Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

fiat 500 i nije imao realno neku konkurenciju, fiat 500l ima onako , solidnu konkurenciju ali zato 500x ima bas jaku konkurenciju u kojoj premijum proizvodjachi imaju svoje adute tako da ja mislim da je fiat preoptimistican sa cenom, verovatno su isli na to da bogatasi sa zapada pomisle da ako je skupo da je i dobro ali ja mislim da ce neko tesko iz audija ili bmw-a da predje u fiat-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

... njihov kvalitet i da su sumnje o gremlinima neosnovane

Ovo je Anjelijev plaćeni bot :)

@iggyboy +1

Fiat je primetio, doduse prekasno, da EU bogata raja vozi sta zeli, ne zaleci para za svoje dupe i sad Fiat trazi deo kolaca u toj prici a tamo vec ima dooooobre konkurencije. E sad, dokle ce dogurati u toj prici sa svojom reputacijom, videcemo.

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi je pokrenuo jedan trend koji su svi prihvatili (i oni retki koji nisu će verovatno ubrzo), koliko god prethodnih godina bili predmet podsmeha i sprdnje zbog toga... Zakucala mečka na svačija vrata

Kod audija se bukvalno u prvi mah ne razlikuju modeli, sto kod dugih jos uvek nije slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante ti bre ko da jedeš Anjelijeve sendviče.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

 

:laughing: :laughing:

 

 

Fiat je sprdnja u evropi baš zbog svoje upornosti u fušeraju. Da bi izgradio ime i poverenje treba puno vremena da prođe. Da budeš uporan (sa puno para) i ozbiljan.

 

Pa veca sprdnja od ovog posta tesko da je.

 

Naveo sam 2 auta koja su najprodavanija u svojim klasama.Jedan je lider skoro 10 god i ti to nazivas sprdnjom?

Posto si komentarisao moj post gde su pomenuta samo ta dva modela,da se malo zadrzimo na tome.

 

Jel bilo koji auto koji se trenutno proizvodi iz nekog od brendova koji su u flasnistvu FCA sprdnja?

 

Jel sprdnja Punto?Koliko godina je ta sprdnja bila najprodavanija?

Jel sprdnja Panda?

 

Jel sprdnja taj auto koji trenutno vozis?

Audi je uradio šta je hteo , postao premium marka. Postao ime. Vorsprung durch technik.

 

E pusti me tih prica kad te molim :) Da ne bih sad ja pravio aluziju na sendvice ;)

 

Gde je bio taj Audi pre pada berlinskog zida?

 

Audi je tu gde jeste zahvaljujuci tome sto je deo najjace evropske ekonomije.Koja ima konkurenciju samo u jos par zemalja na svetu.

Ekonomije kojoj je auto industrija medju prioritetima...

 

Sta je u Engleskoj ostalo od auto industrije?U Svedskoj?Nista!Nestali su posle krize..Francuzi su opstali na srecu..

 

A FCA je izasao jaci nego ikad.Uspeh premium brendova je izanredan(Ferrari,Maserati,Jeep-Grand Cherokee..),nove Alfe izlaze posle toliko godina,Fiat takodje sprema nove modele ove godine,a ovi koji se trenutno proizvode imaju odlicne rezultate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante sa šunkom ?

Obrati pažnju na 1 min 57 sec. Posebnu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je u Engleskoj ostalo od auto industrije?U Svedskoj?Nista!Nestali su posle krize..Francuzi su opstali na srecu..

A FCA je izasao jaci nego ikad.Uspeh premium brendova je izanredan(Ferrari,Maserati,Jeep-Grand Cherokee..),nove Alfe izlaze posle toliko godina,Fiat takodje sprema nove modele ove godine,a ovi koji se trenutno proizvode imaju odlicne rezultate...

Svaka čast Anjeliju. Posle samo par meseci predanog rada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante, nađi podatak i uporedi koliko je Fiat ukupno sa svim brendovima prodao u C segmentu za 2014-tu. Slobodno ubaci Viagio i Dart neću da se naljutim.

