Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Kalendar trka

Recommended Posts

F1 2016: Koje vikende da uzmete slobodno?

 

f1%20s.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, izašao je provizorni kalendar za F1 šampionat, a nadamo se da ćemo gledati bolje trke nego ove. Ono što se najviše razlikuje u odnosu na kalendar iz prethodne sezone je povratak Nemačke. Takođe, bićemo i svedoci trke u Azerbejdžanu, koja će biti velika nagrada Evrope. Takođe, možete da primetite i da su Singapur i Malezija malo promenili termine, a jedina trka koja i dalje zavisi od sponzora je ona u Ostinu, mada verujemo da će se Amerikanci snaći.
 
2016 Formula 1 World Championship (F1) calendar:
- March 20 Australia  Melbourne
- April 3 Bahrain   Bahrain
- April 17 China   Shanghai
- May 1 Russia   Sochi
- May 15 Spain   Barcelona
- May 29 Monaco   Monte Carlo
- June 12 Canada   Montreal
- June 19 Europe / Azerbaijan  Baku
- July 3 Austria   Spielberg
- July 10 Britain   Silverstone
- July 24 Hungary   Budapest
- July 31 Germany   Hockenheim
- August 28 Belgium  Spa-Francorchamps
- September 4 Italy  Monza
- September 18 Singapore  Singapore
- October 2 Malaysia   Sepang
- October 9 Japan    Suzuka
- October 23 USA**  Austin
- October 30 Mexico   Mexico City
- November 13 Brazil   Sao Paulo
- November 27 Abu Dhabi   Abu Dhabi
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

VN Italije pred spasom

 

hamilton%202015.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, tokom prethodnih meseci, mnogo se pričalo o nezamislivom - da Monca izgubi trku, odnosno da nema više VN Italije. Ali, kako prenosi sajt Crash.net, automobilski savez Italije prihvatio je da preuzme veći deo troškova oko ove trke, što bi rešilo sve probleme koje su do sada imali. Ovu vest je potvrdio i supremo Formule 1 Berni Ekleston otkrivši da bi uskoro trebalo da se parafira novi sedmogodišnji ugovor sa jednom od najčuvenijih, ako ne i najčuvenijom stazom na svetu. Podsetimo, Nemačka je prošle sezone ostala bez trke, ove sezone je Hokenhajm uvršten u preliminarni kalendar, ali dugoročna budućnost je i dalje neizvesna.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eklston: Ako Monca ne može, može Imola

 

99033-Bernie%20Ecclestone.jpg

 

Kako piše Sport klub, prvi čovek Formule 1 Berni Eklston rekao je da bi prihvatio da Imola bude domaćin Velike nagrade Italije umesto Monce ako zvaničnici tako odluče. Budućnost italijanskog Gran Prija je pod znakom pitanja, a pregovori između čelnika legendarne staze u Monci i Eklstona nisu daleko odmakli. Staza ''Enco i Dino Ferari'' je posle renoviranja spremna da ugosti Formulu 1 prvi put od 2006. godine, pošto ima elitnu licencu Svetske automobilske federacije (FIA). Veruje se da je prvi čovek staze u Imoli imao pregovore sa Eklstonom oko potencijalnog povratka Formule 1 nedaleko od San Marina. ''Monca'' je bila domaćin Formule 1 od prve sezone šampionata 1950. godine, sa izuzetkom 1980. godine, a sadašnji ugovor joj ističe na kraju ove sezone. ''Moramo da se malo oslonimo na sportske zvaničnike u zemlji. Ako ne budemo mogli da produžimo saradnju sa Moncom, a oni budu želeli da podrže Imolu, bićemo srećni zbog povratka u Imolu. Uradili su veliki posao'', rekao je Eklston. Eklston je takođe istakao da se nada da će dogovor biti postignut i da će Italija ostati u kalendaru.

