako treba ili ne. Od palamudjenja na forumu svakako nemas nista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, MiloshBg said:

HYUNDAI brend ( pretpostavljam i KIA ), tu nema zamenskih zajebancija, sve ide iz Mobisa tj iz originala, ali i to kosta, pa 7 godina garancije... Sve ima svoju cenu. Fiat je ciganija sto se tice garancije. 

A kod te KIA garancije, kada ti kod dizela posle nešto preko 3 godine i na smešnim kilometrima crkne grejač, oni ti kažu da je to potrošni deo i da to nije pokriveno garancijom (znam jer je jedan moj poznanik morao iz svog džepa da plati te grejače). Tako da je i ta garancija "ciganija", kao i svaka druga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garancija se ne odnosi na potrosni materijal a grejac to svakako jeste. Koga interesuje taj se uvek raspita pre kupovine auta.

 

Ne trebamo biti bukvalisti, jbt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grejač je kod KIA vozila "potrošni materijal"?

Gde to piše u uslovima KIA garancije, da grejač spada u tu kategoriju ? A samo napisano obavezuje ili oslobadja davaoca garancije, a ne ono što će da nekom kupcu kažu Kurta ili Murta. 

 

POSTOJE LI KOMPONENTE KOJE NISU POKRIVENE 7 GODINA?


ODGOVOR:
"Neki delovi vozila imaju svoj prirodni rok trajanja i garancija ih pokriva kraće vreme. To su: akumulator i MHEV baterija (12 meseci bez limita kilometara, naknadno ugrađena Kijina originalna dodatna oprema (24 meseci bez ograničenja kilometraže), audio sistem, navigacija i ostali audio priključci (36 meseci ili 100.000 km). Garancija na boju važi 60 meseci ili 150.000 km, dok garancija na anti-perforaciju traje 84 meseca bez limita kilometraže. Garancija na visokonaponsku (HV) bateriju važi 7 godina ili 150.000 km (za slučaj pada snage ispod 70% prvobitnog kapaciteta). Garancijom nije obuhvaćen potrošni materijal."

 

To čak ne piše ni za Hyundai (da grejač jeste potrošni materijal), pri čemu on definiše šta jeste potrošni materijal i šta od toga nije pokriveno garancijom.

 

2. Šta nije obuhvaćeno garancijom
2.1. Opšte

 

- Kvarovi za koje je ovlašćeni serviser utvrdio da su posledica neizvršavanja periodičnih pregleda propisanih u servisnoj knjižici i u uputstvu za korišćenje.

 - Kvarovi koji su posledica neodgovarajuće upotrebe, nedovoljnog održavanja, nemarne upotrebe ili havarija.

 - Kvarovi nastali upotrebom neoriginalnih rezervnih delova ili upotrebom ulja i maziva koja nisu preporučena u uputstvu za korišćenje i servisnoj knjižici.

 - Problemi, odnosno otkazi nastali kao posledica ugradnje uređaja i/ili dodatne opreme u neovlašćenim servisima.

 - Prskotine i ostala oštećenja na vetrobranima (prednjem i zadnjem) i svim staklima.

 - Kvarovi nastali izmenama na vozilu koje nije potvrdio ovlašćeni serviser ili korišćenje vozila za bilo kakav vid takmičenja.

 - Istrošenost delova od gume (kederi), unutrašnjih obloga, tapaciranih delova, obloga upravljača i ručice menjača, i sl. koji su posledica uobičajene upotrebe vozila.

 - Istrošenost delova sistema oslanjanja koji se radom abaju (silent blokovi, gumice balansera, krajevi spona, kugle ramena, stabilizatori, amortizeri, kao i delovi propisani za zamenu na određenoj kilometraži).

 - Manji kvarovi koji se obično ne smatraju posledicom grešaka u materijalu i/ili ugradnje.

 - Manji problemi koji su posledica nepravilne ugradnje.

 - Male vibracije i zvuci koji ne utiču na kvalitet i rad vozila.

 - Male kapljice ulja kao i kapljice drugih tečnosti na zaptivkama i drugim mestima na motoru i menjaču koje ne smanjuju bitno količinu tih tečnosti.

 - Pukotine između pojedinih površina koje su u granicama odstupanja prema normativima HMC.

 - Spoljašnja oštećenja laka, hromiranih delova i rubova koji nisu vidljiva golim okom.

