Jump to content
FAS Goran
Ticma

Veličina parking mesta

Recommended Posts

Mislili ste da vam je teško da se provučete kroz vrata na parkingu?

 

ford gt vrata.jpg

 

Uvlačenje i izvlačenje iz supersportskog automobila nikako se ne preporučuje onima koji imaju zdarvstvenih problema sa leđima. Ipak, čini se da je na ovom modelu situacija dodatno otežana. Često nam se dešava da sa mukom izlazimo i ulazimo u automobile parkirane u nekoj javnoj garaži ili na parkingu tržnih centara i supermarketa. Prosečne spoljne dimenzije automobila rastu iz generacije u generaciju, pa ova parking mesta izgledaju sve manja i manja, a vozila poređana kao sardine ostavljaju premalo prostora za dostojanstven izlazak kroz vrata. Ovaj problem je prisutan kod putničkih vozila, koja su ipak projektovana tako da maksimalno olakšaju ulazak u kabinu vozaču i putnicima.

Šta tek onda mogu da očekuju vlasnici sportskih modela? Kod ove vrste vozila prvi problem predstavlja niska pozicija sedišta, a kada nekako uspete i da se iskobeljate iz njih, može da vas sačeka novi izazov u vidu nastandardnih vrata, kao što je to slučaj na Fordu GT prethodne generacije. Kakve sve glavobolje mogu da stvore neobična vrata vozaču i suvozaču ovog dvoseda, pokazao je Dag DeMuro na svom YT kanalu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hongkong - Milion dolara za parking mesto

 

hongkong.jpg

 

Parking mesto se nalazi kod petog, najvišeg solitera ''Centar'' u Hongkongu, koji je u oktobru 2017. godine postao najskuplja poslovna zgrada na svetu. Najbogatiji čovek u gradu prodao je zgradu za više od pet milijardi dolara. Parking mesto je kupljeno za basnoslovnu svotu usprkos sve većoj zabrinutosti oko uticaja prodemokratskih protesta na tržište nekretnina u gradu. Ogromna cifra koju je izdvojio Džoni Čeung Šun pokazatelj je sve veće nejednakosti koja je doprinela nezadovoljstvu onih koji gotovo pet meseci protestuju u tom finansijskom središtu, u kome je jedna od pet osoba siromašna.

 

Iznos od 970 hiljada dolara je više od 30 puta veći od prosečne godišnje plate stanovnika Hongkonga i otprilike je jednak ceni jednosobnog stana u londonskoj elitnoj četvrti Čelsi. Cene nekretnina nedavnih meseci padaju jer su građevinske kompanije primorane da nude niže cene za nove projekte i smanjuju rente za kancelarije. ''Većina vlasnika u 'Centru' su u finansijama ili drugim brzorastućim sektorima'', ističe Stenli Pun, direktor kompanije za nekretnine ''Centaline Commercial'' i dodaje da tajkunima to nije toliko značajna kupovina, u poređenju sa vrednostima kancelarija koju poseduju. Stanje tržišta nekretnina u toj autonomnoj regiji ranije je postalo političko pitanje jer su rastuće cene primorale neke manje kompanije da zbog visokih renti zatvore svoje kancelarije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodato najskuplje parking mesto na svetu

 

215127-parking.jpg

 

Parking mesto u Hong Kongu je prodato za rekordnih 1.1 milion evra. Prethodni rekordni iznos za parking mesto je takođe plaćen u Hong Kongu. Predstavnik prodajnog posrednika Wharf je rekao da kompanija nema dodatnih informacija o prodaji, osim da je parking prodat na području Peak District te da se izveštaj o prodaji pojavio u Hong Kong Economic Timesu.

 

Tržište skupih stanova u Hong Kongu i dalje ruši rekorde kako se vraća poverenje kupaca. Tamo domovi koštaju do 9.5 miliona evra. Nekadašnje najskuplje parking mesto na svetu se takođe moglo naći u Hong Kongu. Stari rekord datira iz 2019. godine i iznosi oko 800.000 evra. Amsterdam je takođe skup: prošle godine je tamo ponuđeno parking mesto za 995.000 evra. To je uključivalo garažu za jedan automobil, ali nije sigurno da li je garaža stvarno prodata za traženi iznos.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemačka: Predlog da teži i veći automobili plaćaju skuplji parking

 

206175-parking.jpg

 

Trenutna cena stambenog parkinga u Tübingenu, u univerzitetkom gradu smeštenom u centru Baden-Württemberga u Nemačkoj, iznosi 30 evra. Iznos se odnosi na sve vrste vozila, bez obzira na njihovu težinu i veličinu, što znači da vlasnik Bentleya Bentayge plaća isto kao vlasnik Dacije Sandero. Sve bi to uskoro moglo da se promeni jer bi vlasnici težih i većih vozila mogli da plaćaju čak i do šest puta više.

 

Nakon duge rasprave, Tübingenski odbor za zaštitu okoline je predložio povećanje godišnje naknade za parkiranje na 120 evra, uz jedan izuzetak. Vlasnici vozila težih od 1.800 kilograma bi trebalo da plate dodatnih 60 evra, čime bi ukupni iznos skočio na 180 evra. Gradonačelnik nemačkog Tübingena se zalaže za još skuplji parking po ceni od 360 evra, ali opštinski savet je glasao protiv predloga, s obzirom na to da je reč o 12 puta većem iznosu na trenutnu godišnju naknadu. Konačna odluka biće poznata krajem ovog meseca nakon još nekih rasprava lokalnog saveta. Drugi nemački gradovi, poput Freiburga, mogli bi da slede zakonski predlog. Uz to, osobe sa socijalnom zaštitom bi bile dužne da plate samo pola, a u izuzetke bi bili uključeni i radnici koji zavise od svojih vozila pri obavljanju poslova, kao i osobe sa invaliditetom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...