Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

Novi Fiat 600e: Električni povratak u B-segment za brend Fiat

 

rsz_fiat600elaprima_1.jpg

  • FIAT se vraća u B-segment sa novim modelom Fiat 600e za ''pojačano'' zadovoljstvo u vožnji. 
  • Sa izdašnom dužinom od 4.17 metara, prednjim tovarnim prostorom koji je najbolji u klasi, i unapređenim električnim dometom od 400 km u WLTP kombinovanom ciklusu, i preko 600 km u gradskom ciklusu, on predstavlja idealno rešenje i za ljude koji vole grad i za ljubitelje prirode.
  • Kultan spolja, ''Dolce Vita'' iznutra: Novi Fiat 600e savršeno izražava italijansku lepotu i životni stil, zahvaljujući privlačnom dizajnu i karakteristikama, poput terapije bojama i masaže za istinsko višečulno iskustvo.
  • Obogaćen najmodernijim sistemima za bezbednost i pomoć pri vožnji, on donosi sve povezane prednosti gradskoj i vangradskoj mobilnosti sa 2. nivoom autonomne vožnje.
  • Smatra se starijim rođakom novog modela 500, i otelotvorenje je nove BEV ikone brenda FIAT.
  • Predstavljen vrh ponude: Novi Fiat 600e La Prima, i pristupačnija verzija Fiat (600e)RED, za kupce koji žele etičko ali pristupačno rešenje za mobilnost. 

FIAT nastavlja da predvodi na polju održive gradske mobilnosti, i predstavlja novi Fiat 600e, koji je odličan dodatak dami brenda, i koji označava njegov povratak u B-segment. To čini tako što uzima sve što volite o B-segmentu, i unapređuje ga u svakom aspektu: više prostora, veći domet, bolji osećaj „slatkog života“ (Dolce Vita). Jednostavno rečeno, novi Fiat 600e kombinuje ono najbolje iz svetova B-segmenta i B-terenaca, kako bi ponudio predivno, radosno i komforno iskustvo vožnje. Nastavljajući uspeh svog prethodnika i bestselera, modela Fiat 600 iz 1950-ih, koji je takođe poznat kao porodični automobil, novi Fiat 600e se stavlja u srž brzorastućeg B-segmenta.

 

2210706-7hjqekkggu.jpg

 

Novi Fiat 600e predstavlja idealno rešenje i za one koji vole grad i za ljubitelje prirode i savršeno je otelotvorenje brendovih vrednosti italijanskog stila i održivosti. On je kul i prelep, ima velikodušnu dužinu od 4.17 metara, sa komfornim prostorom za petoro, prednji tovarni prostor koji je najbolji u klasi, i ima električni domet od preko 400 km (WLTP kombinovani ciklus) i preko 600 km u gradu (WLTP gradski ciklus) i nudi najmodernije sisteme bezbednosti. Dostupan u 2 različite potpuno električne verzije, novi Fiat 600e La prima i novi Fiat (600e)RED, on je porodično rešenje za potpuni ugođaj čistog italijanskog ''slatkog života'', uz brigu za životnu sredinu i socijalna pitanja.

 

2210640-j6ttixvtv7.jpg 2210637-cgxw76ut8b.jpg

2210631-3vqd28mx67.jpg 2210628-lo6bla2lbm.jpg

 

Novi Fiat 600e
Dostupan u verziji sa 5 vrata, novi Fiat 600e nudi impresivnu prostornost sa svojih pet sedišta i 15 litara unutrašnjeg tovarnog prostora. Kupci mogu da čuvaju svoje lične predmete u pametnom centralnom tunelu - koji ima prilagođen poklopac i fleksibilne držače čaša za komfornu pauzu - džepove na sedištima i strateške tovarne prostore u prednjem delu. Gepek je takođe velik, sa kapacitetom od 360 litara. Pored velikog prostora, model takođe ima snažne električne sposobnosti. Litijum-jonske baterije sa kapacitetom od 54 kWh daju novom modelu 600e domet od preko 400 km u WLTP kombinovanom ciklusu i preko 600 km u gradskom ciklusu, što čini novi Fiat 600e idealnim vozilom i za svakodnevno korišćenje u gradu, i za izlete vikendom.

