Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

500x razloga da postanete član porodice Fiat 500!

 

500x.jpg

 

Porodica 500 upravo je postala još atraktivnija, a model Fiat 500X dostupan je i povezan sa svim vašim digitalnim nalozima putem novog sistema - Mirror.

 

Već dobro poznati moderan dizajn porodice 500, primenjen je na savremeni krosover u potpuno novoj Mirror verziji. Sledeći potrebe ljudi koji idu u korak sa savremenim tehnologijama i čiji je urban način života neodvojiv od telefona, a biti ''online'' je nešto što se podrazumeva, 500X sada obuhvata i Mirror tehnologiju. Model Fiat 500X efikasno integriše savremene tehnologije putem sistema Mirror koji povezuje Vaš telefon sa 7'' Touchscreen multimedijalnim sistemom koji sadrži Apple CarPlay i Android Auto™ funkcije. Za one istinske ljubitelje urbane vožnje i stila, čiji je automobil odraz njihovog karaktera, iz ponude izdvajamo 500X Lounge.

Ovaj najviši nivo opreme uključuje:

  • 17'' aluminijumske felne;
  • Automatski klima uređaj sa dve zone;
  • Parking senzore;
  • Cargo box;
  • Naslon za ruku;
  • Lumbalnu podršku za vozača;
  • Instrument tablu i retrovizore u boji vozila i još mnogo toga.

500x_side.jpg

 

Sve ono o čemu ste sanjali godinama, sada je pristupačnije nego ikad i dostupno po ceni od 14.990€. Iskoristite ovu jedinstvenu ponudu i postanite član porodice Fiat 500!

 

Beograd, 20. februara 2018.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako dobra ponuda. Mirror sa 1.6 e-torqe motorom u mirror opremi je 14.500, a sa lounge opremom 15.000 evra. S obzirom da u loungeu ima dosta opreme, ako neko kupuje mislim da treba da ide na tu opciju. Mislim da je sada best buy u tom segmentu.

A sad da pokudim FCA Srbija, na zvanicnom sajtu, tamo gde stoji reklama za ovu mirror akciju, ne postoji link ka potpunom cenovniku (mora da se ide na distributere, ja sam nasao na sajtu Stojanova), takodje u cenovniku nije navedena potpuna oprema koju auto poseduje, vec samo deo osnovne opreme (recimo xenoni u longeu se ne pominju) I postoji greska u snazi motora - za ovaj 1.6 pise da je 95ks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad bas nesto gledam neke cenovnike i uporedjujem. Vec duze vreme sam zagrejan za 500x . I iznenadio sam se kad sam uporedio cenovnik FCA i AK Kole . Npr 500x lounge  1.4 MAIR2 u FCA kosta 17.000 eur , a kod Koleta je 18 990. I jedna i druga su promo cene. Mislio sam da su cene manje vise svuda iste, Primetio sam da ta razlika u ceni postoji kod 500x i u drugim paketima, cak i u cenama koje nisu akcijske.  Neverovatno,razlika u ceni od cak 2000eur . Cene za npr Tipo SW su  iste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje mozes da obratis paznju na to da paketi ne podrazumevaju istu opremu kod razlicitih autorizovanih salona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosad sam kupovao 2x novi auto. Oba puta Fiat ,i uvek sam mislio da su cene iste svuda. Ovo mi je ispalo bas neobicno,pogotovo jer je razlika bas ogromna. A to da ne azuriraju sam navikao. Pokusao sam da saznam nesto vise o novom Compasu , jos kod bekih dilera nije ubacen cak ni da ga predstave ,dok sam imao prilkke da ga vidim na ulici. Test vozilo pretpostavljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad bas uporedjujem i pakete opreme ,ko Koleta Lounge paket opreme ne obuhvata Cargo box , naslon za ruku ,podrsku u lumbalnom delu, vec mora da se doplati 400 eur kao deo Comfort paketa  . Dok je kod FCA to sve deo redovne opreme u lounge paketu. Sto bi znacilo da je razlika oko 2 5oo eur . To je ovo sto je @GiDrA pricao .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekoliko pitanja u vezi 500x Mirror.

