Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Kalendar trka

Recommended Posts

F1 kalendar za 2015. godinu bogatiji za jednu trku

 

rikardo_pob_kan.jpg

 

Objavljen je kalendar trka za sezonu 2015. U odnosu na tekuću dodata je još jedna Velika nagrada i to u Meksiku.

Ova trka će biti na programu 1. novembra naredne godine, na autodromu ''Ermanos Rodriges'', u Meksiko sitiju. Na ovoj stazi poslednji put se vozilo 1992. godine. Sezona će tradicionalno početi u Australiji, 15. marta, a biće završena 29. novembra u Abu Dabiju. Takođe će se voziti i u Maleziji, Bahreinu, Kini, Španiji, Monaku, Kanadi, Austriji, Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Mađarskoj, Belgiji, Italiji, Singapuru, Japanu, Rusiji, Sjedinjenim Američkim Državama i Brazilu.

 

Kalendar za sezonu 2015:

15. mart - Australija

29. mart - Malezija

5. april - Bahrein

19. april - Kina

10. maj - Španija

24. maj - Monako

7. jun - Kanada

21. jun - Austrija

5. jul - V. Britanija

19. jul - Nemačka

26. jul - Mađarska

23. avgust - Belgija

6. septembar - Italija

20. septembar - Singapur

27. septembar - Japan

11. oktobar - Rusija

25. oktobar - SAD

1. novembar - Meksiko

15. novembar - Brazil

29. novembar - Abu Dabi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koreja se vraća u Formulu 1

 

rikardo_pob_kan.jpg

 

Ako organizatori, FIA i Formula 1 postignu zajednički jezik, broj trka će se povećati na ukupno 21 i to zahvaljujući povratku Velike nagrade Koreje. Ta trka je izostala ove sezone, a trenutno je u predlogu kalendara za 2015. označena zvezdicom, što znači da njeno održavanje još uvek nije potvrđeno ni sigurno. Ono što već sada izaziva prilične kritike je termin trke, koja je planirana za 3. maj, odnosno samo nedelju dana pre trke u Španiji, a što bi timovima i celom ''cirkusu'' Formule 1 nametnulo zanimljive (i skupe) logističke izazove. Po predlogu novog kalendara, sezona bi i dalje završavala trkom u Abu Dabiju.

Za sledeću sezonu FIA je potvrdila uvođenje tzv. virtuelnog sigurnosnog automobila i to u situacijama kada nije potreban izlazak pravog sigurnosnog automobila, a uslovi na stazi omogućavaju bolidima da nastave da voze smanjenom brzinom. Na kraju, jedna od promena, koje na snagu stupaju sledeće godine je i nova starosna granica za dobijanje tzv. superlicence, a bez koje nema nastupa u Formuli 1. Vozači koji sanjaju o Formuli 1 više neće biti mlađi od 18 godina, moraće pre zahteva za superlicencom da imaju bar 2 godine iskustva u manjim formulama, a takođe će se pratiti i rezultati koje je dotični vozač postizao u manjim šampionatima.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ekleston: Koreja u kalendaru iz pravnih razloga

 

bernie%20vettel.jpg

 

Berni Ekleston je na sebi svojstven način objasnio zašto se Koreja potpuno neočekivano našla u kalendaru za 2015. godinu.

''Iz čisto pravnih razloga. Imamo ugovor sa njima i mogu da nas tuže ako ih ne uvrstimo u kalendar. Imam kontakte u Koreji, rekli su mi da verovatno neće doći do te trke, zato pored njenog imena možete videti ''TBC'' (to be confirmed)'', objasnio je Ekleston. Vrhovni najbržeg karavana na svetu otkrio je još jedan zanimljiv podatak.

''Kada sam potpisivao ugovor sa Bahreinom, oni su rekli da to znači da nijedna druga trka u zalivu ne sme da se dogodi bez njihovog znanja i odobrenja. Kada je 2009. Abu Dabi uvršten u Kalendar, Bahrein je to morao da odobri. Tipičan Eklestonov dogovor sa stiskom ruke'', objasnio je on.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Koreja izbačena iz kalendara Formule 1 za 2015. godinu

 

rosberg%20vnn.jpg

 

U 2015. godini ipak nećemo gledati Korejski Gran Pri u Formuli 1. Ova trka je izbačena iz kalendara za novu sezonu, tako da će se u narednom šampionatu voziti ukupno 20 trka. U Koreji je trebalo da se vozi peta trka sezone, međutim zbog velikog pritiska koji su izvršili pojedini timovi (Renault, Red Bull), kalendar je redukovan.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Kad Australijanci neće: Rusi pomerili start trke u Sočiju

 

f1%20soci%20111.jpg

 

Namerno ili ne, organizatori VN Rusije u Sočiju odlučili su da pomere start trke jedan sat unapred. Ovo se desilo samo nekoliko dana nakon što su isto odbili organizatori VN Australije. FIA je zamolila organizatore svih trka gde bi moglo da bude problematično zbog zalaska sunca da pomere start unapred. Sve to, razumljivo, kako bi se sprečili horori kao onaj kome smo bili svedoci sa Žilom Bjankijem. ''I dalje ćemo svi uživati u sjajnom motosportu. Odlučili smo da pomerimo vreme jedan sat unapred, što je 14:00 po moskovskom vremenu. Mislim da smo to uradili na vreme i svi koji nameravaju da dođu u Soči mogu sada da prilagode svoje planove'', rekao je Sergej Vorobijev, glavni promoter trke. Organizatori VN Malezije su takođe izrazili spremnost da pomere start trke.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Pet trka ove sezone u F1 počinju sat ranije

 

f1%20zastava.jpg

 

Kako prenosi Beta, trka Formule 1 u Australiji 15. marta jedna je od pet koja će ove godine početi sat vremena ranije, posle preporuke o bezbednijim uslovima nakon nesreće vozača Marusije Žila Bjankija. Menadžment Formule 1 saopštio je da će pet ovogodišnjih trka, u Australiji, Maleziji, Kini, Japanu i Rusiji početi sat vremena ranije, od uobičajene satnice iz prethodnih godina, preneo je BBC.

Prema preporukama, trke ne bi trebalo da počnu u roku od četiri sata od sumraka ili zalaska sunca, kako bi se izbegli nepovoljni uslovi za takmičenje, ali ta preporuka ne važi za noćne trke. Vozač Marusije Žil Bjanki zadobio je teške povrede glave na trci za Veliku nagradu Japana 5. oktobra, kada se po velikoj kiši, u sumrak, sudario sa vozilom koje je izvlačilo bolid Zaubera sa staze. Bjanki je i dalje u kritičnom stanju. Međunarodna automobilska federacija (FIA) istrazuje taj udes i takođe je preporučila promenu satnice pojedinih trka.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Zbog Rusa neće biti Velike nagrade Nemačke?

 

f1%20zastava.jpg

 

Ovogodišnja Velika nagradu Nemačke na stazi u Nirburgringu pod velikim je znakom pitanja, sudeći po rečima vlasnika Formule 1 Bernija Eklstona. Iako je trka predvđena kalendarom za 19. jul moguće je i da ne bude održana zbog fnansijskih problema novog vlasnika.

''Sreo sam novog vlasnika prošle nedelje i taj Rus mi nije delovao previše zainteresovan za ideju da potroši novac, iako je očigledno da bi želeo trku'', rekao je Eklston. Novi većinski vlasnik Nirburgringa od oktobra je ruski milijarder Viktor Karitonin, koji je bogatstvo stekao u farmaceutskoj industriji. Eklston je naglasio da bi više voleo da se trka održi na stazi u Hokehajmu. Prošle godine je Velika nagrada Nemačke privukla svega 52.000 gledalaca. Nešto više od prethodne godine u Nirburgringu – 45.000. ''Ne znam zasto Nemci nisu zainteresovani za ovu trku, kad imaju jednog takvog šampiona kao što je Fetel'', rekao je Eklston.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Rozberg: Brine me neizvesnost oko VN Nemačke
 
Niko Rozberg je priznao da je zabrinut zbog vesti koje se pojavljuju oko organizacije VN Nemačke u formuli 1 ove godine. Ono što je sigurno je da neće biti u Nirburgringu, na koji je bio red, pošto naizmenično organizuje ovaj događaj sa Hokenhajmom. Kako prenose mnogi mediji, najrealnije rešenje je da Hokenhajm permanentno preuzme organizaciju.
''Za mene kao Nemca, VN Nemačke je uvek bio sjajan događaj, jedan od najvažnijih u sportskom kalendaru naše zemlje. Ne mogu da vam opišem koliko ima fanova moto sporta u Nemačkoj i koliko ljudi jedva čeka da dođe da vidi ovu trku. Ne smem ni da pomislim koliko bi bili razočarani da nema trke'', rekao je Rozberg.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez VN Nemačke ove sezone

 

f1%20ger.jpg

 
Kako prenosi Sportklub, Velika nagrada Nemačke ipak neće biti vožena ove sezone u šampionatu Formule 1. Domaćin je ove godine trebalo da bude Nirburgring, koji se svake godine smenjuje s Hokenhajmom, ali je on dobio nove vlasnike koji nisu potpisali ugovor sa F1. Zbog toga je Berni Eklston najavio da će se trka opet voziti na Hokenhajmu, ali je to negirao prvi čovek ove staze Georg Zajler. On je istakao da nema dovoljno vremena da se Hokenhajm spremi za trku koja je na programu 19. jula.
 
''Ne postoji više nada da ćemo gledati trku Formulu 1 ovde ove godine'', rekao je Zajler za Bild. U zvaničnom kalendaru Formule 1 se nalazi trka u Nemačkoj, ali se ne navodi na kojoj stazi bi trebalo da bude održana. Javio se Niko Rozberg i čak pozvao vlasnike svog tima Mercedesa da probaju da pomognu na svaki mogući način. ''Nemački Grand Pri je jedan od stubova Formule 1, ja ne mogu da zamislim sezonu bez VN Nemačke. To je legendarna trka, a ima i bezbroj navijača u Nemačkoj i imamo tri vozača iz Nemačke. Naravno da nije dužnost Mercedesa i Dajmlera da se mešaju u te stvari, ali zamolio bih da pomognu, jer je VN Nemačke veoma važna za nas'', rekao je Rozberg.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkazana trka za VN Nemačke

 

f1%20germ.jpg

 
Kako prenosi Sportklub, ovogodišnja trka za Veliku nagradu Nemačke i zvanično je otkazana. Trka koja je trebalo da bude održana 19. jula, otkazana je jer Barni Eklston nije uspeo da se dogovori sa organizatorima oko finansijskih uslova, preneo je Međunarodni automoto savez. Nakon ove odluke imamo specifičnu situaciju – prvi put u 55 godina sezona Formule 1 imaće 19 umesto 20 trka. Niki Lauda, nekadašnji svetski prvak kratko je prokomentarisao ovakav rasplet:
''Ovo je jednostavno tužno!''
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trka u Monci ispada iz kalendara Formule 1?

 

monca.jpg

 

Berni Eklston je stavio do znanja da bi i ovogodišnja Velika nagrada Italije na stazi u Monci mogla da ispadne iz kalendara, baš kao i trka u Nemačkoj. Eklston je na pitanje novinara da li bi legendarna Monca mogla da bude žrtva kao i nemačka trka, odgovorio da ''se ne može uvek imati ono što se želi''. ''Ono što ode, otišlo je. Mnoge stvari želeli bismo u životu, ali ne možemo da ih imamo, jer ne možemo da ih priuštimo'', rekao je Eklston uoči Velike nagrade Malezije na stazi Sepang, a prenosi agencija AFP. On je naglasio da bi ''bilo strašno'' da Evropa izgubi i svoje preostale trke u Formuli 1 i da bi to praktično značilo da se više ne radi o svetskom šampionatu.
 
''Problem u Nemačkoj je u tome što je Nirburgring potrošio ogroman pozajmljen novac, a da zaista nije bilo potrebe za tolikom potrošnjom. Stvar je u tome što su oni zaboravili da vrate novac, što svakako šalje lošu poruku'', rekao je Eklston. Ranije ovog meseca otkazana je ovogodišnja trka za VN Nemačke koja je trebalo da bude održana na stazi u Hokenhajmu 19. jula. Tvrdnja da loše vesti često ''ne dolaze same'' dobilo je svoju potvrdu i ovog petka, kada je BBC objavio da Reno razmišlja da se povuče iz Formule 1, u kojoj motorima snabdeva ekipe Red Bula i Toro Rosoa. ''Razmišljamo o mnogo mogućnosti, uključujući i napuštanje Formule 1 ako se ona ispostavi kao loša za reputaciju Renoa'', rekao je prvi čovek tog proizvođača, Siril Abitebul. Reno je 2012. i 2013. svojim motorima pogurao Red Bul do titula, pre nego što je Mercedes zagospodario stazama u 2014. Na startu ove sezone, Mercedesovi vozači su dominirali u prvoj trci, u Australiji, dok je Red Bul završio trku sa krugom zaostatka za pobednikom i aktuelnim prvakom, Luisom Hamiltonom.
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

F1 u Maleziji do 2018.

 

vn%20malez.jpg

 

Kako prenosi Beta, VN Malezije ostaće u kalendaru Formule 1 do kraja sezone 2018, pošto su organizatori danas produžili ugovor za još tri godine. Naslovni sponzor će ostati državna energetska kompanija Petronas, koja je i glavni sponzor šampionskog tima Mercedes. Predsednik staze Sepang Mokzani Mahatir rekao je da se još ne zna da li će se instalirati osvetljenje i trka pretvoriti u noćnu. ''Troškovi za tako nešto bili bi ogromni, tako da nismo sigurni da li bi se isplatili za tri godine, koliko smo produžili ugovor. Još razgovaramo o tome'', rekao je Mokzani.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekleston: Možda otpadne još neka evropska trka

 

ekleston%201.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Berni Ekleston je izjavio da postoji realna mogućnost da nakon Nemačke, otpadne još neka evropska trka iz F1 kalendara, ali F1 supremo uopšte nije zabrinut zbog toga. Poslednji Gran pri koji je u opasnosti je legendarna Monca, a priznaćete, bez Monce i Nemačke, F1 nije više F1 koliko god ga voleli. Takođe, u opasnosti je i trka u Valensiji.
''Ne, nisam zabrinut. Ako Monca ide sa kalendara, ide. Mogu da vam pričam tri dana o tome ko je kriv, ali ne biste razumeli. Mnogi ljudi imaju ugovor. Nemačka i Koreja imaju ugovor, ali trke neće biti'', jasan je Ekleston. Bez Nemačke, samo osam od 19 trka na kalendaru biće u Evropi, a VN Evrope će od 2016. biti u Azerbejdžanu. Ekleston je naveo i to da nisu tačni navodi da će se VN Nemačke vratiti 2016. na kalendar i da je to sve osim sigurno...
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počele pobune: F1 mora da poštuje prošlost!

 

stjuart.jpg

 
Berni Ekleston je ne baš tim rečima, ali preneseno izjavio da ga je baš briga za evropske trke i sasvim logično, krenula je lavina pobuna iz F1 karavana. Ser Džeki Stjuart je prvi koji je javno rekao šta misli o otkazivanje trke u Nemačkoj i mogućem otkazivanju Monce.
''Možda sam i purista, ali svaki sport treba da poštuje svoju istoriju. Ne želim da gledam formulu tamo gde ne znaju kako se menjaju brzine. Lepo je što se održavaju trke širom sveta, ali Evropa mora da ima više trka. Jednostavno, bez Monce i Nemačke, meni sezona nije sezona'', rekao je Stjuart. Podsetimo, ove sezone, samo osam od 19 trka će se voziti u Evropi, a od 2016. VN Evrope će se voziti u Azerbejdžanu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekleston: Ponavljam, briga me za Moncu

 

monca.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, u društvu šeikova, u klimatizovanoj futurističkoj prostoriji usred bahreinske pustinje, Berni Ekleston je ponovio ono što kida živce pristalicama F1 već nedeljama.
''Ponavljam, nijedna trka nije sigurna. Ako Monca ne ispuni uslove da se produži ugovor posle 2016. onda je neće biti u kalendaru. Naravno da bi bila loša stvar za Formulu 1, ali kao i sa Nemačkom, ne može ništa na silu.'' Ekleston je priznao i to da postoji mogućnost promene mesta održavanja VN Italije, odnosno, da se preseli u Imolu. On je takođe potvrdio trku u Azerbejdžanu i definitivno ispadanje trke u Valensiji sa kalendara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeće godine F1 počinje u aprilu

 

125332-ferrari%20f1.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, i dalje je nezvanično, ali najverovatnije će F1 sezona 2016. početi nekoliko nedelja kasnije. Velika nagrada Australije zakazana je za treći april. To daje organizatorima šansu da trka počne u terminu koji njima odgovara, jer će se, kao i uvek, poslednjeg vikenda marta promeniti vreme.
''Drago nam je da se dogodila ta promena termina. To će biti još veći spektakl i za gledaoce na tribinama i za one kraj malih ekrana. Melburn je ponosan na to što je tokom prethodnih 20 godina postao sinonim za početak F1 sezone i nadamo se da će tako i ostati'', glasilo je saopštenje zvaničnika ove trke. Nakon ovoga, ostaje pitanje kako će Berni Ekleston ugurati sve ostale trke u kalendar i kako će taj kalendar izgledati. Veliki znak pitanja postavljen je pored VN Nemačke, Koreje, Nju Džersija i Italije.
Inače, poslednji put kada je sezona počela ovako kasno je 1988. godine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Organizatori VN Španije produžili ugovor na još tri godine

 

125332-ferrari%20f1.jpg

 
Kako prenosi Beta, organizatori trke Formule 1 za Veliku nagradu Španije produžili su ugovor na još tri godine sa čelnicima tog takmičenja. U saopštenju se navodi da će se trke sigurno voziti 2017, 2018. i 2019. godine na stazi Katalunja u Španiji. Finansijski detalji ugovora nisu poznati. ''Izuzetno smo ponosni što možemo da saopštimo da smo produžili saradnju sa Fomulom 1 na današnji dan, veoma bitan za nas'', rekao je šef trke Visens Agilera.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso i Rozberg za Moncu

 

131229-monza.jpg

 
F1 je pretrpeo veliki udarac gubitkom trke u Nemačkoj, a mogao bi da pretrpi još veći gubitkom Monce. Upravo zbog toga, za trku u Monaku, Fernando Alonso i Niko Rozberg će imati specijalna odela sa podrškom za jednu od najlepših i najlegendarnijih staza na kalendaru. ''To je jedna od najboljih trka u godini. To je dom Ferarija i bilo bi nezamislivo da te trke nema na kalendaru. Ako vozači i timovi treba da izdvoje iz svog džepa, onda će se to i dogoditi. Ne smemo da dozvolimo da se Monci dozvoli sudbina Nemačke'', jasni su Alonso i Rozberg.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imola se vraća u kalendar Formule 1?

 

imola%202009.jpg

 
Već je odavno poznato da nad Velikom nagradom Italije visi upitnik jer promoteri trke nisu u mogućnosti da ispune sve finansijske zahteve Bernieja Ecclestonea. Monca je jedna od ključnih staza u kalendaru Formule 1 i njen eventualni izostanak bio bi snažan udarac za sve navijače i poštovaoce baštine oktanskog cirkusa. Međutim, pojavile su se informacije da bi trka u Italiji mogla opstati i to na način da se nekoliko italijanskih staza izmenjuje u određenim ciklusima, a u igri su Monca, Imola i Ferrarijeva staza Muđelo.
Daniele Manca, gradonačelnik Imole, je nedavno u Londonu održao sastanak s 84-godišnjim Ecclestoneom i javno je izrazio želju da Formula 1 opet dođe na njihovu stazu. ''Želeli smo pokazati Ecclestoneu da Imola želi nazad u Formulu 1, a želimo pomoći da se i dalje održava Velika nagrada Italije'', rekao je Manca. 2006. godine je održana poslednja trka na Imoli, a Italijan je potvrdio da razmišljaju o kombinovanju staza kao što je to radila Nemačka s Nirburgringom i Hokenhajmom. ''Ecclestone nam je rekao da nikada nije želio da izgubi Imolu i da ga je sam Enzo Ferrari zamolio da održi trku na našoj stazi.'' Pregovori se vode za 2017. godinu i upravo tada ističe ugovor s Moncom, pa bi pomenuta solucija na kraju mogla spasiti Veliku nagradu Italije.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeće sezone rekordan broj trka u Formuli 1

 

120084-f1.jpg

 
Kako prenosi Sport.blic, naredne sezone voziće se rekordna 21 trka u Formuli 1, saopštila je Svetska automobilska federacija (FIA). Jedna od većih promena u kalendaru za 2016. godinu jeste ta da će se datum Velike nagrade Rusije premestiti iz oktobra u maj, ali će se zato trka u Maleziji preseliti iz marta u septembar. Sezona Formule 1 će startovati u Australiji 3. aprila, a završiće se trkom u Abu Dabiju 27. novembra. Raspored će biti poprilično zgusnut, jer će biti održano sedam trka između kojih će se pauzirati samo nedelju dana, a to su: Australija / Kina, Bahrein / Rusija, Velika Britanija / Austrija, Nemačka / Mađarska, Belgija / Italija, Singapur / Malezija i SAD / Meksiko. U kalendar će se vratiti i VN Nemačke, a pored nje u karavan ponovo stiže trka Evrope koja će biti vožena u Bakuu.
 
Kalendar za 2016. godinu:
 
3. april: VN Australije (Melburn)
10. april: VN Kine (Šangaj)
24. april: VN Bahreina (Šakir)
1. maj: VN Rusije (Soči)
15. maj: VN Španije (Barselona)
29. maj: VN Monaka (Monte Karlo)
12. jun: VN Kanade (Montreal)
26. jun: VN Velike Britanije (Silverston)
3. jul: VN Austrije (Spilberg)
17. jul: VN Evrope - Baku, Azerbejdžan
31. jul: VN Nemačke (Hokenhajm)
7. avgust: VN Mađarske (Budimpešta)
28. avgust: VN Belgije (Spa-Frankošamp)
4. septembar: VN Italije (Monca)
18. septembar: VN Singapura
25. septembar: VN Malezije (Sepang)
9. oktobar: VN Japana (Suzuka)
23. oktobar: VN SAD (Ostin)
30. oktobar: VN Meksika (Meksiko Siti)
13. novembar: VN Brazila (Sao Paulo)
27. novembar: VN Abu Dabija (Jas Marina)
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monca ipak pred spasom

 

f1%20monza.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, iako se najavljivalo najgore, svi su izgledi da će VN Italije ostati u Monci i narednih godina. Naime, grupa bogatih italijanskih investitora okupila se i napravila plan za novi višegodišnji ugovor sa F1, koji bi trebalo da bude potpisan pred ovogodišnju trku u Septembru. Monca je domaćin italijanskog Gran Prija od 1950. sa samo jednim izuzetkom 30 godina kasnije kada je domaćin bila Imola. Ne samo to, već je ovo najbrža staza i jedan od simbola ovog sporta i posle Nemačke, bilo bi previše da se izgubi i ova trka. Gazeta je potvrdila ovu vest, kao i to da su investitori zbog važnosti ovog događaja za zemlju dobili poreske olakšice.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Formula 1 naredne sezone počinje dve nedelje ranije

 

monca.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Međunarodna automobilska federacija (FIA) saopštila je da će naredna sezona Formule jedan početi dve nedelje ranije nego što je prvobitno planirano. Na zahtev timova, FIA je objavila revidirani kalendar za sledeću sezonu, pa će tako prva trka u šampionatu, koja se vozi za Veliku nagradu Australije, na programu biti 20. marta, a ne 3. aprila, kao što je prvobitno bilo planirano, dok će se poslednja trka u Abu Dabiju voziti 27. novembra. Takođe po prvi put u kalendaru nalazi se i trka za Veliku nagradu Azerbejdžana.
 
Kalendar Formule jedan za 2016:
 
20.03. Australija
03.04. Bahrein
17.04. Kina
01.05. Rusija
15.05. Španija
29.05. Monako
12.06. Kanada
19.06. Azerbejdžan
03.07. Austrija
10.07. Velika Britanija
24.07. Mađarska
31.07. Nemačka
28.08. Belgija
04.09. Italija
18.09. Singapur
02.10. Malezija
09.10. Japan
23.10. SAD
06.11. Meksiko
13.11. Brazil
27.11. Abu Dabi
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najava VN Meksika u brojkama

 

f1%20meksiko.jpg

 
Kako piše Sport klub, posle više od dve decenije, Formula 1 se vraća u Meksiko. Rešeno je pitanje šampiona, Luis Hamilton je odbranio titulu, ali nisu rešeni odnosi unutar Mercedesa, i slobodna su još neka sedišta za narednu sezonu. Posle užasa koji je doneo uragan ''Patriša'', sigurno će ovo biti i način da se narod Meksika opusti. Oni su strastveni u svemu, pa nema sumnje da će tako biti i za Formulu 1.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izašao kalendar za sledeću sezonu

 

hamilton%20monza.jpg

 
Kako piše Sport klub, Formula jedan je izbacila kalendar za narednu sezonu u kojem će biti rekordna 21 trka. Prvi put, najbrži karavan na svetu gostovaće u Azerbejdžanu, gde će se 19. juna održati velika nagrada Evrope, a start će biti usklađen sa završetkom 24 sata Le Mana. Ono što će obradovati sve prave pristalice F1 je to što se Nemačka vraća u F1 kalendar, a ostaje i Italija, pošto je Monca bila pod znakom pitanja. Jedina trka koja nije sigurna u ovom trenutku je ona u SAD u Ostinu.
 
- March 20 Australia 
- April 3 Bahrain 
- April 17 China 
- May 1 Russia 
- May 15 Spain 
- May 29 Monaco 
- June 12 Canada 
- June 19 Europe/Azerbaijan 
- July 3 Austria 
- July 10 Britain 
- July 24 Hungary 
- July 31 Germany 
- August 28 Belgium 
- September 4 Italy 
- September 18 Singapore 
- October 2 Malaysia 
- October 9 Japan 
- October 23 USA ** 
- October 30 Mexico 
- November 13 Brazil 
- November 27 Abu Dhabi
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eklston: Teško će se F1 vratiti na Nirburgring

 

nirburgring%202.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, prvi čovek Formule 1 Berni Eklston rekao je da će se u 2017. teško voziti trka za VN Nemačke na stazi Nirburgring. ''Ne verujem da će se to dogoditi. Sa sigurnošću možemo da kažemo da tamo u skorije vreme neće biti trka'', rekao je Eklston. On je dodao da bi Nirburgring ''100 godina'' bio siguran u kalendaru Formule 1, da je 2014. godine prihvaćena njegova ponuda o kupovini. ''To je šteta, pošto se Nirburgring tada prodavao. Pristao sam da kupim tu stazu, ali onda su me obavestili da imaju povoljniju ponudu. Možda je ta ponuda bila milion ili dva miliona bolja od moje. Oni su je prodali jednoj osobi, koja je posle preprodala'', rekao je Eklston. ''To je bila glupost, jer su zbog dva miliona izgubili nekoga ko je garantovao da će se na toj stazi voziti trke još 100 godina i ko bi pokušao da popravi stvari. Otrčali su za par dolara više. I šta su postigli? To je razočaravajuće i nervira me. Zbog toga smo izgubili Nirburgring'', dodao je on.
Prvi put za 55 godina trka Formule 1 za Veliku nagradu Nemačke ove sezone nije vožena na Nirburgringu zbog velikih finansijskih problema i čestih promena vlasnika, koji nisu uspeli da postignu dogovor sa Eklstonom. Naredne godine trka u Nemačkoj voziće se 31. jula u Hokenhajmu.  

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...