Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari (ne)će praviti sedane i SUV modele / Ferrari SUV / Ferrari Purosangue

Recommended Posts

Snimljen Ferrari Purosangue

 

Premijera sportskog SUV-a Purosangue (''Čistokrvni'') očekuje se krajem 2021. ili tokom 2022. godine, i to sa 4x4 pogonom i oko 650KS, ili sa 3.9 twin-turbo V8 motorom i 610 konja. Purosangue će biti četvorosed dužine oko 5 metra, baziran na novoj platformi, sa podešavajućim oslanjanjem. Očekuje se i upotreba hibridne tehnologije, ali detalji tek slede...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Chris Harris o Ferrari Purosangue

 

''Mora da postoji, neizbežno je da ga i Ferrari napravi. Moraju dodatno da povećaju svoju profitabilnost, Ferrari ne može prosto da sedi i ne radi ništa dok vidi kako se Lamborghini ''razbija'' sa prodajom Urusa.'' Usput, Urus sada čini preko 50% ukupne Lamborghini prodaje, dok Ferrari planira da mu SUV bude ipak samo 20% prodaje.

Pogledajte šta još kaže Chris o Ferrari SUV modelu, ali i ostalima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari navodno priprema i dva električna SUV modela

 

210025-ferrari purosangue.jpg

 

Premijera Ferrarijevog sportskog SUV-a Purosangue (''čistokrvni'') se očekuje početkom 2022. godine, ali to izgleda neće biti jedini SUV u ponudi ove italijanske marke. Neki mediji sada prenose da u Ferrariju navodno pripremaju još dva SUV modela (pod kodnim oznakama F244 i F245), i to oba sa elektropogonom. Ovi električni SUV-ovi bi trebalo da se baziraju na istoj platformi kao i Purosangue, a očekuju se navodno 2024. odnosno 2026. godine. Električni Ferrari SUV modeli će imati četiri elektromotora sa 610KS i baterije od 80 kWh, a moguće je da će nuditi mesta za pet putnika. Što se tiče modela Purosangue, Ferrari po nekim informacijama za njega prvo predviđa V12 motor sa 800 konja, a kasnije i plug-in hibridnu verziju sa V8 motorom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Purosangue SUV revealed | CAR Magazine

 

Ukratko: 

 

Purosangue interni naziv F175.
Start pocetkom 2022.
Baziran na Maranelovoj matrix platformi sa prednjim motorom, deli srednji deo sa modelima sa srednjim motorom.
Cetvorosed niske siluete sa vesanjem podesive visine
Pogonjen 800 konja V12 motorom, kasnije i V8 hibrid u ponudi.
Potpuno elektricni modeli F244 i F245 dolaze 2024 i 2026...

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Najava za Ferrari SUV

 

Opšta priča zašto Ferrari mora da napravi SUV, kao i prikaz do sada nikada viđenih rendera kako bi mogao da izgleda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Purosangue - špijunske fotke

 

New 2022 Ferrari Purosangue SUV spy shots 01.jpg

 

Imamo priliku da vidimo, do sada najjasnije, praktičniji Ferrari. Odnosno, najjasnije koliko uopšte može dok automobil još uvek nosi tešku, crnu masku.

Proporcionalno, izgleda prilično kao blago podignut GTC4Lusso sa četvoro vrata ili, kao manja, i spuštena verzija Maseratija Levante. Ubrzo nakon što smo prvi put čuli da Ferrari pravi SUV još 2017. godine, kompanija je potrčala da kaže da njen automobil zapravo neće odgovarati tradicionalnom SUV modelu, već da se više klasifikuje kao ''Ferrari Utility Vehicle'' ili ''FUV''. Pa, videći maskirani auto sada shvatamo na šta su u Ferrariju tada mislili.

