Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Kalendar trka

Recommended Posts

Rikardo: F1 sezona sa 10 trka bi bila legitimna

 

188780-rikardo.jpg

 

Vozač Renoa Danijel Rikardo je rekao da bi deset trka u aktuelnoj sezoni Formule 1 bilo sasvim dovoljno da se kruniše šampion za 2020. godinu. Formula 1 treba da se vrati za nešto više od nedelju dana. U Špilbergu će se voziti 5. jula, zatim se očekuje još jedna trka na istom mestu, a sigurno je da će se voziti na još šest lokacija. Kalendar je bitno oštećen jer su otkazane trke u Australiji, Monte Karlu, Azerbejdžanu, Holandiji, Nemačkoj, Francuskoj, Japanu, a još se ne zna šta će biti sa trkama u Bahreinu, Kini, Vijetnamu, Kanadi, Rusiji, Americi, Meksiku, Brazilu i Abu Dabiju. Nije sigurno da li će uopšte biti moguće održati trke van Evrope, pa je moguće da će Formula 1 ubaciti u kalendar trke u Portugaliji, Muđelu i Hokenhajmu. Formula 1 planira da bude do 18 trka ove sezone, ali vozač Renoa Danijel Rikardo smatra da je minimum deset trka dovoljno za legitimnu sezonu.

 

''Ako bismo odradili četiri ili pet trka, onda ne bi bila. Ali, ako završimo deset ili više to je dovoljno da svhatimo ko je šampion. Naravno atmosfera će biti drugačija bez navijača bar za ovaj prvi deo sezone, ali realnost je da se trkamo. Isti vozači, isti bolidi. Za mene se takmičenje neće promeniti'', rekao je Danijel Rikardo. On je otkrio da ga uopšte ne raduju česti testovi na virus korona. ''Već sam to iskustio i to testiranje, bris iz nosa...nije zabavno. Moraćemo da imamo još 30 takvih testova ove godine, uopšte mi se nije svidelo. To je nešto čemu se sigurno ne radujem''.

 

Fetel: Muđelo zaslužuje mesto u kalendaru F1

 

Sebastijan Fetel vratio se na stazu u utorak prvi put nakon zimskih testiranja. Nakon iskustva na Muđelu, četvorostruki svetski šampion kaže da italijanska staza zaslužuje mesto u kalendaru Formule 1. Oba vozača Ferarija, i Sebastijan Fetel i Šarl Lekler vozili su u utorak na Muđelu kako bi počeli pripreme za odloženu sezonu. Fetel je vozio na Muđelu prvi put od 2012. i imao je samo reči hvale za stazu na kojoj nikada nije vožena jedna trka Formule 1.

 

''Veoma mi je drago što sam nakon duge pauze ponovo mogao da vozim. Takođe sam zadovoljan što sam konačno mogao da vidim sve ljude iz tima'', rekao je Fetel. Bilo je najava da bi jedna od trka ove godine, zbog svih promena u kalendaru, mogla da bude vožena na Muđelu, a Fetel kaže da bi bio zadovoljan kada bi se Muđelo našao u F1 kalendaru. ''Bilo je sjajno ponovo voziti na ovako spektakularnoj stazi. Mislim da Muđelo zaista zaslužuje mesto u kalendaru. Nisam vozio ovde osam godina pa mi je trebalo nekoliko krugova da se naviknem, ali zaista sam uživao'', dodao je Fetel.

Zadovoljan je bio i Lekler: ''Nedostajalo mi je sve ovo. Sjajno je ponovo se vratiti na stazu. Bio sam prilično zauzet učešćima na virtuelnim trkama, ali nedostajao mi je taj pravi osećaj brzine. Prvi put sam vozio na Muđelu i zaista je sjajno. Početak sezone se približava tako da se stvari polako pokreću'', rekao je Lekler.

 

Sezona u Formuli 1 počinje 5. jula u Austriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muđelo u kalendaru Formule, Portugalci u niskom startu

 

aston-martin-racing-f1.jpg

 

Formula 1 u ovom trenutku ima samo osam potvrđenih evropskih trka, a želja je da se u ''korona'' sezoni održi bar 15 ''Velikih nagrada''. Poslednje informacije koje stižu kažu da bi Muđelo i Portimao mogli da budu ubačeni u kalendar takmičenja i to pre početka sezone, koja je na programu narednog vikenda u Austriji.

