Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Tesla Model S

Recommended Posts

Prior Design Tesla Model S

 

183675-prior s 1.jpg

 

Prior Design je za Teslin Model S pripremio PD-S1000 aerodinamički kit koji sadrži i izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, zadnji difuzor i spojler na prtljažniku. Tu su i 21-inčni PD5Forged crni točkovi sa Michelin Pilot Super Sport gumama i modifikovano oslanjanje:

 

183677-prior s 111.jpg 183676-prior s 11.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AN66SAxmEDRyP7yBU_qq6bF6tL3IuFuwieLcymKi VossenWheels video: Modifikovani Tesla Model S sa Vossen točkovima i kamuflažnim eksterijerom

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unplugged Performance Tesla Model S

 

s apex 1.jpg

 

Unplugged Performance je tjuner koji ima bogatu ponudu za sve vlasnike Teslinog Modela S, a sve to je promovisao i na nedavnom SEMA sajmu tjunera u Las Vegasu.

 

s apex 11.jpg

 

Tačnije, u njihovoj ponudi je aero body kit od ukupno 19 elemenata (proširenja svih blatobrana, set pragova, prednji spojler, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), točkovi od 19, 20 i 21 inča (lakši od fabričkih), karbon-keramičke kočnice, modifikovano oslanjanje i Plug-N-Play High-Performance amortizeri, kao i doterana unutrašnjost sa premium kožom, alkantarom i detaljima od ugljeničnih vlakana. Sve navedeno spada u S-Apex paket koji za Model S P100D košta 50.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S P100D Project Superman

 

tesla super 1.jpg

 

Automobil je kreacija firme T Sportline i inspirisan je legendarnim superherojem. Predviđeni su ''Deep Blue'' metalik boja, crvene oznake, crvena kočiona klešta, mat crni točkovi od 21 inča, spojler od ugljeničnih vlakana na prtljažniku...

 

 tesla super 111.jpg tesla super 11.jpg

 

U unutrašnjosti se ističu crvena Bentley koža, plavi elementi, volan sa ugljeničnim vlaknima ofarbanim u plavu boju, kao i Superman logo na naslonima za glavu i patosnicama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teslin Model S se dvaput zapalio za samo nekoliko sati

 

187339-tesla fire.jpg

 

Teslin električni automobil Model S se misteriozno dvaput zapalio u svega nekoliko sati. Incident je zabeležen u utorak u Kaliforniji, odnosno na parkingu automehaničarske radnje u Los Gatosu. Vlasnik poznat kao Chris je automobil dovezao šlepom kako bi rešio problem sa puknutom gumom. Kada je izašao iz radnje sa jednim od radnika, video je dim koji je izlazio ispod haube a čuo je šušteći zvuk. Pozvali su vatrogasce koji su su ugasili požar i ostali su u pripravnosti u slučaju da se ponovi isto. Ispostavilo se da su bili u pravu, jer se automobil ponovo zapalio nakon što je premešten na drugi parking pomoću šlepa. Baterije su očigledno nastavile da gore pa je vremenom došlo do novog požara koji je ponovo ugašen.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2019. Model S

 

Od 2012. godine kad se pojavio, osnovni oblik auta je ostao isti, ali daleko od toga da nije bilo unapređivanja ovog modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S eksplodirao u Šangaju

 

tesla shanghai.jpg

 

Tesla je saopštio da je poslao tim da istraži video zapis koji je odjeknuo na kineskim društvenim medijima, a u kome je prikazana eksplozija automobila Tesla Model S, koji je majnoviji u nizu požara Teslinih automobila. Video je podeljen na kineskom ''Weibu'' i pokazuje da se parkirani automobil dimi i eksplodira nekoliko sekundi kasnije. Video zapis eksplozije, koji se navodno dogodio, pokazao je da je jedan od tri automobila S modela potpuno uništen. ''Rojters'' nije odmah uspeo da proveri poreklo videa za koji ''Weibo'' korisnici tvrde da je snimljen u Šangaju. Uzrok eksplozije nije mogao da se odmah utvrdi iz video zapisa.

 

''Odmah smo poslali tim na lice mesta i podržavamo lokalne vlasti da utvrde činjenice. Prema onome što sada znamo, niko nije povređen'', objavili su iz Tesle u saopštenju za medije. Najmanje 14 primeraka Teslinih automobila se zapalilo od 2013. godine, a većina zapaljenja se dogodila nakon sudara. Iz Tesle kažu da je 10 puta manja verovatnoća da će njihovi motori eksplodirati nego što je to slučaj sa automobilima sa pogonom na benzin. Nije navedeno da li se statistika odnosi na normalnu upotrebu ili na nesreće.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovni Tesla Model S se proda brže od bilo kog drugog premijum polovnjaka u SAD

 

tesla model s 111.jpg

 

Najnovija studija pokazala je da vlasnik polovne Tesline limuzine u proseku uspe da proda svoje vozilo nakon nešto više od mesec dana od pojavljivanja u oglasu, dok je za premium limuzine prosečno potrebno oko 47 dana. Istraživanje koje je sproveo ''iSeeCars'' obuhvatilo je 6.1 milion polovnjaka koji su se u SAD prodavali u periodu od aprila 2018. do marta 2019, a reč je o modelima godišta 2016-2018.

