Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

 

U sklopu akcije staro za novo,siguran sam da ce biti.Svi ste kupili nove aute,prelazite smesne kilometraze,redovno odrzavate u ovl. servisima...idealni ste kandidati :thumbup:

 

Pretece me woodoo :)

Evo ti i cene da vidis koliko treba da doplatis ;)

 

Najavljenje cene za 500x Open Edition u dve verzije.

Pogon na prednje točkove, 1.4 MultiAir turbo benzinac sa 140ks  košta 21900 evra.

Pogon 4x4, 2.0 MultiJet II turbo dizel sa 140ks košta 30650 evra.

 

 

extra, moj 500L za 8000e i jos jedan nov da nadjem i da doplatim jos 1900e :thumbdown:  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo je još jedan primer zbog čega volim italijanska vozila. Danas vozila postaju toliko unificirana, što se meni lično ni malo ne dopada. 

 

Pravo je osveženje videti jedno vozilo koje se toliko pozitivno razlikuje od drugih sa svojom originalnošću i stilom. 

 

Ovaj automobil, iako nisam ljubitelj krosovera, mi se jako dopada, i na prvu loptu sam oduševljen. Posedovanjem svih nabrojanih sistema koji se brinu za udobnu i bezbednu vožnju, mislim da ovaj auto ne može biti jeftin. Ovoliko ozbiljan izbor motorizacije, i prenosa snage, nisam očekivao. 

 

Svaka čast za FIAT, mislim da je ovog puta napravljen pun pogodak! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autic je ekstra ali je cena malo prejaka za nas obicne smrtnike.... bice on za nekih 4 god za jedno 8 hiljada evra presao samo 112.000 KM  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

FIAT objavio cene za 500X Opening Edition

 

Iako će prvi automobili biti isporučeni vlasnicima tek početkom 2015, FIAT je već započeo promotivnu prodajnu kampanju za ograničenu seriju modela 500X. Verzija Opening Edition biće limitirana na 2.000 primeraka, a početna cena za model sa prednjim pogonom iznosi 21.900 evra.

 

1702106534543e181b3514b941914892_640x374

 

FIAT 500X Opening Edition biće dostupan u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj, Španiji i Švajcarskoj.

U ponudi su dve varijante: model prilagođen vožnji u urbanom okruženju, sa pogonom na prednje točkove, i verzija koja se podjednako dobro snalazi i van asfaltnih puteva - sa pogonom 4x4.

 

1191499093543e181ed3631905355168_640x346

 

Kako bi dodatno stimulisao kupce u ovim zemljama, FIAT je model 500X Opening Edition opremio bogatim paketima opreme, uz promotivne cene vozila.

Verzija sa prednjim pogonom dostupna je u svetloj Art Grey boji, uz elegantan izgled spoljašnjosti sa diskretnim plastičnim zaštitnim dodacima.

Oprema između ostalog obuhvata i 18 inčne alu felne, pakete Safety i Comfort, automatsku klimu, mogućnost otključavanja i startovanja vozila bez ključa, zatamnjena stakla...

 

941377342543e18228a955676100447_640x3188

 

U ponudi su dva motora, 1.4 litarski MultiAir II benzinac sa 140 ks i 1.6 litarski MultiJet II dizelaš koji proizvodi 120 ks.

Benzinac u Italiji košta 21.900 evra, a FIAT ističe je u cenu uključena dodatna oprema u vrednosti od 2.500 evra.

 

1301184125543e182642578271999849_640x381

 

Model sa pogonom na sva 4 točka ekskluzivno je ofarban u Amore Red nijansu crvene boje i ima robustan izgled eksterijera, sa obiljem zaštitnih elemenata na donjim delovima branika i karoserije vozila.

 

1177181738543e1829e799c784240088_640x318

 

Među dodatnom opremom izdvaja se navigacioni uređaj, kao deo Uconnect multimedijalnog sistema sa 6,5 inčnim ekranom, dvobojna crveno-crna unutrašnjost, Visibility paket, sa senzorima za kišu i automatskim uključivanjem farova u slučaju smanjene vidljivosti i po mraku, elektrosklopivim retrovizorima i komandama na volanu.

 

1238713005543e182de5100078029835_640x343

 

Verzija sa 4x4 pogonom dostupna je isključivo sa 2.0 MultiJet II dizel motorom sa 140 ks, a kupci će za ovaj model morati da izdvoje 30.650 evra.

Dodatna oprema, koja je uključena u cenu košta 3.500 evra.

 

 

izvor - b92.net

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Freemont 2.0 MJ 140 KS kod nas startuje od 25 840 e , Nemačka  27 190 e.

Fiat Freemont 2.0 MJ 4x4 automatik 170 KS  kod nas startuje od 30 840, Nemačka 33 790 e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj crveni izgleda opasno.