 

New 2022 Ferrari Purosangue SUV spy shots 04.jpg New 2022 Ferrari Purosangue SUV spy shots 03.jpg

 

Purosangue nije ni približno tako visok ili kutijast kao potencijalni konkurenti npr. u vidu modela Lamborghini Urus ili Aston Martin DBX. Linija krova mu pada kao kod kompaktnog hatchback-a, dok je hauba dugačka koliko treba da bude kod Ferrari automobila sa motorom napred.

 

New 2022 Ferrari Purosangue SUV spy shots 02.jpg

 

Naravno, tehnički detalji su još uvek misterija, ali spekuliše se o prisustvu najmanje dve opcije pogonskog sklopa na samom startu: V12 atmosferske varijante, dok će druga će biti elektrifikovana verzija, verovatno plug-in hibridni V8 kao što je kod novog 296 GTB . Prema ''insajderima'', Purosangue je napravljen na potpuno novoj platformi za koju se kaže da je kompatibilna čak i sa potpuno električnim pogonom. S obzirom na nadolazeće još strožije norme za emisiju izduvnih gasova, Purosangue na neki način mora da podržava električnu energiju.

 

preuzeto sa - Autocafe.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja Ferrarijevog SUV modela Purosangue počinje ove godine

 

210025-ferrari purosangue.jpg

 

Ferrari je zvanično potvrdio da će nešto kasnije ove godine početi proizvodnju SUV modela Purosangue. Crossoveri i SUV-ovi su osvojili svet, a Ferrari se dugo ''borio'' protiv tog trenda, ali napokon se predao. Kompanija iz Maranella je sada zvanično potvrdila da će ove godine početi proizvodnju svog SUV-a pod nazivom Purosangue.

 

O Ferrarijevom SUV-u se priča već nekoliko godina, ali smo do sada videli ovakve modele drugih brendova uključujući Lamborghini Urus, Rolls-Royce Cullinan i Aston Martin DBX, koji su doneli uspeh. Kompanijama sa bogatom sportskom i luksuznom istorijom je potreban novac da prežive, tako da je Ferrarijev potez logičan. Ferrari je u svom finansijskom izveštaju za 2021. godinu u samo jednoj rečenici naveo da će početi da proizvodi Purosangue SUV ove godine te da se prve isporuke kupcima očekuju 2023. godine, ali i to je sasvim dovoljna i jasna potvrda predstojećeg modela.

Još 2018. godine je šef tadašnje FCA grupacije Sergio Marchionne rekao da će Ferrari proizvesti FUV, a ne SUV, a skraćenica FUV znači Ferrari Utility Vehicle

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će ovako izgledati Ferrari SUV Purosangue?

 

ferrari purosangue 2023.jpg

 

Ferrari je nedavno prešao sa testiranja budućeg Purosanguea na korišćenje kamufliranih karoserija modela prema proizvodnim specifikacijama. Koristeći nedavne špijunske fotografije i videozapise kao bazu, Motor1 je uradio digitalne rendere onoga što bi trebalo da vidimo kad se kamuflaža skine. Purosangue ima nos koji se izvija prema dole od vetrobranskog stakla, a prednja svetla su ugrađena u sam vrh. Tu je i velika, trapezna rešetka, a otvori u uglovima imaju LED svetlo na vrhu. Uz bočnu stranu, Purosangue ima čist stil sa mekim ivicama. Iako render ne prikazuju zadnji deo prvog Ferrarijevog SUV-a, to je možda zato što je to deo tela koji Ferrari najviše prekriva. Čini se da se krov ''uliva'' u hatchback. Uzdignuti delovi kamuflaže nagoveštavaju da postoji spojler na mestu gde rep postaje ravniji. Razvojna vozila imaju par izduvnih cevi koje izlaze iz svakog donjeg ugla. Očekujemo da će završnica izgledati otmenije od malih kružnih vrhova vidljivih na špijunskim fotografijama.

