Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

alexonautos.jpg AlexOnAutos video: Test 2020. Fiat 500X

 

Sa novim motorima, novim paketima opreme...poređenje sa konkurencijom unutar FCA (Jeep Renegade, Jeep Compass), kao i uopšte u okviru segmenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Fiat 500X Cabrio

 

fiat 500x cabrio.jpg

 

Fiat će uskoro proširiti ponudu crossovera 500X, između ostalog i Cabrio izdanjem. Fiat je 500X Cabrio najavio interno u decembru, tokom sastanka sa dobavljačima, a kako sada javljaju pojedini izvori njegova promocija će se održati kasnije ove godine. Kako bi smanjio troškove, Fiat će na 500X Cabriu zadržati okvire vrata i bočne stranice, što znači slično kao kod manjeg modela 500 Cabrio.  

To znači da će ovo biti kabriolet sa četvoro vrata, sa mekim sklopivim krovom i zadnjim staklom. Proizvodnja 500X Cabria će se odvijati u istoj fabrici na jugu Italije gde se pravi i standardni 500X. Takođe, tokom ove godine će u Melfi fabrici početi da se proizvodi i 500X sa mild-hybrid pogonskim sistemom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500X Yachting

 

fiat 500x yachting 01.jpg

 

Fiat će uskoro proširiti ponudu crossovera 500X, između ostalog i kabrio izdanjem nazvanim 500X Yachting. Fiat je ovakav 500X najavio interno još u decembru, tokom sastanka sa dobavljačima, a kako sada javljaju pojedini izvori njegova promocija će se održati u julu. Ovo naravno nije klasični kabriolet jer da bi smanjio troškove, Fiat je na 500X Yachtingu zadržao bočne stranice i okvire vrata. To znači da će ovo biti 500X sa mekim sklopivim krovom iznad prvog i drugog reda sedišta. Proizvodnja 500X Yachtinga će se odvijati u fabrici Melfi, dok više detalja tek sledi. Takođe, tokom ove godine će u Melfi fabrici početi da se proizvodi i 500X sa mild-hybrid pogonskim sistemom.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazario moj drugar ovakvog,crveni,19''točkovi,dupla panorama koja se otvara,ma full,ludilo.Auto ide odlično a u sportu još odličnije.Mana mu je cena,sa popustom nešto manje od 24k e!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo mi se ti nesto motas oko 500X :P .

Interesovao sam se svojevremeno za 1.3 T4 150 kao noviji motor (tu je jos od 2016.). Mada, ide uglavnom u ove modele sa "cigla" aerodinamikom (500X, Renegade, Compass...).

Konkretno recimo za 500X, po iskustvima vlasnika na Spritmonitoru, ukupna kombinovana potrosnja je nepunih 7.6l (a pojedinacno ide od 6.9 do 9.7).

Posto fabrika specificira nesto preko 6l kombinovane, kada na to dodas cca 1.5l za malog turbo benzinca i normalnu voznju (bar iz mog iskustva) - podatak iznad sa Spritmonitora mi apsolutno pije vodu. Ovih 12l u klipu, uz 43 km/h proseka brzine (koji jeste odlican za malu potrosnju) - verovatno govori da su ga razvlacili na autoputu i udavili u gradu. Pa su dobili lepu prosecnu brzinu, a veliku potrosnju. Mada, bilo je iskreno i ranije nekih review-a, gde je kao mana navodjena potrosnja veca od ocekivane.

Za prethodni MultiAir II 140 u 500X, kao generalni prosek su ljudi po Spritmonitoru prijavljivali 8.5 l (pojedinacno od 7 do 11l). A sa laganijim alu-motorom, direktnim ubrizgavanjem na 200 Bar, MultiAir sistemom 3. generacije, potrosnja/emisija moze da bude samo manja. Na performansama nije neki veliki dobitak, jer je i prethodni MA opusteno izvlacio 170 KS i 250 Nm (i to van Sport/Dynamic moda).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih samo tako uzeo opet 500X pogotovu ovaj novi Sport, odlicno izgleda jarko crveni sa ovim novim led DRL (signature) i glavnim svetlima.

Mada bzvz posle 500x 2015 (multiair2 1.4 140ks) uzimati opet 500x, valja uzeti nesto sa vecim gepekom. A i nerviraju me razna krzkanja, zvecanja, treperenja unutar kabine, pogotovu zimi na niskim temp kada se sve ukruti… pa dok se ne zagreje kabina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, Ivan said:

Interesovao sam se svojevremeno za 1.3 T4 150 kao noviji motor (tu je jos od 2016.). Mada, ide uglavnom u ove modele sa "cigla" aerodinamikom (500X, Renegade, Compass...).

Konkretno recimo za 500X, po iskustvima vlasnika na Spritmonitoru, ukupna kombinovana potrosnja je nepunih 7.6l (a pojedinacno ide od 6.9 do 9.7).

Posto fabrika specificira nesto preko 6l kombinovane, kada na to dodas cca 1.5l za malog turbo benzinca i normalnu voznju (bar iz mog iskustva) - podatak iznad sa Spritmonitora mi apsolutno pije vodu.

