Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

Odgledao celu prezentaciju i mogu reći da će ovo biti ovo jedno jako fino i zanimljivo parče metala 

A cena, pa verovatno će se kotirati tu negde gde je Juke, Captur a možda i Tiguan

 

ona reklama sa Viagrom --->  +1  

:turned:

 

Detalji unutrašnjosti

 

 

cxcb160954.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo cu reci da ce pojesti konkurenciju,kao i mladji brat 500L :clap:

Mnogo mi se dopada i voleo bih da ga posedujem :thumbsup:

Dizajnerski savrseno odradjeno,lep mi je iz svakog ugla

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, konacno porodise vise i taj crossover :unworthy: . Komentarisali smo jos davno koliko debelo kaskaju sa ponudom za konkurencijom maltene u svim segmentima, pogotovo sto se tice ovih savremenih koncepata kakav je i crossover, a koji beleze odlicne prodajne rezultate. Nadam se da se to polako menja, uzimajuci u obzir i najavljeni petogodisnji plan i prilicne investicije u tom smeru.

 

Sto se samog 500X tice - ovo vec, za razliku od 500L varijante, dizajnerski izgleda prilicno ozbiljnije :thumbsup: . Drago mi je sto su raskrstili sa "Miki Maus" dizajnom koji meni licno nije nikako lezao. Ceo auto deluje kompaktnije i robusnije, sa agresivnijim linijama i ostavlja utisak mnogo vise "vozackog" auta. Maltene da za eksterijer nemam primedbi, prijatno sam iznenadjen, vrlo skladna evolucija malog 500. Iako na prvi pogled ne deluje tako, u dimenzijama vidim da je ostao kao standardna C klasa (duzina/sirina skoro identicne kao Stilo), tako da ne sumnjam u njegovu prakticnost. Maltene allround vozilo, sto mi se prilicno svidja.

Enterijer takodje izgleda puno ozbiljnije (iako nisam bas ljubitelj retro varijanti, za moj ukus savrsen enterijer je kao na Citroenu DS5). Deluje prilicno prijatno, svidja mi se resenje instrument table i satova na njoj. Izbacen je onaj deciji volan i sedista kao na L, svidja mi se ovo resenje sa zasecenim donjim delom volana kao na sportskim vozilima i konacno sedista izgledaju kako i dolikuje ovakvom jednom vozilu i klasi kojoj pripada. Ne znam da li dobro vidim, ali cini mi se da su ubacili i taster za Connect uredjaj izmedju sedista?

Sto se motorizacije tice - za pocetak proverena, 1.4 benzinski turbaci i MultiJet varijante. Licno me vrlo zanima ovaj 2.0 MultiJet II od 140 KS, a sto se dizelasa tice mislim da je sve ispod 1.6 nedovoljno za pravi dozivljaj u voznji.

 

To su skromni prvobitni utisci moje malenkosti - sve u svemu, izuzetno pozitivni, s moje strane veliki plus za FIAT.

PS: Nadam se samo da su konacno ispeglali "Voice Recognition" modul na UConnect uredjaju, glupost koja se vuce vec jedno 12 godina jos od Stilovog ConnectNav :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totalno drugačiji koncept u odnosu na 500 L i GP.

Multilink pozadi i jeftini McPherson napred. Videćemo ko stoji iz 4x4.

 

2015_jeep_renegade_22841.jpg 2015_jeep_renegade_54191.jpg 2015_jeep_renegade_54201.jpg 2015_jeep_renegade_trailhawk_08_rear_sus
 
2015_jeep_renegade_trailhawk_08_rear_sus 2015_jeep_renegade_trailhawk_show_floor_ 425354_3645_big_2014_Jeep_Renegade_132_1 first_look_2015_jeep_renegade_trailhawk.
 
img_22831.jpg limited.jpg  
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad mu ovi sa postimage-a pošalju račun za blokadu i preopterećenje serverA ima da vozi i vikendom da otplati!

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško doći do detaljnih informacija ili slika. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našao, transmisija i vešanje 500X 4x4

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedino sto me pomalo plasi je tolika elektronika u transmisiju na Fiatovim vozilima... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je ostao ko na Renegade-u izložen i nezaštićen konektor biće problema.  

Mada elektronika postoji poodavno u transmisiji i ako nisu škrtarili kod dobavljača trebalo bi sve da radi.

Koliko vidim ovo je u osnovi 4x2 tj snaga se prenosi isključivo na prednje točkove i tek kada prednji izgube grip vreko visko kvačila se prebacuje snaga na zadnji par. Dalje regulacija sigurno ide breko ABS/ESP-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivan.ik,pa moraju i majsotri nesto da popravljaju,pa da se hvale kako su uradili veliki posao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"FIAT 500X Abarth? Dobra ideja"

 

Pojava gotovo svakog novog FIAT-ovog modela otvara i pitanje eventualne Abarth verzije. Da li krosover 500X ima potencijala za sportsku varijantu?

Ako pitate potpredsednika FIAT-a za dizajn, 500X je savršen kandidat za novi Abarth model. "FIAT 500X ima dobru konstrukciju, odlične vozne osobine i upravljivost. Vozačka pozicija je savršeno odmerena. Sve u svemu, smatram da bi 500X Abarth bio odličan automobil", izjavio je Roberto Giolito koji je u rukovodećoj strukturi italijanskog proizvođača zadužen za dizajn.

 

Giolito nije zvanično potvrdio da postoje planovi za proizvodnju Abartha 500X, ali je za magazin CarAdvice rekao da će, ako do realizacije dođe, buduća sportska varijanta krosovera imati stilske elemente po kojima su Abarth modeli prepoznatljivi. Kako bi mogao da izgleda FIAT 500X Abarth, pokazuju nazvanični renderi za koje je zaslužan X-Tomi Design, a koje vam prenosimo na našem sajtu. O izboru pogonskog agregata nije bilo reči, ali postoji više kandidata za motor koji će se naći u Abarthu 500X. Među njima je i 2.4 litarski Tigershark sa 184 ks kojim je opremljen najsnažniji produkcijski FIAT 500X.

 

izvor - b92.net

 

Slike u full rezoluciji:

 

Fiat_500_X_Abarth_front2.jpg Fiat_500_X_Abarth_rear2.jpg Fiat_500_X_Abarth_side2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sklopu akcije staro za novo,siguran sam da ce biti.Svi ste kupili nove aute,prelazite smesne kilometraze,redovno odrzavate u ovl. servisima...idealni ste kandidati :thumbup:

 

Pretece me woodoo :)


Evo ti i cene da vidis koliko treba da doplatis ;)

 

Najavljenje cene za 500x Open Edition u dve verzije.

Pogon na prednje točkove, 1.4 MultiAir turbo benzinac sa 140ks  košta 21900 evra.

Pogon 4x4, 2.0 MultiJet II turbo dizel sa 140ks košta 30650 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeee, ja se ponadao da ce biti negde oko 15-1700 'iljada € kao ostala SUV braća kad ono ...

Možda će za nas sa jeftinijim ulaznicama biti neke socijalne cene, ipak mu se brat 500L proizvodi kod nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...