 

Još uvek nismo sigurni koji pogonski sklop će Purosangue koristiti. Snimak vožnje u tišini nagoveštava neku vrstu hibridne tehnologije koja bi mogla da bude plug-in uz twin-turbo V6 iz 296 GTB-a koji proizvodi 830KS i 740 Nm obrtnog momenta. Glasine takođe sugerišu i V12 verziju koja bi mogla da stigne kasnije. Purosangue će se voziti na novoj Ferrarijevoj arhitekturi koja stavlja motor iza prednje osovine i menjač sa dvostrukim kvačilom pozadi. Ima pogon na sva četiri točka, a možemo primetiti i prilično nisku visinu vožnje, zato ne očekujte da će Purosangue biti sposoban da juri kroz pustinju. Model je najavljen još 2018. godine, pri čemu je proizvođač iz Maranella obećao da će debitovati pri kraja 2022. godine. Dugo očekivani model bi konačno trebalo da vidimo za nekoliko meseci, a isporuke počinju sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotografije iz fabrike otkrile izgled Ferrarija Purosangue

 

purosangue 02.jpg

 

Na internetu su se pojavile fotografije koje otkrivaju izgled Ferrarijevog modela Purosangue.

Purosangue se u javnosti smatra prvim Ferrarijevim SUV-om, no gigant iz Maranella ne želi da ga tako naziva. Bilo kako bilo, fotografije su ''procurile'' iz fabrike i sada definitivno znamo šta možemo očekivati kada Purosangue bude zvanično predstavljen. Fotografije su daleko od idealnih, ali ipak otkrivaju kako nadolazeći model izgleda napred i nazad. dok se delimično vidi i bočni profil. I na prvi pogled je jasno da Purosangue ne izgleda kao konvencionalni SUV, ponajviše zbog njegove visine, a to je verovatno jedan od razloga zbog kojih u Ferrariju ne žele takvu klasifikaciju.

 

purosangue 01.jpg

 

Purosangue više liči na blago podignuti hatchback, a u Maranellu ističu da je to njihov FUV, odnosno Ferrari Utility Vehicle.

Prednji deo automobila podseća na model Roma, posebno kada je reč o svetlima, a to definitivno nije negativna stvar jer je Roma možda i najlepši Ferrari od modela 458. Primerak na fotografijama ima lukove točkova u drugačijoj boji u odnosu na karoseriju, zbog čega se Purosangue čini robusnijim od modela koji zamjenjuje, a to je GTC4Lusso. Purosangue verovatno pokreće 3.9 twin-turbo V8 motor koji se koristi i za druge Ferrarijeve modele kao što su Roma i F8 Tributo. Glasine govore da bi Purosangue mogao dobiti i V12 motor koji razvija skoro 800 konja, ali su ove informacije nepotvrđene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Purosangue na novoj slici

 

ferrari suv 2022 01.jpg

 

Ferrari je objavio najavnu sliku svog prvog SUV modela Purosangue što nagoveštava da njegova promocija više nije daleko.

Više o Ferrariju Purosangue u ranijim tekstovima iznad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja Ferrarija Purosangue će biti ograničena

 

ferrari suv 2022 01.jpg

 

Ferrari se priprema za predstavljanje svog prvog SUV-a, a sada je poznato da će njegova proizvodnja biti ograničena na određeni broj primeraka. Reč je o SUV-u pod nazivom Purosangue, od kojeg u Ferrariju očekuju dobre prodajne rezultate i dosta profita. U tu strategiju su se već uverile kompanije Bentley, Aston Martin, Lamborghini i Rolls-Royce, koji imaju svoje modele Bentayga, DBX, Urus i Cullinan. Ferrari se dugo opirao, ali na kraju je ipak popustio i uskoro će ući na tržište SUV-ova. Međutim, proizvodnja njegovog SUV-a Purosangue biće brojčano ograničena.