Sa kakvim gumama dolazi, mislim na tip, all season ili ne? Poklopac čepa/čep rezervoara može da se zaključa ili je sve na izvolte? Da li postoji neka ozbiljnija zaštita odozdo ili je plastika kao kod običnog auta? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da generalno automobili dolaze sa letnjim gumama . I ne verujem da postoji zakljucavanje rezervoara,ali to ne mora da te brine ,jer postoji zastita,tako da je nemoguce da neko gurne crevo u rezervoar i da ti izvuce gorivo. Nadam se da ce ti se neko javiti ko vise zna. @GiDrA ima 500 x ,moze on da ti kaze za cep rezervoara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam Mirror (najnoviji) model - refresh, ali ovaj sto ja imam nema nikakvo zakljucavanje rezervoara.

Sto se tice interne zastite nisam kopetentan o tome da pricam. Mogu samo da se nadam da sam koliko toliko zasticen. ;)

 

Sto se tice zastite odozdo, mogu da uslikam ako zelite pa da postavim.

Edited by GiDrA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ustedim vreme kolegama :)

X je gradski SUV, a ne terenac. Osim izdignutog izgleda ne ocekujte nijednu drugu odliku terenca, pogotovu ne u osnovnoj verziji.

Ne samo od X, vec i od bilo kog drugog vozila iste ili slicne klase.

 

Ko hoce uz masnu banderu, Niva je pravi izbor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500X Blue Sky Edition

 

179448-fiat 500x 3.jpg

 

Dok čekamo na restilizovanu verziju, Fiat je američku ponudu još uvek aktuelnog 500X obogatio novom edicijom. To je 500X Blue Sky Edition (baza je 500X Pop sa 9-stepenim automatikom), a koji u standardnoj opremi između ostalog ima i el. panoramski krov, 17-inčne alu točkove, automatsko uključivanje svetala, svetla za maglu, satin chrome detalje (ručice na vratima, retrovizori, okviri zadnjih svetala i svetala za maglu, bočne lajsne...) i sedišta sa plavom šemom.

 

179449-fiat 500x 33.jpg

 

Na raspolaganju su četiri boje za eksterijer (Nero Cinema, Grigio Graphite, Bianco Gelato i Blue Sky Metallic), pri čemu je cena za 500X Blue Sky Edition za 1.195 dolara veća od verzije 500X Pop.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep nema sta ;)

 

Voleo bih da vidim dnevna svetla (DRL) u led verziji kao npr na novim 500 modelima (Fica). Odmah bi porucio u zvanicnom servisu da nabave pa da se ugradi u moj.

Da li neko zna da li je moguce promeniti citave farove u bi-xenon ali fabricke original? I kome bi se trebalo obratiti? Kompresor servis me je u najmanju ruku iskulirao kada sam pitao za to... 

Edited by GiDrA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500X Adventurer Edition

 

fiat 500x adventurer.jpg

 

Fiat je najavio novi Adventurer Edition paket za 500X koji predstavlja novu opciju za ljubitelje zabavne vožnje malih krosovera. Baziran na Trekking modelu, novi Adventurer Edition paket nudi robustan, avanturistički stil i još jednu priliku za kupce da personalizuju svoj Fiat 500X. Advanturer Edition uključuje 18-inčne aluminijumske točkove, crne krovne šine, narandžaste kapice retrovizora, grafiku na bočnom delu vozila, te prednje i zadnje blatobrane. Unutrašnje karakteristike uključuju oblikovan prtljažni deo uz prednje i zadnje patosnice prilagođene svim vremenskim uslovima. Fiat 500X Adventurer Edition dostupan je sa četiri boje: Bianco Gelato, Nero Cinema, Grigio Graphite i Grigio Argentino. Unutrašnje boje uključuju crnu ili braon. Advanturer Edition paket biće dostupan od leta po ceni od 945 dolara u SAD. Početna cena Fiat 500X u SAD je 19.995 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam dobro razumeo “Advanturer Edition” paket ce moci naknadno da se kupi i instalira na vec postojece Fiat 500X automobile. Jako zanimljiva cena za takvu avanturu. :)

pitanje da li ce biti kod nas to moguce nabaviti i instalirati.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimala se reklama za 500X facelift. U ulozi je Christopher Lloyd. Naravno tema je "Back to the Future".

