Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari (ne)će praviti sedane i SUV modele / Ferrari SUV / Ferrari Purosangue

Recommended Posts

ferrari ff sedan.jpg

 

Luca di Montezemolo je na svojoj poslednjoj press konferenciji kao šef Ferrarija otkrio neke detalje vezane za budućnost ove marke. Odlazeći Ferrarijev šef je tako izjavio da ovaj brend neće napraviti ni automobil sa četiri vrata ni SUV, već će nastaviti da se fokusira na dvovratne sportske automobile. Takođe je odbacio i glasine o mogućnopsti lansiranaja Ferrarijevopg motocikla. Što se tiče nedavnih vesti o navodnom povećanju broja proizvedenih primeraka (koja sada iznosi oko 7.200 komada godišnje), budući šef Ferrarija Sergio Marchionne je izjavio da je zadovoljan sa sadašnjim nivoom proizvodnje i demantovao glasine da će povećati proizvodnju Ferrarija na 10.000 komada godišnje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari neće praviti SUV-ove

 

ferrari%20x-ff.jpg

 
Dok se Lamborghini priprema za proizvodnju dugo najavljivanog Urusa (proširuju fabriku, zapošljavaju nove radnike...), iz Ferrarija su ponovili da oni neće napraviti SUV/crossover model.
Tačnije, Sergio Marchionne je bio veoma jasan po tom pitanju što znači da od Ferrarijevog SUV-a nema ništa. Na pitanje o mogućnosti SUV-a sa znakom propetog konjića, Marchionne je naime izjavio: ''Moraćete prvo da me ubijete''. Marchionne dodaje da uopšte i nema potrebe da se u Ferrarijevu ponudu ubaci SUV, budući da je prodaja ionako odličana. Prošle godine su prodali rekordnih 7.664 vozila, što je povećanje od 6 odsto u poređenju sa 2014. godinom. Kako stvari sada stoje, proizvodnja Ferrarija bi do 2019. mogla da poraste na više od 9.000 vozila godišnje.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže Ferrari F16X crossover

 

ferrari%20fx.jpg

 

Dok se Lamborghini u proteklom periodu pripremao za proizvodnju dugo najavljivanog Urusa, iz Ferrarija su poručivali da oni neće napraviti SUV/crossover model. Ovde treba podsetiti da je Sergio Marchionne prošle godine na pitanje o mogućnosti SUV-a sa znakom propetog konjića jasno izjavio: ''Moraćete prvo da me ubijete''. Marchionne je tada dodao da uopšte i nema potrebe da se u Ferrarijevu ponudu ubaci SUV, budući da je prodaja ionako odličana (kako stvari stoje proizvodnja Ferrarija bi do 2019. mogla da poraste na više od 9.000 vozila godišnje).

Međutim, izgleda da se nešto promenilo u Maranellu, budući da pojedini mediji sada pišu da je Ferrarijev SUV ipak u planu, kao i da projekat već ima svoj kodni naziv - F16X. Po sadašnjim infromacijama, Ferrarijev pvi Coupe-SUV sa petora vrata i 4x4 pogonom se navodno može očekivati tokom 2021. godine. Takođe, zanimljivo da bi ovaj model trebalo da ima zadnja ''samoubilačka'' vrata, kao i hibridni pogon (kao jednu od raspoloživih opcija pored standardne V8 benzinske varijante). Cena za Ferrari F16X će iznositi oko 300.000 evra, pri čemu će takav model pomoći da Ferrari tokom sledeće decenije duplira svoju prodaju na oko 16.000 vozila godišnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Ferrari će ući u svet SUV-ova

 

ferrrai%20cross%20ff.jpg

 

Na kraju će, izgleda, popustiti i u Ferrariju, jer će slavna italijanska automobilska kompanija kupcima za nekoliko godina ponuditi i SUV. Svidelo se to nekome ili ne, Ferrari će uskoro krenuti stopama nekoliko proizvođača ultrasportskih i ultraluksuznih automobila koji već imaju (ili će uskoro imati) SUV modele. Kako sada stvari stoje, Ferrari će svoj prvi SUV kupcima ponuditi najkasnije do 2021. godine, a prema izjavi prvog čoveka FCA grupacije Sergia Marchionnea, Ferrarijev godišnji profit bi već 2022. godine trebalo da bude udvostručen. Prema poslednjim informacijama, u Ferrariju već rade na razvoju svog prvog SUV-a koji nosi internu oznaku F16X.

