HijackerNS 0 Posted October 6, 2014 Naterah sebe da započnem temu, posle godinu dana posedovanja Brava...Kupljen je u septembru 2013. u Pančevu, "Auto Petrović". Odlučio sam se da kod njih kupim auto posle dosta istraživanja i preporuka, a i Sale (vlasnik) mi je delovao maksimalno korektno.Dvoumio sam se između ovog i 1.6 multijet 120ks 2010. ali je upak presudio motor i paket opreme, kao i malo niža cena. Video sam slike sa aukcije, tako da sam znao sve mane koje je imao pre nego što ga je sredio. Par tačkica od kamenčića na limariji, amortizeri gepeka su bili malo "popustili" i, naravno, na gornjem delu volana je površinski sloj kože bio naboran. Tačkice je sanirao, amortizere promenio i auto je bio u odličnom stanju. Motor prede, vuče odlično, dizne odlične, kvačilo odlično... Taj spoljni sloj kože na volanu je kritičan na modelima pre 2009. U prvom mesecu posedovanja se "naborao" površinski sloj kože i sa leve i sa donje strane volana. Da li sam lud ili ne, ne znam, ali ja sam oljuštio taj spoljni deo kože sa pola volana i sad je kao nov... Postaviću slike. Od ulaganja sam do sada imao dva mala servisa, veliki servis, akumulator, dve letnje Michelin gume 17'', set čeličnih felni 16'' i sve 4 nove zimske Michelin gume. To sve spada u domen redovnog servisiranja. Ono što mi nije jasno je da su i pored toga što su znali za probleme kod Stila, ubacili na Bravo isti sistem ventilacije (motorići klapni za automatsku klimu). Pre par meseci je, naravno, i meni počela da brljavi tipa leva strana hladno, desna toplo i malo duva napred malo gore... Videću šta ću sa tim i da li može bez skidanja table jer se bojim da će, ako se skine tabla, cvrčati na sve strane. Ovako je maksimalno zategnut, nikakvih zvukova nema. Do sada sam imao Stila 1.9 JTD 115 ks, Alfu 147 1.6 105 ks i Alfu 156 1.9 16V 140 ks. Bravo je za klasu bolji po kvalitetu izrade enterijera. Ušuškaniji je, nema brujanja motora u kabini i cvrčaka sa instrument table. Po meni je i mnogo lepši od gore pomenutih automobila. Motor od 150 ks ide odlično i po meni nema potrebe za čipovanjem. E sad, upravljanje je znatno lošije od Alfinog, ali ne tera na agresivnu vožnju tako da je ok. Nisam siguran, ali rekao bih da su trapovi nasleđeni od Stila. Samo da ne bude muke sa silen blokovima na zadnjem trapu kao kod Stila... Ako zanemarim boljku automatske klime, ja sam za sada zadovoljan. Mora da padne photo session, pa postavljam slike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 7, 2014 Lepo,lepo Cekamo slike Ako moze jos koja rec u vezi poredjena ovog Brava sa pomenutom Alfom i Stilom.Potrosnja,ubrzanja i sl... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted October 7, 2014 Neka je sa srecom ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted October 7, 2014 Evo malo slika. Nisam neki fotograf, pogotovo telefonom. A nije ni opran kako treba...Evo i slika kako sam oljuštio površinski sloj kože.Ovaj deo je oljušćen: Ovaj deo je fabrički: I ovde sam oljuštio jedan deo: A ovo se desilo u međuvremenu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted October 7, 2014 Pozdrav kolega, Bravisa je super.Sale je skroz korektan prodavac, i uvozi dobra auta u dobrom stanju i ne dira kilometraze, i ja sam Astru uzeo kod njega tako da pricam iz prve ruke. Ovo za volan ne znam sta da ti kazem, ne znam, jel nosis burmu i dal mazes ruke nekim kremama koje su mozda ne prijaju kozi volana pa da zbog toga dolazi do cepanja koze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 7, 2014 Do cepanja dolazi jer je to fabricka greska da tako kazem na svim ranijim verzijama Brava,moze vrlo uspesno i lepo da se presvuce.Pogledaj po forumu kako su ljudi odradili Bravo je prelep,ova i crna boja su mi omiljene.Hrom rucke i lajsne mu odlicno leze,felne takodje ps. bas me zanima koja je