Jump to content
neshaoct

Moto GP: KTM stiže u kraljevsku klasu

Recommended Posts

ktm%202017.jpg

 

Nakon Suzukija 2015 i Aprilje 2016. KTM je odlučio da se oproba u Moto GP klasi od 2017. godine. Paul Bajrer, glavni u ovom austrijskom proizvođaču za sportska pitanja, potvrdio je ovu vest koju je preneo popularni sajt crash.net.

''Da, istina je, odlučili smo da napravimo veliki skok i da se oprobamo u Moto GP klasi. Već smo započeli projekat i trebalo bi da sve bude spremno za 2017. godinu'', rekao je Bajrer. KTM je trenutno poznat kao proizvođač mašina za Moto3 kategoriju, gde su ove godine trenutno neporaženi.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM RC16 debituje na leto, za sada donosi 270 KS

 

ktm-rc16-2.jpg

 
U KTM-u ne kriju zadovoljstvo što razvojni proces nove MotoGP mašine ide po planu i što su povratne reakcije koje kompanija dobija od dva svoja test vozača vrlo pozitivne. Osim toga, saopšteno je i da će RC16 MotoGP prototip biti predstavljen na austrijskom gran priju, koji se vozi 14. avgusta.
 

ktm-rc16-3.jpg

 
Izvršni direktor kompanije, Stefan Pirer, je naglasio da je uveren u uspešnu budućnost nove mašine. Zanimljivo je da je Pirer pre svega par godina izjavljivao da je povratak u MotoGP nesigurna investicija i da kompanija ne planira nikakve korake u tom pravcu. On je dodao da čitav projekat i finansijski dobro stoji i da dizajniranje i projektovanje konkurentne MotoGP mašine nije premašilo predviđeni budžet. Kao što smo već pomenuli, RC16 će svoje prvo ''živo'' pojavljivanje imati 14. avgusta na Red Bul Ringu, tokom GP vikenda u Austriji. Odluka da mašinu predstavi na domaćem terenu je za KTM bila prosto logična, a već je rezervisano 10.000 mesta za fanove austrijskog brenda. Osim toga, KTM je i zvanično zatražio ''vajldkard'' pozivnicu za nastup na poslednjoj trci sezone u Valensiji i ne treba sumnjati da će je dobiti.
Nije saopšteno ko će voziti RC16 na predstavljanju u Austriji, a ostaje da se vidi hoće li to biti neko od dva test vozača kompanije, Aleksa Hofmana i Mike Kalija, ili je neko drugo ime u opticaju. Što se ciljeva u MotoGP šampionatu tiče, u KTM-u navode da žele da budu u prvih deset i da je sve ispod toga, citiramo, neprihvatljivo. U tome bi trebalo da im pomogne dosta snage koje će RC16 imati na raspolaganju. Za sada je to 270 KS, dok Pirer navodi da bi finalna verzija mogla da bude još snažnija.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Punije i Luti spremaju KTM

 

143717-ktm%202017.jpg

 
Randi De Punijei Tomas Luti su novi test vozači KTM-a. Ova kompanija najavljuje povrataku Moto GP 2017. a ovu godinu će provesti u napornom testiranju sa mnogo rada kako bi plan za 2017. uspeo. De Punije je pomogao Suzukiju da se vrati u kraljevsku klasu, pa će sigurno i ovde biti od velike pomoći. Švajcarac je već godinama poznat kao kvalitetan vozač u nižim kategorijama.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM odradio prvi MotoGP test u 2016.

 

ktm-test-herez-.jpg

 

KTM je završio svoj prvi test nove RC16 MotoGP mašine, nakon što je nekoliko dana u proveo radno u Herezu. Dva glavna test vozača, Mika Kalio i Aleks Hofman, su testirala RC16 na okvašenom asfaltu staze u Herezu, dok je tokom trećeg dana Rendi de Pinije zamenio mesta s Hofmanom. Tog dana ga je poslužilo vreme, pa je test završen na suvoj stazi. Glavni čovek KTM-a, Majk Lajtner je zadovoljan odrađenim, uprkos činjenici da ih vreme nije poslužilo. On je naglasio da je ovo tek početna faza, ali da se već sad može videti da razvojni proces ide u dobrom smeru.