 

Po pisanju ''Korijere delo Sporta'', trka u Muđelu mogla bi da se organizuje 13. septembra i to kao Velika nagrada Toskane. Portimao i staza Algarve su u pregovorima i sve su prilike da će Portugalci ipak na kraju dobiti svoje mesto u kalendaru. Do ovog trenutka, zbog panedemije koronavirusa otkazane su trke u Australiji, Azerbejdžanu, Monaku, Holandiji, Singapuru, Francuskoj, Japanu, dok su one u Bahreinu, Vijetnamu, Kanadi i Kini odložene. Od poslednje četiri najrealnije je da se vozi Bahrein i Kina, te da će Arapi održati možda i dve trke u različitim konfiguracijama na stazi ''Sahir''.

 

Od trka koje su na programu u drugoj polovini originalnog kalendara, ozbiljno su ugrožene one u Brazilu, Meksiku, Rusiji i Sjedinjenim Američkim Državama zbog teških situacija sa pandemijom Covid-19 i ozbiljnih ograničenja u tim državama. Pista u Meksiku je čak pretvorena i u bolnicu na otvorenom. Cilj ''Liberti medija'' je održavanje najmanje 15 startova u novoj sezoni, što znači da će pored Muđela i još tri trke na Istoku (dve u Bahreinu i jedna u Kini), čelnici Formule 1 morati da pronađu mogućnost za održavanjem još tri Gran prija. Zato je u razmatranju vikend u Algarveu, u Portugalu. Abu Dabi će biti domaćin velikog finala sredinom decembra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formula 1 u Vijetnamu krajem novembra?

 

David-Coulthard.jpg

 

Trka za Veliku nagradu Vijetnama mogla bi da se održi krajem novembra, saopštili su organizatori. Premijerna trka u Vijetnamu trebalo je da se održi 5. aprila, ali je odložena zbog pandemije koronavirusa.

''Razmatramo situaciju u vezi sa virusom. Nadamo se da će trka moći da se održi krajem novembra'', poručeno je sa sastanka u ponedeljak. Nije precizirano da li su lokalne vlasti i organizatori o potencijalnom datumu razgovarli sa čelnicima Formule 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put u Muđelu: Trka F1 na čuvenoj stazi

 

mugello.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, šampionat Formule 1 imaće debitantsku trku na čuvenoj stazi u Muđelu 13. septembra. Staza čuvena po Moto GP trkama, ove sezone neće ugostiti motocikliste, ali hoće vozače iz Formule 1. Pored premijernog takmičenja u Toskani, domaćin najbržeg karavana biće i Soči u sklopu trke za Veliku nagradu Rusije, koja je na programu 27. septembra. Timovi iz F1 do sad su imali priliku samo jednom da zvanično testiraju svoje bolide u Muđelu. Staza pripada Ferariju koji je koristi za privatna testiranja. Trka u Muđelu biće i jubilarna 1000. za italijansku ekipu, pa se očekuje i adekvatna proslava. Podsetimo, tamošnja staza je četvrta u Italiji na kojoj se održava trka u šampionatu Formule 1. Prethodno je to bio slučaj sa Moncom, Imolom i Peskarom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trke iz SAD, Brazila i Meksika premeštene u Evropu

 

f1 plan.jpg

 

Čelnici Formule 1 odustali su od održavanja trka Svetskog prvenstva ove godine u Sjedinjenim Američkim Državama, Brazilu i Meksiku, državama koje su među najteže pogođenim pandemijom koju je uzrokovao koronavirus. S obzirom na sadašnju situaciju vezanu za širenje koronavirusa, vođstvo F1 smatra da bi bilo neodgovorno organizovati Veliku nagradu SAD, Brazila i Meksika. Umesto njih, u planu su trke na evropskom tlu, na stazi u italijanskoj Imoli, nemačkom Nirburgringu i na stazi Portimao u Portugalu.