Imola je bila domaćin Velike nagrade Italije samo jednom, i to jedine godine kada nije Monca. Od 1981. do 2006. godine na njoj je vožena trka za Veliku nagradu San Marina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interlagos: Naša trka nije u opasnosti

 

rozberg%20433.jpg

 

Prethodnih nedelja, u auto moto karavanima se pojavila vest da je VN Brazila u opasnosti posle ove godine. Problem je zastarelost staze u Interlagosu, pogotovo Padoka, ali brazilske vlasti nameravaju da predstave trogodišnje radove vredne 60 miliona dolara, kojima bi sve bilo sređeno. ''Spremni smo da razgovaramo sa gospodinom Eklestonom. Ovo je trka koju vozači vole i koja je nezamenljivi deo kalendara. Želimo da tako i ostane i ne vidimo razlog da se to ne dogodi'', bilo je saopštenje zvaničnika. Ove godine, trka je na programu od 11-13. novembra i verovatno će tada biti razrešene sve dileme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Berni Eklston najavio velike promene u F1 kalendaru

 

berni%20eklston.jpg

 

Čak tri trke biče isključene iz sezonskog kalendara najbržeg cirkusa na svetu, od čega dve evropske, a to neće biti britanska i pored popularnog ''Bregzita''. Prvi čovek Formule 1 Berni Eklston najavio je da će sledeće sezone možda čak tri trke biti isključene iz kalendara. ''Najverovatnije će sledeće sezone biti jedna ili dve evropske trke manje. Ne mogu da kažem koje, ali mogu na nagovestim da će ih zameniti države koje nisu u Evropi'' - najavio je Eklston. Naravno, gleda se profit i interesovanje publike, a prema nekim navodima, najbliže da ostanu bez trke jesu Nemačka i Italija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imola dobila ugovor, ali trka verovatno ostaje Monci

 

monca.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, prvi čovek Formule 1 Berni Eklston postigao je dogovor po kojem će se šampionat vratiti u Imoli, ali će trka za Veliku nagradu Italije najverovatnije ostati u Monci. Eklston je prethodno rekao da pregovori oko novog ugovora sa Moncom nisu daleko odmakli, ali Anđelo Stiki Damijani, predsednik Automobilskog kluba Italije, ističe da su prepreke razrešene i da se nada dogovoru. U slučaju da on bude postignut, ugovor koji bude potpisan sa stazom ''Enco i Dino Ferari'' neće biti važeći. ''Konačno smo rešili sve probleme oko teritorije, između gradova Milana i Monce. Pripremamo ponudu koja će biti poslata menadžmentu Formule 1'', rekao je Stiki Damijani. Potpredsednik regiona Lombardija Fabricio Sala istakao je da je spreman da finansira pet miliona godišnje da bi trka ostala u Monci. ''Velika nagrada Italije je u Monci, ona je deo naše tradicije i ne smemo da dozvolimo da nestane'', rekao je Sala.

S druge strane, Eklston tvrdi da je uradio sve što je mogao, a da uprkos dogovoru sa Imolom, činjenica da se Stiki Damijani toliko zalaže da trka ostane u Monci, šanse da dođe do promene domaćina su male. ''Imamo dogovor sa Imolom koja je spremna. Ali, tu je i čoveka koji govori: Ili ćemo raditi stvari na moj način ili nećemo. Kada ljudi kažu tako nešto, znate kakav je odgovor. On mora da uradi ono što mislim da je pravo rešenje i ako se desi da ne budemo imali trku u Italiji u kalendaru, to neće biti zbog mene. Ima ugovor i samo je potreban potpis'', rekao je Eklston. Eklston je istakao da čak i da trka u Imoli bude vožena kao Velika nagrada Italije, to mora da odobri Stiki Damijani.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

F1 se i 2017. podudara sa 24 časa Le Mana

 

hamilton%20433.jpg

 

Kako prenbosi Sport klub, svetska automobilska federacija objavila je prvu verziju kalendara šampionata Formule 1 za narednu sezonu, po kojoj će se ponovo preklapati Velika nagrada Evrope i legendarna trka 24 časa Le Mana. Do prvog preklapanja je došlo ove godine, da bi organizatori prestižne trke još pre nekoliko meseci objavili datum za narednu sezonu, upravo da bi se izbeglo to poklapanje. Međutim, ukoliko sama FIA ne odluči da promeni datum trke u Bakuu, upravo to će se desiti. Iako bi moglo da dođe do promena u rasporedu pre nego što bude objavljen zvanični kalendar, prvi nacrt timovima daje mogućnost da već počnu sa planovima. Sezona će tradicionalno početi u Australiji 26. marta, a samo nedelju dana kasnije planirana Velika nagrada Kine. Međutim, pitanje je da li je logistički moguće garantovati da će sva oprema proći carinu na vreme. U kalendaru se nalazi 21 trka i raspored se ne razlikuje mnogo od ovogodišnjeg, posebno zbog prvog dela i četiri runde u julu. U kalendar su uvrštene i trke u Nemačkoj, Kanadi i Brazilu, upkos spekulacijama o njihovoj budućnosti poslednjih nedelja.