 

Ferrari će pri prodaji SUV-a Purosangue prednost dati postojećim kupcima, a ako bude specijalnih verzija u budućnosti, one će biti još ređe. U Ferrariju takođe vide Purosangue kao efikasan način da privuku prve kupce, ali i one mlađe. Modeli Roma coupe i Portofino/Portofino M kabriolet su ''odradili'' isto za slavni italijanski brend. Veruje se da će Purosangue u najboljoj verziji pokretati V12 motor, a u Ferrariju tvrde da taj motor mogu da održe u životu uprkos sve strožim zakonima o emisiji jer za to poseduju rešenja.

 

Purosangue će sigurno pomoći Ferrariju da lako ostvari nove prodajne rekorde, a u 2021. godini su oboreni rekordi kada je isporučeno 11.155 automobila. Taj broj će se sigurno povećati 2023. godine kada SUV počne da stiže sdo svojih kupaca. Premijera Ferrarija Purosangue će biti upriličena nešto kasnije ove godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Purosangue premijerno 13. septembra

 

ferrari suv 2022 01.jpg

 

Ferrari je još ranije najavio da će tokom ove godine početi sa proizvodnjom svog prvog SUV modela Purosangue (''čistokrvni''), dok sada neki mediji navode da će njegova premijera biti održana već sledeće nedelje (13. septembra). Ferrari će se tako pridružiti drugim kompanijama koje su već ponudile sportsko-luksuzne SUV modele, kao što su Lamborghini (sa Urusom), Rolls-Royce (sa Cullinanom) i Aston Martin (sa DBX-om). Treba napomenuti da se isporuke Purosanguea prvim kupcima očekuju početkom sledeće godine.

 

Ferrari je pre nekoliko meseci najavio potpuno novi V12 motor koji će se ovog leta naći u vozilu ''koje menja igru''. Ferari u najavi koristi frazu ''Heart Of A Thoroughbred'', što gotovo sigurno ukazuje na jedno vozilo, i to na još ranije najavljeni SUV model Purosangue. Osim V12 motora (navodno sa do 800 konja), u gami će se kasnije naći i plug-in hibrid sa verovatno V8 motorom. Ferrari je nedavno otkrio i da radi na tehnologiji aktivnog oslanjanja kako bi snizio težište automobila u krivinama, poboljšavajući brzinu i performanse. Kompanija nije eksplicitno objavila kada će sistem biti uveden, ali je prateći bilten snažno nagovestio da će se pojaviti na Purosangueu. Tehnologija aktivnog oslanjanja bi mogla da bude način da se budućem SUV-u podari kontrola karoserije više u skladu sa vrednostima Ferrarijevog sportskog automobila. Imajući u vidu iskustvo ostalih ekskluzivnih proizvođača sa prodajom SUV modela, očekuje se da Purosangue dodatno podigne prodaju italijanske marke. U Ferrariju takođe vide Purosangue kao efikasan način da privuku nove kupce, pre svega one mlađe. Neke ranije glasine kažu da će Purosangue biti dostupan u ograničenim količinama, ali detalji o cenama su još uvek nepoznati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Purosangue zvanično

 

Ferrari-Purosangue-2023 01.jpg

 

Ferrari je upravo i zvanično prikazao svoj prvi SUV model Purosangue ("Čistokrvni"), koji će se takmičiti sa najskupljim verzijama već poznatih luksuznih SUV-ova kao što su Aston Martin DBX, Lamborghini Urus, Bentley Bentayga i Rolls-Royce Cullinan. Ostaje još da sačekamo na McLaren... Kako bilo, Purosangue ima petoro vrata, praktičan otvor za prtljag i pogon na sve točkove. Dizajn se u velikoj meri oslanja na Ferrarijev coupe Roma, a odlikuju ga elegantni stil i niže težište (za jedan SUV).

 

Ferrari-Purosangue-2023 03.jpg Ferrari-Purosangue-2023 05.jpg

 

Za početak je predviđen 6.5 V12 benzinac sa 725KS i 716 Nm obrtnog momenta, dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h u trajanju od 3.3 sekunde i najveću brzinu od 310 km/h.