 

U sadašnjem kalendaru ostalo je ukupno 10 trka, od kojih su tri već završene. Velika nagrada SAD u Ostinu trebalo je da se održi 23. oktobra, nedelju dana posle, na rasporedu je trebala da bude Velika nagrada Meksika u Meksiko Sitiju, a Velika nagrada Brazila je bila predviđena za 13. novembar. Kako je otpala i mogućnost održavanja Velike nagrade Kanade, osim u Evropi, vozači Formule 1 bi se za bodove trebali boriti još samo na azijskom tlu. Gotovo je izvesno da će se završne trke ove sezone voziti u novembru i decembru u Bahreinu i Abu Dabiju, kao i da će se ove godine voziti Velika nagrada Vijetnama, ulicama Hanoja, a postoji mogućnost povratka Formule 1 u Maleziju, na stazu Sepang. Nirburgring bi kao zamenski domaćin trebalo da ugosti Veliku nagradu Nemačke 11. oktobra, uz nadu da će vremenski uslovi biti povoljni, jer u to vreme, u tom delu Evrope, može čak da padne i sneg! Poslednji put su bolidi formule 1 ovom stazom jurili 2013. godine.

 

Algarve i staza Portimao bi kao domaćini Formuli 1 trebali da debituju 25. oktobra. Portugal od 1996. godine nije bio domaćin trkama F1, a tada je Velika nagrada Portugala vožena u Estorilu. U Imoli bi visokooktanski cirkus trebalo da gostuje 1. novembra, prvi put nakon 2006. kada je održana poslednja Velika nagrada San Marina. Staza je ponajviše upamćena po pogibiji Airtona Sene 1994. samo dan nakon što je na njoj život izgubio i Roland Racenberger. Vođstvo Formule 1 se nada da će uspeti da održi najmanje 16 trka u ovoj sezoni, koja je prema originalnom kalendaru trebala da bude rekordna sa 22 takmičenja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

eda0.jpg.d80e3b625d75030d6dcc87fd47235916.jpg

 

Kada vidim neku ovakvu najavu, sa sve klanicom od Tamburella u levom uglu - bukvalno me jeza prodje svaki put...

Koliko god godina da prolazi, u glavi mi uvek ostaje kadar koji mi se urezao u pamcenje tog 1.5.1994.:

 

0Cc1-eNX5k52GTIU4QdELLO1b2HPeoCpr8NHfWHLKmc.thumb.png.acefbb99b80019dc90037b1dd8edc309.png

 

Umesto poznate, debele koncentracije i gladju za pobedom pred krug za zagrevanje - totalno nekarakteristicno ponasanje, koje je bukvalno slutilo i samo potvrdilo najcrnji vikend u istoriji F1. Izletanje Barrichella, gde je ludom srecom sacuvao zivu glavu i pogibija Ratzenbergera pocetnih dana vikenda, zavrsila se naletanjem na J.J Lehta (cini mi se) na samom startu trke i tragedijom Senne u 7. krugu u krivini Tamburello.

Iako je tog dana zavrsena jedna cela (a za mene ubedljivo najbolja) era F1, uprkos svemu, Velika nagrada San Marina je nastavila da postoji. Ali uz izmene same staze upravo u najbrzim krivinama. Tacno na mestima gde su trojica pilota stradali prethodne godine - krivina Tamburello (Senna) u kojoj je dodata sikana, krivina Villeneuve (Ratzenberger) koja je izmenjena, kao i Variante Bassa (Barrichello).

Imola je poznata po tome i sto je u narednim godinama na njoj 7 puta trijumfovao Schumacher, a mozda i simbolicno - prvi put u nastavku te zlokobne Imole 1994. Zadnja trka odrzana je 2006., zavrsena upravo Schumijevim trijumfom.

Jeste da je San Marino u pitanju - ali zivo me zanima kakvi ce biti uslovi na stazi na samom pocetku novembra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika nagrada Portugala uz prisustvo publike

 

portugal f1 2020.jpg

 

Trka Formule 1, iz pretposlednjeg vikenda sezone, koja je na programu od 23. do 25. oktobra na autodromu ''Algarve'' u blizini Portimaoa, održaće se u prisustvu publike. U isto vreme i organizatori Velike nagrade Nemačke u Nirburgringu, od 9. do 11. oktobra, veruju da bi publika mogla da prisustvuje njihovoj trci. Prva trka u sezoni, uz prisustvo publike, biće Velika nagrada Rusije u Sočiju od 25. do 27. septembra. ''Korona sezona'' u Formuli 1 startovala je sa zakašnjenjem od četiri meseca, zbog pandemije koja je zadesila celu planetu. Vozači su već vozili tri trke u prve tri nedelje jula, a sve do devetog vikenda i Velike nagrade Toskane na stazi Muđelo, neće biti navijača na tribinama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamilton je protiv vakcina? Ili nije?

