neshaoct 9592 Posted May 29, 2019 CarGurus video: Test 2019. Mazda3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 31, 2019 VreleGume video: Test Mazda 3 Mazdini inženjeri kažu da su trojku doveli na prag premium segmenta, mi kažemo: prekoračili su! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 2, 2019 CarObsession video: Test Mazda3 Da li je i dobar auto koliko je lep? 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted June 2, 2019 Ove nove Mazde su prelepe,ko sumnja još u njihov kvalitet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1069 Posted June 2, 2019 Vozio sam se u ovoj crvenoj, što je testirao Pira (Vrele gume) jedno 100 km. Udoban, prijatan automobil. Lako se ulazi i na zadnju klupu. Deluje ušuškano kad ste unutra, ali ima dovoljno mesta. Motor tih, lepo vuče. Stvarno mala potrošnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 4, 2019 AutoservisEmisija video: Test Mazda 3 1.8 Skyactiv D116 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 7, 2019 CarWOW video: Test Mazda 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 22, 2019 CarGurus video: Test 2019. Mazda3 Kao i uvek, lepota ima svoju cenu. Ne, ne može se kazati da je mala i nepraktilčna, ali se može reći da ljudi iz Mazde nisu ciljali da bude najprostraniji auto u segmentu kojem pripada. Ali, vidi se po izboru kvalitetnih materijala da su ciljali na premium kvalitet unutrašnjosti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 23, 2019 CarTellTV video: Test 2019. Mazda 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 29, 2019 OSV video: Test 2019. Mazda3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 5, 2019 CarAdvice video: Test 2019. Mazda 3 Od 2003. godine Mazda je širom sveta prodala preko 6 miliona ovog modela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 9, 2019 Mazda 3 na testu ''Novosti'' Uvek kada završimo test vožnju, detaljnije se upoznamo sa nekim novim modelom japanskig automobilskog giganta Mazde, i uverimo se u vrhunske kvalitete vozila sami sebi postavimo pitanje: Šta će uraditi da sledeći model bude bolji od ovog? Pitanje koje od jedne generacije do druge generacije Mazde postavljamo, je i ključno pitanje koje sebi postavljaju dizajneri i inženjeri Mazde. I za razliku od nas, oni uvek znaju i odgovor. Već na prvi pogled je jasno da su dizajneri opet uspeli da nadmaše sebe. Prethodni, prelepi model je sasvim sigurno, postavio visoko dizajnersku letvicu, ali su i ovog puta čarobnjaci iz Mazde uspeli da naprave još atraktivniji, zavodljiviji automobil sa sportskim crtama postigavši pri tome da linije vozila odaju utisak kretanja i kada je auto parkiran! Kažu japanci i ovde su primenili svoju dizajnersku filozofiju ''Kodo-duša pokreta''. Čuvena SkyActiv tehnologija, koja je u suštini skup rešenja koje doprinose voznim karakteristikama je usavršena, karoserija je čvršća, upravljanje je neverovatno sa sjajnom kontrolom točkova. Japanci za povezanost čoveka i vozila kažu ''Jinnbai itai'' težeći ka maksimalnom skladu. Pored hečbek verzije, u ponudi je i sedan, a kupcima je uz obilje dodatne opreme ponuđeno da biraju i izzmeđu dva motora. U izboru je 2.0 benzinski motor Skyactiv G sa više snage koji ima sistem deaktivacije cilindara i tehnologiju mild-hibrid, bolje performanse i odlučnu efikasnost. Dizel motor Skyactiv D ima radnu zapreminu od 1.8 litara, znatno smanjenu emisiju štetnih gasova i omogućuje veoma živahnu vožnju. Oba motora su usklađnjena sa najnovijim normama zaštite čovekove sredine, pa ispunjavaju ''6D-temp''. Mi smo na testu imali benzinski motor uparen sa izuzetnim šestostepenim manuelnim menjačem (u ponudi je naravno i automatski menjač). Skoro da ne treba ni naglašavati da Mazda 3 ima sve moguće savremene sisteme za pomoć i asistenciju vozaču.Tu je i ''hed-ap'' dispej koji znatno pomaže vozaču da ne skree pogled sa druma, da sve potrebne informacije ima ispred sebe. Središnji ekran u boji ima 8.8 inča dijagonalu, tu je i ''HMI komander'', digitalni