Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Kalendar trka

Recommended Posts

Ipak bez gledalaca na povratku Formule 1 u Tursku

 

Istanbul.jpg

 

Organizatori Velike nagrade Turske u Formuli 1 odustali su od planova da trka bude vožena uz prisustvo gledalaca. U saopštenju kancelarije gradonačelnika Istanbula navodi se da će staza ''Istanbul park'' tokom trajanja trkačkog vikenda od 13. do 15. novembra biti zatvorena za navijače. Ta odluka je doneta u skladu sa preporukama Komiteta zaduženog za suzbijanje pandemije koronavirusa. Poslednjih dana beleži se sve veći broj pozitivnih na koronavirus u Turskoj, ali i u mnogim drugim evropskim zemljama. Organizatori trke, koja je poslednji put vožena 2011. godine, nadali su se da bi na tribinama moglo da se nađe 100.000 ljudi.

 

''Naša sezona se vodi bezbednošću na prvom mestu i to će nastaviti da bude naš prioritet. Nadali smo se da ćemo u Turskoj poželeti dobrodošlicu navijačima, ali zbog situacije u toj zemlji to nije moguće i mi razumemo i poštujemo tu odluku'', naveo je portparol Formule 1.

Prvih osam trka ovogodišnjeg šampionata održano je bez navijača, ali se to promenilo na poslednje dve. Na Velikoj nagradi Toskane prisustvo je bilo dozvoljeno za oko 2.800 ljudi dnevno, dok je znatno veći broj njih viđen nedavno u Sočiju. Ove nedelje se vozi Velika nagrada Ajfela na stazi ''Nirburgring'' gde se očekuje prisustvo oko 20.000 navijača. Planirano je da navijačima bude omogućeno da se nađu na stazama u Portimau i Imoli, ali sve zavisi od situacija u tim zemljama nekoliko dana pre tih trka.

 

Akciju sa Nirburgringa možete da pratite od petka do nedelje na Sport Klubu 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa od trke u Vijetnamu

 

vietnamformula1.jpg

 

Ovogodišnja trka za Veliku nagradu Vijetnama je definitivno otkazana. Prema prvobitnom kalendaru trebalo je da se održi aprilu, ali su organizatori odlučili da je privremeno odlože. Sada je stigla potvrda da takmičenja u Hanoju definitivno neće biti zbog pandemije koronavirusa.

 

''Nismo u mogućnosti da ugostimo najuzbudljiviji karavan na svetu zbog pandemije koronavirusa. Bila je to teška odluka, ali u ovom trenutku jedina moguuća, jer je nemoguće da se ispune svi bezbednosni protokoli'', rekao je Le Ngok Či, izvršni direktor trke. Vijetnam je prošle godine potpisao desetogodišnji ugovor sa najbržim karavanom, koji je državu košta 60 miliona dolara godišnje. Staza duga 5.565 metara je već bila spremna, a cilj dolaska formule je promocija i lepša slika Vijetnama u svetu. Dugo vremena se Vijetnam odlično nosio sa pandemijom. Međutim, brojevi su u poslednje vreme počeli dramatično da rastu. Na dnevnom nivou je preko hiljadu zaraženih, a u petak je prijavljeno i 35 smrtnih slučajeva od posledica koronavirusa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalendar za 2021: 23 trke, tu je i Saudijska Arabija

 

181070-formula 1.jpg

 

Sezona 2020. morala je da bude organizovana u skraćenom obimu zbog pandemije kovida 19, ali će naredna sezona sjajnog takmičenja biti daleko bliža ''normali'' i sadržati 23 trke. Jedna od njih biće u Saudijskoj Arabiji, a Velika nagrada Holandije pomerena je za jesen. Saudijska Arabija je dodata na već postojeće 22 trke koje su planirane za 2021. godinu, a sezonu otvara Velika nagrada Australije 21. marta, a nedelju dana kasnije na programu će biti Velika nagrada Bahreina. Zatim sledi dvonedeljna pauza pre Velike nagrade Kine 11. aprila, a potom i premijerna Velika nagrada Vijetnama dve nedelje posle toga.

