Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Kamioni, autobusi, mini - busevi...

Recommended Posts

Inače DAF-ova kabina 1973 proširena za 20 cm i dignuta za visinu jednog stepenika tako da su dobili perjanicu svoje ponude DAF 2800 sa 11,6 turbo šetakom koji je tada razvijao 280 KS. 1982 predstavljaju 3300 sa 330 ks , a 1985 velika promena predstavljaju Space Cab i ATi (advanced Turbo intercooling) u modelu 3600 sa 373 KS. Space Cab je među prvima vozačima ponudila uzdignut krov i više komfora, naročito u delu sa krevetima.

Raba je koristila svoje licencne MAN motore iz 50-60 godina koje je doradila i ubacila turbo punjače. Ti motori su se i do skora ugrađivali u Ikarbus autobuse. D10.


2800_3300_3600_19705.jpg 2800_3300_3600_19707.jpg 2800_3300_3600_19716.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako da sve prodje bez Tatre!?  :laughing: Dan danas ih vidjam po Ceskoj, rade na asfaltiranju puteva. 

Postojale su "Raba MANovka" i "Raba DAFovka". MANovka je imala zaobljenu kabinu i "kisobran" rucicu menjaca.

Savremenik tim kamionima je i po meni jedan od najbolje napravljenih kamiona ikada IVEKO TURBO STAR sa V8 motorima francuske proizvodnje (voze se jos uveliko po Italiji i imaju cenu kao i EURO 5 kamioni).

2232_2627440854712.jpg

 

I da ne zaboravimo i drugi od mojih omiljenih Scania 143. U Grckoj ih ima bas dosta i to u perfektnom stanju.

7051825281_bfdcdd3a5a_z.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jaoooo Kraljica :wub::wub:

Vracao sam se sa Zakintosa ovom ladjom. Prespavao sam skoro ceo put kao jagnje. Voznja kao na oblaku...

setra.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savremenik tim kamionima je i po meni jedan od najbolje napravljenih kamiona ikada IVEKO TURBO STAR sa V8 motorima francuske proizvodnje (voze se jos uveliko po Italiji i imaju cenu kao i EURO 5 kamioni).

 

 

Kako francuski ?

Čak ga pominju kao jedini italijanski V8 dizel motor.

Inače u TurboStar-a je ubacivan Iveco aifo 8000 serija V8 motora 8.210.42 17 174 ccm i 420 ks kasnije je pojačan na 480ks 8.210.42S .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko kaze da wv nije izdrzljiv.

esetuse9.jpg2amujyze.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,2t....a nosivost 1,2t.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za malo sam pogresio :) 'ebati Wv pa sto se skljokao ovoliko za 2,2t? Ja sam moj prosli dukato tovario i po 3,5t i to je kraci bio od ovog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma on napisao da je vw tezak 2.2 a nosivost u papiri je 1.2 a ovde mora da ima nar tri inace odma ga u dunav sutnite :p

Mico ti si ziv?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još uvek živa legenda.


 


Renault Magnum Legend


 



 


magnum_legend_1.jpg magnum_legend_17609.jpg magnum_legend_17610.jpg magnum_legend_17611.jpg


 

magnum_legend_17612.jpg magnum_legend_17613.jpg magnum_legend_17614.jpg magnum_legend_17615.jpg

 

 

A sve je počelo 1990. godine 91 . bio kamion godine i jedini je tada nudio nezamislivo za sve kamione  ravan patos. Nema egzebicija i izvlačenja ispod volana preko visokog tunela, pa opet niska kabina gde je čovek uvek u zgrčenom položaju. Ogroman prostor ispod donjeg kreveta. Veliku udobnost u vožnji je omogućavala kabina odvojena od motornog prostora (odlična zvučna izolacija) oslonjena na vazdušne jastuke kao i najveće međuosovinsko rastojanje.

Nedostaci veranje po gelenderima kako bi se ušlo u kabinu kao i veoma visoka pozicija sedenja. Patos kabine je bio na oko 157 cm od asfalta.

1990. godine ponuda motora je bila 6 cil. 12 litara 374 ks u modelu AE R380 i Mack-ov EE9 V8 motor od 16 l i tada među najačim sa 503 ks u modelu AE 500 Magnum po kome je cela gama dobila naziv.

 

 

 

 

 
 

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Savremenik tim kamionima je i po meni jedan od najbolje napravljenih kamiona ikada IVEKO TURBO STAR sa V8 motorima francuske proizvodnje (voze se jos uveliko po Italiji i imaju cenu kao i EURO 5 kamioni).