 

Marchionne će uskoro predstaviti petogodišnji poslovni plan Ferrarija u kojem se, navodno, pored SUV-a pominju i novi hibridni modeli koji će biti u standardnoj ponudi od 2019. godine. F16X će deliti platformu s naslednikom aktuelnog modela GTC4 Lusso koji bi trebalo da bude predstavljen 2020. godine. Sa integralnim pogonom i V8 motorom koji će biti potpomognut hibridnim sistemom, cena SUV-a bi trebalo da iznosi oko 300.000 evra, a u Ferrariju misle da će samo Kina ''progutati'' 2.000 primeraka. Kako god, izgleda da je Marchionne zaboravio svoju izjavu iz 2016. godine kada je na pitanje o Ferrari SUV-u rekao: ''Prvo me morate ubiti''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/9/2017 at 10:50 PM, neshaoct said:

@notalone

 

Pitanje je pre koliko često ćemo ga uopšte i videti uživo. :D 

Rekoše crossover. Neće to imati terenskih aspiracija, ali uopće. Ovako, pretpostavljam vrata si straga, malo odignuta verzija sljedeće generacije GTC4Lussa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrarijev crossover je gotova stvar

 

ferrari%20fx.jpg

 

Sergio Marchionne je lično potvrdio proizvodnju prvog Ferrarijevog crossovera

 

Slučajno ili ne, Marchionne je za Bloomberg izjavio da se raduje skorom lansiranju prvog Ferrarijevog crossovera, pa je tako direktno potvrdio da je ideja prvog ne tako plemenitog Ferrarija odavna napustila lude glave i krenula u realizaciju. Sve je već rešeno, a ostalo je samo jedno otvoreno pitanje, pojasnio je harizmatični šef. Naime, Ferrari mora da u narednih 30 meseci odluči koliki će biti ''tiraž'' modela, pa i u kojoj meri će biti zadržana ekskluzivnost modela. O samom modelu se jako malo zna. Dosadašnje informacije pominju koncept podignutog coupea postavljenog na aluminijumsku platformu. Zadnja bočna vrata bi se otvarala u kontra smeru, dok bi ispod poklopca trebalo da kuca V8 motor u nekom hibridnom aranžmanu. Ferrari će verovatno početkom sledeće godine na predstavljanju nove petoletke otkriti i više informacija o ovom još bezimenom modelu. Nema sumnje, nakon ovog modela kojeg mnogi vide kao svetogrđe, ništa neće biti isto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda Ferrari crossover

 

ferrari%20suv.jpg

 

Sergio Marchionne je nedavno za Bloomberg izjavio da se raduje skorom lansiranju prvog Ferrarijevog crossovera, pa je tako direktno potvrdio da je ideja prvog ne tako plemenitog Ferrarija odavna napustila lude glave i krenula u realizaciju. Sve je već rešeno, a ostalo je samo jedno otvoreno pitanje, pojasnio je harizmatični šef. Naime, Ferrari mora da u narednih 30 meseci odluči koliki će biti ''tiraž'' modela, pa i u kojoj meri će biti zadržana ekskluzivnost modela. O samom modelu se jako malo zna. Dosadašnje informacije pominju koncept podignutog coupea postavljenog na aluminijumsku platformu, dok bi ispod poklopca trebalo da kuca V8 u nekom hibridnom aranžmanu. Ferrari će verovatno početkom sledeće godine na predstavljanju nove petoletke otkriti i više informacija o ovom još bezimenom modelu. Nema sumnje, nakon ovog modela kojeg mnogi vide kao svetogrđe, ništa neće biti isto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari SUV i dalje moguć

 

174240-ferrari suv.jpg

 

Ferrari planira da povećati svoju proizvodnje kako bi zadovoljio povećanu potražnju, a cilj je da tokom sledeće godine postigne 9.000 proizvedenih primeraka, dakle godinu dana pre nego što je to ranije planirano. Kako bi ostvarili pomenute proizvodne brojke u Ferrariju nameravaju da tokom sledeće godine uvedu dve radne smene u svojim pogonima, a moguće je i proširenje modelske ponude uz zadržavanje ekskluzivnosti najskupljih modela.

