Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Mazda 3

 

Mazdini inženjeri kažu da su trojku doveli na prag premium segmenta, mi kažemo: prekoračili su!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam se u ovoj crvenoj, što je testirao Pira (Vrele gume) jedno 100 km.

Udoban, prijatan automobil. Lako se ulazi i na zadnju klupu. Deluje ušuškano kad ste unutra, ali ima dovoljno mesta.

Motor tih, lepo vuče. Stvarno mala potrošnja.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2019. Mazda3

 

Kao i uvek, lepota ima svoju cenu. Ne, ne može se kazati da je mala i nepraktilčna, ali se može reći da ljudi iz Mazde nisu ciljali da bude najprostraniji auto u segmentu kojem pripada.

Ali, vidi se po izboru kvalitetnih materijala da su ciljali na premium kvalitet unutrašnjosti...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2019. Mazda 3

 

Od 2003. godine Mazda je širom sveta prodala preko 6 miliona ovog modela...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda 3 na testu ''Novosti''

 

mazda 3 008.jpg

 

Uvek kada završimo test vožnju, detaljnije se upoznamo sa nekim novim modelom japanskig automobilskog giganta Mazde, i uverimo se u vrhunske kvalitete vozila sami sebi postavimo pitanje: Šta će uraditi da sledeći model bude bolji od ovog? Pitanje koje od jedne generacije do druge generacije Mazde postavljamo, je i ključno pitanje koje sebi postavljaju dizajneri i inženjeri Mazde. I za razliku od nas, oni uvek znaju i odgovor.

 

Već na prvi pogled je jasno da su dizajneri opet uspeli da nadmaše sebe. Prethodni, prelepi model je sasvim sigurno, postavio visoko dizajnersku letvicu, ali su i ovog puta čarobnjaci iz Mazde uspeli da naprave još atraktivniji, zavodljiviji automobil sa sportskim crtama postigavši pri tome da linije vozila odaju utisak kretanja i kada je auto parkiran! Kažu japanci i ovde su primenili svoju dizajnersku filozofiju ''Kodo-duša pokreta''. Čuvena SkyActiv tehnologija, koja je u suštini skup rešenja koje doprinose voznim karakteristikama je usavršena, karoserija je čvršća, upravljanje je neverovatno sa sjajnom kontrolom točkova. Japanci za povezanost čoveka i vozila kažu ''Jinnbai itai'' težeći ka maksimalnom skladu. Pored hečbek verzije, u ponudi je i sedan, a kupcima je uz obilje dodatne opreme ponuđeno da biraju i izzmeđu dva motora. U izboru je 2.0 benzinski motor Skyactiv G sa više snage koji ima sistem deaktivacije cilindara i tehnologiju mild-hibrid, bolje performanse i odlučnu efikasnost. Dizel motor Skyactiv D ima radnu zapreminu od 1.8 litara, znatno smanjenu emisiju štetnih gasova i omogućuje veoma živahnu vožnju. Oba motora su usklađnjena sa najnovijim normama zaštite čovekove sredine, pa ispunjavaju ''6D-temp''.

 

MAZDA-3 007.jpg

 

Mi smo na testu imali benzinski motor uparen sa izuzetnim šestostepenim manuelnim menjačem (u ponudi je naravno i automatski menjač). Skoro da ne treba ni naglašavati da Mazda 3 ima sve moguće savremene sisteme za pomoć i asistenciju vozaču.Tu je i ''hed-ap'' dispej koji znatno pomaže vozaču da ne skree pogled sa druma, da sve potrebne informacije ima ispred sebe. Središnji ekran u boji ima 8.8 inča dijagonalu, tu je i ''HMI komander'', digitalni instrumenti, putni kompjuter, dvoozonska klima. I uvek je tu i nešto ''plus'', poput samozatamnjujući spoljašnih i unutrašnjeg retrovizora, prskalica skrivenih u metlicama brisača (tu je i odleđivač brisača).
 

MAZDA-3 006.jpg

 

Sve te naizgled sitnice, poput uređaja za pranje LED farova čine da je Mazda 3, po svim kriterijumima odavno zakoračila u premium segment. Pogotovo u ovim visokim pakletima opreme. Dodajnmo da i električna kočnica ima i funkciju ''auto-hold'', koja je izuzetno korisna u ueslovima gradske vožnje po beogradskim ulicama na primer. Za bezbednost putnika brinu prednji, bočni i prozorski vazdušni jatuci, kao i jastuk za kolena vozača.

 

MAZDA-3 005.jpg

 

U automobil se ulazi sa pametnim ključem (vozilo se samo otključava i zaključava kada mu priđete, udaljite se sa ključem u džepu na primer, startuje se na dugme). Greju se retrovizori, sedišta, obruč upravljača (presvučen kožom kao i ručica menjača). Mazda 3 će umesto Vas nadgledati pritisak u gumama, pomagaće vam na kretanju na uzbrdici, aktiviraće svetla, brisače kada za to bude potrebe, automatski će zakočiti u gradskoj vožnji kad detektuje pešaka, ''vidi'' i upozorava na vozila koja dolaze iz takozvanog mrtvog ugla.
 

MAZDA-3 004.jpg

 

Ukoliko bez pokazivača pravca napustite kolovoznu traku upozoriće vas na to. Mazda 3 ima i prilagodljivi radarski tempomat, inteligentni limitator brzine, sistem za automatsko kočenje kada se naiđe na prepreku, automatski uključuje i isključuje duga svetla, čita saobraćajne znakove... Tu su i brojni senzori i kamere koje olakšavaju parkiranje, vožnju unazad, navigacija, sistem koji upozorava na umor vozača. U teѕst vozilu imali smo i vrhunski audio Bose sistem sa 12 zvučnika i subvuferom.

 

MAZDA-3 003.jpg

 

Naravno ''infotejment'' sistem je kompatibilan sa Android i sa Apple uređajima. Početna cena Mazde 3 sa benzinskim motorom je 20.590 evra. 

 

MAZDA-3 002.jpg

 

Vozilo na testu sa četiri dodatna paketa opreme ''Sound'', ''Style'', ''Luxury'' i ''Safety'' košta 26.550 evra.

 

MAZDA-3 001.jpg

 

preuzeto sa - novosti.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop video: Test 2019. Mazda 3 Sedan

 

Ukoliko bi više voleli malo elegantniji izgled Mazde 3, onda umesto sportskog stajlinga ''hatchback'' verzije pogledajte limuzinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Test 2019. Mazda3

 

Mazda je oduvek iste stvari radila malo drugačije od svojih rivala...pa je tako i u ovoj četvrtoj generaciji Mazde3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Mazda 3

 

Sa 2.0 atmosferskim benzincem, što je danas reeetko imati ispod haube...naročito kad ima samo 122 konja iz toliko kubika, tako da ovaj motor ima da traje zauvek :D : 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: 2019. Mazda 3 sedan - Minus i Plus 

 

Nakon što smo nedavno testirali novu Mazdu 3 u hatchback izdanju došao je red i na Sedan. Juraj Šebalj proverio je koje su razlike, a najveća je za trećinu veći gepek:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...