''Dobili smo dosta povratnih reakcija od naših vozača, a posebno važni su bili podaci koje je De Pinije dao poslednjeg dana, kada su nam i vremenski uslovi konačno išli na ruku.'' Iskustvo De Pinijea bi trebalo da bude od ključne važnosti tokom razvojnog procesa RC16. Njegov prethodni angažman je bio sa Suzukijem, takođe u razvojnoj fazi GSX-RR mašine, pred prošlogodišnji povratak u premijernu klasu. Prošlu sezonu je proveo u WSBK šampionatu, pa je bilo potrebno vremena da se navikne na MotoGP mašinu, ali je prema sopstvenim rečima, u potpunosti spreman za naredni test. Bivši Moto2 vozač, Mika Kalio, je potvrdio da je fokus testa bio na ergonomiji i da su tokom tri dana napravljena brojna poboljšanja. Poručio je da je zadovoljan performansama i ponašanjem motocikla u vožnji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM debituje u Valensiji!

 

ktm-test-4.jpg

 

KTM RC16 MotoGP mašina se ove sedmice dobro pokazala na testu voženom na Red Bul Ringu u Austriji, uz veliki broj pozitivnih komentara. Probni vozači, Mika Kalio i Tomas Luti, su odradili odličan posao, a čini se da se mukotrpan rad isplatio, jer su u kompaniji dali zeleno svetlo za debi već u ovoj sezoni!

 

ktm-test-2.jpg

 

Doduše, KTM RC16 će formalni debi imati već narednog meseca, na gran priju Austrije, gde će se provozati jedan krug, uz prigodnu svečanost, ali će vatreno krštenje imati na poslednjoj trci sezone u Valensiji. To je potvrdio sam Mika Kalo, izjavivši da je KTM dobio ''vajldkard'' za nastup u Valensiji, ali i za post-sezonski test koji će se voziti nakon poslednje trke u kalendaru za 2016.

 

ktm-test-3.jpg

 

Očekivanja su velika, a prema do sada ostvarenim rezultatima na testovima, mnogi smatraju da bi tim mogao da bude izuzetno konkurentan, negde u rangu Suzukija. Naravno, pravo merilo snage neće biti ni u Austriji, ni na trci u Valensiji, već na post-sezonskom testu, kada će premijerno za KTM nastupiti Bredli Smit i Pol Espargaro. Ima dosta i do Valensije i do naredne sezone, ali je prava stvar za sport to što ćemo od 2017. imati još jedan fabrički tim ''u igri''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mika Kalio,koji je godinama vozio u moto2 kategoriji imace priliku da vozi u motoGP sa novim timom KTM,a koliko znam on je za njih vozio u moto2 par sezona,inace odlican vozac

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM predstavio svoju MotoGP mašinu

 

ktm-rc16-motogp-2.jpg

 

Gran pri Austrije je definitivno obeležila pobeda Ducatija, ali i predstavljanje novog MotoGP tima kompanije KTM. Austrijski tim je iskoristio vikend na domaćem terenu da i zvanično, u punom sjaju, predstavi takmičarsku mašinu za narednu sezonu - KTM RC16.

 

KTM-RC16-MotoGP-1.jpg

 

Predstavljene su i boje u kojima će RC16 biti obučen 2017, a sama kombinacija je očekivana, odnosno identična onoj koja se nalazi na Moto3 ekipi. Najveća novina, s druge strane, je KTM-ov V4 motor koji proizvodi 270 KS.