instrumenti, putni kompjuter, dvoozonska klima. I uvek je tu i nešto ''plus'', poput samozatamnjujući spoljašnih i unutrašnjeg retrovizora, prskalica skrivenih u metlicama brisača (tu je i odleđivač brisača). Sve te naizgled sitnice, poput uređaja za pranje LED farova čine da je Mazda 3, po svim kriterijumima odavno zakoračila u premium segment. Pogotovo u ovim visokim pakletima opreme. Dodajnmo da i električna kočnica ima i funkciju ''auto-hold'', koja je izuzetno korisna u ueslovima gradske vožnje po beogradskim ulicama na primer. Za bezbednost putnika brinu prednji, bočni i prozorski vazdušni jatuci, kao i jastuk za kolena vozača. U automobil se ulazi sa pametnim ključem (vozilo se samo otključava i zaključava kada mu priđete, udaljite se sa ključem u džepu na primer, startuje se na dugme). Greju se retrovizori, sedišta, obruč upravljača (presvučen kožom kao i ručica menjača). Mazda 3 će umesto Vas nadgledati pritisak u gumama, pomagaće vam na kretanju na uzbrdici, aktiviraće svetla, brisače kada za to bude potrebe, automatski će zakočiti u gradskoj vožnji kad detektuje pešaka, ''vidi'' i upozorava na vozila koja dolaze iz takozvanog mrtvog ugla. Ukoliko bez pokazivača pravca napustite kolovoznu traku upozoriće vas na to. Mazda 3 ima i prilagodljivi radarski tempomat, inteligentni limitator brzine, sistem za automatsko kočenje kada se naiđe na prepreku, automatski uključuje i isključuje duga svetla, čita saobraćajne znakove... Tu su i brojni senzori i kamere koje olakšavaju parkiranje, vožnju unazad, navigacija, sistem koji upozorava na umor vozača. U teѕst vozilu imali smo i vrhunski audio Bose sistem sa 12 zvučnika i subvuferom. Naravno ''infotejment'' sistem je kompatibilan sa Android i sa Apple uređajima. Početna cena Mazde 3 sa benzinskim motorom je 20.590 evra. Vozilo na testu sa četiri dodatna paketa opreme ''Sound'', ''Style'', ''Luxury'' i ''Safety'' košta 26.550 evra. preuzeto sa - novosti.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 11, 2019 CarsGuide video: Test 2019. Mazda 3 sedan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2019 Pit-Stop video: Test 2019. Mazda 3 Sedan Ukoliko bi više voleli malo elegantniji izgled Mazde 3, onda umesto sportskog stajlinga ''hatchback'' verzije pogledajte limuzinu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2019 Parkers video: Test Mazda 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 15, 2019 CarsGuide video: Test 2020. Mazda 3 Skyactiv-X Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 22, 2019 KelleyBlueBook video: Test 2019. Mazda3 Najmanja limuzina koju danas Mazda pravi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 27, 2019 Test 2019. Mazda3 AWD Mazda3 sa pogonom na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 2, 2019 WhatCar? video: Test 2019. Mazda3 Mazda je oduvek iste stvari radila malo drugačije od svojih rivala...pa je tako i u ovoj četvrtoj generaciji Mazde3: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 12, 2019 OSV video: Test Mazda3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 15, 2019 AutoShopMagazin video: Test Mazda 3 Sa 2.0 atmosferskim benzincem, što je danas reeetko imati ispod haube...naročito kad ima samo 122 konja iz toliko kubika, tako da ovaj motor ima da traje zauvek : Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 16, 2019 PetrolHeads video: Nova Mazda 3 Skyactiv G 122 - Bolja od Golfa, ali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 16, 2019 Autobytel video: Test 2019. Mazda 3 Sedan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 17, 2019 AutoMarket.hr video: 2019. Mazda 3 sedan - Minus i Plus Nakon što smo nedavno testirali novu Mazdu 3 u hatchback izdanju došao je red i na Sedan. Juraj Šebalj proverio je koje su razlike, a najveća je za trećinu veći gepek: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 1, 2019 Testosteeron video: Test 2019. Mazda 3 2.0 Skyactiv G Bolji kvalitet od Audija? Quote Share this post Link to post Share on other sites