Nacrt kalendara za 2017:

 

26. mart Australija (Albert park)

2. april Kina (Šangaj)

16. april Bahrein (Sakir)

30. april Rusija (Soči)

14. maj Španija (Katalunja)

28. maj Monako (Monte Karlo)

11. jun Kanada (Žil Vilnev)

18. jun Azerbejdžan (Baku)

2. jul Austija (Red Bul ring)

9. jul Velika Britanija (Silverston)

23. jul Mađarska (Hungaroring)

30. jul Nemačka (Nirburging)

27. avgust Belgija (Spa Frankošamp)

3. septembar Italija (Monca)

17. septembar Singapur (Marina bej) 

1. oktobar Malezija (Sepang)

8. oktobar Japan (Suzuka)

22. oktobar Sjedinjene Države (Ostin)

29. oktobar Meksiko (Ermanos Rodriges)

12. novembar Brazil (Interlagos)

26. novembar Abu Dabi (Jas marina)

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: Nadam se da će Brazil zadržati trku

 

hamilton%20cdn%202016.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, vozač Mercedesa Luis Hamilton reklao je da se nada da će Velika nagrada Brazila biti u kalendaru Formule 1, ali je naglasio da zna koliko košta samo održavanje trke. Brazil je bio domaćin Formule 1 svake godine od 1973. godine, a samo Monako, Velika Britanija i Italija su duže u kalendaru. Međutim, trka na stazi Interlagos tek treba da bude potvrđena za narednu sezonu. Prvi čovek Formule 1 Berni Eklston je prošle nedelje imao sastanke sa brazilskim zvaničnicima, a Hamilton je istakao da se nada da je uspeo da postigne dogovor. ''Svestan sam finansijskih problema ljudi u Brazilu, ali se nadam da će i ovde krenuti sve na bolje. Ovo je trka koja mora da ostane u kalendaru, ona je deo istorije Formule 1 i ne smemo da dozvolimo da se ne vozi. Navijači su ti koji trke čine posebnom, a ima onih na kojima nema ni trećine ljudi kao u Brazilu i to je veoma važno. Nadam se da će trka ostati u kalendaru, ali isto tako znam koliko košta održavanje trke, koja bi mogla da uradi mnogo toga dobrog za ovu zemlju i ljude u njoj'', naglasio je Hamilton.

Kalendar za narednu sezonu Formule 1 trebalo bi da bude potvrđen na sastanku Svetskog saveta za auto-moto sport koji će biti održan u Beču krajem meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singapur odustaje od Formule 1?

 

155042-f1%20singa.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, prvi čovek Formule 1 Berni Eklston rekao je da Singapur želi da odustane od trke posle sledeće sezone, kada mu ističe sadašnji ugovor. Budućnost tog sporta na jugoistoku Azije je pod velikim znakom pitanja, pošto i Malezija razmatra povlačenje iz kalendara posle 2018. godine zbog sve manjeg interesovanja za Formulu 1. Ukoliko se to desi, taj deo sveta bi ostao bez trke prvi put još od 1999. godine, kada je staza Sepang prvi put ugostila Formulu 1. Održavanje trke za Veliku nagradu Singapura košta oko 100 miliona evra svake godine, a 60 odsto finansira Vlada. Prvi put je održana 2008. godine, a sadašnji ugovor potpisan je 2012. godine na pet sezona, a izgleda da pregovori o novom ne idu kao što bi ljubitelji Formule 1 želeli. ''Pogledajte šta smo uradili za Singapur. Da, trka košta Singapur mnogo novca, ali su i zahvaljujući nama zaradili mnogo. Singapur odjednom nije više samo aerodrom na koji stižete i idete dalje. Sada misle da su postigli svoj cilj i više ne žele trku'', rekao je Eklston. Organizatori Velike nagrade Singapura nisu želeli da komentarišu Eklstonove izjave. Eklston je, inače, poznat po svojim izjavama u medijima u vreme pregovora oko održavanja trke. Ove godine nije prisustvovao trci u Singapuru zbog pregovora oko preuzimanja sporta od strane Liberti medije. Velika nagrada Singapura je bila prva noćna trka u kalendaru Formule 1 i smatra se najglamuroznijom u kalendaru, uz Monte Karlo. Međutim, interesovanje za nju je opalo, pošto je prve sezone trci pristvovalo 100.000 ljudi, a ove sezone je taj broj spao na 73.000.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imola se vraća u F1 kalendar?

