Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Kamioni, autobusi, mini - busevi...

Recommended Posts

Kakvi su ovo Pržoi na forumu ?

Ovaj napaćeni Mondeo zato cepa gume.  :smoke:

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi ga kako je savladao teretni program.  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad spomenuste vec Daily..ovaj nov je ludilo! Uzivo je neverovatan! Ogroooman u maxi verziji i za mene prelep!

7e4b7c3b32e748860643c1022b6c6e77.jpg

ad83b0f1333fe1d8ef3498623dadb1fe.jpg

1fcb1ada006c8558d67551ba0ab03374.jpg

Titula za Van of the year 2015

Share this post


Link to post
Share on other sites

A di je ovde menjac, nema nigde neke poluge, sve sami dugmici i tockici, osim na scaniji.... :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde nije..kao i sve dok ne predje u obavezu u moranje, posle jbg. Posao vozaca je u danasnje vreme toliko los, podcenjen, tako da i ne mozes da uzivas u svemu ovom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da ovo su bili kamioni ?

 

 

 

5862_1_4.jpg

 

 

 

Da li ste normalni, nije poenta da se rvaš i da razmišljaš da li ćeš da spališ kočnice............

uđeš svež i namirisan i kao takav završiš radni dan a ne da lomiš leđa po niskoj kabini i uskim krevetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tada su bile pare, a sad beda. Moj drugar je drzao Spaniju, 20 dana tura, oko 500e za vozaca. Generalno, radi se na 10%, kriju fakture, kasne plate, 10e se placa cekanje u mestu bez vikenda jer "kako da ti nadjem utovar za vikend" :) itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok su bili takvi kamioni bili su i drugi uslovi zaradjivanja a danas su sasvim drugačiji uslovi zaradjivanja i privredjivanja u transportu, sa ovakvim kamionom sam prošao od Engleske do i Iraqa i no problems, nisu se spalile kočnice a bilo je i 50° napolju i -25° normalno bez klime i webasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako nije problem, kabina niska tesna, kreveti užas živi. Stare kabine imale unutrašnju visinu max 150-160 cm i to kod sedišta , dok kod stola max 120 cm. Izolacija vrhunska ? Dok motor radi sve vrelo , čim ugasiš za tri minuta se hvata led.

Današni kamioni pružaju vrhunski komfor vozaču što u toku vožnje što dok se odmara.

Naravno da su troškovi poslovanja veći ali opet na uštrb vozača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa to nije smetalo jel u ta prethodna vremena, kad si pošao na put niko nije pitao kad ćete stiće možete stići i sutra i preksutra i naksutra i niko neće praviti problem, danas ako se ne stigne u planirani sat i minut već je ozbiljan problem, tako je bilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...