 

2210622-2na95sdgbl.jpg

 

Kako bi se optimizovalo vreme punjenja, novi 600e je opremljen sa sistemom za brzo punjenje od 100 kW, koji puni bateriju veoma brzo. Na primer, potrebno je manje od pola sata da se baterija napuni do 80%, otprilike vreme koje je potrebno da spakujete automobil za vikend putovanje. Model takođe ima interni punjač od 11 kW i Mode 3 kabel za punjenje kod kuće ili na javnom mestu, koji omogućava potpuno punjenje za manje od 6 sati. Motor ima snagu od 115 kW, što omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za okruglo 9 sekundi. Novi Fiat 600e vam pruža izbor: svaki kupac može da vozi na svoj način, zahvaljujući postojanju tri režima vožnje - eco, normal, sport - koji se mogu odabrati u skladu sa vašim stilom vožnje. Hibridna verzija će zaokružiti ponudu do sredine 2024. godine. 

 

2210625-vmd547afwx.jpg

 

Kultan spolja, Dolce Vita iznutra 
Novi Fiat 600e, koji se smatra starijim rođakom modela 500e, je nazvan po originalnom modelu 600, i donosi italijansku privlačnost i svež stil. Njegova spoljašnjost i unutrašnjost su savršeno otelotvorenje italijanske lepote i filozofije ''Dolce Vita''. Ukratko, novi Fiat 600e nudi pravo iskustvo za sva čula, zasnovano na njegovim italijanskim genima. U poređenju sa novim modelom 500, njegov osnažen izgled ima oštrije i asertivnije lice, hromirani znak „600“ i na prednjem delu i sa strana i nova LED svetla. Elegantan i dinamičan izgled spoljašnjosti je unapređen većim točkovima (do 18 inča i prečnikom od 690 mm), mat crnim bočnim pragovima i izbočenjima iznad točkova, dok se tipični italijanski stil takođe primeti i na italijanskoj zastavi na zadnjem braniku. Nekoliko šarmantnih detalja naglašavaju njegove spoljašnje linije, poput sjajnih crnih detalja, hromiranih elemenata i zadnjih svetala.

 

2210634-lduovfisdb.jpg


Unutra, novi Fiat 600e je savršeno otelotvorenje italijanskog ''slatkog života'', i pop duša brenda, zahvaljujući funkcionalnostima koje su specifično dizajnirane da obezbede najbolji komfor. Pre svega, novi Fiat 600e je prvi kompaktni automobil koji nudi terapiju bojama. Vozači mogu odabrati do 8 različitih boja i za svetla i za osvetljenje radija, sa fabričkim kombinacijama boja i mogućnošću biranja 64 različite kombinacije, za iskustvo obojenosti okruženja bez premca. Za kompletan ugođaj italijanske banje, vozačevo sedište se može podešavati i ima funkciju masaže leđa, radi opuštanja nakon dugog putovanja ili napornog dana na poslu. Novi Fiat 600e takođe nudi sedišta od sintetičke kože boje slonovače, sa monogramom ''FIAT'' sa tirkiznim detaljima, i grejanjem na 3 nivoa, radi maksimalne udobnosti i premium osećaja. Velour patosnice, 40/60 zadnja sedišta, ulazi za USB tip A & tip C + tip C na zadnjim sedištima, bežični punjač za pametni telefon i senzor za ulaz bez ključa - tako da nikada ne ostavite auto otključanim - upotpunjuju opremu za udobno i prijatno iskustvo vožnje.