 

KTM-RC16-MotoGP-3.jpg

 

Njega će naredne godine pokušati da ukrote Bredli Smit i Pol Espargaro. Na MotoGP testu, voženom u Spilbergu, KTM RC16 se odlično pokazao, ostvarivši vreme tek dve sekunde sporije od Ducati mašina, koje su dominirale stazom. Naredni nastup tima će biti u Valensiji, na poslednjoj trci sezone, gde su aktuelni probni vozači, Tomas Luti i Mika Kalio, dobili ''vajld'' kartu za nastup. Ipak, pravi pokazatelj će biti test nakon trke, jer će tada na mašinama po prvi put nastupiti aktuelni tandem Monster Yamaha Tech3 tima, Bredli i Espargaro. Za sada, prognoze u vezi rezultata KTM-a u povratničkoj GP sezoni su više nego dobre.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM predstavio svoj prvi motor za MotoGP

 

161954-ktm%2011.jpg

 

Austrijska kompanija KTM zvanično je predstavila svoj prvi motor za kraljevsku klasu. Model RC16 je predstavljen u sedištu tima u Matinghofenu, zajedno sa vozačima - Bredlijem Smitom i Polom Espargarom. KTM je takođe predstavio i svoje motore za preostale dve kategorije, u kojima sarađuje sa timom Akija Aja.

 

161955-ktm%201.jpg

 

Austrijski tim je u kraljevskoj klasi debitovao na prošlogodišnjoj Velikoj nagradi Valensije, ali Mika Kalio, koji je i dalje test vozač ekipe, nije uspeo da završi trku zbog kvara. Smit i Espargaro, koji su stigli iz Jamahe Teh3, prvi put su KTM testirali upravo na stazi ''Rikardo Tormo'', a napravili su veliki napredak tokom prva dva predsezonska testiranja.

 

161956-ktm%20111.jpg

 

Espargaro je pre nekih nedelju dana na stazi ''Filip Ajland'' bio sekundu i tri desetinke iza vozača Yamahe Maverika Vinjalesa, ali je Smit bio samo desetinku iza. Pošto je KTM predstavio svoj novi motor, to znači da samo Aprilija nije otkrila kako će izgledati njen model za ovogodišnji Moto GP šampionat. Ovogodišnji Moto GP šampionat startuje Velikom nagradom Katara 26. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teh3 od 2019. na KTM motorima

 

ktm 2.jpg

 

Nakon što je Teh3 objavio da raskida saradnju sa Yamahom, sklopio je dogovor da od sezone 2019. godine bude satelitska ekipa fabričkog KTM. Francuski tim Teh3 će Jamahine motocikle koristiti još samo u 2018. godini, a za godinu dana će novu sezonu spremati na motorima austrijskog proizvođača KTM. ''Veoma smo srećni što ćemo od 2019. sarađivati sa Teh3 ekipom. Tim ima dugogodišnje iskustvo i velike rezultate u šampionatu. Njihov profesionalni sastav će nas još više ojačati. Takođe, to što ćemo imati četiri KTM motocikla na startu trke će tek da bude velika stvar za nas jer ćemo moći da razvijamo naše motore i da razvijamo našu strukturu u padoku. Zahvalni smo što šef Teh3 ekipe Erve Ponšaral veruje u KTM'', kaže direktor KTM Pit Bajrer. Od kada se KTM vratio u Svetski šampionat u motociklizmu 2012. godine napravio je ogromne uspehe. KTM je postao najuspešnija ekipa konstruktora u Moto3 šampionatu, a u 2017. godini su se rešili na veliki korak i ulazak u kraljevsku klasu.

Teh3 je u svojoj dugogodišnjoj saradnji sa Yamahom imao takođe velike uspehe. Najveći je bio onaj koji je napravio Andrea Doviciozo 2012. godine kada je u generalnom plasmanu završio četvrti, Kolin Edvards je tri godine ranije bio peti, kao i Karl Kračlou 2013. Pol Espargaro je 2014. kao šesti bio proglašen za debitanta godine, a istu nagradu je 2017. godine dobio za svoje nastupe i sedmo mesto Žoan Zarko.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM predstavio tim za 2018.

 

ktm-motogp-2018-2.jpg

 

KTM je otkrio boje svog RC16 motocikla za predstojeću MotoGP sezonu, svoju drugu u premijernoj klasi. Predstavljanje tima je održano u hangaru 7 aerodroma u Salcburgu, čiji vlasnika je sponzor ekipe, Red Bull.

