Jump to content
FAS Goran
jasko__

Audi A4 B6 1.9 TDI - problem prilikom jačeg gasa?

Recommended Posts

I kolko te izasla ta investicija ako nije problem da kazes i gde si odradio?

Ja sam na passatu servisirao-cistio ali mi se desava da kada nabijem jaci gas pri brzini od 120km/h npr. Izgubi snagu,upalii safe mode,pa onda moram da ga ugasim pa ponovo upalim da vuce normalno,mada kada mu dajem.postepeno gas ne desava se to,samo kad potopim pedalu,a turbina suva,ne trosi ulje,nego mi geometrija glavi.

Ja cu najverovatnije da je saljem u Turbo servis uzice 300 e :)

Ja sam radio ovdje u Zenici, najjači dealer autodijelova u gradu, ima i servis, a od prije godinu dana ima i servis turbina

Koštalo me (sa maximalnim popustom jer se išlo na neka poznanstva) oko 200 eura reparacija...majstor mi uzeo 50 eura za ruke (skidanje i vraćanje turbine, čišćenje svega što je trebalo) i još 50 eura za novo ulje i filtere...znači sve ukupno 300 eura (da sam išau u Užice koštalo bi me sve to najmanje 400 eura, ako ne i više)

 

Eh ja koliko znam, uzeli su moju turbinu i da limi neku već remontovanu (moj motor je najčešći jbg pa ih ima na bacanje)

A oni svoj remont zasnivaju, kako mi rekoše, na zamjeni srca turbine i sad ostalim šta sve treba da se uradi...dobio sam neki papir sa grafikonom gdje se vidi da se je testirali naknadno i da zadovoljava parametre (uslikaću danas pa ću postaviti)

 

Znam da su zastupnici Melett-a...a dobio sam i neki papir od Meletta...garancija je godinu dana, pa ako šta bude, ovdje su mi u komšiluku (al bukvalno, 200 metara od mog radnog mjesta :-))

 

Auto ide super, čak i puno bolje nego je išao kad sam ga tek kupio, prije nego sam uopšte imao neke simptome..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu, jos malo cu se raspitati,to bi tek na prolece odradio, ni meni se ne daju tek tako 300e :)

Mada verujem mom majstoru, jos su mi ovi iz turvo servisa sa medaka potvrdili da bi najbolje bilo da se odradi remont.

Auto je kod mene 5 godina i nameravam da ga zadrzim jos minimum 2-3 god jer me stvarno dobro sluzi,samo me ta turbina zeza,ovo ostalo sve u fullu, a mene smeta i nemogu mirno da vozim kad znam da mi nedto nevalja na autu.

Raspitacu se jos malo pa cu videti,ako moze samo ta geometrija da se odradi onda je to super,odradicu odma

Edited by acca90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako je turbina dobra tj. osovina-biksna-lezaj-karikice na krajevim-nepusta ulje i nema lufta sto bi davao 300e+ ako je samo geometrija u pitanju a ona je nezavisna od ovoga tj turbine i kompresora,lepo odradis nju ako ima novo stavis i miran si,a ako je nesto od ovoga sto sam naveo i ima lufta onda treba remont od ti 300e+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta se uopste podrazumijeva pod terminom REMONT??

Ako su meni zamjenili to srce turbine,sta se jos uradi...mimo ciscenja tih crijeva i diftunga koje mi je odradio moj majstor..

Edited by jasko__

Share this post


Link to post
Share on other sites

@acca90

Malo mi je čudno da su te oni iz Medakovića uputili na drugi servis za remont, kad ga i oni sami rade.

Plus, oni rade i parcijalne remonte u zavisnosti šta je problem, pa možeš proći i ispod tih 300e za remont kompletne turbine.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tebi je prvo ispeskareno sve i geometrija valjda...pa onda obrada kucista,nova osovina sa vijcima,nova biksna,novi impreler turbine i kompresora,nove caure sa karikicama....pa onda balansiranje istog pa onda zamena gumice na kucistu dekle novi dihtunzi na ulazu i izlazu za podmazivanje....provera i zamena aktuatora ako nije dobari i to je odprilike to tako treba po pravilu ali pitanje je da lioni u opste sve to kako treba odrade.


@acca90

Malo mi je čudno da su te oni iz Medakovića uputili na drugi servis za remont, kad ga i oni sami rade.

Plus, oni rade i parcijalne remonte u zavisnosti šta je problem, pa možeš proći i ispod tih 300e za remont kompletne turbine.

Pa mozda nemaju krilca geometrije jer koliko znam to ne ulazi u remont vec ide po narudzbini od garetta,naravno ko je njihov zastupnik i saradjuje sa njima.

Edited by deki87

Share this post


Link to post
Share on other sites

U njih je praksa za garanciju - Garett 6 mjeseci, Melett 12 mjeseci...u mene znači 12 mjeseci, isto kao i u Užicama..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reko mi covek da je najbolji servis u Uzicu jer on nema tu neku masibu da dovede tu osovinu sa nekim krilcima u normalnom stanju,tacnije valjda ne menja ta krilca -peraja a ovi u uzicu prema broju turbine menjaju novu,sve menjaju komplet i dobijas garanciju

On je to sredjivo 2 puta ali nemoze da nanesti.radi malo normalno pa opet isto,glavi i prepunjava turbo

Edited by acca90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa menjaju jer su zastupnici i remont kosta oko 300e plus ta krilca jer se to redje radi ima da izadje blizu 400e mozda i vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako treba da se radi remont,ako samo krilcao onda manje.


Reko mi covek da je najbolji servis u Uzicu jer on nema tu neku masibu da dovede tu osovinu sa nekim krilcima u normalnom stanju,tacnije valjda ne menja ta krilca -peraja a ovi u uzicu prema broju turbine menjaju novu,sve menjaju komplet i dobijas garanciju
On je to sredjivo 2 puta ali nemoze da nanesti.radi malo normalno pa opet isto,glavi i prepunjava turbo

Pa kakav je onda taj turbo servis ako nema sto za balansiranje osovine....sta oni u opste onda remontuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma oni vise rade ciscenje i te gluposti koliko sam svatio.

Ovi iz uzica rekli mi oko 300e, plafon 350e

Imaju prestavnistvo ovde,odnesem moju a oni mi daju drufu vec repariranu sa garancijom

Edited by acca90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta li je namestao taj....?

Pa jedino da su se izdeformisale osovinice ili neka pa da glavi kad se pomera...


Pa to je tvoje da lices da repariras tvoju ili da uzmes vec repariranu u ostalom i na jedno i drugo daju garanciju od nekih 50000km ili 1 godinu pa ti je isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U njih je praksa za garanciju - Garett 6 mjeseci, Melett 12 mjeseci...u mene znači 12 mjeseci, isto kao i u Užicama..

Evo nesto razmisljam,zar nije Garett zvucnije i kvalitetnije ime od Meletta??

Bar sam ja tako negdje citao..a na Melett duza garancija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes je zvucnije ime od kie, pa ovi daju 3 godine a ovi 7. Verovatno je ta neka logika, osvajanja trzista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz. Imam jedan problem pa bih da pitam, auto pali normalno, problem u prvoj brzini drzim gas do kraja dodjr do nekih 2,3hiljada i to je, pustim gas dam naglo gas i ide kao zmaj, ili u tokz voznje npr ako popustim pedalu za gas i da ktenem ds je stiskam opet nece da ubrza vec mora opet da se pusti gas i naglo nabode da bi dobio snagu i ubrzavao

Audi a4b6 1.9 74kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...