 

Jedna od najvećih promena u odnosu na planirani raspored iz 2020. godine je pomeranje Velike nagrade Holandije u Zandvortu na jesenji termin. To znači da će Velika nagrada Španije ponovo imati svoj tradicionalni status prve evropske trke godine, pa će se odigrati devetog maja - dve nedelje pre Monaka koji će se voziti 23. maja. Azerbejdžan je planiran za jun, a zatim slede Velika nagrada Kanade u Montrealu, pre standardnog evropskog rasporeda koji čine priredbe u Francuskoj, Austriji, Velikoj Britaniji i Mađarskoj, a poslednja će biti poslednja trka pre letnje pauze.

 

Datumi za drugi deo sezone i dalje su fluidni, a zna se da će slediti trke u Singapuru, Rusiji i Japanu, koje će biti vožene u tri vikenda zaredom. Kalendar 2020. godine imao je devet trka u 11 nedelja na startu sezone, ali su se timovi požalili da to ne može biti norma u budućim sezonama. Popularni ''triple header'' (tri trke u tri nedelje) viđen je prvi put u F1 sezoni 2018. godine, kada su vezane bile trke u Singapuru, Sočiju i Suzuki. Formula 1 će postati još jedno u nizu velikih sportskih takmičenja koje će se održati u Saudijskoj Arabiji posle fudbalskih i boks mečeva, a vlasti u toj zemlji najavljuju izgradnju state Kidija na obodima Rijada u bliskoj budućnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formula 1 ozvaničila kalendar, šest trka u sedam nedelja

 

208616-f1 kalendar 2021.jpg

 

Formula 1 je ozvaničila kalendar za 2021. godinu u kojoj će debitovati Saudijska Arabija, a takođe su napravljene neke zanimljive izmene.

Naredne sezone Formula 1 počinje iz Melburna tradicionalno. Prvi vikend će biti od 19. do 21. marta, dok će odmah sledećeg vikenda najbrži cirkus biti u Bahreinu. Treća runda je u Kini, dok bi četvrta trebalo da se desi od 23. do 25. aprila ali se još uvek ne zna gde jer je otkazana Velika nagrada Vijetnama. Potom slede Barselona i Monte Karlo, kao i Baku dok je u kalendaru i Velika nagrada Kanade iako su organizatori rekli da tu trku ne žele da organizuju bez prisustva publike. Voziće se potom u Francuskoj, Austriji, Velikoj Britaniji, Mađarskoj. Trke u Belgiji, Holandiji i Italiji idu jedna za drugom, a takođe će trke u Rusiji, Singapuru i Japanu biti vezane. Između ova dva "tripl hedera" će biti samo jedan vikend pauze.

 

Posle Japana sledi trka u Americi, zatim je naprogramu Meksiko, Brazil, u Saudijskoj Arabiji će se voziti od 26. do 28. novembra i biće to prva trka u toj zemlji. Finale ove sezone je 5. decembra u Abu Dabiju. Među najznačajnijim promenama je to što će Holandija konačno imati trku, trebalo je to da se desi u 2020. ali je ona otkazana zbog pandemije, a bitna je i nova staza u Džedi. Takođe Australija se vraća u šampionat posle 2020, a ponovo se vozi i u Monte Karlu, Bakuu, Šangaju, Singapuru, Japanu, Ostinu...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formula 1 očekuje kalendar sa rekordne 24 trke

 

f1 safety car 2020.jpg

 

Čelnici Formule 1 planiraju da prošire sezonu na 24 trke, uz određenu rotaciju staza, najavio je glavni izvršni direktor Čejs Keri. Kako prenosi Sport Klub, iduće sezone u kalendaru su rekordne 23 trke, naravno u zavisnosti o razvoju događaja u slučaju pandemije koronavirusa. Međutim, u godinama koje slede broj trka bi mogao da bude još veći.