 

ktm-motogp-2018-1.jpg

 

KTM je svoj debi u šampionatu imao prošle godine, završivši kao peti u konkurenciji proizvođača, a u ovoj godini, za Austrijance će, kao i u prošloj, nastupati Pol Espargaro i Bredli Smit. Njima će se pridružiti i probni vozač Mika Kalio, koji će s ''vajldkardom'' nastupiti u Herezu, Barseloni, Nemačkoj, Austriji i Aragonu. U novoj sezoni, KTM neće više imati neograničen broj promene oklopa, kao što je to mogao u 2017. ''Dosta smo napredovali od početka prošle godine'', izjavio je Espargaro. ''U Kataru smo zauzeli poslednja dva mesta, da bi smo pred kraj sezone završavali među 10 najboljih. Želimo da nastavimo tamo gde smo stali prošle godine, ali i da ostvarujemo još bolje rezultate, kao što je borba za plasman u 6 najboljih. Dosta smo testirali tokom zima, odvezli smo dosta krugova, odradili veliki broj poboljšanja. Sve bi to trebalo da se odrazi na naše rezultate'', poručio je Smit.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarko na korak od KTM-a

 

177654-zarko.jpg

 

Kako navodi britanski Autosport, Žoan Zarko je na korak od potpisivanja ugovora sa KTM-om za 2019. Francuz se dovodi u vezu sa KTM-om još od prošle godine, iako je poznato da su i Honda i Suzuki zainteresovani da obezbede njegove usluge za sledeću sezonu. Britanski portal navodi da je vozač Tech3 tima tokom prošlog vikenda u Ostinu postigao usmeni dogovor sa direktorom KTM-ove motosport divizije, Pitom Bejrerom i Tomasom Uberalom, koji radi kao menadžer za Red Bull, koji je sponzor austrijske ekipe. Dogovor bi, kada bude formalizovan, vezao Zarka za fabričku ekipu KTM-a do kraja 2020. godine. Bredli Smit će zbog toga izgubiti svoje mesto u timu, dok će Pol Espargaro ostati u njemu.

 

Zarko je bio u žiži javnosti tokom otvaranja sezone u Kataru, gde je izrazio interesovanje da se pridruži Hondinom ''timu snova'', gde bi vozio sa aktuelnim svetskim šampionom Markom Markesom. Ali, čini se da nije toliko primamljivo biti klupski drug Špancu, bar tako navode mediji. Odluka Zarka da izabere KTM bi mogla da obezbedi ostanak Daniju Pedrosi u Hondi. Međutim, Moto3 šampion Hoan Mir je i dalje na Hondinom radaru, a mladi Španac se pominje i kao moguća zamena za Janonea u Suzukiju, bar kao rezerva ukoliko japanska ekipa ne uspe da dovede Lorenca. Kako navode mediji, Zarko nije bio zanteresovan da pređe u Suzuki.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarko uz KTM u naredne dve sezone

 

Zoan-Zarko.jpg

 

Vozač Yamahe Teh 3 u Moto GP šampionatu Žoan Zarko od sledeće sezone će voziti za KTM rejsing, zvanično je potvrdio austrijski tim. 27-godišnji francuski motociklista će u fabričkom timu KTM biti i u 2020. godini, kao i Španac Pol Espargaro, koji je u sredu produžio saradnju sa ekipom iz Austrije. Zarko je 2015. i 2016. godine bio šampion Moto 2 klase, na početku prošle sezone je prešao u Jamahu Teh 3, a u kraljevskoj klasi je ostvario četiri podijuma i osvojio 212 poena. Da će Zarko pojačati redove KTM-a se govorilo i ranije, a za njega su interesovanje pokazali i timovi Repsol Honde i Suzukija. Ipak, Suzuki se odlučio za Aleksa Rinsa, dok je u Hondi nastavljena saradnja sa neprikosnovenim Markom Markesom i Danijem Pedrosom. Žoan Zarko će u timu KTM-a zameniti Britanca Bredlija Smita, koji je vozač austrijske ekipe postao prošle sezone, ali je od tada uspeo samo da osvoji 29 bodova.

Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja predstojećeg vikenda Velikom nagradom Španije. Kompletnu akciju sa staze Heres moći ćete da pratite na kanalima Sport Kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM želi Pedrosu za test vozača

 

pedrosa th.jpg

 

Španski motociklista Dani Pedrosa nalazi se na meti ekipe KTM, koja ga želi za test vozača od naredne sezone, prenosi ''Autosport''. Pedrosa je prošlog meseca objavio da će se na kraju sezone povući iz Moto GP šampionata, a još ranije je potvrđeno da će ga Horhe Lorenco zameniti u Repsol Hondi. Honda je potom nagovestila da želi da zadrži Pedrosu kao test vozača, a veruje se da ponuda uključuje i funkciju ambasadora, kakvu sličnu sada u Dukatiju obavlja Kejsi Stoner. Međutim, prelazak u KTM, čije boje će sledeće godine braniti Žoan Zarko i Pol Espargaro, postao je ozbiljna opcija za iskusnog Španca. Pojedini izvori nagoveštavaju da KTM u Pedrosi vidi savršenog vozača koji bi mogao da razvija model RC16 ukoliko je potpuno posvećen. Na strani austrijskog tima je i to što je jedan od njegovih čelnika Majk Lajtner, koji je bio šef Pedrosine ekipe od 2006. do 2014. godine.

Sam Pedrosa prošlog vikenda u Brnu nije želeo da komentariše da li bi razmotrio ponude da bude test vozač po završetku karijere.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baz menja Espargara na Silverstonu

 

183289-Baz.jpg

 

Loris Baz vratiće se na Moto GP stazu na Gran priju u Britaniji, pošto će menjati povređenog Pola Espargara iz KTM. U sudaru na zagrevanju u Brnu Espargaro je polomio ključnu kost, pa je preskočio tu i trku u Austriji. Test-vozač Mika Kalio takođe je povređen, a KTM je na prethodne dve trke nastupao samo sa jednim vozačem - Bredlijem Smitom. Prema pravilima, KTM je bio ''dužan da uloži razuman trud'' da pronađe zamenu ako se Espargaro ne oporavi do Silverstona. Prvi izbor je bio Randi de Punijea, ali njegov uslov bio je da prethodno prođe testiranja, pa se KTM okrenuo 25-gofišnjem Francuzu Bazu, koji se prethodne sezone takmičio u tri Moto GP trke za Jamahu i Dukati. Do sada je ove sezone vozio ''superbajk'' za tim Altia BMW.

 

KTM: Ne paničimo, podijum u MotoGP će doći

 

KTM trenutno ima solidnu sezonu u MotoGP šampionatu, ali i dalje fali da se neki vozač ove fabričke ekipe popne na pobednički podijum. Ipak u timu veruju da će jednog dana ostvariti trijumf u ovoj klasi. Još nije sigurno da li će KTM uspeti da nadmaši svoju prvu sezonu u MotoGP šampionatu, ali su u austrijskoj fabrici otpimistični po pitanju toga da konačno dođu do podijuma. ''Druga godina je uvek teža od prve, ali sve u svemu napredujemo korak po korak. Hoćemo da budemo na podijumu i to na najvišem postolju. Nebitno je koliko će nam vremena trebati, samo treba da budemo tamo'', rekao je šef KTM Štefan Pierer. Prošle sezone je Pol Espargaro bio deveti u Češkoj i to je najbolji rezultat za KTM, a ove sezone je najbolje bilo deseto mesto. ''Ne paničimo, znamo šta treba da radimo i koji su sledeći koraci. Ima poteškoća u ovoj klasi i to je očekivani i uvek možete da očekujete teške dane. Sada su takvi dani, ali su jedini tužni dani kada se vozači povrede. To što je teško takmičiti se nas ne čini tužnim niti mi paničimo, to su stvari koje ćemo popraviti'', kaže direktor KTM Pit Bajrer. ''Na svakoj trci do Brna smo bili bliži pobedniku nego prošle godine. U nekim trikama je to bilo značajno. Završiti 20 sekundi iza momka kakav je Mark Markez nije katastrofa. Sve je ok kada je ovako teško nadmetanje. U kvalifikacijama jedan sekund zaostatka može da znači da ste na 18. poziciji'', dodaje Bajrer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Espargaro se vraća u Mizanu