 

1.thumb.jpg.8b3c076e5cccfed611161a9477cc4e18.jpg2.thumb.jpg.f87aa2604ca57ead91c48cf7b5c25110.jpg3.thumb.jpg.611bc1f644c5a2a4390e581b8603f43a.jpg4.thumb.jpg.63f48f8d0dd3ae560f06cbff49596a3b.jpg5.thumb.jpg.fefb1906313be57d0d94f73e2eddb5c3.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed travel test: Fiat 500X 1.6

 

fiat 500x ts.jpg

 

Iako je na tržištu već nekoliko godina, Fiatov model 500X i dalje predstavlja primamljiv izbor u krosover segmentu, a kako se snalazi u ulozi pratioca na daljim destinacijama, odliučili smo da proverimo na proputovanju do Kotora. Sa Fiatovim modelom 500X susretali smo se više puta, što i ne čudi, s obzirom da se pojavio još pre četiri godine. Za to vreme, krosover SUV segment B kategorije u koji se svrstava ovaj model, postao je popularniji, te se na tržištu pojavilo dosta novih, zanimljivih vozila. Brojni noviteti i dalje uskaču u ovu kategoriju i polako potiskuju vremešne konkuente u drugi plan, ali to nužno ne znači da je 500X izgubio one atribute koji su ga učinili primamljivim urabnim krosoverom. Ovoga puta mi smo odlučili da proverimo njegove mane i vrline na jednom dužem testu do Crnogorskog primorja.

 

DSC_2333.jpg

 

Naše putovanje otpočinjemo iz Beograda, a kao krajnju destinaciju izabrali smo najveći i najlepši zaliv Jadranskog mora, Boku Kotorsku i grad Kotor. Budući da put pred nama broji veliki broj krivina, uspona, nizbrdica, pa i asfaltnih oštećenja, kao i gusto naseljene predele, sve to predstavlja veliki izazov za jedan automobil iz kompaktnog SUV segmenta B kategorije.

 

DSC_2092.jpg

 

Kada se sagleda trenutna ponuda, retko koji proizvođač ovde nudi toliko poseban šmek kao Fiat. Tu mislimo na ''lajfstajl'' notu koja proističe zapravo iz njegovih korena, jer se 500X drži starih, dobrih rešenja i ''trikova'', koji će probuditi nostalgični osećaj kod starijih vozača, a mlađe generacije neće ostaviti ravnodušnim. Slične osobine poseduje i brend MINI, ali Countryman je u međuvremenu porastao, a i razlika u ceni je toliko velika da ne bi bilo opravdano reći da su ova dva automobila direktni konkurenti. No, da se vratimo Fiatu...

 

DSC_2203.jpg

 

Naime, 500X je krosover iz porodice 500 i baziran je na istoj platformi kao Jeep Renegade. Kao takav, trebalo bi da poseduje i određene predispozicije za silazak van asfaltnih površina. S tim u vidu, ovaj model dolazi u dve izvedbe - City Look i Off-Road Look. Razlika je u vizuelnoj pojavi, ali i pogonu. ''Gradska'' varijanta poseduje nešto suptilniji doživljaj, a snagu prenosi na prednje točkove, dok ''terensku'' verziju krase plastični dodaci zarad robusnijeg nastupa koji se vizuelno i funkcionalno uklapa u prirodu vozila sa 4×4 pogonom.

