Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

I nek neko kaze da 5ooX nije lepsi i skladniji od svih ostalih :D

Jedino mu Mini moze parirati ali samo od napred,zadnji deo i profil su mu odvratni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcemo rezultate prodaje. Danas sam diskutovao sa kolegom oko 500X i Renegade i dok su moje procene da ce se oba dobro prodavati on misli da ce Renegade mnogo bolje proci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je to dobra prodaja? Ipak mislim da će u Europi FIAT bolje proći iako će SATA u Melfiu proizvoditi više Renegadea. No njih nije brige dok su blizu kombiniranih proizvodnih kapaciteta od 310 000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoje stvari koje se razumeju,a za ostalo je tu Google translate ;)

pa kad bi dao da moze copy/paste....koj ce ga kuca s novina u translate......Gde je onaj italijan da nam prevede!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš text editore i iz slike izvučeš text pa proslediš Serđu i dalje čovek odradi. Komplikovano kad može prosto da se nauči žabarski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tako nas premium 500x dobio samo 4 zvezdice a vitara koju ste napljuvali samo tako dobila maksimalnih 5

 

Fiat 500X je ostvario ukupni rezultat od 4 zvezdice. Konkretnije, u kategoriji bezbednost odraslih je ostvario 86%, u bezbednosti dece 85%, u bezbednosti pešaka 74% i u kategoriji pomoćni sistemi 64% bodova.

S odličnom ocenom može da se pohvali i nova Vitara, a pojedinačno prema kategorijama ostvareni su bodovi od, redom, 89%, 85%, 76% i 75%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvor je EURO NCAP.

To ne menja stvar da je Vitara i dalje đubre od auta u poređenju sa 500X. :)

Vitara ima bolju ocenu jer su uzeli za test verziju sa više elektronskih pomagala...to vidiš kada uporediš, kada potražiš gde je to Vitara stekla ''prednost''.

 

- Fiat 500X

http://www.euroncap.com/en/results/fiat/500x/20390

 

Adult Occupant: 86%

Child Occupant: 85%

Pedestrian: 74%

Safety Assist: 64%

 

- Suzuki Vitara:

http://www.euroncap.com/en/results/suzuki/vitara/20389

 

Adult Occupant: 89%

Child Occupant: 85%

Pedestrian: 76%

Safety Assist: 75%

 

Odakle ta jedna zvezdica više? Safety Assist.

Odnosno, na testu je bila full verzija Vitare (ne ona jeftina koju ti Igi planiraš da uzmeš :) ), i sa druge strane jedna od najjeftinijih verzija 500X, koja ima manje opreme.

Npr. poeni u toj kategoriji, Vitara za AEB Interurban dobija 2.4 poena (ukupno 9.8 i 75%), dok 500X dobija za istu kategoriju 0 poena (ostaje na ukupno 8.3, odnosno 64%). Isto kao što je Fiat za Lane support dobio 1 poen u toj kategoriji, a Vitara nije...ali je taj jedan nadoknadila u ovoj drugoj, plus još preko toga. Testirana verzija 500X nema jastuk za kolena vozača, dok testirana Vitara ima.

 

500x.jpg  vitara_01.png

 

Kad se pogleda u detalje, to se vidi. Drugi nasloni za glavu na zadnjim sedištima, i na testu full verzija nekog 500X, i eto i njemu ne samo 5 zvezdica, nego i bolji skor od Vitare u full-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi se da putnici pozadi, prilikom udara odpozadi u Fiatu 500X imaju manju zaštitu nego u Vitari (2.7 poena Vitara, 2.0 poena kod 500X). To je zbog naslona za glavu koji će morati na reviziju.

Isto kao što prilikom frontalnog sudara vozač u Fiatu 500X prolazi bolje nego vozač u Vitari, ali zato putnik (suvozač) u 500X prolazi lošije nego u Vitari. Međutim, to su toliko male razlike da je ukupan broj poena isti, 7.8. Pri frontalnom sudaru (ali ne u barijeru, nego punom širinom), vozač bolje prolazi kod Fiata 500X u odnosu na Vitaru, suvozači isto, zato u toj kategoriji 500X ima 7.8, a Vitara 7.7 poena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja i dalje mislim da je to tezak fail za fiata da dobije samo 4 zvezdice , a u vitari ti sistemi o kojima Nesa prica idu od treceg paketa opreme  , ukljucujuci i led svetla, kozna sedista i tako neke sitnice za 16000 evra , razlika izmedju prvog i treceg paketa opreme je 3000 evra, nije lose za Madjara :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja i dalje mislim da je to tezak fail za fiata da dobije samo 4 zvezdice , a u vitari ti sistemi o kojima Nesa prica idu od treceg paketa opreme , ukljucujuci i led svetla, kozna sedista i tako neke sitnice za 16000 evra , razlika izmedju prvog i treceg paketa opreme je 3000 evra, nije lose za Madjara :)

Ma, lako ćemo za Fiat, nego eno i Audi TT ima 4 zvezdice. :) Imati manje od 5 zvezdica po novim, pooštrenim kriterijumima nije više tako retko, a novi kriterijumi su uvedeni baš zato što su se ljudi navikli da svaki auto koji ode na test dobije maksimalnih 5 zvezdica.

Problem za Fiat bi bio da je auto konstrukcijski loš, da se savija tamo gde ne bi trebao, da se krov ili patos deformišu. To je stvarni problem. Ako hoćeš da vidiš, lako je videti da je razlika u rezultatu dva auta napravljena na osnovu bolje opreme u testiranoj Vitari nego u testiranom 500X. Ako to nećeš da vidiš, džabe onda pričamo bilo šta.

Stvar koja zahteva intervenciju na Fiatu 500X su nasloni za glavu na zadnjim sedištima.

 

Još jednom, ne znam čemu Vitara u celu ovu priču ulazi, nema ona šta da traži sa 500X i ostalim ozbiljnim u tom segmentu.

Dacia Duster je njen nivo...samo je Duster jeftiniji, ima za ispod 10.000 sa pogonom napred i nekom klot verzijom sa benzincem. To što ti razmišljaš da uzmeš Vitaru nju nikako ne može ''na silu'' podići na nivo 500X.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se ima u vidu koliko je u nekom segmentima test smiješan.

Citiram:

Mazda 2 bi, da je imala aktivne sustave kočenja u serijskoj opremi, ostvarila max rezultat. Vrlo impresivan nastup Mazde ukoliko izuzmemo stražnje naslone za glavu.

Suzuki Vitara također sjajna.

Fiat 500X jako dobar, također za 5* fali automoni sustav kočenja.

Renault Espace iako je osvojio max. rezultat u nekim segmentima je pomalo razočarao.

Zaštita nogu suvozača kod frontalnog offset sudara, zaštita prsnog koša kod naleta na stup i stražnji nasloni za glavu su područja gdje je Espace ocijenjen osrednje i današnji automobili ne bi trebali imati pojedina područja ocjenjena s marginal ili slabije ukoliko žele maksimalnu ocjenu.

Također, kod bočnog udara otvorila su se stražnja vrata što se penalizira negativnim bodom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskljucivo honorarno :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, Fiat 500x osvojio 4 zvezdice i to je to...detaljnije obrazloženje je nebitno, i zaključak je da je to nebezbedan auto. :blink:  Garantujem da 90% ljudi niti pogleda, niti zna šta se to testira i boduje u Euro NCAP-u. 

 

Kako god, ja sam jednog video večeras, i jako ga je lepo videti na ulici. :) Eto izgleda da je naletela neka budala koja ga je kupila. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...