 

99033-Bernie%20Ecclestone.jpg

 

Kako piše Sport klub, Berni Ekleston je nagovestio da će Monca ostati u kalendaru, a da bi mogla da se vrati Imola. Legendarna trka u San Marinu mogla bi da zameni VN Nemačke, koji je i dalje neizvesna u kalendaru najbržeg karavana na svetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđen kalendar nove sezone F1: 20 trka, Nemačka ispala

 

sepang.jpg

 

Međunarodna automobiliska federacija (FIA) je objavila da je Velika nagrada Nemačke ispala iz kalendara za sledeću sezonu Formule 1. Trka u Nemačkoj otpala je zbog finansijskih problema vlasnika staze u Nirburgringu, a Hokenhajm, koji je ove godine ugostio najbolje pilote sveta, nije bio spreman da dve godine uzastopno podnese teret organizacije. Nirburgring i Hokenhajm se poslednjih godina izmenjuju kao domaćini, a 2015. prvi put se dogodilo da Nemačka nema trku u kalendaru. Vlasnik komercijalnih prava trka Bernie Ecclestone tada nije uspeo da se dogovori sa organizatorima oko finansijskih uslova i te godine se prvi put nakon 1955. godine desilo da Nemačka nema trku. Zanimljivo, ljubitelji F1 sledeće godine u Nemačkoj neće moći da gledaju oktanski cirkus mada iz te zemlje dolazi aktuelni svetski šampion Niko Rozberg i šampion u poretku konstruktora Mercedes. Do promene je došlo u terminu trke u Bakuu koja je ove godine održana 19. juna. Novi termin je 25. juna kako bi se izbeglo preklapanje sa automobiliskom trkom 24 sata Le Mana. U odnosu na prvobitne najave za nedelju dana su pomerene trke u Austriji i Mađarskoj. U kalendaru je 20 trka, jedna manje u odnosu na ovu godinu. Sezona već tradicionalno počinje 26. marta u Melburnu, a završava 26. novembra u Abu Dabiju.

 

Kalendar nove sezone Formule 1:

26. marta: Velika nagrada Australije (Melburn)

9. aprila: Velika nagrada Kine (Šangaj)

16. aprila: Velika nagrada Bahreina (Sakhir)

30. aprila: Velika nagrada Rusije (Soči)

14. maja: Velika nagrada Španije (Barselona)

28. maja: Velika nagrada Monaka: (Monte Karlo)

11. juna: Velika nagrada Kanade (Montreal)

25. juna: Velika nagrada Evrope (Baku)

9. jula: Velika nagrada Austrije (Spielberg)

16. jula: Velika nagrada Velike Britanije (Silverstone)

30. jula: Velika nagrada Mađarske (Mogyorod)

27. avgusta: Velika nagrada Belgije (Stavelot)

3. septembra: Velika nagrada Italije (Monca)

17. septembra: Velika nagrada Singapura (Marina Bay)

1. oktobra: Velika nagrada Malezije (Sepang)

8. oktobra: Velika nagrada Japana (Suzuka)

22. oktobra: Velika nagrada SAD-a (Ostin)

29. oktobra: Velika nagrada Meksika (Meksiko Siti)

12. novembra: Velika nagrada Brazila (Sao Paulo)

26. novembra: Velika nagrada Abu Dabija (Abu Dabi)

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neizvesna budućnost Velike nagrade Britanije

 

hamilton%20silver.jpg

 

Kako piše Sport klub, budućnost Velike nagrade Britanije Formule 1 na stazi Silverston pod velikim znakom pitanja zbog velikih rizika koji se odnose na troškove same organizacije. Vlasnik legendarne staze je Klub britanskih trkačkih vozača (BRDC), koji razmatra opciju da se iskoristi klauzula po kojoj bi sadašnji ugovor mogao da bude raskinut na kraju 2019. godine. ITV prenosi da bi odluka o tome trebalo da bude doneta do polovine ove godine. Staza Silverston je prvi put bila domaćin Velike nagrade Britanije 1950. godine, a njen je stalni dom od 1987. godine. ''Ako žele da aktiviraju klauzuli, mi ne možemo ništa da uradimo povodom toga'', rekao je prvi čovek Formule 1 Berni Eklston, ''Predstavnici dve staze su nas kontaktirali, mi želimo da zadržimo Veliku nagradu Britanije, u to nema sumnje, želimo je u kalendaru''. Silverston je takođe domaćin i trka u Moto GP šampionatu.

