neshaoct 9584 Posted June 11, 2017 AutoGuide.com video: Test 2017. Mazda3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 3, 2017 TopSpeed TV: Test Mazda3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 9, 2017 Test 2017. Mazda3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 14, 2017 CarsGuide test: 2017. Mazda3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 31, 2017 Mazda Kai concept najavljuje novu Mazdu 3 I Mazda će imati više premijera na predstojećem 45. sajmu automobila u Tokiju, a jedan od njih je i ovaj Kai concept koji smo u prilici da vidimo i pre promocije. Kai concept i nije daleko od serijske proizvodnje budući da se ovde radi o najavi sledeće generacije Mazde 3 hatchback, sa dinamičnim Kodo dizajnom. Sa druge strane, unutrašnjost se ističe jednostavnošću, trokrakim volanom, crnom kožom, crvenim akcentima, hromiranim detaljima, kao i high-tech infotainment sistemom. Japanci navode da su ovde putnici bili u centru pažnje kako bi se postigna optimalna funkcionalnost. Vozilo se između ostalog odlikuje i novom Skyactiv-Vehicle arthitekturom i Skyactiv-X benzinskim motorom sa kompresionim paljenjem. Kai concept je dugačak 4420 mm, širok 1855 mm i visok 1375 mm, što znači da je nešto duži, širi i niži od aktuelne Mazde 3, od koje ima i za 50 mm duže međuosovinsko rastojanje. Na kraju, na konceptu su i alu točkovi od 20 inča. Mazda će u Tokiju inače prikazati još jedan koncept, a radi se o kupeu sa četvora vrata Vison Coupe Concept, kod koga je primenjena evolucija Kodo dizajnerskog rečnika. Takođe, posetioci će u Tokiju moći da vide i crossover CX-8 sa tri reda sedišta i specijalnu Red Top ediciju roadstera MX-5 (sa Dark Cherry krovom i Nappa Auburn kožnim enterijerom). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 21, 2018 Pit-Stop video: Test Mazda 3 G120 MT Takumi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 4, 2018 Mazda3 Sport Black Nakon Mazde2 Sport Black, britanskim kupcima je ponuđena i Mazda3 Sport Black, sa bogatijom opremom i određenim doterivanjem stajlinga. U najkraćem, Mazda3 Sport Black dolazi sa kompletom 18-inčnih alu točkova, Jet Black elementima (zadnji krovni spojler i retrovizori), kao i izborom između sledećih boja za eksterijer: Soul Red metalik, Snowflake White i Eternal Blue Mica. Serija je ograničena na samo 700 komada, a cene u Velikoj Britaniji počinju od 21.595 funti. Kao baza je inače poslužila Mazda3 SE-L Nav, pri čemu deo opreme čine i zadnja kamera, LED prednja svetla, Smart keyless entry, volan sa grejanjem, Bose Surround-Sound Sistem, tempomat, dvozonski klima uređaj i infotainment sistem sa 7.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Pod haubom je 2.0 litarski Skyactiv-G benzinski motor sa 120KS i 210 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem. Ubrzanje do 100 km/h traje 8,9 sekundi, najveća brzina je 194 km/h, a potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 5.1 l/100 km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 14, 2018 Autobytel video: Test 2018. Mazda3 Grand Touring Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 2, 2018 HonestJohn.co.uk video: 2018. Mazda 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 16, 2018 CarTell.tv video: Test 2018. Mazda 3 SP25 GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 2, 2018 Nova Mazda 3 možda na sajmu u Los Anđelesu Na prošlogodišnjem 45. sajmu automobila u Tokiju Mazda je između ostalog predstavila i Kai concept kojim je najavila sledeću generaciju ''trojke'' hatchback, sa dinamičnim Kodo dizajnom. Sada stižu informacije da bi nova Mazda 3 premijeru mogla da ima u novembru ove godine, i to na sajmu u Los Anđelesu. Osim