 

DSC_2150.jpg

 

Dizajnerski posmatrano, Fiat je uspeo da '''zamaskira'' povišeni klirens sa oblim linijama i hromiranim detaljima, tako da povišena karoserija ne deluje robusno, već skladno, za razliku od njegovog rođaka Renegade. Mi smo za test izabrali City Look varijantu u Lounge paketu opreme, koji predstavlja najluksuzniji nivo, a kako bi celokupan doživljaj bio još bolji, automobil je dobio potpuno novu Donatelo bronzanu nijansu.

 

DSC_2179.jpg

 

Ulaskom u vozilo, primećujemo da ima sasvim dovoljno prostora za četiri odrasla putnika i njihov prtljag. Prtljažnik meri respektabilnih 350 litara, mesta i pregrada za sitnice, poput mobilnog telefona, flašica sa vodom i sličnih stvari ima pregršt, a tu je i dupla kaseta ispred suvozača. Blago profilisana sedišta u pomenutom Lounge paketu i udobnost istih zaslužuju pohvalu, budući da su mnogo bolja od onih u modelu 500L i malom Fići.

 

DSC_2189.jpg

 

Što se upravljača tiče, on na prvi pogled deluje nezgrapno, ali se vrlo brzo naviknete na to. Ipak, isto ne možemo reći za centralno postavljeni displej osetljiv na dodir od 5.4 inča. Osim što nije dovoljno veliki i samim tim ni previše čitljiv, raspored funkcija, menija i podmenija je u najmanju ruku zbunjujuć. Još jedna stvar koju zameramo je nedostatak navigacionog sistema.

 

DSC_2165.jpg

 

U klasičnom stilu Fiata, enterijer je ulepšan stilskim rešenjima poput amblema 500 ispred suvozača, tablom u boji karoserije i kružnim retro elementima u vidu kvaka na vratima, cajgera, ručice menjača i dr. Tu je i kružni ''X'' logo kao detalj kod menjača, koji u Off-Road Look verziji menja taster za biranje režima vožnje. Nismo navikli da italijanski dizajn i funkcionalnost toliko idu pod ruku, ali ovaj put se u tome potpuno uspelo!

 

DSC_2161.jpg

 

Napokon, dolazimo i do same vožnje, gde se pred urbanim 500X našao put od 520 km, koliko iznosi rastojanje od Beograda do Kotora. Pre svega, da se upoznamo sa pogonskom jedinicom. Reč je o benzinskom 1.6-litarskom agregatu od 110 KS i 152 Nm, koji je uparen sa petostepenom manuelnom transmisijom. Pomenuti motor predstavlja baznu jedinicu i nije najidealnija opcija za ovu karoseriju. Ukoliko se odlučite za 500X razmotrite snažniji agregat ili bar šestostepeni menjač, jer pomenuta konfiguracija nema dovoljno elastičnosti za komotnu vožnju.

 

DSC_2513.jpg

 

Recimo, da biste pretekli kamion ili savladali uspon ka Cetinju, potrebno je da izaberete dva stepena niže kako biste motor zavrteli na preko 4000 o/min, jer tek tada 500X može da ''potegne'' snažnije. Sve to nije prijatno za uši putnika, a ne ide u prilog ni potrošnji goriva. Iako smo vozili pažljivo i ekonomično, bez previše preticanja i svuda u skladu sa ograničenjjima brzine, prosek je iznosio 8.5 litara. To je ipak previše za magistralni put i prosečnu brzinu od 52 km/h. Srećom, u ponudi je 1.4-litarski turbo benzinac od 140 KS, koji je svakako snažniji i ekonomičniji od atmosferskog 1.6-litarskog benzinca.

 

DSC_2498.jpg

 

Prolasci kroz duge, kao i kroz uske i neravne krivine, pokazali smo da Fiat 500X poseduje odlično oslanjanje, budući da se automobil lepo i predvidivo ponaša. Rečju, stabilan je i ne naginje se previše dok udubljenja savladava bez muke posledica po putnike. Nema, dakle, neprijatnih udaraca niti nekontrolisanih poskakivanja. Upravljač prenosi sasvim dovoljno informacija, a i kočnice su takođe veoma dobre. Italijan je opremljen ventilirajućim diskovima napred, odnosno punim pozadi, tako bez poteškoća zaustavlja masu od 1.320 kilograma.