 

Pol-Espargaro.jpg

 

Vozač KTM-a Pol Espargaro učestvovaće na Velikoj nagradi San Marina predstojećeg vikenda, pošto je zbog povrede propustio prethodne tri trke. Španski motociklista je doživeo prelom leve ključne kosti u padu tokom zagrevanja na stazi ''Brno'', zbog čega nije vozio trku kasnije tog dana, ali i nedelju dana kasnije u Austriji. Takođe nije učestvovao u akciji tokom Velike nagrade Britanija, koja je zbog lošeg stanja staze, ali i vremenskih uslova na kraju otkazana. Ozbiljnost povreda koje je zadobio Espargaro otkrivene su tek pošto je njegov stariji brat Aleš rekao da Pol nije osećao ni ruke ni noge posle pada. Pošto je i test vozač austrijskog tima Mika Kalio povređen, KTM je imao samo jednog vozača na domaćoj trci na ''Red Bul ringu'' - Bredlija Smita, dok je Loris Baz menjao Espargara tokom vikenda u Silverstonu. Tim je posle trke u Austriji angažovao Randija de Punijea za test vozača do kraja sezone, a da se Espargaro nije oporavio on bi vozio umesto njega predstojećeg vikenda na stazi ''Marko Simončeli''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa sledeće sezone u KTM?

 

179631-moto gp.jpg

 

Iako je objavio povlačenje po završetku sezone Dani Pedrosa mogao bi ipak da ostane u kraljevskoj klasi. Španac je ostao bez mesta u Repsol Hondi pošto je objavljeno da sledeće sezone dolazi njegov zemljak iz Dukatija Horhe Lorenco. Ipak, kako prenosi ''Motorsport'' Pedrosa bi sledeće sezone mogao da bude u KTM-u, ali kao test vozač. Ove sezone za KTM voze Bredli Smit i Pol Espargaro, dok je Mika Kalio test vozač, ali je trenutno povređen, pa umesto njega tu ulogu ima Rendi de Punije. Pedrosa je u kraljevskoj klasi zabeležio 31 pobedu od 2006. a najbolji plasman bio mu je drugo mesto i to u tri navrata 2007, 2010. i 2012. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa testira KTM u naredne dve godine

 

179631-moto gp.jpg

 

Dani Pedrosa će u naredne dve godine biti test vozač za Red Bul KTM. Nedavno je Dani Pedrosa objavio da će na kraju ove sezone završiti vozačku karijeru, a u petak je KTM potvrdio da je da će Pedrosa u naredne dve godine biti njihov test vozač u kraljevskoj klasi. Dakle, Pedrosa još uvek neće u zvaničnu penziju, a potvrda njegovog ugovora sa KTM stigla je u petak posle prvih treninga pred Veliku nagradu Australije. Mika Kalio nastaviće saradnju sa KTM i pored toga što stiže pojačanje. ''Imati vozača Danijevog umeća i iskustva za nas je još jedan znak da napredujemo i da to radimo punom snagom. Nadamo se i veoma smo uzbuđeni što će Dani i Mika moći da nam pomognu sledeće sezone. Ove godine smo svi videli koliko je kompetitivan naš sport'', poručio je direktor KTM Pit Bajrer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa ovog meseca debituje za KTM

 

186878-dani-pedrosa.jpg

 

Dani Pedrosa će kasnije ovog meseca debitovati kao KTM-ov test vozač. Bivši as Repsol Honde, koji se povukao na kraju tek završene sezone, je trebalo da prvo zvanično pojavljivanje na RC16 ima u februaru, na predsezonskom testu u Maleziji. Međutim, kako je saopštio izvršni direktor austrijske kompanije, Stefan Pirer, Honda je pristala da dozvoli Špancu da 18. i 19. nastupi na Herezu.