 

2210703-df2xwlvnqc.jpg 2210700-iyq76ymi5q.jpg

2210697-d9esq4wbka.jpg 2210691-9gnv6orjqt.jpg 2210688-qtgpdy0eyu.jpg

2210685-thrnp58x4o.jpg 2210679-mxntaj2468.jpg 2210652-2lutit672a.jpg 

 

Unapređena tehnologija: Najmoderniji sistemi bezbednosti i povezanost
Novi Fiat 600e takođe sadrži najmodernije sisteme bezbednosti i pomoći u vožnji, koji ga čine spremnim za svakodnevnu upotrebu. Nudi autonomnu vožnju drugog nivoa, sa svim povezanim prednostima. Adaptivni tempomat (ACC) koči ili ubrzava u skladu sa saobraćajem; pametna pomoć za brzinu čita ograničenja brzine i predlaže njihovo pridržavanje, dok sistem za mrtav ugao koristi ultrazvučne senzore za nadzor mrtvog ugla i upozorava na bilo kakve prepreke svetlima upozorenja na bočnom retrovizoru. Najmodernije tehnologija takođe uključuje funkciju stani/kreni; električnu parking kočnicu, autonomno kočenje u hitnim slučajevima za prepoznavanje biciklista i pešaka i sistem za detekciju umora vozača koji nadzire koncentraciju vozača. Konačno, senzori od 360° i zadnja kamera od 180° sa dinamičnim linijama pomažu da se izbegnu bilo kakve prepreke tokom parkiranja ili izvođenja kompleksnih manevara.

 

2210694-jnn9cgrc25.jpg 2210673-rbmn00kfte.jpg 2210664-e58rc0apxx.jpg 2210667-57vvq09np1.jpg


Što se tiče komfora i povezanosti, novi Fiat 600e takođe sadrži nekoliko funkcionalnosti koje čine svako putovanje lepšim i radosnijim. Gepek se može otvarati bez ruku - ogromna prednost za sve roditelje koji imaju hiljadu stvari u rukama - svi prozori se kontrolišu elektronski, klimatizovan je, ima senzore za sumrak i kišu. Audio sistem za 6 zvučnika, potpuno prilagodljiv 10,25-inčni radio sa Navi, CarPlay i Android Auto podrškom, 7-inčni digitalni klaster i povezane usluge zaokružuju ponudu. Fiat 600e nudi Uconnect usluge za svakodnevnu podršku kupcima, poput glasovnih komandi za komunikaciju sa sistemom za navigaciju, TomTom sistemom, čije se mape automatski ažuriraju i koji prikazuje sve dostupne stanice za punjenje na ruti i pruža informacije u realnom vremenu za dostupna parking mesta na javnim putevima, kako bi uštedeli vreme i novac tokom putovanja. Sa aplikacijom FIAT, bolji komfor je nikad dostupniji. U stvari, mnoge komande su dostupne za korišćenje određenih funkcija vozila iz daljine (npr. korišćenje svetala, sirene, centralno otvaranje/ zatvaranje vrata, grejanje i klimatizacija).

 

2210682-qmjuh56nsd.jpg 2210643-yjw7inam54.jpg 2210670-l7vmh3viu5.jpg 2210676-qbpjwaeh3r.jpg

 

Vrh ponude La Prima i pristupačniji (RED)
Savršeno pogodan za mlađe kupce koji traže etičko i ekološko rešenje mobilnosti, novi Fiat (600e)RED predstavlja najpristupačniju verziju novog modela Fiat 600e, i sledeći je korak u partnerstvu sa organizacijom (RED), koja je osnovana 2006. godine kako bi se borilo protiv AIDS-a i obezbedilo sprečavanje i lečenje bolesti koje se mogu sprečiti i lečiti. Novi Fiat (600e)RED preuzima boju kao žig, i spolja - od karoserije do prednjih i zadnjih logoa - i iznutra - kontrolna tabla i dizajnerski detalji na ekskluzivnim sedištima od reciklirane tkanine. (RED) poklopac pametnog centralnog tunela služi kao dodatni podsetnik partnerstva. Dostupne su dve dodatne boje za dodatnu personalizaciju: crna i bela.