Ovogodišnja Velika nagrada Britanije biće deseta trka sezone i na programu je 16. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekleston: Ne brine me VN Britanije, već Silverston

 

59868-f1%20ekleston.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, supremo Formule 1 Berni Ekleston povodom vesti da bi Silverston mogao da odustane od Velike nagrade Velike Britanije. ''Ne brine me VN Britanije, više me brine Silverston. Oni imaju sjajne navijače, sigurno neće izgubiti F1, ali više me brine Silverston.'' Ekleston bi, ipak, voleo da kultna trka ostane na kultnom mestu. ''Ne želimo da izgubimo Silverston. Popričaću sa ljudima odatle da vidim u čemu je problem, pa ako možemo da ga rešimo. Ako ne možemo, postoje mnoge druge opcije u Britaniji'', objasnio je Ekleston.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hil: Neka Vlada pomogne VN Britanije

 

prost%202.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, legendarni Dejmon Hil rekao je da bi Vlada trebalo da pomogne održavanje VN Velike Britanije u Formuli 1. Staza u Silverstonu bi mogla da bude da prestane domaćin te trke, a Berni Ekleston je rekao da se ne brine za VN Britanije, već samo za Silverston. ''Ovo je jedan od glavnih sportskih događaja u godini i nadam se da će Vlada shvatiti to i pomoći. Ceo svet čeka trku u Silverstonu, jer je staza posebna, ambijent je poseban, a i mnogi timovi su bazirani u Britaniji. Gubitak trke u Britaniji bio bi katastrofalan za F1'', rekao je Hil. On je bio predesnik kluba britanskih vozača kada je 2009. potpisan 17-godišnji ugovor sa F1. On je bio i svetski šampion 2005.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

drugacije izgledaju bolidu u odnosu na proslu godinu,pozadi sire gume i ovaj nakalemljen rep,bas grozno izgleda,naravno ima tu jos mnogo tehnickih novotarija i pravila za ovu godinu,ovo je sa prvog dana testiranja u Barseloni. Nadam se da ce Ferarri biti brz,a i Mclaren,najvise zbog Alonsa zasluzio je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brečes: Želimo više trka po sezoni

 

163026-kimi%20r.jpg

 

Komercijalni direktor Formule 1 Šon Brečes izjavio je da u budućnosti želi više trka u kalendaru i da će aktivno tražiti nove organizatore takmičenja, pre nego da čeka da se potencijalni domaćini sami jave. Brečes je najavio da će se sledeće sezone u kalendar F1 vratiti trke za Veliku nagradu Francuske i Nemačke. Prema njegovim rečima, to su dve nacije sa velikom istorijom u moto-sportu i tržišta koja nisu želeli da izgube. ''Želimo da se dogovaramo sa timovima o tome kako ćemo se razvijati u budućnosti, ali naš stav je da želimo više od 21 trke u sezoni'', rekao je Bračes, dodajući da će sledeće sezone biti jedna trka više u kalendaru, s obzirom na to da se vraćaju Francuska i Nemačka, ali se povlači Malezija. Brečes je najavio da će u saradnji sa sportskim direktorom Rosom Bronom izraditi studiju o ekonomskoj dobiti koju Formula 1 može doneti gradovima domaćinima takmičenja. On je svestan da bi duža sezona mogla da uzme danak i previše optereti takmičare. ''Svaku odluku koju budemo doneli donećemo u saradnji sa svim našim partnerima, kako bi to što radimo imalo smisla. Ali hoćemo da uradimo i šta je najbolje za fanove. Želimo da ispoštujemo sve u F1, uključujući i novinare. Moramo biti sigurni da će svi oni imati dovoljno vremena za odmor'', zaključio je Brečes.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kina i Singapur gube mesto u kalendaru u F1?