Glasine o mogućnosti lansiranja SUV-a su i dalje tu, a njegovim potencijalnim dolaskom na tržište Ferrari bi verovatno s lakoćom probio brojku od 10.000 proizvedenih automobila godišnje. Inače, reč je o brojci koju su u Ferrariju sami zacrtali kao granicu koju ne bi trebalo prelaziti u cilju zadržavanja ekskluzivnosti marke. Sve je više onih koji veruju da će Ferrari pokleknuti pred trendovima i na kraju se odlučiti za SUV, a sve u cilju povećanja zarade. Inače, ekipa iz Maranella odlično posluje pa se očekuje da će poostići nivo operativnog profita od 2 milijarde evra godišnje i pre 2022. kako je ranije planirano. Ove godine sa oko 8.400 proizvedenih automobila Ferrari će ostvariti operativni profit od oko milijardu evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Februar 2016:

On 06/02/2016 at 4:07 PM, neshaoct said:

Tačnije, Sergio Marchionne je bio veoma jasan po tom pitanju što znači da od Ferrarijevog SUV-a nema ništa. Na pitanje o mogućnosti SUV-a sa znakom propetog konjića, Marchionne je naime izjavio: ''Moraćete prvo da me ubijete''.

Novembar 2017:

On 09/11/2017 at 2:11 PM, neshaoct said:

Sergio Marchionne je nedavno za Bloomberg izjavio da se raduje skorom lansiranju prvog Ferrarijevog crossovera

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide tamo gde su pare... :D 

Realno, Ferrari će verovatno biti poslednji koji će to uraditi, ali ne zato što ih eto neko motkom tera da uzmu pare a oni se kao opiru pa čekaju da budu poslednji, nego da prvo vide šta svi ostali nude, i da onda ponude najbolje i najskuplje od svih ostalih. Pa, i ako ne bude najbolje, biće najskuplje. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari će ipak konstruisati SUV model

 

174240-ferrari suv (1).jpg

 

''Samo preko mene mrtvog'', govorio je nekad izvršni direktor kompanije FCA, Serđio Markione, kada su ga pitali da li Ferrari planira proizvodnju SUV modela. Međutim, vremena se menjaju, pa je Markione na Sajmu automobila u Detroitu novinarima rekao da se sada u planovima kompanije Ferrari nalazi i SUV, ili kako ga je on nazvao FUV (''Ferrari Utulity Vehicle'') model. Izvršni direktor kompanije FCA nije izneo nikakve dodatne detalje, ali je jasno naglasio da će taj model izgledati kao Ferrari ali i da će se i tako voziti. Naime, do kraja ove godine, Ferrari će potpuno izaći iz dugova, pa će im ovaj model doneti dodatni profit, većinom sa azijskih tržišta, u koje spada i Kina, te će u isto vreme, iz kompanije se nadaju, prodavati po 10.000 automobila godišnje. Od modela kao što je Porsche Cayenne, preko Bentley Bentayga, i najavljenog Rolls-Royce Cullinan i Lamborghini Urus, Ferrari SUV će se naći u žestokoj konkurenciji. Međutim, novi ''propinjući konjić'' neće biti konstruisan kako bi se takmičio sa Cayennom, što znači da će njegov glavni rival, kao i uvek biti, Lamobrghini i njihov model Urus.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Ferrari SUV već krajem 2019.