 

 

Kako francuski ?

Čak ga pominju kao jedini italijanski V8 dizel motor.

Inače u TurboStar-a je ubacivan Iveco aifo 8000 serija V8 motora 8.210.42 17 174 ccm i 420 ks kasnije je pojačan na 480ks 8.210.42S .

 

Da, da Francuski. Italijani jesu konstruisali motor ali nisu nikada sklapani u Italiji. Taj V8 je pravila Francuska firma UNIC (nekadasnja Simca-Talbot) a ostale Uglavnom MAGIRUS-DEUTZ iz Ulm-a, Nemacka. Danas se motori Cursor 10 i Cursor 13 (koji se ugradjuju u Stralisa) takodje sklapaju u Nemackoj. Zanimljivo je jos da se nijedan Stralis nije sklapao u Italiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga i taj UNIC sa V8 motorom. Mada su tu kabinu delili FIAT , UNIC i OM. Kasnije je ta kabina u izmenjenom izdanju ostala u proizvodnji do devedesetih i pojave Euro game. TurboStar ima tu osnovu samo max proširenu i sa višim krovom (170 cm).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnum je prvi kamion u kom sam se vozio a da pamtim, '91 god. Nov! Sećam se da sam inače visok mogao komotno da se ispravim u kabini, a u njoj mesta činilo mi se u tom trenutku da fudbal možeš da igraš!

Frižider, tv..... Mislim da je imao na satu onoliko koliko ima od fabrike u Francuskoj do BG-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat, Unic, OM i Magirus su sedamdesetih godina proslog veka osnovali grupaciju Iveko. 

Sto se tice Magnuma nikada ga nisam voleo samo zbog stepenica za ulazak u kabinu, inace je bio sasvim pristojan kamion.

Moj omiljeni kamion je Iveko Stralis, zatim idu Volvo i Scania. Mnogi Stralisa pljuju na sav glas jer slusaju price rekla-kazala a ne zele da pogledaju malo realnije. Mnogi kamioni imaju losije vozne karakteristike od Stralisa a skuplji su za trecinu od njega. Zatim, kod Stralisa je sve "na dugme iz kreveta" a nekima ni prozor se ne otvara bez kontakta. Mercedes recimo, za bar dve brzine ide sporije sa istim teretom od Stralisa i to na manjim uzbrdicama a o vecim ni da ne pricamo. Malo prijatnije iznenadjenje je Scania R 440 EEV kojom sam prezadovoljan ali do 20 tona tereta. Najjaci kamion kog sam vozio je bio Volvo FH16 od 780KS imao je kozni enterijer u kombinaciji sa mahagoni drvetom, e to je posebna prica.

iveco-stralis-occasion.jpg

1667_5685501262350.jpg

151787_g_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mene od "novijih" je No.1 Scania Barbika, treca sa slike, pa Volvo Fh i Stralis naravno. Od starijih Volvo f12, Mecke naravno od 32-44-orke i Iveko Turbo star prava azdaja!

A mnogo volim i Fap-a 1620 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 170 

 

fiat_170.jpg fiat_170_1.jpg fiat_170_2.jpg fiat_170_3.jpg

 
fiat_170_4.jpg fiat_170_4_a.jpg fiat_170_5.jpg fiat_170_6.jpg
 
fiat_170_7.jpg 

FIAT 220 

 

Fiat_220_F35_1.jpg Fiat_220_F35_2.jpg Fiat_220_F35_3.jpg Fiat_220_F35_4.jpg

 
Fiat_220_F35_6.jpg 

UNIC

 

Unic_340_V8w.jpg Unic_Izoard_270_A_1.jpg Unic_Izoard_270_A_2.jpg Unic_Izoard_270_A_3.jpg

 
Unic_Izoard_270_A_5.jpg Unic_Izoard_270_A_6.jpg Unic_T340_A_1.jpg Unic_T340_A_2.jpg
 
Unic_T370_Ap.jpg Unic_T370_Aq.jpg Unic_T370_Ar.jpg unic_v8_1.gif
 
unic_v8_2.gif 

T370_Ai.jpg T370_Ak.jpg 


OM

 

OM_190_260_1.jpg OM_190_260_2.jpg OM_190_260_3.jpg OM_190_260_4.jpg

 
OM_190_260_1974_04w.jpg OM_190_260_1974_05w.jpg OM_190_260_1974_07w.jpg 

Magirus Deutz

 

Magirus_Deutz_Iveco_1982_1.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_2.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_3.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_4.jpg
 
Magirus_Deutz_Iveco_1982_5.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_6.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_7.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_8.jpg
 