 

149420-hamilton 01.jpg

 

Luis Hamilton je poslednjih meseci veoma aktivan u osuđivanju rasne diskriminacije. Ipak sada je svetski šampion Formule 1 naišao na osudu na društvenim mrežama zato što je podelio sadržaj koji osuđuje vakcinaciju. Kako prenosi Sport Klub, Luis Hamilton je podelio klip u kom je Bil Gejts optužen da laže o vakcini protiv virusa korona. Klip odiše takozvanim antivakserskim i u njemu Gejtsa ispituju o mogućim sporednim efektima vakcine u koju on ulaže. Poruka je da Gejts govori laži, a Hamilton to nije primetio.

 

''Primetio sam komentare zbog mog prethodnog posta oko vakcine za koronavirus i želim da izrazim svoje mišljenje po tom pitanju jer shvatam zašto ste me pogrešno shvatili. Prvo nisam video komentare koji su bili dodati na klip i to je moja greška. Poštujem dobrotvorni rad Bila Gejtsa. Želim da bude jasno da nisam protiv vakcine i da će ona biti važna u borbi protiv virusa i da će spasiti živote'', napisao je Hamilton. Ipak u nastavku svoje poruke Luis otrkiva da ipak nije sasvim slučajno ostavio ovaj klip. Hamilton jeste zabrinut zbog vakcine i njenih mogućih sporednih efekata. ''Osećam da ima još mnogo neizvesnosti oko toga kakvi su sporedni efekti vakcine kao i kako će ona biti finansirana. Možda ne postavljam uvek ispravne stvari, ali ja sam samo ljudsko biće i učim. Šaljem vam svima pozitivnost''.

 

Hamilton je već naišao na jake osude na društvenim mrežama, a mnogi bi rekli da su njegovi kritizeri jedva čekali neki ovakav ipad posebno posle sveobuhvatne kampanje protiv rasne diskriminacije. Hamiltonov glas je učinio da većina vozača Formule 1 kleči pre trka, da Mercedesovi bolidi budu crni umesto srebrni, a legende ovog automoto sporta poput Džekija Stjuarta i Marija Andretija su rekli da Luis preteruje i da u Formuli 1 nema tolikog problema na kom Britanac potencira.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istanbul Otodrom u pregovorima o povratku u kalendar

 

turska_povratak.jpg

 

Postoji mogućnost da ove godine na rasporedu imamo VN Turske.

Pošto je organizator F1 potvrdio da će šampionat ove godine posetiti Nirburgring, Portimao i Imolu, sada u red je stala i staza Istanbul Otodrom. Poslednji put VN Turske održana je 2011. godine. Još pre nekoliko dana pojavile su se prve priče da FOM traži mogućnost da se organizuju dve trke u Aziji, a kao kandidati navode se Malezija i Vijetnam. Sa druge strane Motorsport Week prenosi da je i Turska u pregovorima za mesto u kalendaru koja je od 2005. do 2011. bila domaćin karavana. Turci sada zbog trenutne situacije sa korona virusom žele da se vrate u šampionat, a FOM je za sada potvrdio 13 trka od koji su sve u Evropi. Organizatori šampionata sada želi da ove godine imaju bar 15 trka.

 

Autor: Nikola Nedeljković

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

F1 je zvanicno potvrdila za sada poslednji vikend, i to na zlokobnoj Imoli.

Iza Rusije, Nemacke i Portugala, ovo ce biti 13. vikend, predvidjen za 31.10 i 1.11.

Ono sto je drugacije je sto su predvidjena samo dva trkacka dana, tj. samo jedan trening i kvalifikacije u subotu. Takodje, trka pocinje u nestandardnom terminu, od 13:10.

 

F1 objavila format dvodnevnog vikenda u Imoli

 

imola_format_dva_dana.jpg.9092b78c446fd693cd0cc3a6160065f3.jpg

 

Organizatori šampionata odlučili su se samo za jedan trening na VN Emijije Romanje.

Ova trkački vikend trajaće samo dve dana i to tokom subote i nedelje, pa će tako timovi imati drgačiji format vožnje. Zbog toga, imaćemo samo jednu trening sesiju i to od trajanju od 90 minuta posle čega će odmah biti održane kvalifikacije.