 

2210646-4698gwudot.jpg 2210649-by7kxxwsc7.jpg 2210655-x0ejdmy5lj.jpg 2210661-upt4jonhax.jpg

2210658-dgt9i96aln.jpg

 

Novi Fiat 600e La Prima nudi 100% stila, tehnologije i udobnosti kako bi se obezbedilo potpuno Dolce Vita iskustvo. Dostupan je u 4 različite boje koje evociraju italijansku lepotu i pejzaže: italijansko sunce, italijansko more, italijansku zemlju, italijansko nebo. Narudžbine počinju da se primaju 5. jula i za novi Fiat (600e)RED i La Prima, a prvi primerci će biti isporučeni na italijanskom tržištu u Septembru.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo struja, uskoro hibrid a nadam se i atmo...;)

 

Cene u Italiji od 35 do 40 hiljada eura ?! :popo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Fiat 600 Hybrid

 

fiat 600 h02.jpg

 

Nakon debija novog električnog modela 600e i početka proizvodnje u poljskoj fabrici, Fiat predstavlja i delimično elektifikovanu verziju. Reč je o verziji 600 Hybrid.

 

Seicento 21. veka razvija ukupno 128 KS, dobijenih iz 1.2 trocilindraša od 100 konjskih snaga koji radi u kombinaciji s električnom jedinicom od 28 KS. Elektromotor je integrisan u menjač sa šest stepeni prenosa po sistemu dvostrukog kvačila. Tako stariji brat Fiata 500 može da ide isključivo na struju do brzine od 30 km/h. Ali pri ovoj brzini, energija u litijum-jonskoj bateriji od 48V će se ''raspršiti'' nakon pređenog kilometra. Nakon što se baterija potroši, benzinski motor počinje sa punjenjem baterije. Takođe, zahvaljujući elektromotoru, nestaje fenomen turbo rupe, automobil se delom može voziti bez emisija u gradu i po parkinzima. Pož pitanju ubrzanja, Fiat 600 Hybrid postiže 100 km/h za 11 sekundi.

 

fiat 600 h01.jpg

 

Proizvođač iz Torina tvrdi da ovo tehničko rešenje smanjuje potrošnju goriva i smanjuje emisiju CO2 za 15%. Kako bi dodatno pomogao okolini, Fiat 600 Hybrid ima unutrašnjost izrađenu isključivo od recikliranih materijala, a instrument ploča je izrađena od bioplastike. Što se tiče dimenzija i prostora, verzija 600 Hybrid ima iste gabarite kao i električni brat, ali je mnogo lakši.

Hibrdini Seicento će za sada biti dostupan u Italiji i drugim zemljama gde prodaja električnih automobila nije toliko popularna, i to po ulaznoj ceni od 24.950 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat je započeo proizvodnju svog novog modela New Fiat 600e

 

fabrika fiat.jpeg

 

Nakon zvanične prezentacije u Lingotu 4. jula, redovna proizvodnja modela New Fiat 600e u fabrici Stellantis u Tikiju (Tychy) je počela 7. septembra. Prvi proizvedeni 600e je vrhunski model La Prima u narandžastoj ''Sun of Italy'' boji.

 

Novi Fiat 600e kombinuje najbolje osobine B i B-SUV segmenta kako bi pružio prelep, radostan i ugodan doživljaj vožnje, označavajući povratak brenda u B-segment. To je idealno rešenje za ljubitelje gradova i savršeno otelotvorenje vrednosti brenda - italijanskog stila i održivosti. Model se odlikuje odličnim električnim performansama, sa električnom autonomijom većom od 400 km prema WLTP kombinovanom ciklusu i više od 600 km u gradskom ciklusu, i nudi najmodernije sigurnosne karakteristike. Dostupan u 2 različite potpuno električne verzije, New Fiat 600e La Prima i New Fiat (600e)RED, model New Fiat 600e je rešenje, pogodno za porodice, za potpun doživljaj čistog italijanskog Dolce Vita koncepta, uz brigu za životnu sredinu i društvena pitanja.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''