 

ferrari fx.jpg

 

Iako je direktor FCA Serđo Markione pre nekoliko meseci rekao da će biti potrebno oko 30 meseci dok ne počne proizvodnja prvog Ferrarijevog SUV modela, on se očekuje na putevima već krajem 2019. Verovatno motivisani odličnim prijemom Lamborghinijevog super-SUV Urusa, u Maranelu su ambicije porasle pa će njihov odgovor stići šest meseci ranije nego što je najavljeno. Iako Markione priča da se ne plaši konkurencije Urusa, uprkos njegovih 660 KS iz biturbo V8 motora i pogona na sva četiri točka, jasno je ko će biti glavni konkurent. Najbrži SUV je i dalje iz njegove porodice, Alfa Romeo Stelvio je ostvario najbolje vreme na Nirburgringu za sad, ali nema sumnje da će ga Urus nadmašiti kad izađe na stazu. S obzirom na to, i Markioneova nedavna izjava da će Ferrari imati najbrži SUV kad se pojavi, jasna je da je njegov cilj da nadmaši Lamborghini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markjone više ne strepi da će SUV ugroziti imidž Ferrarija

 

ferrari fuv.jpg

 

Nakon što je Bentley napravio Bentaygu, Lamborghini Urus, Maserati Levante, a Rolls-Royce Cullinan, samo je pitanje vremena kada će stići i prvi Ferrarijev SUV.

Ono što u Maranelu nazivaju FUV, odnosno Ferrari Utility Vehicle, zabrinjavalo je direktora krovne grupe Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) da bi moglo da ugrozi imidž prestižnog proizvođača sa propetim konjićem. Međutim, te brige više ne more Serđa Markjonea pa Ferrari užurbano radi na razvoju svog prvog ''terenca'', svega dve godine nakon njegove čuvene izjave da će morati da ga upucaju pre nego što napravi Ferrari SUV. U međuvremenu je promenio ploču i najavio SUV koji će posedovati istinski DNK Ferrarija. Spekuliše se da će za pogon biti zadužen prvi Ferrarijev hibridizovani V8 agregat, a svetlost dana bi trebalo da ugleda krajem 2019. godine. Videćemo da li će promena mišljenja u Maranelu naterati i ostale proizvođače superautomobila da se privole trenutnom SUV trendu, poput Bugattija i McLarena, iz kog izričito tvrde da se to nikad neće dogoditi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrarijev SUV bi mogao da debituje kod karabinjera

 

181573-ferrari suv.jpg

 

Italijanski karabinjeri imaju čast da u svojoj ergeli imaju zaista impresivne automobile, a sada im se smeši prilika da prvi isprobaju novi Ferrarijev SUV. Iako je većina Ferrarijevih poklonika s nevericom dočekala vest o samoj mogućnosti SUV modela u Ferrarijevoj ergeli, stvari se upravo odvijaju u tom smeru. Tako je prvi čovek FCA koncerna, Sergio Marchionne, prilikom primopredaje specijalno pripremljenog Jeepa Wranglera italijanskim snagama reda rekao da postoji mogućnost udruživanja Ferrarija i karabinjera. ''Bio sam jutros u Ferrariju i video sam ga.'' Pritom je Sergio mislio na SUV model koji bi u narednim godinama konačno trebalo da ugleda svetlost dana. A prema poslednjim informacijama, nije isključena mogućnost da će Ferrarijev SUV pokretati V12 dragulj, što bi ga odmah stavilo ispred konkurencije osuđene na V8 biturbo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda prvi Ferrarijev SUV Purosangue

 

ferrari-purosangue.jpg

 

U javnosti se pojavio novi render koji prikazuje mogući dizajn prvog SUV-a u istoriji propetog konjića, a koji će se zvati Ferrari Purosangue. Društvo iz ''propetog konjića’''se dobro našalilo sa svim onima koji misle da Ferrari ne bi smeo da uđe u crossover segment. Ferrari SUV stiže 2022. godine, a zvaće se Purosangue. U prevodu sa italijanskog - čistokrvan.