 

A kod nas (u Srbiji) ce se voziti masovnije, kad bude imao 10 godina starosti i kostao oko 4-5000 eura, nazalost, ali to je realnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokušavaju da naprave neki standard, auto zaista interesantno izgleda i ima jako zanimljivu paletu motora i menjača, ali mislim da je malo ljudi koji bi izdvojili toliku sumu za auto sa Fiat značkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q3 startuje od 29 000,a 5ooX od 21 000 ;)

 

Mislim da je cena u skladu sa konkurencijom:

 

Mazda CX-5
Audi Q3
Renault Captur
Volkswagen Tiguan
Volvo XC60
Hyundai ix35
Skoda Yeti
Kia Sportage
Nissan Juke
Mitsubishi ASX
Peugeot 3008
Opel Mokka
BMW X1
Peugeot 2008
Dacia Duster
Ford Ecosport
Suzuki SX4 S-Cross
Vauxhall Antara 4x4
Mercedes-Benz GLA
Suzuki SX4
Mini Countryman
Ssangyong Korando

Subaru XV

Toyota RAV4

 

 

Odmah da se ogradim da nisam ja sastavljao listu,vec su to najcesci rezultati kad se u pretrazivac ukuca Crossovers,small SUV's,Compact SUV's...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da bi bio dobar i kvalitetan auto mora i da ima cenu   jer boje da kosta koliko kosta i da bude kvalitetan mislim u svakom pogledu  i da napravi novu reputaciju fiatu kao sto su na primer volvo, wv, i tako redom  nego da bude jevtin i  protrune za 10g  i to nevaja jer fiat nema bas dobru reputaciju zato ce mu trebati kvalitet da bi izborio svoje novo ja    ali kvalitet kosta . :unworthy:

Edited by dejica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat nažalost nema trenutno reputaciju...ali bez obzira, to je jedan od najstarijh proizvođača. Iako kaskaju sa lanisranjem novih modela, svaki novi Fiat bih rado posedovao i vozio. Fiat 500L je sjajan auto u svojoj klasi, pa neka priča ko šta hoće. Ipak je ostalo nešto što ih čini različitim, u pozitivnom smislu, od drugih.

Ja zaista nisam neko ko se okreće za Audiem Q3, pa ni Q5, a tek za Tiguanom ili ostalim bezličnim modelima... Bez obzira koliki mi budžet bio, nisam neko ko bi odmah posegao za Q3 ili X1, ili GLA... Za mene je automobil nešto mnogo više od ta 3 nemačka amblema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sviđa mi se smjer u kojem idu. Kada su izbacili 500L za američko tržište ameri su se odmah žalili kako su slabi motori, a zato ovaj ima odličnu ponudu i motora i pogona. :)

S dizajnerske strane mi izgleda puno ljepše od konkurencije. Trax, Captur i takvi su mi baš bezlični auti i nemaju mi ništa što bi me uopće privuklo takvom autu. Juke je nešto ko Multipla prve generacije, ili ti se sviđa ili ti je odvratan, a od ovih luksuznijih jedino mi Audi Q3 ima neku ljepu liniju, GLA s druge strane mi je sav neki izobličen i nikako se ne mogu naviknuti na taj auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjalo bi kada bi poradili na nekom benzinskom atmo motoru sa malo većom kubikažom, npr 1.6, 2.0.. To generalno fali Fiatu uopšte, ne samo ovom modelu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, sto manja zapremina i potrosnja a sto veca snaga.

 

Zalihe fosilnih goriva su na izmaku i svi proizvodjaci (koliko sam uspeo po netu, ili TV-u da ispratim) se okrecu ekoloskijim motorima, manja potrosnja = manje zagadjivanje sredine, a to povlaci i manju zapreminu motora.

 

Jedino Ameri i dalje guraju motore od 2.5 do 6.0, moze im se kad im je gorivo dzabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće više biti atmo benzinaca u ovim klasama automobila koje mi vozimo. Njihova era je završena.

Biće još neko vreme velikih atmo benzinaca, ali mi ne vozimo tu klasu automobila...:D a, svi ostali će biti (jesu) turbo, ali manjih zapremina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, sto manja zapremina i potrosnja a sto veca snaga.

 

Jedino sto moze da te raduje kod ovih malih a nabrijanih motora jeste obrtni momenat kao kod dizela i jeftinija registracija, bar kod nas

 

- potrosnja je ista ili veca tako da tu govora o ekologiji nema :-)

- sad su dodali i turbinu i ko zna sta jos u odrzavanje, u kombinaciji sa nasim gorivom bice svega :-)

- vecina ovih motorica jos uvek nema varijante gasnog uredjaja :-)

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...