Magirus_Deutz_Iveco_1982_9.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_10.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_11.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_12.jpg
 
Magirus_Deutz_Iveco_1982_13.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_14.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_15.jpg Magirus_Deutz_Iveco_1982_16.jpg
 
Magirus_Deutz_Iveco_1982_17.jpg 

Turbo 190

 

Iveco_T_Range_1988_1.jpg Iveco_T_Range_1988_2.jpg Iveco_T_Range_1988_3.jpg Iveco_T_Range_1988_4.jpg

 
Iveco_T_Range_1988_5.jpg Iveco_T_Range_1988_6.jpg Iveco_T_Range_1988_7.jpg Iveco_T_Range_1988_8.jpg
 
Iveco_T_Range_1988_9.jpg Iveco_T_Range_1988_10.jpg Iveco_T_Range_1988_11.jpg Iveco_T_Range_1988_12.jpg
 
Iveco_T_Range_1988_13.jpg Iveco_T_Range_1988_14.jpg Iveco_T_Range_1988_15.jpg Iveco_T_Range_1988_16.jpg
 
Iveco_T_Range_1988_17.jpg Iveco_T_Range_1988_18.jpg Iveco_T_Range_1988_19.jpg Iveco_T_Range_1988_20.jpg
 
Iveco_T_Range_1988_21.jpg Iveco_T_Range_1988_22.jpg Iveco_T_Range_1988_23.jpg Iveco_T_Range_1988_24.jpg

TurboStar

 

 

turbo_Star_1.jpg turbo_Star_2.jpg turbo_Star_3.jpg turbo_Star_4.jpg

 
turbo_Star_5.jpg turbo_Star_6.jpg turbo_Star_7.jpg turbo_Star_8.jpg
 
turbo_Star_9.jpg turbo_Star_10.jpg 
 
 
 
 
Iveco_Turbostar_190_33_42_1986_1.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1986_2.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1986_3.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1986_4.jpg
 
Iveco_Turbostar_190_33_42_1986_5.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1986_6.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1986_7.jpg 
 
 
 
Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_1.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_2.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_3.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_4.jpg
 
Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_5.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_6.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_7.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_8.jpg
 
Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_9.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_10.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_11.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_12.jpg
 
Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_13.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_14.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_15.jpg Iveco_Turbostar_190_33_42_1987_16.jpg
 
 
 
Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_1.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_2.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_3.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_4.jpg
 
Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_5.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_6.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_7.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_8.jpg
 
Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_9.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_10.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_11.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_12.jpg
 
Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_13.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_14.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_15.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_16.jpg
 
Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_17.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_18.jpg Iveco_Turbostar_190_36_42_1989_19.jpg 
 
 
Iveco_Turbostar_48_1.jpg Iveco_Turbostar_48_2.jpg Iveco_Turbostar_48_3.jpg Iveco_Turbostar_48_4.jpg
 
Iveco_Turbostar_48_5.jpg Iveco_Turbostar_48_6.jpg Iveco_Turbostar_48_7.jpg Iveco_Turbostar_48_8.jpg
 
Iveco_Turbostar_48_9.jpg Iveco_Turbostar_48_10.jpg Iveco_Turbostar_48_11.jpg Iveco_Turbostar_48_12.jpg
 
Iveco_Turbostar_48_13.jpg Iveco_Turbostar_48_14.jpg Iveco_Turbostar_48_15.jpg Iveco_Turbostar_48_16.jpg
 
Iveco_Turbostar_48_17.jpg Iveco_Turbostar_48_18.jpg Iveco_Turbostar_48_19.jpg Iveco_Turbostar_48_20.jpg
 
Iveco_Turbostar_48_21.jpg Iveco_Turbostar_48_22.jpg Iveco_Turbostar_48_23.jpg Iveco_Turbostar_48_24.jpg
 
Iveco_Turbostar_48_25.jpg Iveco_Turbostar_48_26.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodnik TurboStara


 


Mercedes Benz NG 80 poznatiji kao SK (Schwere Klasse)


 


MB_SK_1933_38_1980_1.jpg MB_SK_1933_38_1980_2.jpg MB_SK_1933_38_1980_3.jpg MB_SK_1933_38_1980_4.jpg


 

MB_SK_1933_38_1980_5.jpg MB_SK_1933_38_1980_6.jpg MB_SK_1933_38_1980_7.jpg MB_SK_1933_38_1980_8.jpg

 

MB_SK_1933_38_1980_9.jpg 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo Daf-ova

 

DAF_2800_1974_1.jpg

 