 

rsz_1newfiat600elaprima_1.jpg

  • FIAT je uvek relevantan: New 600 takođe je dostupan u hibridnoj verziji za nekoliko zemalja gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
  • New 600 Hybrid opremljen je naprednom hibridnom tehnologijom: kupci mogu uživati u komfornoj i pravoj vožnji na struju.
  • Novi MHEV Mild-Hybrid motor obezbeđuje smanjenu potrošnju goriva i do 15%* manje emisija CO2 u poređenju sa klasičnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem i automatskim menjačem, uz poboljšanu dinamiku vozila.
  • New 600 Hybrid, zajedno sa električnim New Fiat 600e, označava povratak brenda FIAT u B segment.
  • New 600 Hybrid će uskoro biti dostupan na italijanskom tržištu po ceni od 19.950 evra, što obuhvata rashodovanje i finansiranje.

Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

 

Fiat600e.jpg Fiat600e_(3).jpg Fiat600e_(5).jpg

Fiat600e_(2).jpg Fiat600e_(1).jpg Fiat600e_(4).jpg Fiat600Hybrid.jpg

 

The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija

Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija. MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

 

Fiat600eLaPrimaFiat600eRED.jpg NewFiat600eLaPrima_(7).jpg NewFiat600eLaPrima_(8).jpg

NewFiat600eLaPrima (3).jpg NewFiat600eRED_(8).jpg NewFiat600eLaPrima_(2).jpg

 

Vozilo pruža glatku vožnju i putovanje zahvaljujući remenom starteru koji obezbeđuje tihi i efikasni prelaz između SUS motora i električnog motora. Tajna performansi leži u sinergiji između 3-cilindarskog 1.2 motora sa unutrašnjim sagorevanjem koji može dostići do 100 KS, 48-voltnog Li-jonskog akumulatora i novog 6-stepenog električnog menjača sa duplim kvačilom koji uključuje 21-kW e-motor, invertor i centralnu jedinicu menjača, pružajući najbolju optimizaciju u pogledu kompaktnosti. ''Dodata'' električna snaga poboljšava elastičnost pri niskim obrtajima i prilikom kretanja, pružajući vozaču tihi start i brz odziv, sa transparentnim i brzim prelazima. Osim toga, ova tehnologija omogućava povrat energije pri usporavanju vozila. U normalnim uslovima vožnje, motor je dizajniran da optimizuje potrošnju goriva i uštedi do 15% CO2 emisija u poređenju sa čistim motorom sa automatskim menjačem, takođe zahvaljujući Milerovom ciklusu, i samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija koje ga čine konkurentnim u odnosu na druge brendove.

 

NewFiat600eLaPrima.jpg NewFiat600eLaPrima_(4).jpg

 

Performanse

Briljantni New Fiat 600 Hybrid omogućava ubrzanje do 100 km/h za samo oko 11* sekundi i praktično trenutnu isporuku obrtnog momenta od električnog motora. Performanse SUS motora se stoga brzo podržavaju prilikom ponovnog pokretanja i performanse se optimizuju, ublažavajući efekat ''turbolaga'' i osiguravajući brz odziv na pritiskanje papučice gasa. Slično tome, ako se pokreće u čistom električnom režimu, SUS motor se aktivira kako bi pomogao u potrebnoj snazi.