U okviru ove studije objavljena i lista Top 10 najbrže prodavanih premijum polovnih limuzina na američkom tržištu:

 

1. Tesla Model S ; 35.5 dana na oglasu ; 68.159$

2. Audi A7 ; 39.7 ; 52.644$

3. Audi A8 ; 39.8 ; 52.687$

4. Mercedes S klase ; 41.6 ; 89.434$

5. BMW Serije 6 ; 48.5 ; 57.797$

6. BMW Serije 7 ; 48.7 ; 66.696$

7. Jaguar Xj ; 49.8 ; 52.644$

8. Genesis G90 ; 56.7 ; 56.591$

9. Porsche Panamera ; 60.1 ; 88.876$

10. Maserati Quattroporte ; 69.8 ; 79.620$

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test Tesla Model S P90D

 

Par godina nakon izlaska na tržište, da li je i dalje tu ''hype'' koji je išao zajedno sa ovim autom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osveženi Tesla Model S debitovaće u septembru

 

187649-Tesla Model S.jpg

 

Osveženi Model S debitovaće u septembru, a redizajn će obuhvatiti i promene u enterijeru koje će biti inspirisane dizajnom kokpita Modela 3.

Unapređena Teslina luksuzna limuzina trebalo bi da ima još manje fizičkih komandi nego što je to sada slučaj i, samim tim potpuno minimalistički enterijer, nalik onom iz Modela 3 gde su sve funkcije i podešavanja prebačeni na veliki centralni ekran osetljiv na dodir. Po svemu sudeći, Model S ubuduće neće imati ni klasičnu instrument tablu ispred vozača, već će podaci o parametrima vožnje biti dostupni samo na pomenutom touchscreen-u.

Informacije o performansama za sada nisu poznate, ali kako navodi CNBC, Model S za 2020. imaće unapređenu pogonsku bateriju i veću autonomiju u vožnji. Sa punim baterijama ovaj automobil će moći da pređe do 400 milja (644 km), što je za 50-ak km više nego kod aktuelne Model S Long Range verzije. Nije poznato ni da li će i kakve stilske promene pretrpeti spoljašnjost Modela S, ali navodi se da će se ovaj automobil ubuduće praviti na istoj proizvodnoj liniji sa Modelom X, kako bi se oslobodili kapaciteti za proizvodnju novog krosovera, Modela Y. Očekuje se će Model Y početi da se izrađuje najranije u prvoj polovini 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S nakon pređenih 320.000 km

 

tesla 200 k.jpg

 

Steve Sasman nam je otkrio troškove održavanja i servisiranja nakon 320.000 km (200.000 milja) svoje Tesle Model S P85. Polovni Model S je kupio 2014. godine za 79.000 dolara sa 56.000 km (35.000 milja) na satu i do današnjeg dana je potrošio svega 5.415 dolara na održavanje automobila. Samo da napomenemo da je Tesla Model S bio pod fabričkom garancijom do 80.000 km (50.000 milja) a ovo su izdaci od isteka garancije:

- 2.215 $ - zamena infotainment konzole

- 790 $ - zamena utičnice punjača

- 515 $ - zamena ručice vrata

- 700 $ - kočioni diskovi

- 1.195 $ - razne popravke

Kada se podvuče crta troškovi su u stvari jako niski ako uzmete u obzir za vozite potpuno električni automobil visoke klase.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

drivetribe.jpg DriveTribe video: James May testirao Teslu Model S

 

james may tesla s.jpg

 

Još jedan zanimljiv video prilog najsporijeg člana ekipe ''The Grand Tour''-a, a u kome se upoznajemo sa električnom Teslom.

Naravno, James May u svojoj recenziji ide nešto drugačijim putem nego što bi se očekivalo. Nakon što je utvrdio da je to možda najbolji američki ''muscle car'' u istoriji kreće u analizu bezličnog enterijera, ''motora'' i prtljažnika, a na kraju daje i konačan sud ovog nimalo jeftinog automobila. Naravno, same tehnike se nije dotakao, a puno nećete saznati ni u pogledu vozne dinamike. Zato možemo naučiti da ovakav prtljažnik niko ne treba, ali i da bi malo boja u kabini dobro došlo. Ono što svakoga očara je svakako veličina centralnog ekrana. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa novo - svima je dobro poznato da je enterijer poprilično sterilan. S obzirom da nov primerak košta oko 100k km.