Ovako svi učenici imaće manje vremena za završne pripreme, posebno pred kvalifikacije, već će sav fokus biti usmeren na trku. Ovo je pre svega hrabra odluka organizatora, jer većina vozača još nije vozila na ovoj stazi. Tako će vikend početi u subotu od 10 sati slobodnim treningom od 90 minuta a od 14 časova istog dana uslediće i kvalifikacije. Trka je na programu u nedelju od 13.10h.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, a bas mi je krivo sto je ove godine ispu*io cuveni Zandvoort, koji su vaskrsli za F1 2020.

Em zbog cuvene staze koja se vozila maltene od nastanka F1, pa sve do 1985. Em zbog sigurno ludacke atmosfere, koja bi zbog Maxa bila dovedena do usijanja.

A od narednih 8 trka (ne racunajuci GB), 3 ce biti odrzane u Italiji, na 3 legendarne staze. Prvo ide Monza 6.9., odmah vikend iza Mugello, a pomenutog 31.10. staza na kojoj se '94. zavrsila po meni najbolja F1 era - Imola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formula 1 cilja na trke u Herezu i Istanbulu u novembru

 

herez_novembar_2020.jpg.cb942f7ebbaf8936c2b215835dc73881.jpg

 

Za sada u šampionatu je potvrđeno samo 13. trka ali se uskoro očekuje da se objave dodatni planovi.

Posle prve objave kalendara FOM i FIA objavili su da će se trke takođe održati u Munđelu, Sočiju, Nirburgringu, Portimau i Imoli, što znači da je kalendar popunjen sve do 1. novembra, ali ima i dalje prostora za nove događaje.

Sada, kako piše Racefans.net, Formula 1 cilja na još dve opcije a to je da se karavan vrati na Herez u Španiji, gde se trka održavala već nekoliko puta u prošlosti. Takođe, trka u Istanbulu je takođe opcija.

Organizatori šampionata žele da ove godine i pored svega imaju do 18 trka, ali da bi svakako bili zadovoljni i sa 16 Velikih Nagrada.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova staza u Instanbulu odlična,šteta što se nevozi više. Gledao sam prošle nedelje WSBK u Portugalu ako se ta staza vozi i u F1 super izgleda,široka brza.Imola je prevaziđena za F1 mogli su nešto boje da nadju. Na njoj i motori jedva pretiču

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 2020. definitivno 17 trka Formule 1

 

Hamilton pp.jpg

 

Rukovodstvo Formule 1 definitivno je ''zatvorilo'' kalendar za 2020. godinu. Posle 13 trka u Evropi, sezona će se završiti sa 4 trke na Bliskom istoku. Motosport navodi da će najbolji vozači današnjice 15. novembra učestvovati na Velikoj nagradi Turske, a do kraja šampionata u kalendaru su još dve trke u Bahreinu (29. novembar i 6. decembar) i završna etapa u Abu Dabiju (13. decembar). Ukoliko ova informacija bude potvrđena, u 2020. će biti održano ukupno 17 trka, što se uklapa u izvorni plan rukovodstva F1 za održavanje između 15 i 18 trkačkih vikenda. Zbog pandemije koronavirusa otkazane su trke u Americi i Australiji.

Sledeća trka je 30. avgusta u Belgiji, uz prenos na Sport Klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da znamo bar koliko će biti za gledanje. Što se tiče šampiona,to je rešeno već na prvoj trci 

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, Merc je najvrednije radio i drastično odskače, a Botas je u rangu Lensa Strola. U tom autu bi svaki vozač sa grida mogao da klepi pol, toliko je dobar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dve trke u Bahreinu, dve različite konfiguracije staze

 

74081-f1 bahrein.jpg

 

Formula 1 će u Bahreinu biti dva vikenda ove godine, ali će tom prilikom koristiti dve različite konfiguracije iste staze. Staza u Bahreinu može, kao što je slučaj sa gotovo svim trkačkim stazama, da ima više konfiguracija. Formula 1 će tako iskoristiti priliku da u Bahreinu vozači na drugom trkačkom vikendu voze ultrabrzom konfiguracijom. Drugog vikenda će krug biti dugačak nešto više od tri i po kilometra i voziće se 87 krugova. Radi se o stazi koja opkružuje stazu kojom se obično voze trke Formule 1 i koja ima 11 krivina. Ona nikad nije korišćtena u međunarodnom trkanju.

 

Inače, ta velika nagrada če se zvati Velika nagrada Šakira i radiće se o drugoj najkraćoj stazi posle Monte Karla. Kvalifikacioni krugovi će verovatno biti ispod 55 sekundi, a u trci će trajati oko minut. Jedini krug u istoriji Formule 1 u kvalifikacijama koji je bio ispod minuta je vozio Niki Lauda u Dižonu 1974. tako da ćemo u Bahreinu prisustvovati istoriji. Trka je na programu 6. decembra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dozvoljeno 20 hiljada navijača na Nirburgringu

 

800px-Formula_1_Hungarian_Grand_Prix_2011 001.jpg

 

Posle sedam godina na čuvenoj stazi Nirburgring održaće se trka u karavanu Formule 1. Organizatori su najavili da će dozvoliti prisustvo 20.000 navijača. Takmičenje u Nemačkoj na programu je od 9. do 11. oktobra. Prodaja ulaznice počeće od utorka 22. septembra i biće dostupne isključivo online. Karta za ceo trkački vikend koštaće 199 evra.

 

Na početku sezone prisustvo navijača bilo je zabranjeno zbog pandemije koronavirusa. Međutim, kasnije su organizatori popuštali i dozvoljavali manjim grupama gledalaca da uživo prate trke u najbržem karavanu. Sve je počelo kada je u Monci trku gledalo nekoliko stotina zdravstvenih radnika. U Muđelu je bilo oko 2.000 navijača, a već narednog vikenda na Velikoj nagradi Rusije u Sočiju očekuje se još veće prisustvo publike. Formula se vraća na modernu, skraćenu stazu, na kojoj se prvi put vozilo još davne 1984. godine. Sebastijan Fetel, vozač Ferarija, upozorio je navijače šta mogu da očekuju. ''Taj kraj zovu nemački Sibir. Temperatura može da bude i 20 stepeni u plus, ali može da se desi i da bude oko nule. Što se tiče nas vozača, staza je sjajna. Jedva čekam da se vratim'', istakao je vlasnik četiri šampionske titule.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 zaraženih, navijači nisu uticali na to

 

f1 logo.jpg

 

Svetska automobilska federacija (FIA) i Formula 1 potvrdili su da je od 25. septembra do 1. oktobra obavljeno testiranje na virus korona kod 1.822 ljudi. Radi se o vozačima, članovima timova i osoblju. Od toga je 10 ljudi imalo pozitivan nalaz. Svi koji su pozitivni pripradaju pomoćnom osoblju na trkama.

''Tim slučajevima se upravljalo veoma brzo i efikasno, bez ikakvih uticaja na trke. Prisustvo navijača nije uticalo na tu situaciju jer javnosti nije bilo dozvoljeno da uđe u ''balon'' Formule 1, prema važećem protokolu'', navodi se u saopštenju i dodaje: ''FIA i Formula 1 pružaju sve objedinjene informacije u svrhu integriteta i transparentnosti takmičenja. FIA i Formula 1 neće pružiti nikakve konkretne detalje o timovima ili pojedincima, a rezultati će biti objavljivani svakih sedam dana''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imola će ugostiti 13 hiljada navijača

 

Imola.jpg

 

Posle Velike nagrade Rusije na kojoj je bilo navijača, slično će biti i na Velikoj nagradi Emilija Romanje u Imoli gde će 13 hiljada ljudi ući na gribine ukoliko situacija to bude dozvolila.

Prva trka u Formuli 1 posle 14 godina u Imoli će imati 13 hiljada navijača. Trka u Rusiji je bila prva na kojoj je bilo navijača u aktuelnoj sezoni čiji je kalendar žestoko izmenjen zbog pandemije koronavirusa. U Imoli, na stazi Enco i Dino Ferari, će biti održana druga trka na kojoj će biti publike. Nešto slično se desilo u Mizanu tokom dve MotoGP trke gde su bili navijači na tribinama. Inače, karte za događaje u Imoli su već skoro rasprodate. Sve ovo treba uzeti sa rezervom s obzirom na to da je u Italiji ponovo sve više slučajeva virusa korona, i nije nemoguće da tamošnja Vlada ponovo uvede zabranu javnog okupljanja. Trka za Veliku nagradu Emilija Romanje je 1. novembra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...