 

''Prema dogovoru sa Hondom, Dani nije trebalo da testira u novembru i decembru, ali smo našli kompromis sa njegovim bivšim timom, tako da ćemo ga gledati na Herezu'', rekao je Pirer. ''Radujem se testu, jer imamo dosta novih komponenti koje treba isprobati.'' Prema dostupnim informacijama, KTM se odlučio da ubrza Pedrosin debi nakon loših rezultata KTM-ovih vozača na testovima u Valensiji i Herezu, gde je Espargaro bio 13. i 17, a Zarko 21. i 19. Kako Dani više nije MotoGP vozač, ne podleže zabrani učešća tokom zimskih testova, koja je na snagu stupila 1. decembra, a traje do 31. januara. Pedrosa će raditi zajedno sa Mikom Kalijom, a tu će biti i bivši šef njegove ekipe, Majk Lajtner, koji je sada timski šef KTM-ovog fabričkog tima. Tokom svoje MotoGP karijere, Pedrosa je zabeležio 31 pobedu, a tri puta je bio drugoplasirani u generalnom plasmanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa propušta testiranja zbog operacije

 

187891-Dani-Pedrosa.jpg

 

Dani Pedrosa u narednoj sezoni treba da bude test vozač KTM, ali će prve testove propustiti zbog toga što se ispostavilo da ima dvostruku frakturu ključne kosti te mora na operaciju.

Prvi testovi na stazi Sepang u Maleziji su početkom februara, odnosno prva dva vikenda tog meseca. Španac Dani Pedrosa te testove propušta, jer je njegova desna ključna kost veoma oslabljena zbog prethodnih povreda. Zbog dužeg oporavka od ove komplikovane operacije 33-godišnji vozač mora da propusti testiranja. ''Neočekivano imam dvostruku frakturu. Kroz godine sam imao nekoliko preloma u tom delu, a poslednji put je bilo preloma na tri dela. Srednji deo nema dovoljno protoka krvi što pravi osteoporozu i to zahteva operaciju kako bi se kost regenerisala. Posle testova, jasno je da je neophodna operacija. Žao mi je zbog ovoga i zahvalan sam KTM timu što podržava moj oporavak. Veoma sam uzbuđen što ću raditi sa KTM i želim da budem fizički potpuno spreman da ispunim zadatak'', poručio je Dani Pedosa.

Dani se inače povukao posle sezone 2018, posle nekoliko godina u Repsol Hondi, a prihvatio je ponudu da radi na razvoju KTM motocikla. Procena je da bi njegovo iskustvo moglo mnogo da znači ovoj austrijskoj ekipi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

KTM predstavio motore za novu sezonu

 

ktm 2019.jpg

 

Red Bull KTM predstavio je motore na kojima će učestvovati u novoj sezoni Moto GP šampionata. Nove ''boje'' su predstavljene u fabrici u austrijskom Matighofenu, a prisutni su bili vozači fabričkog KTM tima Žoan Zarko i Pol Espargaro, kao i vozači Red Bul KTM Teh 3 tima Hafiz Sarin i Miguel Oliveira.

 

''Ispred nas je veliki cilj ove godine, a mislim da smo na pravom mestu. Žoan se integrisao u ekipu veoma dobro i već sada deluje veoma brzo. Spremni smo za početak sezone. Smatram i da je Miguel bio veoma brz na testovima, što me je iznenadilo jer je ruki, dok znam i da Hafiz veoma vredno radi. Sve informacije koje nam momci iz Teh3 pošalju biće mi veoma korisne, za tim i za sve inženjere. Iz svog iskustva znam da je Teh3 veoma dobar u pomaganju i učenju vozača, kao i u unapređenju motora. Godina 2019. će biti godina napretka, niko nije savršen i ja stalno učim. Mislim da uz Žoana kao timskog kolegu mogu mnogo da naučim, kako bih to primenio na sebe kako bih bio bolji vozač. Želim da dam sve od sebe u 2019, sve za tim'', rekao je Pol Espargaro, koji će voziti treću sezonu u KTM fabričkom timu. Uz Pola Espargara će u KTM fabričkom timu voziti Žoan Zarko, koji je prešao iz Teh3 tima, dok je Portugalac Miguel Oliveira iz Moto2 šampionata prekomandovan u KTM Teh3.

Moto GP šampionat startuje 10. marta u Kataru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×