''Očekujemo da ćemo u narednih nekoliko godina preći na kalendar sa 24 trke, a verovatno ćemo i rotirati nekoliko trka kako bismo mogli da primimo nekoliko novih partnera'', rekao je Amerikanac. ''Ali, oni će biti ograničeni, jer će nam dugoročna partnerstva i dalje biti prioritet'', dodao je Keri. Formula 1 nikada nije imala više od 21 trke u sezoni, a proširenje kalendara izazvalo je zabrinutost zbog opterećenja članova ekipa. Keri je rekao da je gledanost Formule 1 lagano porasla prošle godine uprkos dominaciji Mercedesa sedmu godinu zaredom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. - najduža sezona u istoriji

 

Luis-Hamilton-Aleksander-Albon.jpg

 

Formula 1 imaće u 2021. godini najdužu sezonu u istoriji. Odobren je kalendar u kojem se nalaze čak 23 trke. Prvi put je u rasporedu Saudijska Arabija, a najbrži karavan boraviće i na obnovljenoj stazi Zandvort u Holandiji.

 

''Oduševljeni smo što je Saudijska Arabija ušla u kalendar, ali i što ćemo u novoj sezoni ponovo videti staze na kojima ove godine iz poznatih razloga nije bilo takmičenja. Zahvalni smo svim ljudima, koji su nam omogućili da se koliko toliko vratimo u normalu'', rekao je Čejs Keri, jedan od vodećih ljudi u karavanu. U oči pada da nema trke u Vijetnamu koja je ove godine trebalo da se održi na ulicama Hanoja. Međutim, hapšenje ljudi koji su bili u organizaciji pokazuje da Formula 1 više nije prioritet Vladi te zemlje. U kalendar će tog 25. aprila ući trka u Imoli, Istanbulu ili Nirbrurgringu. Najduže sezone do sada su bile 2016, 2018 i 2019 sa 21 trkom. U upravom završenoj trebalo je da se održe 22 takmičenja, ali je zbog pandemije koronavirusa voženo 17 trka.

 

Raspored za 2021. godinu je:

  • 21. mart - Australija
  • 28. mart - Bahrein
  • 11. april - Kina
  • 25. april - biće naknadno saopšteno
  • 9. maj - Španija
  • 23.maj - Monako
  • 6. jun - Azerbejdžan
  • 13. jun - Kanada
  • 27. jun - Francuska
  • 4. jul - Austrija
  • 18. jul - Velika Britanija
  • 1. avgust - Mađarska
  • 29. avgust - Belgija
  • 5. septembar - Holandija
  • 12. septembar - Italija
  • 26. septembar - Rusija
  • 3. oktobar - Singapur
  • 10. oktobar - Japan
  • 24. oktobar - SAD
  • 31. oktobar - Meksiko
  • 14. novembar - Brazil
  • 28. novembar - Saudijska Arabija
  • 5. decembar - Ujedinjeni Arapski Emirati

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Prema najnovijim informacijama Auto, Motor und Sport trka za VN Australije neće otvoriti šampionat a RaceFans.net pišu kako će trka biti odložena za drugi deo sezone. Ovaj britanski portal prenosi kako celokupno osoblje mora biti u karantinu dve nedelje po dolasku ili da bude kreiran balon kao što je to bio slučaj u Abu Dabiju.''

 

Pole Position

 

----- 

 

Ne bi bilo loše da sezona počne sa 2 trke u Bahreinu.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ 

 

Voziće se opet u Imoli

 

f1 kalendar 2021.jpg

 

Početak ovogodišnje sezona Formule 1 biće pomeren jer su zbog restrikcija u vezi sa virusom korona pomerene Velike nagrade Australije i Kine. Prema prvobitnom kalendaru, to su prva i treća trka, a sezona će sada početi u Bahreinu 26. marta. Velika nagrada Australije pomerena je za novembar, od 19. do 21, a pregovori u vezi sa novim datumom za kinesku trku još traju. U kalendar je dodata legendarna staza u Imoli, u Italiji, od 16. do 18. aprila. Prošle godine u Imoli vožena je prva trka još od 2006. godine.