cena jednog ovakvog primerka mozes i na pp ako neces ovde da pises Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 7, 2014 Nek je sa srecom,moze ono da se polira kako mi se cini ,samo ne znam sto oljusti volan ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 7, 2014 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40976-stilo-nuova-bravo-ko%C5%BEni-volan/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted October 7, 2014 Nek je sa srecom,moze ono da se polira kako mi se cini ,samo ne znam sto oljusti volan ?Lepše mi je ovako nego da imam zmiju koja menja kožu Ispod tog sloja je nov volan. Nije prešao 300.000 pa da je ishaban, nego samo je taj površinski sloj loše zalepljen, pa se odvaja od kože ispod.Do cepanja dolazi jer je to fabricka greska da tako kazem na svim ranijim verzijama Brava,moze vrlo uspesno i lepo da se presvuce.Pogledaj po forumu kako su ljudi odradili Bravo je prelep,ova i crna boja su mi omiljene.Hrom rucke i lajsne mu odlicno leze,felne takodje ps. bas me zanima koja je cena jednog ovakvog primerka mozes i na pp ako neces ovde da pisesNije tajna, prošle godine me je izašao 6700 €.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40976-stilo-nuova-bravo-ko%C5%BEni-volan/Dok sam vozio Stila, pokušao sam jednom da ofarbam volan. Gornji deo je bio malo ishaban. Ne znam da li je potrebno reći da sam uništio volan Presvukao sam ga kod Sove. Odlično je uradio posao, ali se ipak primećivala mala razlika između originala i presvučenog. Kvalitet kože je, rekao bih, dugotrajniji nego na novom Bravu pre 2009. Bar nema ovaj gumirani sloj preko kože. Vozio sam ga još godinu dana i bio je u vrlo dobrom stanju.Mislim da ću vijati da nabavim originalni volan 2009.+ pa da budem miran. Veliki minus su napravili sa ovim, kao i Hyundai i30 prve generacije. Posle 50-60.000 km kao da je vožen 400.000 km vožnje u gradu sa prstenjem na svim prstima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted October 7, 2014 Lepo,lepo Cekamo slike Ako moze jos koja rec u vezi poredjena ovog Brava sa pomenutom Alfom i Stilom.Potrosnja,ubrzanja i sl...Može. Držaću se samo JTD/Multijet motora. Ko još vozi na benzin/gas Zanemarićemo dizajn, ukusi su različiti. Potrošnja - odmah da napomenem da potrošnju uvek računam kada sipam pun, pa opet pun i metodom l*100/pređeni km. Stilo i Alfa su bili remapovani, Bravo nije i niti će biti.Stilo prosečno oko 6 - 6,1L, ali većina pređenih km je bila na otvorenom putu.Alfa 156 140 ks se vrtela oko 7,5L iste vožnje kao i Stilo. Iste u smislu odnosa otvoreno/grad, ali u svakom slučaju brže.Bravo na magistrali oko 100 km/h troši oko 4,5LNa auto putu oko 6L u opsegu 140 - 170 km/hU gradu srče kao lud. Novi Sad je u pitanju. Noću kada nije gužva 6,5 - 7L, ali zato kad je gužva 9-10L opušteno. Kada žena vozi može i 12L Mereno metodom do čepa sa nejasnim odnosom otvoreno/grad je oko 6,5L. UbrzanjaAko uzmemo u obzir stock varijante Alfe i Stila, ne mogu da se porede sa Bravom.Iako i Alfa i Bravo imaju 305 Nm obrtnog momenta pri istom ili sličnom opsegu obrtaja, jednostavno Bravo mnogo bolje ide. Pogotovo do 2000 o/min. Ako se ne pretiče, u Bravu gotovo da i nema potrebe ići preko te granice.Najprimetnija razlika je pri većim brzinama. Dok Stilo i Alfa lepo idu do nekih 160 km/h, preko toga im treba večnost da ubrzaju (stock varijante). Bravo puni i ne staje i preko toga. Vozio sam ga 220 km/h po cajgeru, čisto da vidim da li može. Preko toga nisam hteo da ga maltretiram.Summa summarum Multijet 150 ks je po pitanju performansi superiorniji primetno u odnosu na dva gore pomenuta, a i na većinu konkurentskih motora. Kvalitet izrade je, kao što sam pomenuo, na višem nivou nego u Stilu i Alfi.Pozicija za volanom je solidna. Nije kamionska kao u Stilu, ali nije na nivou Alfe 156. Sedišta su udobna, ali