 

167168-f1.jpg

 

Trke u Kini i Singapuru su pod znakom pitanja za 2018. godinu pošto njihovo mesto nije potvrđeno na provizornom nacrtu kalendara Formule 1. Iako se obe trke nalaze u kalendaru, uz njih stoji napomena da njihovo mesto nije sigurno. Svetska automobilska federacija (FIA) objavila je kalendar sa 21 trkom, u kojem će se prvi put posle jedne decenije naći Velika nagrada Francuske, ali na stazi ''Pol Rikar'' u Provansi. Poslednja trka u Francuskoj vožena je na ''Manji kuru''.

Sezona će tradicionalno početi trkom u Australiji 25. marta, a završiće se u Abu Dabiju 25. novembra. Prvi put u istoriji desiće se da se trke voze tri nedelje zaredom - Francuska 24. juna, Austrija 1. jula i Velika Britanija 8. jula. U kalendar se vraća nemačka runda - na stazi ''Hokenhajm'' koja ima još jednu godinu ugovora, po kojem menja domaćinstvo sa ''Nirburgringom'' koji ima finansijske poteškoće, pa zato trke nema ove godine u kalendaru. Najveća promena u odnosu na ovogodišnji kalendar ogleda se u letnjem rasporedu da bi se napravilo mesto za povratak Francuske. Velika nagrada Azerbejdžana, koja je na programu predstojećeg vikenda, naredne godine će biti održana 29. aprila, dok je trka u Rusiji iz aprila pomerena za 30. septembar.

 

Provizorni nacrt kalendara:

25. mart Australija (Albert park)

8. april Kina (Šangaj)*

15. april Bahrein (Sakir)

29. april Azerbejdžan (Baku)

13. maj Španija (Katalunja)

27. maj Monako (Monte Karlo)

10. jun Kanada (Žil Vilnev)

24. jun Francuska (Pol Rikar)

1. jul Austrija (Red Bul ring)

8. jul Velika Britanija (Silverston)

22. jul Nemačka (Hokenhajm)

29. jul Mađarska (Hungaroring)

26. avgust Belgija (Spa-Frankoršam)

2. septembar Italija (Monca)

16. septembar Singapur (Marina bej)*

30. septembar Rusija (Soči)

7. oktobar Japan (Suzuka)

21. oktobar SAD (Ostin)

28. oktobar Meksiko (Meksiko siti)

11. novembar Brazil (Interlagos)

25. novembar Abu Dabi (Jas marina)

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kina ipak ostaje na F1 kalendaru?

 

164080-f1%20china.jpg

 

Nedavno se pojavila vest da je gotovo sigurno da će Kina izgubiti mesto na F1 kalendaru. Njihova trka je u provizionalnom kalendaru bila sa zvezdicom, što znači da njeno održavanje nije sigurno, ali novi sastanci promenili su situaciju. ''Od 2004. navijači ovde su dokazali da vole formulu i da ih ima sve više. Azijska turneja koja ide od Japana preko Singapura do Rusije ne bi bila kompletna bez Kine i njenog beskrajnog tržišta. U razgovoru sa ''Lagardere sports'' napravili smo višegodišnji plan koji će biti od velike koristi za sve zainteresovane strane'', rekao je Šon Brečis, glavni za menadžment. Uz Kinu, i Singapur ima zvezdicu uz svoju trku i videćemo da li će oni pronaći način da je sačuvaju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silverston raskida ugovor sa Formulom 1

 

168011-silverstone.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, budućnost Velike nagrade Britanije u utorak je postala neizvesna pošto su vlasnici staze Silverston potvrdili da su aktivirali klauzulu po kojoj posle 2019. godine neće biti domaćini te trke. Na stazi koja se nalazi oko 125 kilometara od Londona od 1987. godine je neprekidno svake sezone održavana trka. Silverston je, inače, staza na kojoj je vožena prva trka u istoriji Formule 1 1950. godine. Međutim, Klub britanskih trkačkih vozača (BRDC), koji je vlasnik staze, ima problema da pokrije finansijske troškove koje zahteva organizacija trke Formule 1. ''Stigli smo do prekretnice'', rekao je prvi čovek Kluba Džon Grant, ''Ne smemo više da dozvolimo da nam strast koju osećamo prema sportu vlada glavama. Pretpeli smo gubitak od 2.8 miliona funti 2015. godine i 4.8 miliona prošle godine i očekujemo da se isto desi i ove. Naša je nada da dogovor i dalje može da bude postignut da bismo osigurali budućnost Velike nagrade Britanije u godinama koje slede''. Posle domaćinstva trke za Veliku nagradu Britanije Silverston je delio trku sa ''Brends Hečom'' i ''Ejntrijem'', pre nego što postao njen stalni dom pre 30 godine. Za razliku od ostalih staza u kalendaru Formule 1, Silverston ne dobija nikakvu finansijsku podršku Vlade Velike Britanije. Silverston je trenutno i domaćin trke za Veliku nagradu Britanije Moto GP šampionata, a očekuje se da će to i ostati u bliskoj budućnosti.