''Drago nam je što možemo da saopštimo da ćemo imati planirati broj trka'', rekao je predsednik F1 Stefano Domenikali. Pomerene su još tri trke kako bi se sve uskladilo - VN Brazila za nedelju dana unapred i sada počinje 7. novembra, a u Saudijskoj Arabiji i Abu Dabiju krenuće se nedelju dana ranije, 5. i 12. decembra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imola :wub: , polovinom aprila, u priblizno starom, dobrom terminu :thumbup:. Prosle godine smo se podsetili sta je prava old-school pista i kakvu je vrhunsku trku i atmosferu donela.

Nadam se da cemo konacno, posle vise od 3 decenije konacno videti i cuveni Zandvoort. A nadam se takodje da ce opravdati zasto i o toj stazi toliko pricam :) . E sad, nekako sam navikao da moje dve omiljene, prave trkacke piste (Spa Francorchamps i Monza) budu vikend za vikendom, krajem avgusta i pocetkom septembra. A tu su (za razliku od proslogodisnjeg plana) izmedju "umuvali" i legendarni Zandvoort. Nemam nista protiv, naprotiv :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trke u Evropi od 15 časova

 

181070-formula 1.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, čelnici Formule 1 potvrdili su da će sve trke u Evropi počinjati u 15 časova po lokalnom vremenu. Sezona počinje u Bahreinu 28. marta, a završava se u Abu Dabiju 12. decembra. Od 2018. godine u nekoliko navrata menjani su termini nekih trka u Evropi kako bi se udovoljilo zahtevima ''brodkastera'', jer se smatralo da to može da poveća gledanost. Međutim, analize su pokazale da to nema prevelikog uticaja i odlučeno je da na Starom kontinentu termin za Formulu 1 bude 15 časova.

 

Termini će naravno biti drugačiji van Evrope. U kalendaru će biti četiri noćne trke: Bahrein, Singapur, Saudijska Arabija i Abu Dabi. Trka u Džedi, u Saudijskoj Arabiji je nova i zna se da će početi u 19 časova po lokalnom, odnosno u 17 časova po srednjeevropskom vremenu. U satnici Formule 1 uvedena je još jedna promena. Od ove sezone dva slobodna treninga u petak trajaće po 60, a ne kao do sada 90 minuta. U Evropi će prvi trening počinjati u 11:30, a drugi u 15 časova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formula 1 bi mogla da krene sa dve vezane trke u Bahreinu

 

Sebastijan-Fetel-Sarl-Lekler.jpg

 

Sezona 2021. u Formuli 1 mogla bi da započne sa dve uzastopne trke na stazi Sahir u Bahreinu, 28. marta i 4. aprila.

Kako prenosi Sport Klub, razlog za ovu eventualnu promenu je veliki skok broja zaraženih koronavirusom u Portugalu i veliko je pitanje da li trke uopšte mogu da se održe na stazi Portimao, što je bila jedna od ideja čelnika F1. Ova staza je debitovala u Formuli 1 prošle sezone, pa se tako Formula 1 posle 1996. vratila u Portugaliju. Iz tog razloga, Portimao je bio kandidat za organizaciju trećeg vikend Svetskog šampionata, 2. maja, ali kako sada stvari stoje, od toga neće biti ništa.

 

Istovremeno, u planu je da sezona započne sa dve uzastopne trke u Bahreinu, od kojih će druga, najverovatnije, ponovo koristiti perifernu konfiguraciju staze Sahir. Ako se ovo dogodi, onda će trke u Imoli, planirane za 18. april, biti pomerene za nedelju dana i održaće se 25. aprila. Pored eventualnog održavanja prve dve trke u Bahreinu, Formula 1 će takođe odraditi ceo predsezonski trening na Sahiru. Trodnevni test pre početka sezone održaće se između 12. i 14. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez ruskih obeležja i u Formuli 1

 

mazepin.jpg

 

Odluka Suda za sportsku arbitražu kojom se Rusiji zabranjuje u naredne dve godine da njihovi sportisti učestvuju sa nacionalnim obeležjima odnosiće se i na šampionat sveta u Formuli 1.