atraktivnog izgleda po uzoru na Kai concept, nova ''trojka'' će dobiti i moderniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i najnoviji infotainment sistem. S tim u vezi, Japanci navode da su ovde putnici bili u centru pažnje kako bi se postigna optimalna funkcionalnost. Takođe, ova Mazda 3 će biti napravljena na novoj Skyactiv-Vehicle arthitekturi, a dobiće i novi SkyActiv-X benzinski motor sa 187KS i 230 Nm za koji se navodi da će kombinovati ekonomičnost dizel motora i sve benefite benzinaca. U ponudi će se naći i SkyActiv-G benzinac i SkyActiv-D dizelaš. Što se dimenzija tiče, ovde podsećanje da je Kai concept dugačak 4420 mm, širok 1855 mm i visok 1375 mm, a to znači da je nešto duži, širi i niži od aktuelne Mazde 3, od koje ima i za 50 mm duže međuosovinsko rastojanje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 11, 2018 RedlineReviews video: Test 2018. Mazda3 GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 18, 2018 Najavljena nova Mazda3 Na prošlogodišnjem 45. sajmu automobila u Tokiju Mazda je između ostalog predstavila i Kai concept kojim je najavila sledeću generaciju ''trojke'' hatchback, sa dinamičnim Kodo dizajnom. Sada su objavljeni kratki ''teaser'' video kao i informacija da će nova Mazda 3 premijeru imati sledećeg meseca (mada se to ne precizira promocija će se verovatno održati na sajmu automobila u Los Anđelesu). Osim atraktivnog izgleda po uzoru na Kai concept, nova ''trojka'' će dobiti i moderniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i najnoviji infotainment sistem. S tim u vezi, Japanci navode da su ovde putnici bili u centru pažnje kako bi se postigna optimalna funkcionalnost. Takođe, ova Mazda 3 će biti napravljena na novoj Skyactiv-Vehicle arthitekturi, a dobiće i novi SkyActiv-X benzinski motor sa 187KS i 230 Nm za koji se navodi da će kombinovati ekonomičnost dizel motora i sve benefite benzinaca. U ponudi će se naći i SkyActiv-G benzinac i SkyActiv-D dizelaš. Što se dimenzija tiče, ovde podsećanje da je Kai concept dugačak 4420 mm, širok 1855 mm i visok 1375 mm, a to znači da je nešto duži, širi i niži od aktuelne Mazde 3, od koje ima i za 50 mm duže međuosovinsko rastojanje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 8, 2018 Nova Mazda3 krajem ovog meseca Mazda je objavila još jednu teaser sliku kojom najavljuje potpuno novu generaciju ''trojke'', i to u obe karoserijske verzije (hečbek i limuzina). Premijera se očekuje krajem ovog meseca na sajmu automobila u Los Anđelesu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 14, 2018 Snimljena nova Mazda 3 Ovde prvo podsećanje da je prošlogodišnjem sajmu automobila u Tokiju Mazda između ostalog predstavila i Kai concept kojim je najavila sledeću generaciju ''trojke'' hatchback, sa dinamičnim Kodo dizajnom. Sada nas uskoro očekuje i zvanična premijera potpuno nove Mazde 3 (krajem ovog meseca na sajmu automobila u Los Anđelesu), i to u obe karoserijske verzije (hečbek i limuzina). Sem atraktivnog izgleda po uzoru na Kai concept, nova ''trojka'' će dobiti i moderniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i najnoviji infotainment sistem. S tim u vezi, Japanci navode da su ovde putnici bili u centru pažnje kako bi se postigna optimalna funkcionalnost. Takođe, ova Mazda 3 će biti napravljena na novoj Skyactiv-Vehicle arthitekturi, a dobiće i novi SkyActiv-X benzinski motor sa 187KS i 230 Nm za koji se navodi da će kombinovati ekonomičnost dizel motora i sve benefite benzinaca. U ponudi će se naći i SkyActiv-G benzinac i SkyActiv-D dizelaš. Što se dimenzija tiče, ovde podsećanje da je Kai concept dugačak 4420 mm, širok 1855 mm i visok 1375 mm, a to znači da je nešto duži, širi