 

E sad, o tome koliko čistokrvnog ima u Ferrarijevom SUV-u bi verovatno moglo da se raspravlja, ali legendarna italijanska marka se odlučila za taj potez jer želi da sprovede plan bivšeg šefa Sergija Marchionnea o 10.000 isporučenih Ferrarija godišnje. Ferrari Purosangue biće prvi model sa petora vrata iz Maranella, a kupci će moći da biraju između verzija sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem ili sa hibridnim pogonskim sklopom. Imaće kupeovsku liniju i biće nešto manjih dimenzija od Lamborghini Urusa. Ferrari Purosangue će imati i pogon na sva četiri točka. Tehnički podaci za sada nisu poznati, ali društvo iz Maranella će verovatno posegnuti za hibridnom tehnologijom. Iskustva im ne nedostaje, ni iz Formule 1, ni iz proizvodnje drumskih modela (Ferrari LaFerrari). U tom slučaju kombinacija bi bila bi-turbo benzinac V8 iz modela 488 GTB i elektromotor, ali uz mogućnost vožnje i samo na struju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Purosangue će biti jači od Lamborghinija Urus?

 

ferrari-purosangue.jpg

 

Ferrari trenutno radi na svom prvom SUV modelu ikada, Purosangue, za koji se očekuje da će imati veću snagu od modela Lambroghini Urus. Kako piše portal Vrele Gume, predstavnici proizvođača iz Maranela još uvek ne otkrivaju informacije o svom SUV modelu. Do sada je samo potvrđeno da će se taj automobil zvati Purosangue (čistokrvni). Međutim, mnogi pretpostavljaju da će ovaj novi SUV pomeriti ''granice'' kada su u pitanju SUV vozila. Očekuje se da srce modela Ferrari Purosangue bude neki od V8 agregata. Da li će on imati turbo punjače, ili će se okrenuti hibridizaciji, možemo samo da nagađamo. Ono što znamo jeste da Lamborghini Urus razvija 641 konjsku snagu iz četvorolitraskog twin-turbo V8 agregata. Prema tome, ako bude imao hibridni pogonski sklop, velike su šanse da će Purosangue imati veću snagu. Za sada nam ova opcija hibridnog pogona deluje najrealnije.

Odluka kompanije Ferrari da kreira SUV model motivisana je očekivanjima za ostvarivanjem profita. Takođe, SUV-manija je zahvatila čitav svet, te joj nisu odoleli ni drugi proizvođači poput Lamorghini, Bentley, Rolls-Royce i Porsche. Do đavola, čak će i Lotus i Aston Martin uskoro imati SUV model u svojoj gami. Prema tome, bilo je samo pitanje vremena kada će i Ferrari pokleknuti. Niko van Ferrari-ja ne zna kako će izgledati Purosangue. Međutim, mnogi očekuju da on deli isti dizajnerski pravac sa postojećim Ferrari modelima. Ako to zaista bude slučaj, onda nas očekuju oštri i ''agresivni'' farovi, okrugle zadnje svetlosne jedinice i set velikih, sportskih točkova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda Ferrari Purosangue

 

ferrari purosangue.jpg

 

Već odavno nije tajna da je Ferrari odlučio da svoju ponudu proširi SUV modelom. Najbliža konkurencija je to već napravila. Porsche već odavno nudi Cayenne, a Lamborghini je sa Urusom udvostručio prodaju. Takođe, znamo da će se Ferrarijev model zvati Purosangue (čistokrvni), a taj model bi trebalo da bude i snažniji od pomenutog Urusa. Drugim rečima, trebalo bi da postavi nove standarde kada je reč o performansama sportskih SUV modela. Veruje se da će Purosangue pokretati V8 pogonski agregat uparen sa barem parom turbopunjača i barem jednim električnim motorom. Dakle, radiće se o hibridnom pogonskom sklopu čija kombinovana snaga će se kretati oko 700 KS. Benzinac bi trebalo da bude zadužen za pokretanje zadnjih točkova, a električni deo pogona za prednje točkove. Za sada niko van Maranella ne zna kako će ovaj automobil izgledati, ali možemo očekivati sličnosti sa drugim Ferrarijevim vozilima. Drugim rečima, mogu se očekivati oštre linije, agresivan aero paket, veliki točkovi i sl.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferrari purosangue.jpg