Kako prenosi Sport Klub, tako će debitant u karavanu ruski vozač Nikita Mazepin, koji će voziti za Haas, ove i naredne sezone se takmičiti pod neutralnom zastavom. Takođe, ruska himna se neće puštati na događajima Formule 1. Vozači iz Rusije moći će da se nazivaju ''nezavisnim sportistima iz Rusije''.

 

Ipak, trka u Sočiju za sada stoji u kalendaru, naravno bez nacionalnih obeležja, uprkos tome što je Rusija kao posledicu odluke već počela da gubi organizaciju nekih sportskih takmičenja. Organizatori trke saopštili su kada je doneta inicijalna presuda WADA decembra 2019. da je ugovor važeći do 2025. i da očekuju da se u narednim godinama održavaju trke u Sočiju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postignut dogovor: F1 će se voziti u Portugaliji

 

181070-formula 1.jpg

 

Formula 1 je dala ''zeleno svetlo'' za održavanje Velike nagrade Portugalije 2. maja 2021. godine, prenose inostrani mediji. Navodno, timovi će o tome biti obavešteni u četvrtak. Zbog teške situacije koja vlada u Portugaliji zbog pandemije koronavirusa, postavljalo se pitanje hoće li se trka naći u kalendaru ili neće. Ipak, posle razgovora predstavnika Formule 1 i organizora postignut je dogovor da se trka održi. Velika nagrada Portugalije voziće se 2. maja. To znači da će sezona zvanično početi u Bahreinu 28. marta, a da će se druga trka voziti u Imoli 18. aprila. Međutim, organizatori se mogu suočiti sa novim problemom zbog karantinskih ograničenja koja su uvedena u Ujedninjenom Kraljevstvu. Porugalija je trenutno na ''crvenoj listi'' zemalja i svako ko se vraća iz nje mora u 10-dnevni karantin, koji provodi u hotelu. To znači da timovi i osoblje iz Ujedinjenog Kraljevstva ne bi mogli posle trke da se vrate kući, već bi odmah morali u Španiju gde se takmičenje nastavlja 9. maja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Australija: Zamena ili F1 i Moto GP u istom mesecu

 

f1 ferrari 2020.jpg

 

Endru Vestakot, prvi čovek Australijske Gran Pri korporacije, otvorio je mogućnost da od 2022. godine dođe do zamene termina trka za Veliku nagradu Australije u Formuli 1 i Moto GP, ali i njihovog održavanja u istom mesecu. F1 trka za Veliku nagradu Australije na Albert parku tradicionalno se održava u martu na početku sezone, dok je Moto GP na Filip Ajlandu u oktobru. Ipak, restrikcije sa putovanjima zbog pandemije koronavirusa dovele su do odlaganja ovogodišnje F1 trke za 21. novembar, što je svega četiri nedelje posle nadmetanja u Moto GP. Bio je to povod da se iznesu ideje za drugačije termine i u budućnosti, počevši od 2022. godine.

 

''Posle svega što se desilo imamo četiri različita scenarija za 2022. godinu. Prvi je da se obe trke održe na početku sezone, u februaru ili martu. Drugi je da one budu na kraju sezone, u oktobru ili novebru. Treći, onaj tradicionalni, jeste da F1 bude na početku, a Moto GP na kraju sezone, a imamo i četvrtu opciju po kojoj bi došlo do zamene termina. Tada bi Moto GP bila na programu na početku sezone, a Formula 1 na kraju'', rekao je Endru Vestakot i dodao: ''Otvoren sam što se tiče svakog scenarija i svestan njihovih prednosti i nedostataka. Za sada je sve moguće, a konačna odluka doneće se kada se finaliziraju kalendari sredinom godine''. Podsetimo, prošlosezonske trke za Veliku nagradu Australije nisu održane zbog pandemije koronavirusa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silverston pred punim tribinama?