 

Ferrari-Purosangue-2023 06.jpg 

 

U paketu se nalaze i 8-stepeni F1 DCT menjač, F1-Trac sistem, Ferrarijeva tehnologija aktivnog oslanjanja, upravljanje na sva četiri točka, HDC (Hill Descent Control)... Treba napomenuti da kasnije stižu i verzije sa V8 motorom i hibrid.

 

Ferrari-Purosangue-2023 07.jpg

 

Tu je i 10.2-inčni ekran koji pruža sve informacije, pa Burmester 3D High-End Sound System, a treba reći da Purosangue ima potpuno digitalni interfejs koji je već usvojen za ostatak asortimana.

 

Ferrari-Purosangue-2023 08.jpg

 

Purosangue nudi impresivan niz funkcija za pomoć vozaču (ADAS) kao standard, od kojih su mnoge razvijene u saradnji sa Boschom, uključujući prilagodljivi tempomat (ACC), sistem automatskog kočenja (AEB), automatska duga svetla (HBA/HBAM), upozorenje o napuštanju trake (LDV), pomoć pri održavanju trake (LKA), detekciju mrtvog ugla (BSD), prepoznavanje saobraćajnih znakova (TSR), pospanost i pažnja vozača (DDA) i zadnja parking kamera (NSV).

 

Ferrari-Purosangue-2023 09.jpg

 

Ferarijeva težnja za luksuzom ga nije odvratila od odgovornosti za životnu sredinu i održivost. Održivi materijali su u velikoj meri korišćeni u Purosangueu, otvarajući mogućnosti za nove kombinacije.

 

Ferrari-Purosangue-2023 10.jpg

 

Što se tiče dimenzija, Purosangue je dugačak 4.973 mm, širok 2.028 mm, visok 1.589 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3.018 mm, zapremina prtljažnika je 473 litra, dok u rezervoar staje 100 litara goriva.

 

Ferrari-Purosangue-2023 04.jpg

 

Purosangue je težak 2.033 kg (raspored 49% napred/51% nazad), što znači da je odnos težina/snaga 2.80 kg po KS.

 

Ferrari-Purosangue-2023 11.jpg

 

Točkovi su od 22 i 23 inča (gume 255/35 R22 napred i 315/30 R23 pozadi), dok se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 398 x 38 mm napred i 380 x 34 mm pozadi.

Prve isporuke se očekuju početkom sledeće godine, po ceni od oko 390.000 evra za baznu verziju.

 

Ferrari-Purosangue-2023 12.jpg Ferrari-Purosangue-2023 13.jpg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Ferrari Purosangue

 

Ferrari je jednom rekao da nikada neće napraviti SUV. Dakle, šta je onda Purosangue?

Pa, po Ferarijevim rečima to nije SUV ili Crossover - to je sportski automobil. Prvi četvorosed sa četvoro vrata u istoriji Maranela. Kad se pogleda visina ovog auta od samo 1.589 mm, vidi se da je to oko 20 cm manje nego kod luksuznih SUV modela koji takođe imaju motor sa 12 cilindara pod haubom. Plus, je to par cm niža linija krova nego i kod Urusa.

Zahvaljujući atmosferskom 6.5 V12 postavljenom iza prednje osovine i ogromne haube, imate 715KS/715Nm u kojima možete uživati na svom putu do 8.250 obrtaja. Ferrari kaže da definitivno nije SUV jer može da postigne brzinu od 100 km/h za 3.3 sekunde, da ubrza od 0-200 km/h za samo 10.6 sekundi i da dostigne brzinu od preko 310 km/h. Što se tiče performansi nema sumnje da je superautomobil...

