Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
neshaoct

Kompanija DHL obnovila svoj vozni park vozilima marke FIAT

Recommended Posts

006 Fiat DHL.jpg

 

Svečanim uručivanjem ključeva i primopredajom automobila FIAT u hotelu Metropol, završena je isporuka poslednjih 19 od ukupno 21  vozila, kompaniji DHL od strane Fiat Automobili Srbija. Modeli Fiat 500L i Fiat Punto VAN,  su samo dodatak voznom parku ove kompanije koja osim ovih  modela poseduje i Fiat Ducato i Fiat Doblo.  

 

 

''Kompaniji kao što je DHL brzina i kvalitet predstavljaju ključ uspeha. Veoma je važno u svom poslu imati dobrog partnera. Saradnja sa kompanijom FIAT  datira više od dvadeset godina i nadamo se da ćemo sarađivati i u budućnosti na obostrano zadovoljstvo'', izjavio je ovom prilikom g.din Darko Babić, direktor DHL. ''Kompanija FAS prepoznala je u DHL strateškog i pouzdanog partnera i nadamo se da će naša vozila biti namenjena obavljanju efikasnog i uspešnog poslovanja i u budućnosti'', izjavio je g.din Umberto Janućeli, Komercijalni direktor kompanije FIAT Automobili Srbija.

 

 

 

001 Fiat DHL.jpg  003 Fiat DHL.jpg

 

 

Ostvarivanjem saradnje sa kompanijom DHL, kompanija Fiat Automobili Srbija još jednom je potvrdila poverenje svojih partnera, koje je stekla zahvaljujući ulaganju u proizvodnju. Svojim proizvodnim paketima namenjenim flotama kompanije se na najbolji mogući način prilagođava specifičnim potrebama svih svojih klijenata. DHL je vodeća svetska kompanija u oblasti poštanskih i logističkih usluga. Pored međunarodnog ekspresnog kurirskog transporta pošiljaka ''Od vrata do vrata'', DHL nudi drumski, brodski i železnički transport robe. DHL primenjuje najsavremenija logistička rešenja za privredu, pružajući usluge skladištenja, carinjenja i distribucije u međunarodnom i domaćem saobraćaju. 

 

 

 

Od FAS-a za FLCS

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DHL radi samo na teritoriji Beograda, a za ostatak Srbije imaju firmu koja im uslužno vrši dostavu paketa. 

 

Kako rade, žali Bože postojanja i jednih i drugih. AKS je za njih elita. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ih i u Kragujevcu, čak na dve meste znam da postoje neke njihove prostorije, jedna je preko puta opštine, a druga u naselju Korićani. Imaju žute Fiće i viđao sam i Citroen ds3..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćale je Cromu uzeo od njih, iz Holandije. Ne znam koliko su brzi i ekspeditivni, ali vozni park održavaju isključivo originalnim delovima u ovlašćenom servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislio da su žuti, kad ono beli pa presvučeni žutom folijom. Vidi se po prednjoj masci koja je ostala bela.  :zorro:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donose i u Sabac i okolinu. Mozda je usluzna firma, ali je vozlo brendirano kao DHL

 

To je firma koja im radi uslužnu dostavu. Brendirani su kao DHL samo imaju još negde naziv firme na autu obično crnim slovima. 

 

Nama je brže stigao preporučeni paket iz Beča poslat klasičnom poštom, nego dokument poslat DHL-om iz Italije

 

Verovatno su se mislili da li da ocarine tu dokumentaciju. Da su je carinili, dao bi više papira nego da uvoziš ceo brod automobila.  

 

Ćale je Cromu uzeo od njih, iz Holandije. Ne znam koliko su brzi i ekspeditivni, ali vozni park održavaju isključivo originalnim delovima u ovlašćenom servisu.

 

To je Holandija ;) A i ovde možda održavaju u ovlašćenom ovo što je njihovo. Ova firma koja radi za njih sigurno ne održava u ovlašćenom ;)

 

Ja mislio da su žuti, kad ono beli pa presvučeni žutom folijom. Vidi se po prednjoj masci koja je ostala bela.  :zorro:

 

Da li postoji običan 500L (da nije treking) u žutoj boji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lakse ce posle prodati beli nego zuti auto ... a i velika vecina tih firmiranih vozila su bele boje :)

Privatna firma pa stedi, da je neka nasa drzavna kupovali bi ono najskuplje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DHL započeo proizvodnju sopstvenog dostavnog vozila - u Volkswagenu van sebe

 

147597-street%201.jpg

 

Čuveni poštanski servis se oslobađa VW flote, što je više nego iziritiralo kompaniju iz Volfsburga. Nemački poštanski servis, poznatiji kao DHL, počeo je sa proizvodnjom svog novog Streetscooter električnog vana, koji će zameniti veliku flotu konvencionalnim Volkswagen Caddyja. Naravno, ekipa iz Volfburga nije nimalo srećna zbog toga. DHL već ima 1.000 Streetscootera u službi a povećao je proizvodnju na 5.000 jedinica godišnje. Kompanija operiše sa flotom od oko 30.000 vozila, koja će sve blagovremeno biti zamenjena Streetscooterom.

 

street%201111.jpg

 

Šef Volkswganena, Matijas Miler je povodom ovoga rekao: ''Iziritiran sam van svake mere, naravno. Pitam se zašto Pošta nije razgovarala sa našom divizijom VW komercijalnih vozila u vezi sa sličnim poslom. Hajde da vidimo da li i dalje možemo da sprečimo zatvaranje tih vrata.'' DHL je bio u potrazi za rešenjem u vidu električnog vana da bi sproveo rastući broj isporuka porudžbina preko interneta a da pritom ne poveća nivo zagađenja. Po DHL-u, niko od proizvođača konvencionalnih dostavnih vozila kojima su se obratili nije bio zainteresovan za proizvodnju pogodnog vozila u relativno maloj seriji. Iz tog razloga je kompanija otkupila Streetscooter projekat, koji je testirao, dizajnirao i opremio vozilo sa gotovo kompletnim neophodnim softverom, što je u velikoj meri smanjilo troškove. Sve komponente dolaze od spoljnih dobavljača, tako da su troškovi opremanja fabrike za proizvodnju vozila svedene na minimum.

Streetscooter poseduje bateriju od 20.4 kWh koja pruža autonomiju od 50 do 80 kilometara. Elektromotor isporučuje oko 40 ks a maksimalna brzina je ograničena na 80 km/h. Standardni model ima nosivost od 650 kilograma, dok ''heavy duty'' verzija može da ponese čitavu tonu. Van je dizajniran da bude u eksploataciji 10 časova dnevno, šest dana u nedelji, sa preko 16 godina servisne službe. Komponente poput vrata, koje se otvaraju i zatvaraju 200 puta dnevno su urađene posebno robusno. U izjavi za Rojters, direktor razvoja Streetscootera, Vin Najdlinger je rekao: ''Mi smo dizajnirali vozilo kao alat, tako da nije bilo potrebe da izgled i finiš budu kao kod putničkog automobila.'' DHL još uvek nije doneo odluku da li će prodavati Streetscooter na otvorenom tržištu. Takođe, nije poznato da li će i drugi DHL ogranci širom sveta korisiti električni dostavnjak.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...