 - Rđa (korozija) i oštećenja spoljašnjosti vozila prouzrokovana udarima kamenčića, šljunkom, zrncima peska i sl.

 - Troškovi transporta vozila, tzv. šlep službe, putni troškovi, troškovi nekorišćenja vozila i ostali eventualni troškovi koji su uzrokovani kvarom vozila.

 - Uobičajeno servisno održavanje koje obuhvata: proveravanje, zatezanje, podešavanje motora, podešavanje sistema za dovod goriva, podešavanje geometrije sistema oslanjanja i balansiranje točkova, čišćenje, podmazivanje, punjenje goriva, ulja za motor, ulja za kočnice, ulja za menjač, ulja u pumpi servo upravljača, elektrolitske tečnosti, tečnosti za pranje vetrobrana i ostalo...

 - Zamena delova tokom servisnog održavanja: svećice, brisači, osigurači, kočione pločice i kočioni diskovi, kočione obloge, lamela, korpa kvačila, ležaj kvačila, filteri, mlaznice, sijalice, baterija, kaiševi i drugi sličan potrošni materijal.

 - Začepljen, deaktiviran katalizator.

 - Svaka šteta nastala usled nepridržavanja preporuka proizvođača u vezi sa održavanjem i servisiranjem vozila.

 - Svaki gubitak i oštećenje delova prouzrokovano teškim uslovima na putevima (neravnine, ulegnuća, rupe i sl.).

 - Svi izdaci ili troškovi koji proizilaze iz povlačenja odnosno dorade vozila iz bilo kog razloga od strane proizvođača vozila ili proizvođača originalnih delova u garantnom roku proizvođača.

 - Svaki gubitak ili oštećenje usled saobraćajne nezgode, druge nezgode, zloupotrebe ili bilo kakve radnje ili propusta koji je nameran, nezakonit ili nastao zbog nepažnje.

 - Oštećenje prouzrokovano pregrevanjem.

 - Svaki deo čija se zamena vrši isključivo u svrhu ispunjavanja zakonskih propisa u pogledu ispitivanja, npr. podešavanje vozila ili nivoa CO2 u izduvnim gasovima motora.

 - Svaka posledica, direktna ili posredna, rata, invazije, neprijateljstva od strane stranog neprijatelja (bez obzira da li je rat objavljen ili ne), građanskog rata, pobune, revolucije, ustanka ili vojne ili nasilnim putem osvojene vlasti.

 - Šteta koja je direktno ili posredno prouzrokovana, ili proizilazi iz bilo kakvog nuklearnog goriva ili nuklearnog otpada od sagorevanja nuklearnog goriva.

 - Štete prouzrokovane poplavom ili prodiranjem vode.

 - Štete prouzrokovane usled požara ili druge opasnosti na putu.

 - Gubitak funkcije nekog dela vozila zbog niske spoljne temperature (zamrzavanjem).

 - Uobičajeni gubitak vrednosti (delovi kojima je prošao radni vek zbog starosti, poabanosti ili nepažnje).

 - Posledice upada stranog tela u vozilo.

 - Delovi koji su neispravno ugrađeni i posledice neispravne ugradnje istih.

2.2 Boja i rđa (korizija)

 - Površinska rđa (korozija) tj. ona, koja je različita od rđe (korozije) unutra ka spolja.

 - Garancija za vozilo na kome nije izvršen pregled antikorozivne zaštite.

 - Rđa (korozija) na izduvnom sistemu, delovima kočionog sistema, delovima upravljačkog sistema, delovima sklopa motor-menjač, vijcima i sl.

 - Rđa (korozija) koja je rezultat loše upotrebe, nebrige ili saobraćajne nezgode, vatre, oštećenja od udara kamenčića, hemijskih agresivnih materijala, grada, bilo kog oblika vremenske nepogode, više sile i sl.

 - Rđa (korozija) nastala popravkom ili zamenom delova u neovlašćenim servisima i rđa (korozija) svih delova karoserije koji nisu proizvedeni od strane HMC.

 - Naknadno bojenje čitave karoserije na zahtev stranke zbog prigovora na originalnu boju.

 - Spoljašnja oštećenja laka, hromiranih delova i rubova koji nisu vidljivi golim okom.