 

 

 

evoyoutube.jpg EVO:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari zatrpan narudžbinama za Purosangue

 

Ferrari-Purosangue-2023 03.jpg

 

Prema izveštajima iz Italije, Ferrari je zatrpan narudžbinama za svoj crossover Purosangue vredan 390.000 evra i mogao bi da bude prisiljen da zatvori knjigu narudžbina. Za razliku od konkurentskih luksuznih marki čiji SUV-ovi često čine lavovski udeo u njihovoj prodaji, Ferrari je odlučio da ograniči proizvodnju svog prvog crossovera na ne više od 20% godišnje proizvodnje, kako bi zadržao ekskluzivnost.

 

Ferrari-Purosangue-2023 05.jpg

 

Čak i pod pretpostavkom da će Ferrarijeva ukupna proizvodnja svih modela narasti na 15.000 sa dodatkom nove linije modela, to još uvek iznosi samo 3.000 automobila godišnje. A to možda nije ni blizu dovoljno da se održi korak s potražnjom.

 

Ferrari-Purosangue-2023 07.jpg

 

''Rizikujemo da nećemo moći da zadovoljimo potražnju i možda ćemo vrlo brzo morati da zatvorimo prijem narudžbina'', rekao je Ferrarijev glavni komercijalni i marketinški direktor, Enrico Galliera.

 

Ferrari-Purosangue-2023 08.jpg

 

Purosangue koristi atmosferski V12 ispod haube, što je karakteristika koju niti jedan konkurent usmeren na performanse ne nudi, što je možda i objašnjenje navale prednarudžbina. Galliera tvrdi da je interes ''eksplodirao'' kada je kompanija objavila da će Purosangue koristiti V12. Ferrari će verovatno kasnije dodati hibridne modele manjeg kapaciteta, pozajmljujući ili hibridni V8 pogonski sklop od SF90 ili elektrifikovani V6 motor od 296 GTB-a, čiji kapacitet od 3.0 litra bi pomogao u izbegavanju velikih poreza nametnutih velikim motorima u Kini gde će model verovatno biti veoma popularan.

 

Ferrari-Purosangue-2023 04.jpg

 

Ipak, V12 u Purosangueu će verovatno biti veliki faktor u uveravanju postojećih nepokolebljivih vlasnika Ferrarija da je Purosangue vredan da nosi Ferrarijevu značku. Ferrari kaže da će dati prednost isporuci sadašnjim vlasnicima u odnosu na kupce koji su novi u marki. ''Svaki vlasnik Ferrarija želi da ima Purosangue i moramo da ih nagradimo, jer su oni ti koji su učinili Ferrari onim što je danas'', rekao je Galliera za Automotive News Europe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purosangue - dizajnerska analiza

 

Analizu radi Frank Stephenson, koji je početkom 2000.-tih bio šef dizajna u Ferrariju (radio je na F430 i FXX):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari prestao da prima narudžbine za Purosangue zbog dugačke liste čekanja

 

Ferrari Purosangue 01.jpg

 

Nedugo nakon premijere Ferrari Purosangue je postao veliki hit.

Ferrarijev komercijalni i marketinški menadžer Enriko Galijera je australijskom magazinu Drive potvrdio da je kompanija prestala da prima nove narudžbine zbog dugačke liste čekanja: ''Nije tajna da smo prestali da primamo narudžbine. Imali smo veliki interes i doneli smo odluku za koju smo mislili da je u skladu sa pozicioniranjem Ferrarija i modela.''

 

Ferrari je inače čak i pre nego što je predstavio Purosangue najavio da želi da taj model ostane ekskluzivan. Purosangue će činiti ne više od 20% godišnje proizvodnje vozila ovog brenda. Za dva i po meseca koja su prošla od otkrivanja, knjige narudžbina su postale dovoljno popunjene da će Ferrari dugo bio zauzet. Oni kupci koji su naručili Purosangue neposredno pre nego što je italijanska kompanija prestala da prima zahteve moraće strpljivo da čekaju dve godine. Planirano je da proizvodnja počne pre kraja godine, a prve isporuke su planirane za 2023. Purosangue će u početku biti dostupan samo sa V12 motorom, a pošto je potražnja ovako velika Ferrari ne žuri da diverzifikuje ponudu na početku životnog ciklusa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Purosangue ''Fuego'' by DMC