 

NewFiat600eLaPrima_(5).jpg NewFiat600eLaPrima_(9).jpg

NewFiat600eRED_(7).jpg NewFiat600eRED_(4).jpg

NewFiat600eRED_(3).jpg NewFiat600eRED_(6).jpg NewFiat600eRED_(5).jpg

 

Električna vožnja

Hibridni pogon ima višestruke prednosti, posebno prilikom pokretanja u 100% električnom režimu (e-pokretanje): glatko, tiho i bez rasipanja benzina. Takođe, električni motor poboljšava efikasnost i dinamiku vozila, omogućavajući vožnju automobila sa isključenim SUS motorom u određenim situacijama. Ovaj režim se aktivira tokom vožnje po gradu brzinom do 30 km/h, sa 1 km potpuno električnog dometa na gradskim i seoskim putevima pri glatkoj vožnji, kada vozač otpusti gas pedalu u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji i na autoputu. Na ovaj način se može kompatibilno upravljati potrebom za snagom i nivoom napunjenosti baterije. Napajanje samo električnom energijom može se koristiti i za funkciju e-creeping, koja se koristi za obavljanje niza kratkih pokreta napred bez pritiska na papučicu gasa, na primer, u saobraćajnoj gužvi (e-queueing). Automobil se takođe može parkirati u 100% električnom režimu, bilo u prvoj brzini ili u rikvercu (e-parking). Pored toga, hibridni pogon je dizajniran da povrati energiju tokom usporavanja.

 

NewFiat600eLaPrima_(11).jpg NewFiat600eLaPrima_(15).jpg NewFiat600eLaPrima_(14).jpg

NewFiat600eLaPrima (6).jpg NewFiat600eRED_(2).jpg NewFiat600eLaPrima_(21).jpg NewFiat600eLaPrima_(16).jpg

 

Prednosti ove tehnologije su odmah vidljive: manja potrošnja i emisije, i veće briga o okolini. Manje buke i više udobnosti i zabave, zahvaljujući fluidnosti duplog električnog kvačila i brzim reakcijama pogonskog sistema. Ove funkcije koje pruža nova tehnologija modela New Fiat 600 daju dodatni impuls svakodnevnom životu, lako se koriste i mogu zadovoljiti potrebe svih u pogledu slobode kretanja.

 

NewFiat600eLaPrima_(12).jpg NewFiat600eLaPrima_(13).jpg NewFiat600eLaPrima_(10).jpg

 

New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''

Novi Fiat 600e kombinuje najbolje osobine B i B-SUV segmenta kako bi pružio prelep, radostan i ugodan doživljaj vožnje, označavajući povratak brenda u B-segment. To je idealno rešenje za ljubitelje gradova i savršeno otelotvorenje vrednosti brenda - italijanskog stila i održivosti. Moderan i lep, Novi Fiat 600 Hybrid nudi obilje prostora sa dužinom od 4.17 metara, ima 5 vrata, u njega udobno staje 5 osoba i ima 15 litara unutrašnjeg prostora, sa odličnim prednjim prostorom za odlaganje stvari i prtljažnikom zapremine od 385 litara. Savršeno prilagođen mladim kupcima koji traže ekološko rešenje za mobilnost, početna verzija modela New Fiat 600 Hybrid ima ekskluzivna sedišta od recikliranog materijala sa belim detaljima i mat crni okvir instrument table od biološke plastike.

 

NewFiat600eLaPrima_(10).jpg NewFiat600eLaPrima_(17).jpg NewFiat600eLaPrima_(18).jpg NewFiat600eLaPrima_(19).jpg

NewFiat600eLaPrima_(20).jpg NewFiat600eLaPrima_(22).jpg NewFiat600eLaPrima_(23).jpg NewFiat600eLaPrima_(24).jpg

 

Novi Fiat 600 Hibrid La Prima nudi 100% stila, tehnologije i udobnosti kako bi obezbedio potpuno uživanje u italijanskom Dolce Vita iskustvu. Pun najnovijih bezbednosnih i pomoćnih funkcija, donosi sve povezane prednosti za gradske i vangradske vožnje sa nivoom 2 asistirane vožnje. Unutrašnjost obe verzije karakterišu poseban HMI sa specifičnom bojom za energetski tok Powermeter, papučice za promenu brzina u ručnom režimu i e-Auto OFF za zaustavljanje inhibicije SUS motora putem radio ekrana.