A što se tiče Audija on je posle gašenja NSU-a krenuo sa napretkom da bi se osamdesetih godina vinuli u nebesa i tamo ostali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da se Dante predozira sa Marchionne-ovim, a ne Agnelli-jevim sendvicima :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No comment na ovu cenu za ovaj automobil da ne kažem kakve mašine u tom segmentu mogu da se uzmu.

Nisan kaškai, honda CRV za 2k više, Mokka, i35 i sportage u full verziji.....Stvarno bih voleo da neko kupi sa foruma i da sedem u njega i da ga poteram par km i vidim šta je specijalno u vezi sa njim i da toliko košta.

:help:

 

Ma daj, nemoj me samo sa japanskim prevarama ovdje opterečivati. Pa njima AWD pogon ne radi kako treba (Nissan) ili ne radu uopće(Honda).

I ne znam zašto bi Mokka bila ispred 500X? 500X je ista klasa, bolje izgleda, neovisni ovjes na sva 4 'kantuna', bolji materijali, bolji izbor motorizacije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je čudno kada modeli koji se gotovo isto zovu, čiji je dizajn inspirisan istom tematikom, koji pripadaju posebnom Fijatovom brendu liče? Zar ne bi bilo čudno da se ti automobili razlikuju? 

 

Potpuno je druga priča kada kada imamo 10 modela iz VW grupacije koji nedvosmisleno liče jedan na drugi, a svaki model treba da bude priča za sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji li negde cenovnik OEM dodatne opreme za 500x  (onaj sa patosnicama, krovnim nosačima....)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pisao u onoj temi, vi prebacili ovde a niste tamo postavili obavestenje o temi gde je prebacen post :) Sad tek nadjoh. I dalje me niste ubedili da bi ovaj model bio konkurentan drugima. Nije da pljujem po fiatu samo sam konstatovwo da je ovo previse...kao i onaj freemont pa ga nisam video ni jednog na ulicama a ima vec koliko godina da je izasao. Jednostavno fiat je lep praktican dizajn po povoljnim cenama... Evo ja se sve vise razmisljam sta bih uzeo novo da sad kupujem i ni jedan put me nije naveo na fiat i to me nervira.... 500l sa malo boljim motorom i ok opremom je vec 16.000 i vise a o trekingu da ne pricam. Fiat je da se plati malo lep dizajn i funkcionalnost par godina i jeftino odrzavanje. To je meni definicija nase marke. Imam punta, grande punta, cromu a pre i stila i znam kakvog su kvaliteta a i boljki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

500L košta manje više isto kao i evropski konkurenti sliče motorizacije i opreme. Bar je tako bilo kad sam ja poredio cene.

L se pokazao kao najprodavaniji u segmentu u Evropi i to nešto govori o tome koliko ga je Fiat dobro pozicionirao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam malo prodajne rezultate 500X. Italija i zapadna Europa i to za 2. i 3. mjesec ove godine. U 2. mjesecu je u Italiji prodano njih 1612, a 3151 u Europi. Što se 3. mjeseca tiče u Italiji je prodani njih 2149 dok za Eurpu nemamo brojki no vjerujem da je to negdje oko 4000. Ovdje dvije stvari vesele. Jedna je da su brojke još jako ograničene dostupnosti i da će dosta radi, a druga je da je samo oko polovice prodanih u Italiji sa vrlo vjerojatnom mogućnošću da taj broj još raste u korist ostatka Europe gdje je u ovom trenutku još manje dostupan nego u Italiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da se Dante predozira sa Marchionne-ovim, a ne Agnelli-jevim sendvicima :D .

 

Sendwitch overdose ?

 

Humor u fazonu povuci me za prst da prdnem hahahah :D

 

Dante, nađi podatak i uporedi koliko je Fiat ukupno sa svim brendovima prodao u C segmentu za 2014-tu. Slobodno ubaci Viagio i Dart neću da se naljutim.

 

To je taj argument?

 

Da proizvodjac koji(trenutno) ne proizvodi skoro nista u odredjenom segmentu ima slabu prodaju u istom? :clap:

L se pokazao kao najprodavaniji u segmentu u Evropi i to nešto govori o tome koliko ga je Fiat dobro pozicionirao.