 

Jedan od automobila koji mi je baš poželjan ( i koga sam stavio na "skraćenu listu" ) jeste i Renegade, pri čemu sam razmišljao i o 1,3 T4 150 (nije mi dizel baš toliko imperativ, ali nisam ni gadljiv na njega), a onda sam na Spritmonitor.de pogledao podatke za taj motor u Renegade, u 500X i u Compasu. Očekivao sam ipak malo bolju "energetsku efikasnost" (jer po Spritmotor ispade da u Renagade prosečno troši kao moj CR-V). A, naravno, najbolji su podaci u 500X. 

Mada, možda malo veća potrošnja, sama po sebji, nije razlog za diskvalifikaciju :)

No, kako uskoro dolazi nova FL verzija 500X i Renegade-a (sa novom motorizacijom, MHEV na 48V), sve to sa Spritmonitor i T4 postaje nevažno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, moron said:

No, kako uskoro dolazi nova FL verzija 500X i Renegade-a (sa novom motorizacijom, MHEV na 48V), sve to sa Spritmonitor i T4 postaje nevažno.

Sta mu dodje FL? Nisam znao da ce izaci Mild Hybrid 500X… pa to ce biti zanimljivo. Pogotovu sa kojom motorizacijom ce upariti.

Kad se to moze ocekivati?

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, GiDrA said:
A i nerviraju me razna krzkanja, zvecanja, treperenja unutar kabine, pogotovu zimi na niskim temp kada se sve ukruti… pa dok se ne zagreje kabina.

Pisao sam u drugoj temi, ali 500L 1.3 mjet sa 180.000 km ne da nema nikakvih krckanja i zveckanja, nego bukvalno isto kao E klasa '18. Jedino što sam primetio je jedva čujno krckanje vozačevog tapacirunga, koje se rešava pritiskom na isti... ali samo do sledećeg otvaranja i zatvaranja vrata.
 

Edited by Ivan
Sredjen format, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GiDrA

Ja sam pred N.G. ušao u salon Jeep-a da vidim Renegade (nije ih bilo) i rekoše mi:

1. da FL stiže u martu/aprilu

2. da motorizacija ostaje ista (što, koliko ja znam, nije tačno)

3. da cena ide gore 10-15%.

 

Ako oni uopšte imaju pojma. A mislim da nemaju. A da dolazi novi FL za 500X, o tome ima podataka na netu.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Pisao sam u drugoj temi, ali 500L 1.3 mjet sa 180.000 km ne da nema nikakvih krckanja i zveckanja, nego bukvalno isto kao E klasa '18. Jedino što sam primetio je jedva čujno krckanje vozačevog tapacirunga, koje se rešava pritiskom na isti... ali samo do sledećeg otvaranja i zatvaranja vrata.
 

Meni svasta nesto bruji na leru dok je motor jos hladan pa radi na 1000-1100 rpm. Zimi uzas.

 

Cak i od instrument table cujem nesto cesto (neko zveckanje/zujanje).

 

Ne znam gde bih inace mogao u Beogradu da odvezem auto da se neko pozabavi “umrtvljivanjem” tih zvukova..

Zna li neko?

 

Tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgledao sam video, koliko vidim sve je identicno prethodnom modelu , sem logo napred i pozadi.

cak se nisu udostojili da promene instrument cluster (digitalizacija - display), i novi infotainment system… 

jedino ne znamo kako ce se motorizacija menjati, ako uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, GiDrA said:

cak se nisu udostojili da promene instrument cluster (digitalizacija - display), i novi infotainment system

Nista cudno. Sampioni u "podgrevanju", zastarelosti ponude i desetinama izvedbi jednog te istog modela, zadnjih deceniju i kusur...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat predstavio hibridni 500X

 

500x hibrid.jpg

 

Fiat je za kupce u Evropi pripremio blago elektrifikovani 500X kojeg pokreće 1.5 četvorocilindrični benzinski motor potpomognut elektromotorom.

Nakon prošlogodišnjeg predstavljanja elektrifikovanih modela Panda i 500, čijim 1.0 trocilindričnim benzinskim motorima asistira blaga hibridna tehnologija, Fiat je za evropske kupce pripremio i hibridne verzije modela Tipo i 500X.

Blago elektrifikovani 500X pokreće 1.5 turbo-benzinski motor sa 130KS/240Nm obrtnog momenta, kojem asistira 48V elektromotor sa 20 konja. Za prenos snage na prednju osovinu zadužen je novi 7-stepeni automatski menjač sa dva kvačila, a u Torinu obećavaju 11% manju prosečnu potrošnju goriva i nižu emisiju izduvnih gasova. Hibridni 500X, koji od 0 do 100 km/h stiže za 9.4 sekunde, nudiće se u kombinaciji sa tri paketa opreme (Club, Cross i Sport), standardnom i karoserijskom verzijom (Dolcevita) s kojom stiže meki sklopivi krov. Pored hibridne verzije, u opciji za 500X i dalje ostaje 1.0 trocilindarski turbo-benzinac FireFly, čijih je 120 konja ukombinovano sa ručnim 6-stepenim menjačem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...