DAF_2800_1974_2.jpg DAF_2800_1974_3.jpg DAF_2800_1974_4.jpg DAF_2800_1974_5.jpg 

 

 

 

 

DAF_2800_1.jpg DAF_2800_2.jpg DAF_2800_3.jpg DAF_2800_4.jpg

 
DAF_2800_5.jpg DAF_2800_6.jpg DAF_2800_7.jpg DAF_2800_8.jpg
 
DAF_2800_9.jpg DAF_2800_10.jpg DAF_2800_11.jpg DAF_2800_12.jpg
 
DAF_2800_13.jpg DAF_2800_14.jpg DAF_2800_15.jpg DAF_2800_16.jpg
 
DAF_2800_17.jpg DAF_2800_18.jpg 
 
 
 
DAF_2800_2nd_Generation_1.jpg DAF_2800_2nd_Generation_2.jpg DAF_2800_2nd_Generation_3.jpg DAF_2800_2nd_Generation_4.jpg
 
DAF_2800_2nd_Generation_5.jpg DAF_2800_2nd_Generation_6.jpg DAF_2800_2nd_Generation_7.jpg DAF_2800_2nd_Generation_8.jpg
 
DAF_2800_2nd_Generation_9.jpg DAF_2800_2nd_Generation_10.jpg 
 
 
 
DAF_3600_Spacecab_1.jpg DAF_3600_Spacecab_2.jpg DAF_3600_Spacecab_3.jpg DAF_3600_Spacecab_4.jpg
 
DAF_3600_Spacecab_5.jpg DAF_3600_Spacecab_6.jpg DAF_3600_Spacecab_7.jpg DAF_3600_Spacecab_8.jpg
 
DAF_3600_Spacecab_9.jpg 
 
 
 
Čuveni DAF 95 Super Space Cab 1994
 
Te godine sam dobio fabrički materijal i video kasetu VHS (koju i danas čuvam) i samo smo plakali od muke. Ovi voze svemirske brodove sa mikrotalasnim a mi se te 1994 borili za goli opstanak.
1994 godine Daf je ponudio najveću kabinu na evropskom tlu, 2.25 m max unutrašnje visine, 1.94 m visine iznad tunela najveći donji krevet 2.01m širok 81 cm (uglavnom oko 60 cm) i sa dušekom debelim 14 cm. Ogroman prostor iznad šoferke, kao i veliki prostor ispod donjeg kreveta.
 
DAF_95_1994_1.jpg DAF_95_1994_2.jpg DAF_95_1994_3.jpg DAF_95_1994_4.jpg
 
DAF_95_1994_5.jpg DAF_95_1994_6.jpg DAF_95_1994_8.jpg DAF_95_1994_9.jpg
 
DAF_95_1994_10.jpg DAF_95_1994_11.jpg DAF_95_1994_12.jpg DAF_95_1994_13.jpg
 
DAF_95_1994_14.jpg DAF_95_1994_15.jpg DAF_95_1994_16.jpg DAF_95_1994_17.jpg
 
DAF_95_1994_18.jpg DAF_95_1994_19.jpg DAF_95_1994_20.jpg 
 
 
 
 
DAF_XF_2001_1.jpg DAF_XF_2001_2.jpg DAF_XF_2001_3.jpg DAF_XF_2001_4.jpg
 
DAF_XF_2001_5.jpg DAF_XF_2001_6.jpg DAF_XF_2001_7.jpg DAF_XF_2001_8.jpg
 
DAF_XF_2001_9.jpg DAF_XF_2001_10.jpg DAF_XF_2001_11.jpg DAF_XF_2001_12.jpg
 
DAF_XF_2001_13.jpg 
 
 
 
 
DAF_XF_2003_1.jpg DAF_XF_2003_2.jpg DAF_XF_2003_3.jpg DAF_XF_2003_4.jpg
 
DAF_XF_2003_5.jpg DAF_XF_2003_6.jpg DAF_XF_2003_7.jpg DAF_XF_2003_8.jpg
 
DAF_XF_2003_9.jpg DAF_XF_2003_10.jpg DAF_XF_2003_11.jpg DAF_XF_2003_12.jpg
 
DAF_XF_2003_13.jpg DAF_XF_2003_14.jpg DAF_XF_2003_15.jpg DAF_XF_2003_16.jpg
 
DAF_XF_2003_17.jpg 

 

 


 

 

 

I jedna custom built Daf-čina

 

Jansen BV Daf  XT

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadržao sam se isključivo na drumskim krstaricama. Zamisli da sam dodao kamione za regonalni transport, pa za lokalni , pa kipere .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...