sedalni deo je malo kraći od svih drugih auta.Retrovizori su veliki i "čitki". Kažem "čitki" jer se sećam da sam na Stilu morao da nagađam koliko je udaljen neki objekat od mene.Ručica menjača je kratka za razliku od Alfe gde je menjač kao u kamionu. Ali je zato manje precizan u Bravu nego u Alfi, dok je precizniji nego u Stilu.Na Bravu sve od elektronike radi i nemam osećaj da će da me izda. Reklo bi se da su rešili famozni problem airbag konektora u suvozačkom sedištu, ali je ostao problem sa lošim motorima/klapnama za usmeravanje vazduha u ventilacionom sistemu. Ako se setim još nečega dodaću. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RSS 0 Posted October 8, 2014 Neka te sa srecom sluzi, to se si ga zakacio malo, nema veze, treba auto nesto da ima, cisto protiv uroka.To ste je sedalni deo kraci ja sam isto primetio, ali sam posle 11 sati sedenja u njemu promenio misljenje, sve je to super, za tu klasu naravno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
icewolf 0 Posted October 8, 2014 Svaka cast na kupovini! Da te sluzi dugo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted October 13, 2014 Ovako izgleda sveže opran Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 13, 2014 Sad peres kola ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted June 8, 2015 Pre mesec i po dana sam imao manji udes. Žena izletela iz sporedne ulice u udarila me u zadnja leva vrata (ništa strašno).Vrata su zamenjena, odrađeno par sitnih limarsko-farbarskih radova - iznad prednjeg levog točka gde me je neko ogrebao. Posle toga mi je auto izgledao kao iz salona, čovek ga je vrhunski odradio. Međutim, neko se našao pametan da me počasti ključevima po poklopcu rezervoara. Sva sreća pa je taj neko bio relativno nežan jer može da se ispolira. Ne znam da li bih ja bio nežan da sam video ko je...Urađen mali servis i dubinsko pranje, stavljene dve nove Michelin Primacy 3 gume. Još samo da zamenim prednje diskove i pločice i nadam se da sam miran, bar neko vreme.Juče sam imao profesionalnu ispomoć u pranju automobila (maše na nekim slikama) i baš smo ga lepo sredili, pa reko' da podelim: Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted July 28, 2015 Promenjeni prednji diskovi i pločice.Stavljeni ATE i prezadovoljan sam. Nema škripanja, a koče odlično. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted August 8, 2015 Lepa makina... Samo dobro odrzavanje i bez brige Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted August 8, 2015 (edited) Odlican, imao sam takve felne i jako su mi lezale na bravu ali sam morao da se odreknem jednih jer sam uzeo 18 originalne za sport. Lepa boja skroz samo da je malo nizi, ali barem imas + na udobnosti .Reci mi koliko su te izasla zamena i sami diskovi? I meni su skoro za menjanje...Pozdrav Edited August 8, 2015 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 8, 2015 Lepo ti to održavaš, lep auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted August 15, 2015 Hvala, hvala Trudim se. Odlican, imao sam takve felne i jako su mi lezale na bravu ali sam morao da se odreknem jednih jer sam uzeo 18 originalne za sport. Lepa boja skroz samo da je malo nizi, ali barem imas + na udobnosti .Reci mi koliko su te izasla zamena i sami diskovi? I meni su skoro za menjanje...Pozdrav19.000 din. su diskovi i pločice (malo me je jeftinije izašlo jer sam uzimao preko servisa koji mi se nije ugradio u cenu). Jedno je made in Germany, a drugo made in Italy. Zaboravio sam koje je gde proizvedeno. Za ruke ne znam šta da ti kažem, pošto mi je radio drugar koji rai u tom servisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted September 5, 2015 Zaštićene felne sa FinishKare 100P Hi-temp sealant-om koji mi je ustupio drugar.Trebalo bi da prljavština sama beži sa felni, u naredna 3-4 