i niži od aktuelne Mazde 3, od koje ima i za 50 mm duže međuosovinsko rastojanje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted November 28, 2018 Ovo je nova Mazda 3 Ovde prvo podsećanje da je na prošlogodišnjem sajmu automobila u Tokiju Mazda između ostalog predstavila i Kai concept kojim je najavila novu generaciju "trojke" hatchback, sa dinamičnim Kodo dizajnom. Sada nas uskoro očekuje i zvanična premijera potpuno nove Mazde 3 (na predstojećem sajmu automobila u Los Anđelesu), i to u obe karoserijske verzije (hečbek i limuzina). Za sada je dostupan komplet prvih slika dok više detalja tek sledi. Sem atraktivnog izgleda po uzoru na Kai concept, nova "trojka" je dobila i moderniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i najnoviji infotainment sistem. S tim u vezi, Japanci navode da su ovde putnici bili u centru pažnje kako bi se postigna optimalna funkcionalnost. Takođe, nova Mazda 3 je napravljena na novoj Skyactiv-Vehicle arthitekturi, a dobiće i novi SkyActiv-X benzinski motor sa 187KS i 230 Nm za koji se navodi da će kombinovati ekonomičnost dizel motora i sve benefite benzinaca. U ponudi će se naći i SkyActiv-G benzinac i SkyActiv-D dizelaš. Što se dimenzija tiče, ovde podsećanje da je Kai concept (hatchback) dugačak 4420 mm, širok 1855 mm i visok 1375 mm, a to znači da je nešto duži, širi i niži od dosadašnje Mazde 3, od koje ima i za 50 mm duže međuosovinsko rastojanje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 28, 2018 Nova Mazda3 Japanski proizvođač je pred otvaranje sajma automobila u Los Anđelesu predstavio novu generaciju svog kompaktnog modela, odnosno novu Mazdu3. Iz Mazde poručuju da će dolaskom ovog automobila na tržište početi nova era ovog proizvođača. Velika važnost nove ''trojke'' je u činjenici da se radi o prvom automobilu koji će se bazirati na novoj platformi Skyactiv-Vehicle Architecture i prvom koji će pokretati novi Skyactiv-X benzinski motori. Potonji su posebni po tome što koriste sistem SSCI (Spark-Controlled Compression Ignition), a to mu omogućava da svojim korisnicima ponudi ''kombinaciju najboljih karakteristika dizelskih i benzinskih motora.'' Što se spoljašnjosti tiče nova Mazda3 predstavlja najnoviju interpretaciju Mazdinog dizajnerskog rečnika Kodo, a sam proizvođač tvrdi da je reč o ekstremno jednostavnom dizajnu koji naglašava kretanje, a u isto vreme automobil je elegantan i upečatljiv. U osnovi obe verzije, hatchback i limuzina, se dosta oslanjaju na svoje prethodnike, a kod limuzine je vidljiv uticaj studije Vision Coupe. Novosti enterijera su puno značajnije, a unutrašnjost ostavlja utisak većeg kvaliteta i niova opremljenosti nego što je to bio slučaj kod prethodnika. Glavnu karakteristiku dizajna čini pristup manje je više pa je kokpit minimalistički uređen, a posebno se ističu trokraki sportski upravljač, 8.8-inčni centralni ekran infotainmenta, razni ukrasni elementi i sl. Upravljač nudi dodatne mogućnosti podešavanja, centralni naslon za ruke je duži, a promenjen je i položaj držača za čaše. Pod poklopcem motora će se nalaziti nekoliko pogonskih agregata čija dostupnost će zavisiti od tržišta do tržišta. Ukupno gledajući, ponudu će činiti doterani benzinski Skyactiv-G motori zapremine 1.5L, 2.0L i 2.5L kao i Skyactiv-D 1.8L dizel. Svi će biti upareni sa 6-stepenim ručnim, odnosno 6-stepenim automatskim menjačima. Za sada nema konkretnih informacija o Skyacitv-X motoru, ali prvi bi u ponudi trebalo da se pojavi 2.0L motor snage oko 190KS i najvećeg obrtnog momenta od oko 230 Nm. Ovaj motor bi trebalo da bude uparen s novim sistemom M Hybrid koji će omogućiti ''dodatno smanjenje potrošnje i veći stepen uživanja u