zmajmaster 0 Posted September 15, 2015 resio problem crkao mu je modul i kljuc220 evrice i eto srece pad napon napravio problem hvala na odgovorima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Erga 0 Posted January 30, 2017 (edited) Imam jedan mali problem kod paljenja Fiat Bravo 1.9 JTD. Dešavam mi se da auto ujutro na jakom minusu upali iz prve bez greske i onda pređem nekih 500 metara ugasim ga i da bi ga ponovo upalio neće da upali iz prve a sa grijačima je sve uredu čim je upalio na -18 iz prve i kada dođe na svoju radnu temperaturu pali bez greške. Eto toliko ako neko zna šta bi to moglo biti molim pomoć hvala unapred. Edited February 4, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 4, 2017 @Erga Baci pogled sada, nakon spajanja tema, na ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
90knele90 0 Posted January 25, 2018 Ja resio problem sa zamenom filtera nafte. Bio je man i uvek njega stavljao na nagovor drugara stavio champion resen problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted October 20, 2018 Ritam, bato moj. A pali !https://cloud.tapatalk.com/s/5bcadc68ba5d9/video-f9567dc8d28195440d201096753eceeb-V.mp4Послато са LG-G3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted November 16, 2018 Evo da i ja napisem nesto o svom iskustvu. Desilo mi se mi strada remenica radilice (plus je zupcasti prezubio 2 zuba) i nakon toga auto nije palio dobro. Kada je hladan, desi se da vergla par sekundi i onda upali uz neki gadan trzaj. Goran ga je pretresao skroz, dizne, pumpu goriva, senzore razne i nista nije pomoglo dok nije podesio parametre goriva u centralnom racunaru. Rece mi da je takav problem vec imao sa jednim Bravom. Sada pali dosta bolje, cak, po mom subjektivnom misljenju, bolje nego kad sam ga kupio pre 3 godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lemy 24 Posted November 19, 2018 Nema tu pomoci, prezvakana vec tema. Jedino ovo sto su tebi uradili, korigovali su kolicunu goriva na paljenju. Obzirom da je auto nov palio kako treba, kvar sigurno postoji ali ga jos niji nije resio, a svasta su ljudi pokusavali. Verovatno ima svega u sprezi, losije dizne, mao manja kompresija, pumpa oslabila, alnaser malo sporije vergla ... kada se sve po malo skupi eto problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites