Jump to content
zoran.jesic

Fiat 500L 1.4 - problem sa menjačem

Recommended Posts

Upravo zavrsih razgovor sa Cao FIAT,

ne mogu reci da me novonastala situacija nije iznervirala,

sednem pre 10-ak min u Ficka i prevezem 3 km paklenog puta, NE MOGU DA MENJAM BRZINE, NECE! JEDVA!

mislio sam da cu slomiti rucicu menjaca.

Mozda je neka glupost kao sto je na yugu bila viljuska, a mozda i nije glupost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok je auto ugasen, sve je ok, menjac radi normalno, dok motor radi nema sanse da se promeni brzna,

ima li iko ideju sta bi moglo biti?

Ujutru ponovo zovem Cao da ga slepaju kod Stojanova, tako sam se dogovorio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se secam, a bilo je davno, postoji test za to :)

Ugasen auto, ubacis u prvu, upalis auto, pustis kocnicu, ako se auto ne mrda znaci da je lamela odvojila.

Naravno kvacilo ne pustas ni u jednom trenutku jos od kad je auto bio ugasen. Ako krene auto, lamela nije odvojila.

E sad, ako auto nije krenuo i sve izgleda normalno, izbacis iz brzine, trebalo bi da se nista ne menja, pokusas u drugu. Ako nece vise da udje u brzinu dok ne ugasis auto, onda su (nekad na starim autima) to bili/bio sinhroni. Ne znam jel to tako i na tvom autu.

Edited by kolega.jankovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ujutru ponovo zovem Cao da ga slepaju kod Stojanova, tako sam se dogovorio.

 

pa sto ponovo?

sta su rekli prvi put? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo zato sto je bilo 19h i Stojanov ne radi pa mi nista ne znaci da auto prenoci na njihovom parkingu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros se Cao FIAT nije javljao, zvao sam x puta, posle 3 zvona se ukljuci muzika iz lifta, pa sam cimnuo Stojanova, za pola sata je dosao slep.

 

Evo kako je Ficko krenuo na put do servisa

 

cxcb111240.jpgcxcb111241.jpg
cxcb111242.jpgcxcb111243.jpg

 

Kad je stigao u servis, normalno je radio, pa sam rekao da ga ipak zadrze i provere, tj skinu menjac i provere kvacilo, jer su imali neki slucaj da se zaglavila neka plastikica 5x5 mm i napravila problem, pa je taj dobio novo kvacilo, to se desilo i meni, u ponedeljak ce biti gotov, majstor kaze da mi je kvacilo ok i da nije pocelo da se trosi, da ce poslati slike Fiatu i da ce oni odluciti da li ce stavljati novo kvacilo ili vratiti staro.

 

Kad je vec tamo rekao sam da mi urade redovan servis, 9500 din je cena servisa.

Kazu mi na prijemu vozila kako se ne javlja podrska zbog slepanja, tj zbog placanja slep sluzbe, na sta je dobio odgovor da to nije moj problem jer je vozilo u garanciji i da to oni resavaju medjusobno, interno, kako god... Sto se mene tice ta usluga u garantnom roku preme meni je besplatna, a njegov komentar je nepotrebno znanje za mene, tj ne zanima me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj Boze...prestacu da pratim forum... Ja mog redovno bijem, da se ne bi razmazio. Eto, juce sam mu vrata ulubio sa onim "hepekom elasticnim za kacenje tereta na krovu". Jbga iskliznuo mi :-) i umalo razvod...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je, koliko god da je iznenadjujuće da se desi, bar si brzo završio ovaj horor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvaaarno je horor. :D

Koštalo ga 0 dinara, dobio novi set kvačila, realan gubitak je vreme bez auta. Još jednom, garancija ne znači da neće biti problema, kvarova, nego da će ih proizvođač rešiti o svom trošku u prvih toliko i toliko godina, kao što lepo reče Igor na nekoj od tema.

 

Samo da prestanu da pričaju u ovlašćenom ono što vlasnika ne zanima (da li se njima javlja na telefon neko oko plaćanja šlepa do servisa ili ne javlja), i sve super. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije horor al jeste stres. Niko ne očekuje da mu iznenada crkne nov auto. Pa zato je i uzeo nov da izbegne takve scenarije.

S druge strane Neša je u pravu, dešava se i u ovom slučaju Zoran može da bude srećan i zadovoljan što je sve rešeno u vrlo kratkom roku.

 

Zorane, lep ti bre auto i na šlepu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, stres i realan gubitak vremena što je čovek bio bez auta ceo dan...tj. pola dana od kad su ga odvezli u servis, plus i dan pre toga nije mogao da ga vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je stigao u servis, normalno je radio, pa sam rekao da ga ipak zadrze i provere, tj skinu menjac i provere kvacilo, jer su imali neki slucaj da se zaglavila neka plastikica 5x5 mm i napravila problem, pa je taj dobio novo kvacilo, to se desilo i meni, u ponedeljak ce biti gotov, majstor kaze da mi je kvacilo ok i da nije pocelo da se trosi, da ce poslati slike Fiatu i da ce oni odluciti da li ce stavljati novo kvacilo ili vratiti staro.

 

 

 

Dobio sam novo kvacilo, danas sam ga pokupio.

 

Šta je bio konkretan problem? Korpa / lamela ili cilindri kvačila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Vam ljudi na podrsci, skoro sam godinu dana na ovom forumu i ne prestajem da se odusevljavam cinjenicom da u ovoj tamnici naroda od zemlje na jednom mestu postoji toliko puno dobronamernih ljudi.

@neshaoct, nije bas 0 din, uradio sam mali servis za 9554 din  :laughing:

Inace nisam se bas jako iznervirao kad mi se to desilo u petak (koliko sam mogao), jer poucen iskustvima iz firme, kad je garantni rok u pitanju, ne zanima me nista, sve je odgovornost vendora i njih vuces za usi, naravno dok ne izadje iz istog, a sto se tice pametnih ljudi sa pametnim komentarima, tipa coveka koji je pokusao da mi objasni za slep ko tu kome sta dodje, verovatno mu je dosadno u zivotu, za njih stvarno nemam vremena i takve price me ne zanimaju.

Neka prebrodi sve bolesti u garantnom roku  :laughing:


@ivan.ik, problem je bila neka plastikica koja se zaglavila u kvacilu i kvacilo nije moglo da obavlja svoju funkciju kako je trebalo, pa su odlucili da stave novo, iako je moje staro bilo novo, tj. majstor koji je skinuo menjac je rekao da kvacilo jos nije pocelo da se trosi, Fiat je odlucio da stave novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom zlu ima po nesto korisno, pa tako i u ovom!

Ovo je jos jedna informacija koja moze posluziti prilikom odlucivanja o tome da li treba uplatiti dodatnu garanciju ili ne... daj boze da se nista ne desi, ali koliko godina garancije moze da se uplati za cenu jednog ovakvog kvara??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi zaradio ni za ladnu vodu.

Ovo je cisto razumni, dobronamerni, drugarski savet. Kako bi vam zvucao da napisem - nemojte uplacivati kasko i produzenu garanciju? Svi bi se pitali - da li je ovaj lud... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×