 

DMC_Ferrari_Purosangue 3.jpg

 

DMC-ovo putovanje na teritoriju Ferrarija je upravo postalo veće i nemački tjuner pravi korak dodavanjem novog Ferrarija Purosangue u svoju liniju tjuning paketa. DMC planira sportski aero-kit od ugljeničnih vlakana i ne želi da propustite konceptne specifikacije koje su objavili. GT3 inspirisane linije DMC delova određuju snažan stil novog aerodinamičkog paketa za njihov Purosangue (ovde u Cherry Red izdanju). Ovo uključuje lagane aero prednje blatobrane sa otvorima na lukovima točkova i posebno široke bočne pragove. Prednji branik, zadnji difuzor i dizajn prednje haube nisu modifikovani, ali su zamenjeni ultra laganim delovima od ugljeničnih vlakana.

 

DMC_Ferrari_Purosangue 2.jpg

 

Međutim, prava privlačnost za oči je kombinacija 2 zadnja krila pozadi: krovni spojler kao i krilo na prtljažniku dopunjuju sportski izgled i oba imaju TUV sertifikat. DMC delovi zamenjuju odgovarajuće serijske komponente, čineći automobil lakšim. Pored toga, profil zadnjeg spojlera sa DMC natpisom integrisanim u strukturu od ugljeničnih vlakana ima novi upečatljiv oblik, a krila značajno proširuju Purosangueove linije - ovo stvara nepogrešiv trkački izgled. Istovremeno, aerodinamička ravnoteža serijskog vozila je zadržana.

 

DMC_Ferrari_Purosangue 1.jpg

 

Opseg delova DMC kompleta može se slobodno konfigurisati, opciono u mat ili visoko sjajnim vidljivim ugljeničnim vlaknima. DMC-ov novi sportski izduvni sistem je postavljen da omogući Ferrarijevom SUV-u da otkrije svoj puni zvučni pejzaž i upotpuni individualno i performansama orijentisano iskustvo vožnje. Pritiskom na dugme, sportski izduvni sistem otvara festival zvuka, čineći DMC pravim izborom za izvanredno zvučno prisustvo. Sportski izduvni sistem od titanijuma koji je napravljen od strane ZESAD GmbH u Nemačkoj, specijalno je razvijen za Ferrari Purosangue. Njegov izgled od titanijuma vizuelno naglašava sportski karakter automobila. Inženjeri su takođe dizajnirali nove točkove DMC Velocita koji su dostupni sa mnoštvom završnih obrada - po meri svakog vozila. Točkovi za Purosangue su od 24 inča i na prednjoj i na zadnjoj osovini.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Ferrari Purosangue

 

U ovom videu može da se vidi kako izgleda ekskluzivni proces Ferrari ultimativne personalizacije - The Tailor made:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Ferrari Purosangue

 

Ferrari Purosangue je prvi Ferarijev superautomobil sa 4 vrata i odvezli smo ga u elegantno skijalište Kortina u Italiji, da vidimo kako se nosi sa autoputevima, snežnim putevima i planinskim prevojima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO: Ferrari Purosangue

 

Stigao je Ferrarijev prvi putnički automobil sa četvoro vrata, čija cena počinje od 350.000 evra. Ima V12 atmosferac koji šalje 715 konja na sva četiri točka.

Da bi saznao kakav je u poređenju sa svojim najbližim rivalima iz Lamborghinija i Aston Martina, Jethro Bovingdon ga stavlja na test na snegom prekrivenim putevima Italije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Ferrari Purosangue

 

Ferrari se jako, jako trudi da pokaže kako ovaj auto nije SUV, nego Ferrari sa V12 motorom i 4 sedišta za odrasle osobe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...