vožnji.'' Ovaj model će biti dostupan sa unapređenim i-Activ sistemom pogona na sva četiri točka koji sarađuje s novim sistemom G-Vectoring Control koji je nedavno debitovao sa modelom CX-5. Takođe, tu je novo oslajnjanje, kao i bogata ponuda razinih bezbednosnih i sistema pomoći vozaču, uključujući i Cruising & Traffic Support koji može automatski da ubrza, uspori i upravlja automobilom tokom saobraćajnih gužvi. Tu je i novi sistem Driver Monitoring koji infracrvenom kamerom nadzire vozača, a ako primeti nedostatak budnosti ili pažnje oglasiće se zvučnim upozorenjem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 29, 2018 Autogefühl video: 2019. Mazda3 RedlineReviews video: AutoExpress video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 30, 2018 Ništa od nove Mazde3 MPS Dugo očekivana Mazda3 je napokon pokazala lice na salonu automobila u Los Anđelesu. Japanci su nam obećali iznenađenje pod poklopcem motora, ali ono nije došlo u obliku sportske verzije MPS već SkyActive-X benzinca koji radi na principu dizelaša. Mazda, štaviše, uopšte nema nameru da napravi konkurenta Hondi Civic Type-R, Golfu GTI, Ford Focusu RS i ostalim sportskim kompaktima, priznao je Mazdin direktor Akira Marumoto. Umesto ovog segmenta, japanski proizvođač će se fokusirati na unapređenje kvaliteta, komfora i rafiniranosti kako bi se bolje nametnuli kao premium alternativa evropskim proizvođačima. Nova Mazda3 bi ipak trebalo da dinamičnošću zadovolji većinu vozača. Automobil će, između ostalog, nuditi opciju pogona na sva četiri točka s mogućnošću vektorisanja obrtnog momenta, što bi uz adaptivno oslanjanje trebalo da garantuje dobre performanse na krivudavim putevima. Prvi testovi će ubrzo otkriti šta možemo očekivati od nove ''trojke''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 19, 2018 AutoMarket.hr video: Nova Mazda 3 predstavljena u Pragu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 28, 2019 CarsGuide video: Test 2019. Mazda 3 2003. godine je izašla prva generacija Mazde 3. Do danas ih je prodato 6 miliona, tako da je ovo veoma važan model za fabriku Mazda. Ovo je već četvrta generacija, dostupna je kao sedan sa 4 vrata i kao ''hatchback'' sa 5 vrata. Dizajn je jedan od jakih aduta Mazde 3, ali je sada dodatno poboljšan dizajn i oprema unutrašnjosti. Već od srednjih nivoa opreme imaćete kožna sedišta sa grejanjem, dvozonsku automatsku klimu, verzije sa najvišim paketom opreme imaju audio sistem BOSE sa 12 zvučnika, ali i standardna verzija sa 8 zvučnika je odlična. Mali centralni displej, koji je kod starog modela ''iskakao'' iz table, je zamenjen sa novim većim displejem od 8.8 inča koji i dalje ''iskače'' iz table. Mesta pozadi ima kao i kod stare verzije. tj. Mazda 3 nikada nije ni bila poznata po dosta mesta pozadi, tako da je novost u tom smislu da ustvari i nema novosti. Ali, gepek, koji je takođe bio jedan od manjih u klasi kojoj pripada Mazda 3, sada je još manji kod hatchback verzije (295 litara), tako da ako vam treba više praktičnosti, onda nema druge nego Mazda 3 u verziji sedan, koja ima veći gepek (444 litre) nego i stari hatchback, a kamoli novi. Utiske iz vožnje i dosta drugih informacija, pogledajte u videu: CarAdvice video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 29, 2019 Driving.ca video: Proba 2019. Mazda 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 10, 2019 Specifikacije nove Mazde 3 Skyactiv-X sa 180KS Podaci sa zvaničnog sajta Mazde u Slovačkoj pored detalja o motorizaciji i paketima opreme otkrivaju i cenu ovog automobila. Prema ovim informacijama, novi Mazdin Skyactiv-X benzinac u ''trojci'' proizvodi 180KS (133 kW) i 222 Nm maksimalnog obrtnog momenta. U