Al znamo zbog čega se Tesla kupuje. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg RoadShow video: Test 2019. Tesla Model S

 

Prošlo je 7 godina od kad je na tržište izašao ovaj auto. I, da je u pitanju regularna situacija, odavno bi ga ''pregazila'' konkurencija koja bi u tih 7 godina izbacila nove modele, kao i unapredila postojeće.

Ali, pošto je ovo auto iz sveta potpuno električnih automobila, period od 2012. godine do danas ispostavilo se uopšte nije toliko veliki, tj. faktički isti auto se bez problema prodaje i dan danas. Ono gde mu se najviše vide godine je njegov dizajn spolja...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla počeo da obara rekorde i na trkačkim stazama

 

5d7f9a8674cfc_teslalagunaseca.jpg.be6677a86fb19b820544c46828de1d85.jpg

 

Američki proizvođač saopštio je da je unapređena verzija električne limuzine Model S na čuvenoj kalifornijskoj stazi Laguna Seka zabeležila najbolji rezultat u klasi sedana sa 4 vrata. Uprkos zadivljujućim performansama Tesla automobila na papiru, mnogi smatraju da ova vozila nemaju šta da traže na trkačkoj stazi. Američki proizvođač odlučio je razuveri "neverne Tome". Kako prenosi B92, iz Tesle navode da je prototip Model S "Plaid" obišao krug na stazi Laguna Seka za 1 minut i 36,55 sekundi i tvrde da je to za čitavu sekundu bolje vreme od dosadašnjeg rekorda staze u klasi limuzina sa 4 vrata. Ovaj rezultat predstavlja veliko ohrabrenje i podstrek s obzirom da Tesla želi da pokaže da može da se nosi sa konkurencijom u vidu nedavno predstavljenog Porschea Taycan i na trkačkoj stazi.  Osim toga, ovim je Tesla potvrdio da radi na visokoperformansnoj verziji Modela S, koja nosi oznaku "Plaid". Prvi čovek Tesle, Ilon Mask, otkrio je na Tviteru da se pogonski sistem Modela S "Plaid" sastoji od tri elektromotora. Nakon završetka razvoja ovog sistema, "Plaid" će biti ponuđen kao doplatna opcija na Modelu S, Modelu X i novom Tesla Roadsteru. Mask je obećao da ukupna cena Modela S sa ovom dodatnom opcijom neće biti veća od konkurencije (pretpostavlja se da je mislio upravo na Porsche Taycan). "Plaid" će kupcima biti ponuđen u drugoj polovini 2020. godine. Inače, prototip Modela S "Plaid" nedavno je viđen i na Nirburgringu, što je Mask i najavio početkom septembra, nakon premijere Porschea Taycan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model S navodno prošao Nirburgringom puno brže od Porsche Taycana

 

tesla nirburgring 2019.jpg

 

Internetom se širi informacija praćena videom, a koja govori da je Teslina limuzina krug na Nirburgringu odvezla osetno brže od Porscheovog Taycana.

Porsche Taycan je odvezao krug sa vremenom od 7:42. Tesla Model S je bio 20-ak sekundi brži i odradio je istu etapu sa vremenom od 7:23. Ali za utehu Porscheu fer je reći da se radi o itekako prerađenim automobilima.

 

Naime, izvori sa popularne staze govore o dva prototipa na stazi koji se itekako razlikuju od serijske verzije. Enterijer im je u potpunosti ogoljen, a navodno se radi o novoj verziji sa tri elektromotora. Takođe, automobili voze na Goodyear Eagle F1 Supersport RS pneumaticima kojih nema u standardnoj ponudi Tesle. O dimenziji guma da i ne govorimo. Pominju se i Brembo keramičke kočnice, a lako se mogu uočiti i aerodinamički dodaci na karoseriji. A da stvar bude bolja, navodno se i zvučna imena iz trkačkog sveta nalaze za upravljačem ovih Tesli. Međutim, najveća novost je da Tesle više ne posustaju nakon par krivina. Naprotiv, očevici su tvrdili da su automobili vozili celi krug istim intenzitetom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche - Tesla 1:0

 

porsche tesla 10.jpg

 

Samo nekoliko dana nakon što se pojavila informacija da je novi Tesla Model S osetno brži od Porschea Taycan, ali i nakon što je Elon najavio rušenje rekorda Nirburgringa sa Roadsterom, jedan video je postao viralan. A taj video govori više od hiljadu reči. Snimak dolazi upravo sa Nirburgringa i prikazuje ono o čemu najčešće govore oktanski zaljubljenici kada pominju mane električnih automobila. Električni automobili u punom sprintu ne mogu dugo, a danak će platiti zbog brzog pražnjenja baterije ili pregrejavanja, kada performanse opet padaju.