 

Horner: Otvoren je put za trku u Londonu

Šef ekipe Red Bula Kristijan Horner rekao je da bi za Formulu 1 bio veliki gubitak da staza Silverston više ne bude u kalendaru, ali da bi to omogućilo održavanje ulične trke u Londonu. Prestonica Velike Britanije biće domaćin promotivnog događaja u sredu pred nedeljnu Veliku nagradu Britanije na Silverstonu, a vozači Formule 1 su dugo čekali da se nađu na ulicama Londona. Pred ovogodišnje izdanje trke na stazi Silverston, Klub britanskih trkačkih vozača (BRDC) je objavio da će aktivirati klauzulu po kojem će raskinuti ugovor sa Formulom 1 posle 2019. godine. Upravo zbog toga je ponovo pokrenuta ideja trke u Londonu.

''Silverston je divna staza. Timovi i vozači vole da voze tamo, a vlasnici Formule 1 su obećali da će Velika nagrada Britanije ostati u kalendaru. Ali, pošto nas čeka egzibiciona trka u Londonu, ako bude uspešna, a nadam se da će biti, pretpostavljam da će trka u Londonu biti veoma atraktivna vlasnicima. Biće teško ne zamisliti ih kako razmišljaju - zašto ne bismo organizovali trku u prestonici'', istakao je Horner.

Prvi čovek Kluba britanskih trkačkih vozača Džon Grant je, međutim, rekao da realizacija takve ideje nije moguća. ''Svi koji su imalo obavešteni rekli bi da trka u Londonu nije moguća, iz političkih, ekoloških i komercijalnih razloga'', rekao je Grant. Horner, ko je član Kluba, ali bez aktivne uloge, istakao je da je ta organizacija napravila grešku kada je potpisala ugovor sa nekadašnjim prvim čovekom Formule 1 Bernijem Eklstonom. ''Potrošili su pravo bogatstvo na boksove, a stavili su ih na pogrešno mesto. Napravili su padok koji nema nikakvu atmosferu, i to na stazi sa najvećom istorijom u Velikoj Britaniji, tako da je bilo zaista velikih grešaka, reklo bi se'', naglasio je Horner.

Ovogodišnje izdanje Velike nagrade Britanije na programu je predstojećeg vikenda, a moći ćete da ga pratite na kanalima Sport kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/12/2017 at 3:00 PM, neshaoct said:

Šef ekipe Red Bula Kristijan Horner rekao je da bi za Formulu 1 bio veliki gubitak da staza Silverston više ne bude u kalendaru, ali da bi to omogućilo održavanje ulične trke u Londonu. Prestonica Velike Britanije biće domaćin promotivnog događaja u sredu pred nedeljnu Veliku nagradu Britanije na Silverstonu, a vozači Formule 1 su dugo čekali da se nađu na ulicama Londona.

 

Kad Formula 1 protutnji centrom Londona

 

U sklopu promocije trke za Veliku nagradu Britanije, Formula 1 je posetila London na čijim ulicama je napravljen pravi šou za sve ljubitelje auto-moto sporta:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton: F1 svet bi propao bez VN Velike Britanije

 

hamilton%20esp.jpg

 

Šampion Formule 1 Luis Hamilton veruje da bi njegova država trebalo da ima dve, a ne jednu trku na kalendaru. Ipak, realnost je mnogo drugačija i postoji ne tako mala mogućnost da Britanija nema nijednu trku, pošto su čelnisi staze u Silverstonu iskoristili opciju da izađu iz ugovora 2019. godine. ''Mislim da je Velika Britanija dom motosporta, mnogo timova je stacionirano ovde. Nema logike da nema trke ovde, sportski svet bi se raspao ovde, sve bi eksplodiralo. Ova država bi trebalo da ima ne jednu nego dve trke, jer neki cele godine štede samo da bi videli tu trku'', rekao je Hamilton. Čelnici F1 nisu isključili mogućnost da ulice Londona budu domaćini trke, ali ipak je još prerano pričati o svim tim opcijama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trka za Velku nagradu Kine u F1 kalendaru do 2020.

