srdjos 1594 Posted April 14, 2015 I sad ce to 500x sve ispraviti kvalitetom, puf Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 14, 2015 Ili, odakle Fiatu ideja da pravi SUV/crossover? Je l nema nikakve veze što jedan za drugim izlaze Jeep Renegade i Fiat 500X? Naravno da ima veze jer kao što znamo, Fiat 500X ispod lima je Jeep. Eto opet primer kako se tehnologija deli unutar grupacije. Jedan Fiat-Chrysler, ili VW imaju više raspoložive tehnologije (znanja) nego jedan Mercedes. Nisam mogao da nađem ko napisa ovo i sa koliko znanja. Ali definitivno ne poznaje šta i sa čime raspolaže Mercedes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 14, 2015 Opet ti i Mercedes. Nije Mercedes taj koji je prvi krenuo sa uporabom Torsena ili koji ima vozilo sposobnosti jednog Wranglera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 14, 2015 Ko je prvi upotrebio Torsen ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted April 14, 2015 I Seat Axeo koristi platformu za proslu generaciju Audija A4 pa nije jeftin Što bi Nele rekao, "para vrti tamo gde burgija ne može"Zato je i bio izuzetno uspešan. Nego da nastavim u istom stilu."Al' upamti frajeru da ti pare ne mogu kupit' raju iskrenu!Dobre jarane para kupit' ne može, ne može" Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 14, 2015 Isteklo vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 14, 2015 Ko je prvi upotrebio Torsen ?Torque sensing diferencijal nije nužno Torsen i Jeep tu ima iskustva još od Willysa, a kao modernog sljednika Willysa većina uzima Wranglera koji je htjeo ti ti priznati ili ne mnogima vrhunac ponude off road vozila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 14, 2015 Pa taj Stilo je za jedan FIAT bio gabor. A što se tiče plastike pa u nekim pogledima je to bilo gore od Brava/Brave. Doduše to je doba FIAT-ove bezglave štednje pa milijun problema sa elektronikom i slično. Ne bih se slozio sa ovim.Stilo je u osnovnoj verziji dolazio sa mnogo vise opreme nego konkurencija u to vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 15, 2015 Ne bih se slozio sa ovim.Stilo je u osnovnoj verziji dolazio sa mnogo vise opreme nego konkurencija u to vreme. Pa rekao sam da je štednja bila bezglava. Pri tome mislim da su štedili na pogrešnim stvarima i onda na koncu ima ta plastika kakva je bila.Zato će sada sa 500X trebati vremena da se mišljenje o FIAT-ovoj plastici digne. Čak i da danas ima recenzenata koji će mirne duše reći neugledna je i nije dobra kao u Nijemaca iako to za one bolje verzije zasigurno nije istina. Naravno, najviše će ih popljuvati njemačke recenzije koja su najčešće plitke i usmjerene pisanju o njemačkoj tehničkoj nadmoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 15, 2015 Pa taj Stilo je za jedan FIAT bio gabor. A što se tiče plastike pa u nekim pogledima je to bilo gore od Brava/Brave. Doduše to je doba FIAT-ove bezglave štednje pa milijun problema sa elektronikom i slično. Tako da je jedan novi Bravo kasnije prije izlaska na tržište već bio na lošem glasu mada je u boljim izvedbama recimo imao jako dobru plastiku. ne znam u kakvim si ti stilcima sedeo, ali moj je odlican unutra. ne vidim sta fali plastici. Nije bentley, dabome, ali unutra odlican. Moj sa belim enterijerom je pun pogodak fiata Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 15, 2015 Ima i zanimljivih informacija. Mislio sam da se koristi ZF-ov AWD sistem kada ono... GKN AWD for Renegade an industry first Svakako bolje od konkurencije. Pa gledam oni švedski test AWD-a i većina njih je šaljivo, pogotovo ovi mali sa poprečnim motorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 15, 2015 Mali "ficica" 23 000 a ovde se digla frka sto 5ooX kosta 18 000 https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/30403-fiat-500/?p=1206794 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted April 15, 2015 pa zato sto imas "extra" aute za 9900 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 15, 2015 Nije samo unutrašnjost, nego onaj drugi ima i DSG automatski menjač sa 9 brzina (konkurencija to nema u tom segmentu, ni oni modeli sa znakom BMW ili Audi)... To nije DCT nego klasičan HD automatik, finije i gospodskije rješenje. 