meseca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted September 6, 2015 jel to znaci da neces da ih peres? javljaj rezultate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted September 7, 2015 jel to znaci da neces da ih peres? javljaj rezultate.Perem ga mnogo cesce nego sto je potrebno, upravo zbog toga sto je auto vec "namazan" gore pomenutim proizvodom pa auto bude cist i posle kise, a felne se nakupe prljavstine, pretezno prasine od kocionih plocica Zadnja 2 dana sam auto vozio po kisi i mogu reci da se mucenje sa tretiranjem felni isplatilo. Mada trenutno nemam slike da to i dokazem, na felnama jedva da ima nesto prasine. Vidim bas ako zabijem glavu u felnu (sto sam i uradio, nadam se da me niko nije video) Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted September 8, 2015 Moze i da ostane nesto, ako ce da se lagano ispere vodom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted July 14, 2016 (edited) Da uradim mali update i da podelim svoje iskustvo, sigurno će značiti onima sa 1.9 Multijet 150 ks motorom. U međuvremenu stavljeni novi zadnji diskovi i pločice, TRW. Uz prošlogodišnju ATE prednju postavku, sada je to to. Kupljene 2 nove Goodyear F1 Eagle Assymetric 3 gume, a prošlogodišnje Michelin Primacy 3 prebačene nazad. Sad je to baš to Na trapovima je još uvek sve ok. Kupljena dva silen bloka za prednje viljuške, čekaju montažu E sad, biiip sa klapnama usisa... Odjednom, ali bukvalno odjednom je turbina počela da zavija. Zvuk pri davanju i otpuštanju gasa je bio kao da zavija sirena za uzbunu, samo ne toliko glasno. Turbina je skinuta i preda mnom je otvorena u turbo servisu gde je konstatovano da je nešto prošlo kroz turbinu i "obrijalo" jedan deo peraja turbine. Da se to nije desilo, turbina je mogla da radi još godinama... Nije čak ni mastila. Urađen je remont, ali nisam mogao da je stavim dok se ne utvrdi šta se tačno desilo, da se ne bi ponovilo. Summa summarum, posle kratkog mozganja, skinuta je usisna grana i imalo je šta da se vidi. Dve klapne su bile na mesttu, a dve su otpale. Jedna od njih je ostala zaglavljena u tom prostoru usisa, što se moglo videti, a druge nije bilo. Zbog toga smo majstor i ja odlučili da bi trebalo skinuti glavu i videti šta se dešava. Ta 4. klapna je upala u motor i raspala se. Sreća u nesreći je da nije napravila ozbiljnu štetu. Sitni komadići su se zaboli u glavu motora, oko ventila i nisu oštetili ventil. Glava sa pratećim elementima je odneta kod Cubija na evaluaciju i rekoše da je sve ok. Ravnanje glave se naravno podrazumeva kao obavezno kada se skida, tako da sam prošao sa najpovoljnijom varijantom. Pritom su promenjeni svi dihtunzi, očišćeno sve i svašta od senzora, zapušen EGR, očišćena usisna grana, mada nije bila nešto prljava, zamenjena vodena pumpa iako je veliki servis rađen pre 30.000 km (ne kupovati u KIT komercu jer je ovo druga koja je počela malo da pušta posle oko 30.000 km). Posle svega ovoga sam i ja uradio dijagnostiku u vožnji i "measured boost pressure" kriva lepo prati krivu "desired boost pressure", korekcija dizni je na 2 od 0,1 do 0,2 što je super. Na druge dve je od 1 do 1,2 što je ok (sad da li je minus ili plus, nisam obratio pažnju). Auto prosto leti i nema dima. Nikakvog. Savet za sve koji imaju 1.9 Multijet 16V - kakva god da mislite da vam je usisna grana tj. klapne usisa (ja sam mislio da nema šanse da mi se otkinu klapne), ili menjajte granu preventivno ili skinite klapne i zapušite rupe kod Cubija/napravite čepove, šta god. Može se lako desiti da ne budete imali sreće u velikoj nesreći, kao ja. Jeste da mi je sada auto u odličnom stanju, ali mogao sam proći samo sa preventivnim skidanjem klapni sa usisa za ukupno 130 € umesto xy €... Edited July 14, 2016 by HijackerNS Quote Share this post Link to post Share on other sites