Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

cross je klasa iznad i on je u toj klasi best buy,kao sto ce i vitara biti za godinu dana kada joj malo obore cenu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda CX 3 kao i ostale Mazde vrh. Pogotovo kvalitet enterijera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam je video uzivo ali video na netu i odusevljen sam izgledom a u kvalitet ne sumljam,gledao mazde na salonu i trojka me je takodje odusevila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde sad da povučemo paralelu sa Fiatom 500. Ko je očekivao da će se automobil od 3 ipo metra ikako prodavati za te pare. Najobičniji mali Fića kreće od cifre oko 13500e... To je cena koja duboko zalazi u više klase, i hajde sada to da poredimo. Kada je reč o kultnom nazivu ''500'', tu sva racionalna razmišljanja, poređenja, kalkulacije itd, padaju u vodu. Onaj koji uzima automobil koji u svom nazivu ima ''500'' taj jasno zna šta želi, i sigurno se neće dvoumiti između njega i nekog drugog modela, jer je to prosto neuporedivo. Činjenica je da 500x cilja na bogatiju klijentelu i to je tako...a mi možemo o cenama i poređenjima da pričamo do besvesti, ali to neće ništa promeniti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta bi "500" u nazivu tfebalo da mi govori??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi me cudilo da se 500 odvojio kao luksuzni brend fiata jer i sada cilja minija, a 500x countrymana i to vrlo uspesno parira moram dodati, kako po prodajnim rezultatima, ceni, imidzu, kvalitetu izrade i materijala itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoje ljudi koji kada kupuju automobil kalkulišu tako da za što manje pare imaju što pristojnije prevozno sredstvo. Takvih ima mnogo, tako da nije čudno što se Dacia Duster dobro prodaje. Taj neko želi pre svega da se preveze od tačke A do tačke B koliko toliko udobno, ekonomično i sigurno, a da ne ugrozi značajno svoj budžet. To je neko ko na automobil ne gleda na bilo koji drugi način sem kao mašinu koja će da preveze putnike i robu do željene destinacije.

 

Sledeći su oni koji imaju pristojniji budžet i žele da poseduju super moderan, kvalitetan, bolje opremljen i poprilično dopadljiv automobil u očima šire populacije. To su automobili koji pružaju svu sigurnost, udobnost, pouzdanost itd...kao i moderan dizajn. Na tržištu je takvih mnogo, ali ono zbog čega ne mogu da se istaknu je činjenica da su svi postaili konfekcija u svakom smislu. 

 

Na kraju su oni koji žele automobil koji će direktno odraziti vlasnikov karakter i stil. To su oni koji u mrtvom moru žele da budu originalniji i da uživaju u svakom mogućem pređenom kilometru. To su osobe kojima nije važan manjak od par litara zapremine prtljažnika, ili što će nekome ko je visok 2,20m na zadnjoj klupi biti možda malo tesno. 500x će izabrati onaj ko ne želi da mu automobil bude puko prevozno sredstvo, nego onaj ko će istinski voleti taj automobil i uživati u njemu, a okolini dati do znanja da je drugačiji. Opet kažem, onaj ko zna šta želi, ni te dve hiljade mu neće predstavljati problem. Svako ko ne razmišlja na taj način naravno da će reći da taj auto ne vredi toliko, da ne pruža dovoljno, da je u svakom smislu precenjen itd... To nisu kupci ovog automobila, i po meni je besmisleno praviti bilo kakva poređenja. Ako se već pravi poređenje onda to jedino može biti Mini, iako se ne sreću u istim klasama. Ideja im je slična, i to je ono zbog čega se meni lično Mini jako sviđa. 

 

Pitanje je bilo, šta treba da predstavlja ''500''? 500 predstavlja poseban brend, koji oživljava kultni naziv koji je ostavio veliki trag u istoriji automobilizma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pitanje je bilo, šta treba da predstavlja ''500''? 500 predstavlja poseban brend, koji oživljava kultni naziv koji je ostavio veliki trag u istoriji automobilizma. 

 

Tako se pricalo za Fiat 5oo da je precenjen,pa on 10 godina razvaljuje sa prodajom.

Ista prica za 5ooL,epilog najprodavaniji u klasi.

Videcemo kako ce 5ooX biti prihvacen,ali na osnovu svega vidjenog nema ni jednog razloga da ne bude lider u svojoj klasi.

 

Ima nesto u toj seriji 5oo .Istorija,tradicija,duh,"heritage".Nesto vise od samog auta sto privlaci kupce.Cinquecento!!!

A to konkurencija nema.

 

Kao sto je danas popularno reci da je Golf ikona automobilizma.

Za Fiat 5oo je jes primerenije upotrebiti taj izraz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam razgovarao sa likom s'dubljim dzepom :). On gleda sta mu se svidja, a ne koliko to kosta. Za vecinu nas je nepojmljivo da neko ne pita za cenu. E, on bi recimo mogao da kupi 500x bez problema, samo ako mu se svidja, da se izdvoji od mase. Bas ga briga sto ce da plati 5000 vise ili manje. Ja ga slusam i meni to izgleda kao naucna fantastika, meni zamajac neko da spomene pa mi muka, a ne auto od 18000...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa osvrnite se samo oko sebe ima dosta skupljih i luksuznijih auta od 5ooX-a...

Pri tom vec naglaseno da je nase trziste novih auta na nivou statisticke greske za velike proizvodjace..

5ooX je pravljen za druga trzista i za kupce koji zaradjuju daleko vise od nas :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, svaka roba nađe svog kupca. Problem je delom u tome što se od FIATA očekuje da pravi jeftinije automobile. Makar je u našoj (srpskoj) glavi tako. Problem nam je bio kada je izašao 500, nikako nismo mogli da shvatimo zašto taj mali auto cene 12K evra. Onda ista priča za 500L - kukali naši ljudi da je skup. Isto sada kažu za 500X.

Svetu se ne može ugoditi. Za to vreme 500 već godinama drži broj prodaja, 500L je prvi u klasi i proizvodnja u porastu. 500X će takođe biti još jedan bestseller. Ali ne kod nas u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tu još jedna stvar. Jel se sećate šta je predsednik Fiata izajavio pre mesec dana?

Fiati neće više biti jeftini automobili. 500X je samo korak ka tome.

 

Jednostavno tako su procenili i teraju to. Da li su pogrešili saznaćemo za 5-10 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno su procenili da ce se pojaviti jeftini kineski/indijski automobili kojima se nece moci cenovno konkurisati, pa resili da idu u drugom pravcu dok jos nije kasno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo bi vas sa 500L bilo da je ostala stara cena, ovako dodjosmo i tu smo.....


cekamo takodje nekoga sa 500X da nadje ovaj forum pa da nam ga predstavi.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam razgovarao sa likom s'dubljim dzepom :). On gleda sta mu se svidja, a ne koliko to kosta. Za vecinu nas je nepojmljivo da neko ne pita za cenu.

Kako nepojmljivo, pa ni ja ne pitam za cenu - kad udjem u kafic pa trazim pivo... ;)

Princip je isti, sve su ostalo nijanse...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali nećeš ni neko bljutavo pivo da piješ ? Već ono što ti najviše odgovara ili najbolje za novce koje imaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, bas tako - necu neko bljutavo, uvek uzmem ono koje mi se svidja i ne pitam za cenu. Tako da shvatam te sto ne pitaju...

Samo sto je mene bas briga da li cu ga platiti 50-100 tinak dinara skuplje, a nekog je bas briga za 5-10 hiljada eura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...