 

Ma nemas ti pojma :D

To nam govori da je 5ooL Miki Maus,da je Fiat sprdnja u Evropi,da mu svaki auto lici na drugi,da je Fiatova prodaja u C segmentu smesna,da 5ooX nema sta da trazi u visem segmentu..

A kad za god-dve budemo komentarisali podatke o prodaji 5ooX-a to opet nece biti nikakav argument za one kojima se taj auto ne dopada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

500x je meni odlican automobil,kad sam seo u njega na sajmu odusevio me,vredi svaki dinar,a kad sam seo u onaj kaktus kantu,boze me sacuvaj,pa cak je negde i auto godine,pa dajte molim vas.Nebranim Fiat,al kad se vide drugi proizvodjaci koji imaju svoje automobile u toj klasi,onda su stvari jasne,Sigurno je da se nemoze porediti 500x sa mozda audijem Q1,koji je i skuplji ili BMW sa X1 koji je isto skupljij,po kvalitetu,al zato im je i cena veca.Najjeftiniji X1 je x118si sa pocetnom cenom od 25480 eura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto se ne moze porediti, sva auta iz klase se mogu porediti, pa cak i kada je klasa razlike opet imas vise nego dovoljno dodirnih tacaka da izvedes poredjenje.

Neshvatljivo mi je da se insistira na tome da su neke marke "nedodirljive", to sto q1 nosi 4 prstena na masci ne znaci da je 4 puta bolji od 500x, videcemo kada padne test i to kod nemaca da razlika nece biti veca od ~10%, a oni detaljno testiraju i uporedjuju sve aspekte automobila i naklonjeni su svojim domacim proizvodjacima.

Fiat je mocna auto grupacija, finansijski i tehnoloski ispred bmwa i mercedesa, blago receno je neozbiljno suditi o jednom takvom gigantu na osnovu iskustva sa par njihovih najjeftinijih i najlosijih modela.

Ovo sve pisem kao neko ko je naklonjeniji nemackim proizvodjacima, ali treba uvek zadrzati zdravu dozu objektivnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto se ne moze porediti, sva auta iz klase se mogu porediti, pa cak i kada je klasa razlike opet imas vise nego dovoljno dodirnih tacaka da izvedes poredjenje.

Neshvatljivo mi je da se insistira na tome da su neke marke "nedodirljive", to sto q1 nosi 4 prstena na masci ne znaci da je 4 puta bolji od 500x, videcemo kada padne test i to kod nemaca da razlika nece biti veca od ~10%, a oni detaljno testiraju i uporedjuju sve aspekte automobila i naklonjeni su svojim domacim proizvodjacima.

Fiat je mocna auto grupacija, finansijski i tehnoloski ispred bmwa i mercedesa, blago receno je neozbiljno suditi o jednom takvom gigantu na osnovu iskustva sa par njihovih najjeftinijih i najlosijih modela.

Ovo sve pisem kao neko ko je naklonjeniji nemackim proizvodjacima, ali treba uvek zadrzati zdravu dozu objektivnosti.

Sve se može porediti. Najlakše je naći jedan parametar koji ćeš upotrebiti, al je pitanje koliko to ima smisla.

X pre svega treba porediti sa Mokkom jer su dosta slični u mnogo aspekata uključujući cenu. Mokka se odlično prodaje, tako da će valjda i X.

Kvalitete ima, dizajn ima, opremu ima, Markione je pokazao da zna da pozicionira vozilo i da dobro čita tržište.

 

Fiat je u ozbiljnim finansijskim problemima zbog kupovine Krajslera. Zato ispašta pre svega Lanča, a u dobroj meri i Alfa i Fiat.

Sa Fiatom igraju dosta sigurno. Našli su dobar dizajn, tehnologiju imaju, pozicionirali su se malo skuplje i to za sada prolazi.

Ako uspeju i sa naslednikom Punta onda su na pravom putu.

 

500L i X nisu vozila koja produkcijom vade proizvođača iz problema ili ga vuku na dno. Naslednik Punta je mnogo bitniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...