brošuri se dalje navodi da će, barem u Slovačkoj, Skyactiv-X biti dostupan u najbogatijim paketima opreme, GT i GT Plus, a kupci će moći da biraju između manuelnog i automatskog menjača. Hečbek varijanta biće dostupna sa standardnim prednjim ili sa pogonom na sva 4 točka. Limuzinska verzija isporučivaće se isključivo sa pogonom na prednje točkove. Najjeftinija Mazda3 opremljena Skyactiv-X benzincem sa 180 konjskih snaga u Slovačkoj će koštati od 23.190 evra. U pitanju je verzija sa prednjim pogonom i manuelnim menjačem. Oni koji žele bogato opremljen hečbek sa pogonom na sva 4 točka i automatikom, moraće to zadovoljstvo da plate 29.290 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 20, 2019 Specifikacije nove Mazde3 za evropsko tržište Mazda je u Lisabonu održala evropsku prezentaciju nove ''trojke''. Novinarima su predstavljene obe verzije - limuzinska i hečbek sa 5 vrata, kao i gama motora za Evropu koja se sastoji od jednog dizelaša i dva benzinca. Novi, turbo 1.8 litarski Skyactiv-D menja 1.5 i 2.2 litarske dizelaše iz prethodne generacije. Ovaj agregat proizvodi 116 ks pri 4.000 o/min i 270 Nm maksimalnog obrtnog momenta u rasponu 1.600-2.600 o/min. Prosečna potrošnja dizela prema novom WLTP mernom ciklusu iznosi 4.7 l/100 km, dok motor emituje 130 g CO2/km. Novi dizelaš opremljen je specijalnim katalizatorom azotnih oksida (NOx) za koji u Mazdi tvrde da značajno smanjuje emisiju ovih štetnih gasova. Benzinsku ponudi nove ''trojke'' čine atmosferski Skyactiv-G 2.0 i tehnološki najnapredniji Mazdin motor, Skyactiv-X. Dvolitarski 4-cilindarski atmosferac isporučuje 122 ks pri 6.000 o/min, dok je maksimalni obrtni moment dostupan pri 4.000 o/min i dostiže 213 Nm. Zahvaljujući Mazdinoj tehnologiji takozvanog blagog hibrida (M Hybrid 24V), ovaj benzinac ima nižu potrošnju, koja iznosi 6.0 l/100 km (prema WLTP ciklusu). Japanski proizvođač navodi da je smanjena i CO2 emisija (na 136 g/km), kao i emisija sitnih čestica. Drugi benzinac u ponudi je Mazdin potpuno novi Skyactiv-X agregat. Reč je o prvom komercijalnom benzinskom motoru na svetu sa kompresionim paljenjem, koji je 2018. dobio dve nagrade za tehničku inovaciju. Skyactiv-X koristi Varnicom kontrolisano kompresiono paljenje (SPCCI - SPark Control Compression Ignition), inovativni sistem koji je plod Mazdinog sopstvenog razvoja i omogućava glatki prelaz između paljenja varnicom uobičajene smeše vazduha i goriva i kompresionog paljenja izrazito siromašne smeše. Na taj način kombinuje prednosti benzinskih motora (kao što su postizanje visokih brojeva obrtaja i čista emisija) i dizel motora (superioran odziv i ubrzanja pri niskim režimima uz nisku potrošnju goriva), poboljšavajući efikasnost i obrtni moment do 30% u odnosu na Mazdin prethodni benzinski motor Skyactiv-G, uz smanjenje prosečne potrošnje goriva za 20%. Zanimljivo je da Mazda na prezentaciji u Portugaliji nije otkrila specifikacije ovog motora, ali su one ''procurile'' početkom februara na zvaničnom slovačkom sajtu japanskog proizvođača. Tako smo saznali da Skyactiv-X u novoj ''trojci'' proizvodi 180 ks (133 kW) i 222 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Potvrda ove informacije očekuje se početkom marta kada će Mazda3 imati evropsku sajamsku premijeru na auto-salonu u Ženevi. Inače, sva tri motora standardno su uparena sa 6-brzinskim manuelnim menjačem, dok je 6-stepeni automatik dostupan kao opcija. Osim toga, hečbek verzija pogonjena Skyactiv-X jedinicom biće ponuđena i sa i-Activ AWD sistemom pogona na sva 4 točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 25, 2019 Autogefühl video: Test Mazda 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites