Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

kod mene ulje stoji maltene na vrhu tog pljosnatog dela kad auto prenoci - mislim da je kod tebe nivo malo manji , proveri to sa mehanicarem. tebe ocigledno zeza i kilometar sat . ja sam ugradio kod mene abarth sat u mog dizela 1.9 jtd i sada sa vremena na vreme gledam ulje preko sipke - sto je i najsigurnija metoda (moj sam ostavio da vratim kad auto dodje za prodaju - sto nece biti skoro) , sto mozes i ti ili to ili drugi da uzmes negde za 2000-3000 din. i jeftinije (pale su cene toga). ja sam abarh sat platio 3000din. kao nov a pre par meseci su tazili 50-60e ili u neki servis da ti pogledaju sat. ima kazu na tosinom bunaru dobar servis za km satove , ljudi rade na licu mesta i daju garanciju ali kosta oko 5000din. poravka - pa sad vidi sta ti je bolje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugradicu taj abart mada moram i osvetljenje da radim jer ako se nevaram abarth je bela rasveta a ovamo je narandzasta-crvena

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma jok , nije bela - boja je ko na ovim malim displejima - nocu ista kao u kolima (bar na mom satu) , evo ti slike pa pogledaj na mojoj temi ...........

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62759-stilo-karavan-2002-jtd-full-opremabar-mislim/page-8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako stvari stoje definitivno ide druga tabla.i to abartova sad prelistacu malo temu da vidim sta treba uraditi na dijagnostici kad je prikacim.posto sam juce opet skidao i vrcao klemu.danas ustanem tabla sija ali gresaka milion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se povratila tabla, pokusaj da preko dijagnostike pobrises greske, to ti je najjeftinija varijanta, pa dalje vidi...Ako opet bude zezala, zameni je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosa greskama sija kako hoce.sad kad sam opet skinuo klemu i vratio normalno radi sve do sutra ujutru kad ce opet da rikne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam sa kolegom Vladom cackali i zamenili table odnosno stavili njegovu na moju da vidimo sta prijavljuje i naravno sve radi kako treba nema gresaka nikakvih sem airbega koji je sijao i kod mene  pre crkavanja instrument table.tako da definitivno ide nova tabla.Odustao sam od abartove iz razloga sto mi netreba estetika nego da sve funkcionise kako treba i zato vijam originalnu tablu od JTD jer me kod multidzet table nekako nestima to sto ide od 30 pa do 240 pokazivac ne znam mozda i uzmem tu jer mislim da je to jedina razlika ili ima i ono za ASR da nepokazuje greske.E sad ima jedan problem koji nismo znali sta je tacno.Naime kod mene na tabli i na izvodu instalacije imaju dva konektora sivi i klasican crni desno sto se utakne a kod njega nema na izvodu taj crni niti na tabli ima da se prikopca.kada smo prikopcali njegovu kod mene normalno je radilo i bez utaknutog tog sivog originalnog dzeka sa instalacijom koja ima samo jendu zicu.da lineko zna koji je to dzek i da lion sluzi samo zbog moje table jer je iz prve ugradnje pa ako uzmem drugu tablu koja nema taj drugi ulaz gde ide taj dzek da lice sve raditi kako treba.Evo slika tog dzeka 20150613_102156.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odradjen mali servis.Ulje Selenija WR 5w40,filter ulja MANN,a ostala tri su Valeo.Radjeno malo i na trapu obe spone stavljene monroe,silen blok na desnoj viljusci isto menjan.Sad sasvim druga prica na autu.Mirniji rad lepse povlaci.U skorije vreme cu da se pozabavim pregledom auspuha i da uradim malo sportski izduv ne toliko na zvuk nego da bude malo protocniji sto se izduvavanja vazduha tice.Ciscenje protokomera i sredjivanje motorica desnog fara jer zuji ali ne podize i nespusta,a uzeo sam xenone i nikako da ih stelujem kako treba jer na tom desnom faru stalno igra linija gore dole tacno se vidi na onoj spravi kada odem na stelovanje.Da kazem jos da sam jedva nasao gde da odradim tehnicki jer nisu hteli zbog stakala koja su zatamljena.Pas sam se cimao i za registraciju u agenciji polisu mi nije hteo priznati stepen jedan jer kao prva mi je registracija.i onda ja napadnem sa pravima i naravno dokazem da moze samo ih mrzi da se iscimaju.I platio sam umesto 29,000 i neki dinar ja sam platio 25,600 otprilike.Sramota koliko su nemarni po agencijama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo da osvezim temu. Za ovih godinu i mesec dana kako nisam pisao.

odradjena je i druga viljuska. kupljene komplet letnje gume, sada ce jos dve zimske pa da bude to sve u kompletu.

 

Imao mali udes pre pola godine ali nije se odma radilo na njemu jer nije veliki ali se izvukle pare za trepne i taj deo sto je udaren. Trepne su bas bile u losem stanju jer se odvod zapusio pa je bas bilo zeznuto kako odraditi. Trebala mi je spoljna trepna a posto majstor nije hteo da raspunktuje odvoji od ostala dva slija trepne moralo se seci i sastavljati da to valja. Imao sam nesporazume sa Pedjom iz indjije za koga sam mislio da je iskren ali mi se oduzilo to sa limarom iz razloga sto je on govorio jedno a ispostavilo se da je sasvim drugo. da nisam otisao do indjije uvalio bi mi komplet trepnu i jos postarinu, ali nema veze bilo proslo znam da ga vise necu kontaktirati jer i ona zastitna plastika za gepek poslata je puknuta, kako meni tako i par dana ranije mom limaru koji je radio zadnja vrata i gepek jednom stilu pa je porucio isto od njega. za 1000 dinara da se tako ponasa bas i nije za trgovca dobro.

idemo dalje sad jos samo da kontaktiram majstora da mi uradi mali servis zadnje diskove, zadnja leva kociona kljesta komplet plocice, ulje za kocnice, ulje za menjac i antifriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je lakse uz laptop i par saveta bez majstora koji kad im kazes sta treba da se uradi razmisljaju pola dana koja je cena i kad zviznu cenu onda razmislis i vidis da mozes za te pare odraditi jos nesto.Odradjen jos jedan mali servis,zadnji diskovi,plocice napred i nazad,ulje u menjacu,zamenjen antifriz stavlje termostat od renoa 4 mada ce on napolje,slusajuci ovde ljude neki rovac usao u glavu pa kao ajd i ja da probam mada kazem leti on napolje i samo fabrika.Uskoro cu radi preventive zameniti i desni stabilizator i zadnje silen blokove kad vec stoje u kuci.Posto nisam uspeo da skinem one sisice sa kljesta da ispustim ulje iz kocnica jer su toliko stegle pa cu cekati prolece kad otopli malo da to resim sa zagrevanjem.Bice i malo slika stilo vs zimske carolije.

Edited by SrdjanNS86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si opet imao problema na tehnickom zbog stakala? Hocu i ja da ih zatamnim, ali ne bih da me zajebavaju na tehnickom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pitao juče za nekog - bolje nemoj. Može da se desi i da ti ne prave problem, ali svaki policajac može da te zaustavi i pošalje na vanredni. Ili ako hoćeš na atest, onda ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam posto je atest za to. Mislim, nije zabranjeno, samo treba da se plati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatamnjuj samo umereno i uzivaj.

Slusam iste price godinama, kao i za ksenon farove, putujem godinama po regionu, niko nista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto Ivan kaze slobodno zatamni.Ja sam pozadi 100% napred 50% i nemam problema sa policijom vec samo sa ovima sa tehnickog negde hoce negde ne.Sva sreca tu gde ja registrujem mogu da donesem samo tehnicki pregle koji uradim kod drugara i onda prodjem bez problema.A panduri su me zaustavljali ba 20 puta po gradu i nikad stakla nisu ni spomenuli.bilo je oni koji su rekli da je lep auto... cak i kada je bilo ovolikog snega pa ustao ujutru i cistim skroz sa njega stanu pandurska kola i pita pandur jer to da se vide stakla zatamljena pa cistis,ja reko ne nego da imam bolju preglednost a stakla nisu sminka nego zastita za dete.Kaze tako i treba  i pitam ga za stakla kaze ma to zavisi na koga naletis ali uglavnom odnosno 90% njih ti nece spomenuti stakla,gleda se registracija odnosno nalepnica,alkotest onaj brzi i brzina,pojas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zatamnjuj samo umereno i uzivaj.
Slusam iste price godinama, kao i za ksenon farove, putujem godinama po regionu, niko nista...

Bogami kolegu mi vratili s madjarske granice zbog ksenona.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije meni frka zbog pandura, nego da me ne zezaju na tehnickom. Vidis da stalno izmisljaju nove gluposti da nam isteraju zadnju paru iz dzepa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim i osecam. Od Nove godine je malo poostreno, ali i dalje ti dosta zavisi od toga na koga naletis na tehnickom. Sto rece kolega, uz umereno zatamnjenje je mala verovatnoca da ce ti neko praviti problem.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...