 

f1%20kina.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, trka za Velku nagradu Kine biće u kalendaru Formule 1 još najmanje tri godine nakon što je postignut dogovor da Šangaj bude domaćin najbržim četvorotočkašima do 2020. godine. Od debija u kalendaru Formule 1 2004. godine, trka za Veliku nagradu Kine postala je jedna od najvažnijih trka u sezoni u borbi za šampionsku titulu. Sa tehničke strane, staza u Šangaju je jedna od najzahtevnijih u sezoni, ali je takođe i jedna od staza koje nam uvek donesu zanimljivu trku sa mnogo preticanja. Uz dogovor o nastavku saradnje postignut je i dogovor o promeni termina održavanja trke, pa će tako trka za Veliku nagradu Kine sledeće godine biti vožena 15. aprila, sedam dana nakon trke u Bahreinu. Naravno, to još treba da bude odobreno od strane ''Veća FIA''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nirburgring želi da se vrati u kalendar u Formule 1

 

f1 nurb.jpg

 

Prema nekim izveštajima ova nemačka staza ima nameru da ponovo ugosti najbrži cirkus. Nirburgring je još 1951. godine bio domaćin VN Nemačke na konfiguraciji staze koja je bila dugačka 22.8km i koja je kasnije dobila nazov ''Nordšlajfe''. Ipak, od 1984. trke su se održavale na kraćoj konfiguraciji koja je bila nešto malo duža od 5km, ali su od 2007. domaćistvo nad najbržim karavanom Nirburgring delelo sa Hokenhajomom. Zbog finansisjkih problema, organizatori staze morali su da odustanu od odražavanja trka u periodu od 2015. do 2017. Ipak, staza je sada dobila nove vlasnike, a novi šef Mirco Markfort izjavio je kako je primarni cilj da se oni vrate u Formulu 1. ''Mi bi smo jako voleli da se Formula 1 vrati kod nas od 2019. Ipak, ovo će biti moguće samo ako uzmemo sve ekonomske obzire. Možemo da potvrdimo da je bilo razgovora sa čelnim ljudima Formule 1.'', kazao je Markfort.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formula 1 na ulicama Majamija od 2019.?

 

majami.jpg

 

Čelnici Formule 1 planiraju održavanje trke u Majamiju od naredne godine, a sledeće nedelje biće poznato da li će planovi biti realizovani. Uprava grada Majamija će sledeće nedelje glasati o predlogu, a prva trka u tom gradu na Floridi trebalo bi da bude održana u oktobru 2019. godina. Komercijalni direktor Formule 1 Šon Brečes rekao je da je potez uprave grada važan korak ka održavanju trke. Ukoliko Majami da zeleno svetlo, to će biti prva ulična trka na tlu Sjedinjenih Država od 1991. godine, kada su se vozači Formule 1 nadmetali u Finiksu. Trka u Majamiju će tako biti druga u kalendaru u Sjedinjenim Državama, uz onu koja se sada već tradicionalno vozi u Ostinu. Velika nagrada Sjedinjenih Država u Teksasu se već godinama vozi u oktobru, što dovodi do pitanja da li će dve staze deliti trku ili će jedna, verovatno ona u Ostinu, biti pomerena ranije tokom godine.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se 13. maja Velikom nagradom Španije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spa Frankoršamp bar još tri godine u Formuli 1

 

181070-formula 1.jpg

 

Velika nagrada Belgije u Formuli 1 na stazi ''Spa Frankoršamp'' će se voziti i naredne tri godine, pošto je lokalna valonska vlast potpisala novi ugovor sa ''Liberti medijom''. Vlada Valonije i vlasnici ''najbržeg cirkusa na svetu'', su prema pisanju belgijskih medija, potpisali novi trogodišnji ugovor pa će se najbolji vozači Formule 1 na ovom mestu takmičiti i dalje. Dosadašnji ugovor je isticao na kraju ove sezone, ali je valonska vlast prihvatila na sebe pokrivanje troškova održavanja, kako bi i dalje promovisala region u svetu. Prema izveštaju belgijskih medija za Veliku nagradu Belgije koja se vozi 26. avgusta je već rasprodato 200.000 ulaznica, od čega je 75.000 otišlo za sam dan trke. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...