 

168011-silverstone.jpg

 

Stjuart Pringl, šef staze u Silverstonu, kaže da postoji mogućnost da se trka u šampionatu Formule 1 održi pred punim tribinama. Kako prenosi Sport Klub, prema sadašnjem rasporedu takmičenje za Britanski gran pri trebalo bi da se održi 18. jula. To je mesec dana posle isteka mera zatvaranja zbog pandemije koronavirusa prema planu premijera Borisa Džonsona.

 

''Opcija da imamo pune tribine je apsolutno na stolu. Tribine na Silverstonu nisu kao na fudbalskim ili teniskim mečevima. Naših 70.000 mesta je raspoređeno na skoro pet kilometara. Imamo mnogo prostora, sve je na otvorenom imamo mnogo izlaza i ulaza. Sve je moguće, ali jasno vam je da su to sada još uvek pretpostavke'', rekao je Pringl. Karte za ovaj događaj su puštene u trenutku kada je Vlada Velike Britanije da će najverovatnije od 17. maja dozvoliti ograničeno prisustvo publike sportskim događajima. ''Želim da na Silverstonu 2021. godine što je moguće više ljudi. To je za nas ekstremno važno i učinićemo sve da svi koji dođu budu maksimalno zaštićeni'', rekao je Pringl.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi se Azerbejdžan bez prisustva publike

 

181070-formula 1.jpg

 

Trka za Veliku nagradu Azerbejdžana definitivno će se voziti, ali bez prisustva navijača potvrdili su organizatori. Prošle godine je trka u Bakuu bila odložena zbog pandemije koronavirusa. Zbog istog problema postojala je mogućnost da ni ove godine u Azerbejdžanu ne vidi najbolje vozače Formule 1. Međutim, sada su sve sumnje otklonjene. Trka će se voziti 6. juna, kako je i predviđeno u kalendaru.

''Oduševljeni smo što se Formula 1 vraća u Baku posle pauze od godinu dana. Sa druge strane nedostajaće nam navijači, koji čine da ovaj vikend bude poseban. Žao nam je, ali nadam se da se vidimo sledeće godine'', rekao je Arif Rahimov, izvršni direktor. Ovo će biti peto izdanje Velike nagrade Azerbejdžana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Džedi najbrža gradska staza

 

saudi arabian.jpg

 

Formula 1 je predstavila izgled gradske staze u Džedi u Saudijskoj Arabiji. Biće to najbrža ulična staza u šampionatu Formule 1. Formula 1 će po prvi put posetiti Saudijsku Arabiju početkom decembra, a trkački vikend će trajati od 3. do 5. dana u poslednjem mesecu. Biće to staza koja ima 27 krivina, dugačka nešto više od 6 kilometara, a jedina duža staza u kalendaru šampionata Formule 1 ostaće Spa Frankoršamp.

 

Prosečna brzina kojom će se bolidi kretati na ovoj stazi je 250 km/h i postoje čak tri potencijalne DRS zone. Stazu su projektovali zajedno Formula 1 i čuveni Herman Tilke. Voziće se pod reflektorima, pa će to biti druga ulična trka Formule 1 posle Singapura koja će se voziti noću. ''Radili smo sa Tilkeovim timom i promoterima kako bismo dobili uzbudljivo trkanje, kako bi navijači uživali i kako bi vozači imali izazov. Dizajn donosi najbolje od jedne moderne ulične staze, ali takođe ima i prostore gde mogu da se prave velike brzine i gde može da se prestiže. Mesto je neverovatno, pored Crvenog mora i ne možemo da dočekamo decembar'', rekao je direktor Formule 1 Ros Bron.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...