 

Već odavno nije tajna da je Ferrari odlučio da svoju ponudu proširi SUV modelom. Najbliža konkurencija je to već napravila. Porsche već odavno nudi Cayenne, a Lamborghini je sa Urusom udvostručio prodaju. Takođe, znamo da će se Ferrarijev model zvati Purosangue (čistokrvni), a taj model bi trebalo da bude i snažniji od pomenutog Urusa. Drugim rečima, trebalo bi da postavi nove standarde kada je reč o performansama sportskih SUV modela.

 

Za sada niko van Maranella ne zna kako će ovaj automobil izgledati, ali možemo očekivati sličnosti sa drugim Ferrarijevim vozilima. Drugim rečima, mogu se očekivati oštre linije, agresivan aero paket, veliki točkovi i sl. Najnovije informacije kažu da će to biti četvorosed dužine oko 5 metra napravljen na novoj arhitekturi, sa podešavajućim oslanjanjem i impresivnom voznom dinamikom na putevima i određenim off-road mogućnostima. U gami će se naći hibridna verzija sa V6 turbo benzincem i elektromotorima (uz 4x4 pogon), a na vrhu će po svemu sudeći biti V12 verzija budući da Ferrari ostaje posvećen razvoju V12 agregata. Na kraju, dolazak ovog modela na tržište se može očekivati tokom 2022. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda Ferrari Purosangue

 

199129-ferrari suv 002.jpg

 

Poput drugih proizvođača sportskih i luksuznih automobila, i Ferrari će za nekoliko godina svoju ponudu proširiti SUV modelom. Ferrarijev SUV će se zvati Purosangue (čistokrvni), a njegov mogući izgled je prikazan na ovim renderima iz britanskog magazina Auto Express.

 

199128-ferrari suv 001.jpg

 

Nešto više o Ferrariju Purosangue možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove informacije o Ferrariju Purosangue

 

199128-ferrari suv 001.jpg

 

Nema sumnje, Ferrari kreće u borbu za prevlast sa rivalima poput Lamborghinijevog Urusa, ali i nedavno predstavljenog Aston Martina DBX. Kao što je poznato, prvi povišeni Ferrari će se zvati Purosangue, a sada se saznaje da bi premijeru trebalo da ima 2021. godine. Kako javlja AutoExpress, koji je razgovarao sa Michaelom Lietersom tehničkim direktorom kompanije, novi SUV će mehaniku deliti sa nedavno lansiranom Romom.

 

''U osnovi, imaćemo dve arhitekture, onu sa motorom napred i onu sa pozadi postavljenim motorom. Modularnost je to, posebno na arhitekturi sa napred postavljenim motorom, pa moramo da pretpostavimo brojne modele. Imamo 2+2, 4+, a mislimo i na Purosangue'', rekao je Lieters. Podsetimo, nova arhitektura može da primi sve, od V6 do V12 motora, a spremna je i za ugradnju hibridnih pogona. Očekuje se da će hibridno rešenje biti slučaj na modelu Purosangue. V12 motor će ostati rezervisan za hipersportske modele, a u tom slučaju ne treba računati na teške hibridne verzije. Zato novu generaciju hipersportiste sa 6.5 V12 motorom treba očekivati već 2022. godine, kažu iz kompanije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravni spor oko imena modela

 

ferrari purosangue.jpg

 

Da i legendarna italijanska marka sportskih automobila Ferrari planira da na tržište 2022. godine izbaci svoj prvi SUV model poznato je već duže vreme, ali ime modela ''Purosangue'' ili ''Čistokrvni'' čini se da je problematično. Nakon što je Ferrari otkrio da planira svoj prvi SUV, marka je počela pregovore sa italijanskom dobrotvornom neprofitnom organizacijom Purosangue oko korišćenja imena. Ali, nakon što dve strane nisu uspele postići dogovor, dobrotvorna organizacija je blokirala zahtev proizvođača automobila da zaštiti ovo ime u Evropi, pa je ''Propeti konjić'' podigao tužbu pred Sudom u Bolonji.