500X (u određenim verzijama) ima DDCT (Dual Dry Clutch Transmission). To je onaj sa 6 brzina, ima ga i kod City verzija. Onaj sa 9 brzina je, koliko znam rezervisan samo za Off Road verziju sa pogonom na svim točkovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 15, 2015 500X (u određenim verzijama) ima DDCT (Dual Dry Clutch Transmission). To je onaj sa 6 brzina, ima ga i kod City verzija.Onaj sa 9 brzina je, koliko znam rezervisan samo za Off Road verziju sa pogonom na svim točkovima.Ma znam ja što ima. Nego napisao si da je DSG(ja pak volim naziv DCT jer je engleski univerzalniji) sa 9 brzina.Kvaka zašto je AWD sa HD automatikom je to da nisu htjeli riskirati probleme kao sa Cherokeeom gdje su sami pisali softver. Uzeli su AWD sustav proizvođača kojeg je ZF odobrio i gdje je sam ZF pisao softver za svoj mjenjać gdje je delikatna stvar sinkronizacija rada mjenjača i AWD sistema. Očito da su na greškama sa Cherokeem nešto naučili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 15, 2015 Ok, pomislio sam da su oba DDCT, samo što ovaj drugi ima koji stepen prenosa više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 16, 2015 Dizajniran je i taj C635 za AWD ali pitanje je kako bi programski riješili za ovakav AWD. Plus Ameri toliko ne vole DCT, rađe će pravi HD automatik. Mene više svrbi zašto u nas nema C725 DCT-a, a u Kini ga ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted April 16, 2015 Juče sam bio u fiatovom salonu i mogao sam da vidim 500L i 500X jednog pored drugog. Veličina je vrlo slična, jeste X atraktivniji i spolja i unutra (plus bolja ponuda motora, AWD ...) ali iskreno, ipak je prevelika razlika u ceni. U svakom slučaju želim mu uspeh na tržištu jer mi ovde u većini slučajeva "kupujemo na kilo", što više lima za što manje para. Video sam i jeep renegade, bio mi je ružnjikav na slikama ali uživo je vrlo simpatičan. Jedan drugom će da otimaju kupce (bar u evropi). Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 16, 2015 (edited) FCA izvjestila da je u EU28+EFTA 500X u 3. mjesecu prodan u preko 5000 primjeraka. Kako je u Italiji u istom razdoblju prodan u 2149 primjeraka to daje odličnu brojku da ih je preko 57% prodano van Italije. Edited April 16, 2015 by N.N. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 16, 2015 N.N. pozeljno je da svaki put kad navedes neki podatak ostavis link ka izvoru,kako bi i ostali mogli detaljnije da se informisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 16, 2015 Evo za cijeli press materijal FCA:http://www.fcagroup.com/en-US/media_center/fca_press_release/FiatDocuments/2015/april/MARCH_2015_FIAT_CHRYSLER_AUTOMOBILES_SALES_IN_EUROPE.pdf Ovdje sam izvukao podatke za Italiju:http://bestsellingcarsblog.com/2015/04/italy-march-2015-fiat-500x-now-inside-top-20/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted April 16, 2015 500X je svakako novi hit model iz FCA, bez obzira na cijenu. Slicno prolazi i Renegade i Jeep je vec sada drugi najprodavaniji brend FCA u Evropi za period januar - mart 2015. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1594 Posted April 16, 2015 š'o bi naši novinari na njihovom engleskom rekli, trend setter Quote Share this post Link to post Share on other sites