 

NewFiat600eRED_(1).jpg NewFiat600eRED.jpg

 

Povezane usluge: dva nova paketa za još više komfora u vožnji

Novi Fiat 600 Hybrid nudi svojim kupcima dva paketa povezanih usluga: Connect One i Connect PLUS. Fokusiran pre svega na potrebe bezbednosti, Connect ONE - već uključen u cenu vozila - nudi kako usluge pomoći i poziva u hitnim situacijama, tako i dragocene informacije koje mesečno pružaju podatke o stanju vozila. Paket Connect PLUS je dizajniran da učini iskustvo vožnje kako u automobilu, tako i van njega, udobnijim. Obuhvata usluge navigacije, funkcije za daljinsko upravljanje vozilom putem FIAT aplikacije, praćenje stila vožnje i mnoge druge.

Novi Fiat 600 Hybrid takođe nudi nešto novo što je relevantno za naše vreme: Izveštaj o putovanju (Trip Report). Ovom funkcijom je moguće analizirati navike vožnje i poboljšati uticaj na potrošnju, procenjujući njihov ekološki otisak i uticaj stila vožnje na stanje vozila. Novi 600 Hybrid će biti dostupan na italijanskom tržištu po ceni od 19.950 evra uz rashodovanje i finansiranje, a osnovna cena je 24.950 evra.

 

* Navedeni podaci se zasnivaju na procenama; zvanični podaci mogu se promeniti zbog homologacije.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Fiat 600e

 

Fiat 600e je kompaktni električni crossover sa petoro vrata. U Fiatovoj paleti modela nalazi se iznad 500e, a koristi istu platformu i EV tehnologiju kao Jeep Avenger, Peugeot e-2008 i Citroen e-C4.

Fiat 600e zamenjuje Fiat 500X, kombinuje praktičan enterijer sa Fiatovim prepoznatljivim dizajnom. Koristi litijum-jonsku bateriju od 54 kWh, koja nudi zvanični WLTP domet do 410 kilometara. U stvarnim uslovima očekujte da će domet varirati između 275 kilometara zimi i 390 kilometara leti...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Fiat 600e

 

Za sve one kojima je Fiat 500 na struju premali, a ''usput'' žele i SUV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što više gledam ytb recenzija to mi je 500X bolji. 

Ovaj 600 je baš vještački model sa miskom PSA tehnologije, štednje i već više puta prežvakanog 500 dizajna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za taj dizajn, cija je osnova stara vec 15 godina, im je jedino i ostalo da se drze kao pijan plota kao korporativnog. Jer su sve ostalo decenijama karakteristicno za brand odavno izgubili, ubijanjem jednog po jednog modela. Pogotovo ce taj dosadasnji identitet biti upitan sada pod PSA, tj. da budemo precizniji u Stellantis grupaciji :) .

Licno mi u oko upade par sitnica, pored ostalog palice komandi svetala i brisaca jos sa Pug 208 (tj. PSA) od pre vise od 10 godina. Konzola na preklapanje (na mestu menjaca) i na 600 i na Avengeru mi bas nekako sklepano i jeftino izgleda. Eksterijer je u duhu Fice na steroidima, pa cemo videti sta kaze trziste.

500X je dobacivao do oko 100.000 komada u Evropi, u toj jednoj godini najvece produkcije, a negde 3-4 godine se vrteo na oko 90.000. Od tada je u konstantnom padu, da bi proslu 2022., 500X zavrsio na nekih 30.000 prodatih jedinica u prilicno prodavanom B-SUV segmentu. Poredjenja radi, T-Roc drzi prodaju od 180.000 jedinica, a zajedno T-Roc i T-Cross blizu 300.000

 Captur i 2008 su u 2022. bili na oko 140.000, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, 500X je već stari model. Ručice zmigavaca su kao na Peugeotu 308 MK1 iz 2008/09

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene u celoj priči više zanima tehnika. Moram zato reći da mi se upotreba trocilindarskog 1.2 PSA motora uopšte ne sviđa jer je upravo na taj motor bilo ogroman broj žalbi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...