Šta se ovde dogodilo nije poznato, ali je jasna posledica. Tesla koju smo pre neki dan videli kako juri je otkazala, odnosno njen pogon. Navodno se radi o modifikovanom pogonu Roadstera. Kako god, Tesla je završila na šlepu i baš u trenutku kapitulacije pokraj nje je slavodobitno prošao električni Porsche Taycan. A onda je prošlo još nekoliko Porscheovih bolida. Evo šta u automobilskom svetu znači staviti so na ranu. Sa nestrpljenjem čekamo odgovor iz Tesle.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg Lovecars video: Tesla Model S P100D vs Mercedes AMG GT 63 4-Door

 

Dva moela koje prave najstariji proizvođač automobila na svetu (Mercedes), i najmlađi (Tesla) na svetskoj pozornici:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Unplugged Performance Tesla Model S

 

Da, može se ''abartovati'' Tesla. :)

Ustvari, na jednom takvom primeru su: proširena krila (rubovi) kako bi auto izgledao šire, stavljeni drugi lakši točkovi, stavljene bolje kočnice, u potpunosti ponovo odrađena unutrašnjost, dodato malo karbona tu i tamo. Ono na šta se prvo pomisli kad se kaže doterivanje auta - motor - ovde nije pipnuto jer ipak je ovo skroz električni auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla Model S nadmašio električni Porsche Taycan na Nirburgringu za skoro pola minuta?

 

197837-tesla nirburgring.jpg

 

Nezvanično, vreme za koje je modifikovani prototip Modela S obišao krug na čuvenoj nemačkoj stazi bolje je za 29 sekundi od onog koje je zabeležio električni Porsche Taycan. Zvanično najbolje vreme među serijskim električnim automobilima koje je na Nirburgringu zabeležio Porsche Taycan iznosi 7 minuta i 42 sekunde, dok je - kako nezvanično saznaje Auto Motor und Sport - Model S Plaid prešao isti krug za samo 7 minuta i 13 sekundi.

 

Tesla već nekoliko meseci testira Model S Plaid na Nirburgringu. Reč je o modifikovanoj Teslinoj električnoj limuzini koju pokreću čak tri elektromotora. Kako je najavio Ilon Mask, ova verzija Modela S trebalo bi da bude ponuđena kupcima kao jedna od opcija naredne godine, čime bi Plaid i zvanično dobio status produkcijskog električnog vozila. U septembru su se već pojavile, takođe nezvanične, informacije da je Model S Plaid postigao vreme od 7 minuta i 23 sekundi, a sada je ovaj rezultat poboljšan za 10 sekundi. U iščekivanju zvanične objave Tesle o tome da li je oboren rekord Porschea treba ipak napomenuti da je u pitanju prototip Modela S koji je značajno modifikovan u poređenju na serijskom verzijom, sa novim aerodinamičkim dodacima, spuštenim oslanjanjem, unapređenim kočnicama itd. Sa druge strane, Porsche je najbolje vreme postavio sa verzijom Taycan Turbo, a u ponudi ima i snažniju Turbo S varijantu, pa ima mogućnost i da popravi svoj najbolji rezultat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo koliko konja je Model S izgubio nakon 150.000 kilometara

 

tesla ks.jpg

 

Znamo da električni automobili sa vremenom gube kapacitet baterije, a jedan vlasnik u SAD-u je odlučio da proveri u kojoj meri će se to dogoditi sa njegovim Teslom P100D. On taj automobil poseduje tri godine, a u tom periodu je napravio 96.000 milja (154.497 km). Rezultat? Sa jednim punjenjem je ranije dobio domet od 317 milja (510 kilometara), dok sada domet iznosi 283 milje (455 kilometara). Ono što ga je šokiralo još više od toga jeste - pad u snazi. Pritom automobil nije stavljen na valjke, već su opet izmerena vremena na trci ubrzanja i onda upoređena sa onim koje je Tesla postigao dok je bio nova. Rezultati? Pogledajte video sa svim detaljima:

 

 

Deonicu od 402 metra je električna limuzina na početku svog životnog veka odrađivala za 10.7 sekundi, dok se ta brojka sada penje na 11 sekundi. Izlazna brzina je pritom 188.3 km/h (117 mp/h), gotovo 10 km/h niže nego pre 3 godine kada je ciljem prolazila sa 197.9 km/h (123 mp/h). Autor videa je objasnio da prema pomenutim rezultatima možemo govoriti o padu snage za oko 50 konja. Ipak, ubrzanje do 96 km/h još uvek traje ispod 3 sekunde, što ovu Teslu i dalje čini jednim od najbržih modela na putu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test Tesla Model S

 

I dalje jako skup Tesla model, sa cenom koja lako prelazi 100.000 evra i to bez da se dodaju neke posebne opcije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...