 

DSC_2524.jpg

 

Što se same ergonomije tiče, primedbu izneli putnici na zadnjem sedištu zbog nešto uspravnijeg ugla sedenja. Međutim, na to su se brzo navikli. Sama ergonomija i pozicija za volanom je zadovoljavajuća, gde ''debeo'' upravljač zahteva navikavanje. Kontrole za ventilaciju, muziku i menjanje prikaza ispred vozača su jednostavne i intuitivne, a prava je šteta što pomenuti centralni displej nije veći.

 

DSC_2416.jpg

 

U skladu sa savremenim trendovima, prisutne su i sigurnosne tehnologije, u vidu autonomnog kočenja i sprečavanje napuštanja saobraćajne trake bez migavca. Ova elektronska ispomoć recimo sprečava da naglo pređete u suprotnu traku, što može predstavljati razliku između života i smrti na ovako opasnom dvosmernom putu.

 

IMG_6047-2.jpg

 

Dolaskom na primorje, Fiat se idealno uklopio sa ambijentom. Bronzana boja, fasada starog grada i plava nijansa jadranskog mora doprinela je jedinstvenom doživljaju. Sa time i završavamo naše putovanje, a nakon višednevnog druženja sa šarmantnim 500X u prvom planu ostaju njegova svestranost i takozvani X faktor koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.

 

DSC_2141.jpg

 

Za kraj, red je da se osvrnemo i na cenu. Testirani primerak sa pojedinim dodatnim opcionalima u Lounge paketu opreme košta 16.900 evra, što predstavlja primamljivu ponudu za vrlo dobro opremljen krosover sa ''lajfstajl'' notom.

 

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

Fotografije: Aleksandar Savin

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra bi trebalo biti predstavljanje facelifta. No dileri su ga već dobili pa su i fotografije procurile.

 

Screenshot_2018-07-03-19-26-01.thumb.png.876a586c00cc9a7ec68178977c205684.thumb.png.55fb92c6c7113b8c10fc8622873b4d04.pngScreenshot_2018-07-03-19-23-27.thumb.png.773af2bc9761bf98d572d5ee7723dc25.thumb.png.440f53e27090a8b56c771df914ec60ef.pngScreenshot_2018-07-03-19-23-02.thumb.png.f98aa4f5fcd8f7e4f1a2fe58137ae2c2.thumb.png.6fd412968f33c98ccac51003e2e96319.png

Screenshot_2018-07-03-19-17-20.thumb.png.7c3b8759506fffc24b56ae19e3f1be28.png

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican :thumbup: Lepa boja ova zelena, video sam ja na jednom 500l i odlicno mu je stajala. Pretpostavljam da redizajn dolazi sa novim benzincima? Jesu nesto radili na oslanjanju? Dosta njih se zalilo da je malo tvrd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost nije bilo danas predstavljanje. Moram reći čudna situacija. Poslali su ih već u prodajne salone. I još je danas rođendan originalnog 500.

 

@VladaG9

 

Koliko znam nisu to dirali. Nisu ni na Renegadeu pay neće ni ovdje.

Jedino prilagođen prednji ovjes jer su motori, barem oni benzinski, sada nešto lakši, posebno osnovni 1.0 turbo sa 120 KS.

 

 

1530693232.jpg.0e3dfcf5e3518302f18552834ec54d24.thumb.jpg.d3c73f2a01a252d717d473d3c4bfca5a.jpg1530693195.jpg.3e429e4a7bb6d99be6b4ca52debcb32d.thumb.jpg.a7b0e1e9b1edf90c331064f7c4ddae52.jpg1530692857.jpg.1a6b3da428dc30d36da85d33de3c7c42.thumb.jpg.f16f12d082aeb5a585f4c4ffb2b21c71.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...