Jump to content
FAS Goran
CrackFox

Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet - problem sa paljenjem (kao i posle dužeg stajanja)

Recommended Posts

naisao tije trun u neku od dizni pa nije zatvorila nalila malo vise nafte otuda beli dim... prekontrolisi dizne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam koji to common rail motor pali iz prve!? Svaka CR masina okrene min 3-4 puta dok ne upali.

Ajd definisi sta je to "iz prve"?

da upravu si,zavergla tri-četiri puta pa upali,nego sam mislio na to da ujutru upali posle tog prvog verglanja!

naisao tije trun u neku od dizni pa nije zatvorila nalila malo vise nafte otuda beli dim... prekontrolisi dizne...

ok,hvala!

Ja sam razumeo da vergla po 3-4puta

tako je ,nego sam ja mislio da tako ujutru zavergla i upali,a kad me to zeza on vergla po više sekundi u prazno,kao da nema goriva,pa ga ja prekinem,i tako dva tri puta i onda upali!

nego imao sam savet ovde da prekontrolišem i voltažu,merio sam preko obd uređaja sam,u mirovanju mi je akumulator12,5 ili 12,6volti,kad ga zaverglam tog momenta mi pada na 9,nešto do 10 volti,i čim upali pokazuje 13,8 do 13,8 volti!inače kad sam kupio auto unutra mi je bio original fiatov akumulator od 60 ampera,i kupio sam pre godinu dana vartu od 60ampera i 540 udarne snage!šta misliš da li je to dovoljno za dizela?inače nema ni mesta za neki veći ovaj pasent staje!

Teško da negde uvlači vazduh jer je ceo sistem za napajanje gorivom pod pritiskom. Znači može samo da gubi gorivo.

Senzor radilice ,,kad počne da zeza "  ne izbacuje nikakvu grešku ni na tabli ni na dijagnostici (99 %).

a šta misliš gde bi mogao da gubi gorivo,na kom delu bi to moglo da se prekontroliše???

Share this post


Link to post
Share on other sites

naisao tije trun u neku od dizni pa nije zatvorila nalila malo vise nafte otuda beli dim... prekontrolisi dizne...

 

U diznama je ogroman pritisak tako da se tu nadje trun svaki put kad pali nema logike :-)

Najmerodavnije je otići kod bošiste, staviti dizne na probni sto i videti u kakvom su stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo došao sneg i neki minus. Ja inače često ne upalim iz prve, imam i probleme oko trešenja o kojima sam pričao u drugoj temi. Uglavnom sada na ovoj hladnoći auto pali na pola ključa, nije mi jasno kako??

Share this post


Link to post
Share on other sites

JTDm se tako ponaša. Ja sačekam na kontaktu malo duže, tj. do poruke na BC kad napiše da stisnem kvačilo i startujem motor. Hladan auto ako odmah krenem da verglam po kontaktu verglaće malo duže i upaliće se uz beli dim, tj. loše sagorevanje. Liči kao da je nešto u vezi sa grejačima.

Probaj ovaj moj recept da sačekaš malo. Možeš i dvaput da sačekaš na kontaktu i onda da upališ. Tada Alfa upali ko mina svaki put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokušavao sam razne varijante tog recepta, ali još uvek nisam našao pravu kombinaciju, tj. kao da ništa od toga ne pomaže. Ma nije mi problem ništa, samo da znam da li je auto ispravan. Planiram da odem da to pogleda neko ko ima iskustva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene recept za jutarnje paljenje ili paljenje posle duzeg stanja je isti kao i kod Nidze, dam kontakt, sačekam da se ugasi lampica grejača, sačekam još malo da se pogase i ostale lampice i kresnem ga, upali kao mina.

 

Valjda posle dužeg stajanja treba malo više vremena da nabije pritisak u sistem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko možda otvarao kutiju modula releja grejača? Ili da li može da se nađe neka slika? Gugl ne pomaže

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao da sam zaverglao u pogrešno vreme (ako se to uopšte može reći) ili kao da sam prekratko zaverglao, motor kao da je startovao na pola, čule su se veoma jake "detonacije", lupanje i motor se tresao kao nenormalan, kao da će da iskoči iz haube. Inače uvek sačekam par sekundi pre verglanja...

Naravno što pre sam ga ugasio, radio je tako 2-3 sekunde. Posle toga je startovao najnormalnije i radio kao inače.

 

Šta se to desilo? Da li je moguće da su se upalili samo 1. i 3. (ili 2. i 4.) cilindar pa je neravno merno vrteo ili šta već.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se to desavalo par puta na sluzbenom caddy-ju.

A nov auto

Bas kao da ne rade svi cilindri.

Nisam te verovatno mnogo utesio ali evo nista mu ne fali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ovo nikada nisam čuo niti doživeo.

Ne pričam o treskanju kada npr. nije dobar nosač, ili grejači, ovo je ludačko trešenje, ceo auto se tresao od motora, čudi me da nije iskidao nosače ili šta god..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Lybri mi se to desilo dva do tri puta kada je bio jak minus (iste godine) i ubeđen sam da je uzgok kako ti kažeš bilo prekratko verglanje. Tada sam prestao da "na pola" puštam ključ i nikada se više nije ponovilo!

Zvuk i ponašanje motora je blago rečeno "da se uplašiš" u tom trenutku.

P.S. ovo "na pola" podrazumeva da se bukvalno na prvi okretaj motora pusti ključ.

Nikakbih posledica nisam imao a od tad je prošlo 4~5god.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, ja nekada umislim da vozim Ferarija i očekujem da upali na pola ključa što se kaže i prerano pustim. Tada obično i ne startuje, ali izgleda da je ovo bila baš neka kritična tačka...
Lakše mi je da znam da je ovo "normalno".

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam samo odakle vam ideja da common rail dizeli pale na pola kljuca, pogotovo posle 12 ili 24h stajanja kad se izgubi pritisak iz sistema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod prvog paljenja posle duzeg stajanja (preko noci recimo), kontakt i kad se ugase grejaci, sacekaj jos malo, 2-3 sekunde, da pumpa u rezervoaru nabije pritisak u sistem i onda okreni kljuc

Motor ce mnogo krace da vergla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za lakše paljenje brez problema postoji ecu fix, to ti je jedina 100% varianta, sličnu grešku ima i fiat croma za koje so razvili sw fix, a sada postoje i za brava, ali pitanje je ko če vam ga uraditi jer, fiat servisi toga nemajo.

 

A za bilokakvu lupanje/udar motora kod starta, mora se zameniti spudnja nosača motora.

Edited by schranzman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan pozdrav za kolegu iz Ljubljane i dobrodosao na forum:)

 

Pored ovoga što je naveo kolega, obican chip tuning motora će popraviti paljenje jer se sa chip-om menja pritisak i podpritisak turbine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za dobrodošlicu, da, tako je,  , ali samo "običan" tuning nije baš 100%, ima baš posebni custom mapa za startanje. Kolega koji se bavi time je pronašao kako to uraditi. Vrlo čudno je to da se to događa skorom svima mjet pogotovo 1.9 mašinama, i ti bi morali popraviti na ovlaštenem servisu i to u roku garancije ako imaš novi avto, i isto tako i ostale standardne greške koje jih Bravo ima,  možeš jih nabrojiti na prste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam cuo kada sam istrazivao ovaj problem - zvanicni ECU update koji resava ovaj problem postoji za benzince, ali ne i za dizele. Cak sam kontakirao i servisera sa slovenackog Fiat foruma i covek mi je rekao da nema update za dizele. Moguce je da se u medjuvremenu nesto promenilo.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mirko_Ns

 

Nista se nije promenilo, kod fiat servisera nečeš dobiti ovaj fix (pa neka bude najbolji serviser), to se napravi sa remapom, i to kod nas u SLO radi samo jedan čovjek koji se za hooby bavi sa tuningom, samo on zna kako to uraditi. Mnogi koji so vozali avte u firme sa tuningom, je on zbok slabog remapa popravio tuning.

 

On je i meni napravio novo mapu, prije sam imao mnogo više loših starta, a sada več 3 godine jako jako malo, zato sam i prije reko da samo tuning ne rešava 100%, treba je još popraviti drugo "pod mapu".

 

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svim imam fiat bravo 2007. 1.9mjet od juce imam problem sa autom naime zaverglao sam dva puta i akumulator se ispraznio kupio novi stavio i ni makac samo vergla a da upali ni sanse majstor iz lokalnog servisa ocitao nekom dijagnostikom da je sistem zakljucan on tu ne moze nista da li je neko imao slican problem 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

...majstor iz lokalnog servisa ocitao nekom dijagnostikom da je sistem zakljucan...

 

Problem sa kodom ključa?

Probaj onda sa drugim ključem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...