 - Rđa (korozija) i oštećenja spoljašnjosti vozila (laka) prouzrokovana udarima kamenčića, šljunkom, zrncima peska i sl. i bleđenje ili mutan izgled laka kao posledica neodstranjenih insekata, kiselih kiša, smola drveća, katrana, ptičijeg izmeta, industrijskih otpadaka, zagađenja, prethodnih nekvalitetnih popravki boje i laka i sl.

 

Tako da je za mene ta postupak KIE bio veoma nekorektan, prevaran i klasično "ciganisanje". A koliko realno vredi KIA garancije najbolje se vidi iz toga da garancija na MHEV bateriju ( koja čak i za banalni Fiat 500 sa 1,0 MHEV motorom košta 600 evra ) iznosi samo 12 meseci. Skandal od garancije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica prezvakana X puta, deceniju i jace unazad... Odrzavanjem novog vozila u ovlascenom servisu, placa se takoreci visegodisnji "kasko" na potencijalni kvar... Sta oni pakuju od delova, sta ce (i da li ce) podrazumevati pod garancijom - imali smo takodje X puta priliku da vidimo kod raznoraznih brendova.

Nedavno se o istom ovome pisalo upravo za nove 500L i Tipo 1.4 atmosferce, posto su u zadnje vreme podigli cene po ovlascenim. Kod mene na MultiAir Turbo za mali servis idu slicni delovi (uz 7 dl vise ulja) - da odes u EuroAuto i kupis komplet UFI filtera (goriva, vazduha i kabine), izadje sa nasim popustom cca 2000 din. Poredeci sa ovlascenim (ne secam se tacno kojim redom) filteri su 2.5, 4 i 5 puta skuplji, a da ljudi nisu znali ni sta su im stavljali.

Na to za atmosferca dodas 3 l krstenog 5-40 ulja srednje klase (KPE, Helix HX-7 ECT, Helix Ultra ECT) i cena samo delova u sopstvenoj reziji, da znas sta stavljas, izlazi na cca 5000 din. Ako menjas sam, to je to - ako ne, na to dodas jos 1500-2000 din za ruke. Dok su ljudi kod ovlascenih navodili i po 2 do 2.5 puta vece cene, koje su isle mislim i preko 14.000 din za mali servis i pitali se zasto. Neko je postavio racun gde je samo pis*ivi filter klime bio naplacen 4.000 din :blink: . Ma koji da je, pretpostavljam sa aktivnim ugljem - bas ga preterase za kockicu papira (ili filtracionog materijala u najboljem slucaju).

Mislim, naravno da niko ne otkriva rupu na saksiji, sve znamo, pa kako kome odgovara. Od toga da neko placa za produzenu garanciju, do toga da neko odmah po kupovini izlazi iz mreze odrzavanja kod ovlascenih i svesno se odrice garancije. Kakvu vec ko racunicu ima, dok vecina naravno odradi to u garantnom roku i onda prelazi na sopstvenu reziju.

On 1/7/2022 at 6:45 AM, ISV_01 said:

Ricambi je naziv za originalni zamenski deo

Samo da te ispravim, posto ovo sve cesce citam po forumu, odomacilo se izgleda. "Ricambi" na italijanskom znaci "rezervni deo". Pa ces na kutiji (ili najlonu) koju kupis iz originala naci sivo-bele pruge sa natpisom "Ricambi Originali" ili "originalni rezevni deo", OEM, kako god hoces (uz isti taj natpis i na drugim jezicima, "Genuine Parts", "Original Ersatzteile", "Orijinal yedek parca", itd.). Koji na sebi ima utisnut FLA logo (ili sto postovani kolega rece, zadnjih godina Mopar), sa fabrickom sifrom dela iz ePer i zemljom proizvodnje. Ranije sa utisnutim dodatnim logom konkretnog proizvodjaca na samom delu, u zadnje vreme sve redje.

A natpis "Ricambi" ces naci i na nekoj italijanskoj, zamenskoj maloj privredi. Tj. natpis "Ricambi" ne znaci da je nesto po default iz originala ;) , kao sto u zadnje vreme ovde sve cesce citam. Neretko cak vidim da neki misle da je to proizvodjac, tj. marka.

PS: Nepotrebno otvorenu temu cemo spojiti sa nekom od postojecih:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61869-fiat-500l-mali-servis-izvan-mreže-ovlašćenih-servisa/

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/66302-cene-održavanja-vozila-u-ovlašćenim-servisima-ford-je-najskuplji/

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neku godinu sam poručio odbojne gumice za 5. vrata za Fiat Bravo preko AK Kompresor.

Stiglo sve lepo upakovano u kesicu sa "ricambi originali" i uz to još dva kartona 5x10cm u istom takvom pakovanju sa Fiat eper brojevima i bar kodom. 

Okrećem one kartone-šta je ovo?

Kad sam otvorio ta dva pakovanja, iz svakog je ispala po jedna providna nalepnica koja ide na farbu ispod odbojne gume - e, to Vam je Ricambi orignali!

P.S. Menjao sam i taster za otvaranje 5. vrata - došao "ricambi" - otpao posle 4-5 god...

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, ivan73 said:

P.S. Menjao sam i taster za otvaranje 5. vrata - došao "ricambi" - otpao posle 4-5 god...

Nemoguce, da li si siguran da je to kod Fiata, ja sam sredjivao samo jednom :D ?

Posto ni kojekakvi "Ricambi" ni "Ricambi Originali" nisu uspeli ni posle 20 godina proizvodnje da usavrse izuzetno zahtevnu tehnologiju izrade plavog pa crvenog znaka... Pametniji popusta, pa su osmislili novi :D :

 

wordlogo.thumb.jpg.4a7bb0bc7989a639344ce9b6027fa158.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto @ricohdjole@gmail.com nije napisao koji servis je u pitanju, a @MiloshBg izgleda zna gde je rađeno:

On 1/7/2022 at 8:56 AM, MiloshBg said:

Po racunu mi je jasno gde ste radili.

...možemo li i mi ostali znati o kom servisu je reč? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, neshaoct said:

Pošto @ricohdjole@gmail.com nije napisao koji servis je u pitanju, a @MiloshBg izgleda zna gde je rađeno:

...možemo li i mi ostali znati o kom servisu je reč? :) 

Saradjujem sa tom firmom. Nazalost ne mogu reci o kome se radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.

 

@ricohdjole@gmail.com nije hteo da napiše o kom servisu je reč. Namerno je tako slikao račun da se ne vidi od koga je. Na direktno pitanje od pre neki dan da to napiše i dalje nema odgovora.

 

U čemu je onda svrha ove diskusije?

Da se priča neodređeno, da se uvodi nekakva kolektivna krivica, da se svi trpaju u isti koš, da se nikada ništa ne promeni već eto samo naknadno kuka po internetu (dok se ćuti tamo u servisu), ili šta...? Ne pitam ovo jer mislim da je priča lažna, već me samo zanima koji je servis iz mreže ovlašćenih u pitanju kako bi svi precizno znali o kome se priča, kako bi stvari na kraju krajeva uopšte i mogle da se promene...

 

 

Edited by neshaoct
izmena

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/7/2022 at 3:46 PM, dekirs said:

Jbt, ladno ugradjuju Poljske kopije delova iste one sto ljudi stavljaju i u Punta od 1000e :D

Kakva drzava takvi ovlasceni servisi i dileri. Nista cudno da te negde gde ocekujes da sve bude kako treba zajebu i uvale ti neko djubre po 4x vecoj ceni.

Za vozila kojima je istekla fabrička garancija (za Fiat je 2 godine, a ovaj auto je 2019. godište), ovlašćeni servisi smeju da ugrađuju aftermarket delove. Ne samo da smeju, nego obično i potrče to da kažu vlasnicima čim im istekne garancija (ukoliko nije uplaćena produžena) kako ne bi izgubili baš svakog kupca novog auta čim im fabrička garancija istekne.

Kao što možemo gore videti (verovatno je samo predračun u pitanju), čak i tada (sa aftermarket delovima) je opet kod ovlašćenog skuplje nego u servisima van sistema ovlašćenih.

 

Međutim, ne znamo detalje jer @ricohdjole@gmail.com neće da ih napiše.

- Koji je ovlašćeni u pitanju?

- Da li je na njegovom autu istekla fabrička garancija? Ako jeste, da li mu je predočen izbor da servis može biti obavljen ili sa OEM ili sa aftermarket delovima, ili su mu odmah računali sa aftermarket?

 

Jedna je stvar ako je auto u fabričkoj garanciji, a druga ako nije.

Čak i kad je auto u fabričkoj garanciji postoje ljudi koji žele aftermarket delove kod ovlašćenog (što je onda bezveze jer ako već želiš aftermarket i time gubiš garanciju na skoro sve, onda je jeftinije to uraditi van sistema ovlašćenih).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...