 

Kao odgovor na tužbu, fond Purosangue osnovan za pomoć u borbi protiv krvnog dopinga u sportu, tvrdi da je njihovo kontinuirano partnerstvo sa Adidasom više nego dovoljan dokaz da je fondacija iskoristila marku. Neprofitna organizacija je takođe osnovala kampove za trčanje u zemljama poput Kenije i finansirala zdravstvene preglede za starije osobe u Italiji. Alessandro Masetti, koji ovaj fond zastupa pro bono, nazvao je ovaj slučaj ''David protiv Golijata'', i dodao da Purosangue ima obilje dokaza da je iskoristio to ime. U međuvremenu, osnivač dobrotvorne organizacije, bivši profesionalni trkač Max Monteforte, rekao je da fond neće zastrašiti moćnija kompanija.

 

''To je nepravda. Zašto bismo se trebali odreći svog identiteta? Trebalo je da prvo provere'', rekao je on za Financial Times. ''Mali smo tako da je teško odbraniti naš brend, ali radimo važan posao.'' Ročište u slučaju tužbe protiv fonda Purosangue bi trebalo da bude u Bolonji, 5. marta. Ovo nije prvi put da se Ferrari umešao u spor oko svog brenda. Automobilski magazin ''Road & Track'' ističe da je proizvođač automobila još 2014. imao spor sa kanadskim DJ-om Joelom Thomasom Zimmermanom, umetničkog imena Deadmau5 (čita se ''dead mouse'' ili ''mrtvi miš''), jer je svoj Ferrari model 458 Italia nazvao ''Purrari'' obukavši ga u svetloplavi vinil sa slikom mačka Nyana. Ferrari North America je influensera tužio zbog postova na društvenim medijima smatravši ih ''neukusnim''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je ovo ustvari testiranje pogona budućeg Ferrari SUV?

 

ferrari purosangue.jpg

 

Prošlo je već dosta vremena otkad smo čuli od Ferrarija o Purosangueu. Potpuno novi Ferrari ''visoki model'' koji marka odbija nazvati SUV-om, najavljen je 2018. godine kako bi proširio ponudu i omogućio da i Ferrari uzme pare u veoma unosnom segmentu skupih i brzih SUV/Crossover automobila. Od tada je bilo nekoliko nezvaničnih informacija i rendera kojima se nagađa izgled budućeg Ferrarija. Prvo viđenje uživo prototipa Purosangue bilo je odmah 2018. godine, nedugo nakon što je Ferrari zvanično objavio kako će se zvati njihov novi model. Nije bila u pitanju kamuflirana verzija budućeg auta, već je bila reč o aktuelnom modelu GTC4 Lusso koji je navodno nosio pogonski sklop Purosanguea i tako ga testirao.

 

Ovoga puta sličan prototip primećen je na testiranju u Maranelu, što se vidi i na špijunskom snimku. Testni auto je i dalje GTC4 Lusso, a veoma su primetni visoki lukovi na točkovima, slični onome što će imati Purosangue. Novi Ferrari će biti na novoj platformi koja će omogućiti pogon na sve točkove i elektrifikaciju. Ta nova platforma već je ugledala svetlost dana kod modela Roma. Zvanično, Ferrari je potvrdio vrlo malo stvari o budućem autu, pa je tako rečeno da će ili imati samo benzinac, ili eventualno hibrid. Ostale informacije su povezane sa činjenicom da će imati petoro vrata i Coupe liniju. Međutim, prema veličini, neće biti toliko veliki kao npr. Lamborghini Urus. Kasniji izveštaji otkrili su da Ferrarijevi inženjeri favorizuju plug-in hibridni pogonski sklop. 

 

Očekuje se da će Ferrari Purosangue biti zvanično predstavljen tokom 2021. godine.

 

rsz_flcs_logo.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...