Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

 

Interesantno je koliko će 500x odvući kupaca od 500L treeking-a -bar u delu gde se modeli "cenovno preklapaju"- naravno ciljna grupa im je različita ali..kad se neki mladi tata premišlja da li da se još malo "frajeriše" sa 500x ili mu treba više prostora zbog dece.....a 500x definitivno na zadnjoj klupi i u prdljasnjiku nema toliko mesta kao 500L

 

Koliko je to (brojčano) prtljažnik manji u 500X u odnosu na 500L? Koliko točno manje mjesta ima 500X na stražnjoj klupi kada govorimo o verziji bez panoromskog krova?

 

Brojčano po katalozina 500L prtljažnik je od 385 do 400 L a 500x 350 litara sa setom za reparaciju guma a 245 litara sa punom rezervnom gumom....i vizuelno se vidi razlika.Što se tiče sedenja pozadi , ne znam koliko je prednje sedište bilo nazad  kada sam seo pozadi ali odmah se vidi da je manje mesta nego u 500L....sad svatih da ne znam da li se zadnja sedista pomeraju kao kod 500L (fold & tumble sistem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Da, onaj crveni 500X, tj. Cross...kad se sedne pozadi eto problema jer mu je linija krova dodatno spuštena, taman onih par centimetara koji prave razliku, a spuštena je zbog električnog otvaranja staklenog krova i mesta koje zauzima ta ''skalamerija''.

 

Jel može bez staklenog krova?

 

 

Ima na sajmu i onaj beli 500X City, on nema stakleni krov i ima tih par centimetara više u visinu na zadnjim sedištima.

 

 

 

...a 500x definitivno na zadnjoj klupi i u prdljasnjiku nema toliko mesta kao 500L

 

Koliko je to (brojčano) prtljažnik manji u 500X u odnosu na 500L? Koliko točno manje mjesta ima 500X na stražnjoj klupi kada govorimo o verziji bez panoromskog krova?

 

 

Brojčano po katalozina 500L prtljažnik je od 385 do 400 L a 500x 350 litara sa setom za reparaciju guma a 245 litara sa punom rezervnom gumom....

 

 

A, mi smo gledali gepek kod onog crvenog 500X Cross koji ima full rezervni točak, tj. 18-cu u gepeku...i kod njega se baš primeti razlika oko gepeka. Manji je nego i kod Stila sa 3 vrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nešto nisam pobrkao, kad umesto točka ima kit za reparaciju, razlika je samo u tome što onda ovaj ima duplo dno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klirens X je povecan u odnosu na L, a visina manja mislim za 5mm 65mm, (nadjoh), znaci mora da je manji gepek

Edited by Zhorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi se i golim okom da je manji gepek. Na onom sa 18'' felnama bih odokativno rekao da je gepek kao na mom Stilu.

 

Inače, stvarno prelep auto. Žao mi je što nisam mogao unutra bolje da pogledam, ali neki debeljko se uvalio 10s pre mene i nikako da izađe..zato ja iz E klase automatik nisam izašao 20min :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl:

Bio je neki sedi lik. Drnda menjač minut, čupa volan, podešava retrovizore, lupa po dugmićima i onda zove ženu i ubeđuje je da uzmu. Ova ga iskulira, a on opet uhvati da čačka i tako u krug :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko trazi vecu ponudu prostora izabrace 500L Trekking. Ja sam na sajmu sjedo i u 500L i 500X i 500L je osjetno prostraniji i ima iskoristiviji prtljaznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da će njega žene masovno da kupuju.

 

Isto kao i 500L. U mojoj firmi ih ima 7 i sve voze zene

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Berlinu sam video nekoliko u saobraćaju. Meni je jako lep. Pitanje je koliko je prostran. Došli smo ASX-om pa aam ga poredio sa mojim busom. Na zadnjim sedištima manje mesta, a gepek je značajno manji. Verujem da je i 500X tu negde s ponudom prostora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam danas na sajmu 500x prvi put uživo i apsolutno sam oduševljen. Apsolutno prelep automobil.

 

Takođe sam danas išao da ga vidim. Fotografije uopšte ne ostavljaju takav dojam, kao kad se automobil pogleda uživo. Moram priznati, zaljubio sam se u auto, iako nisam nikakav ljubitelj generalno SUV vozila, a ni ovih manjih krosovera... 

 

Uz dužno poštovanje prema 500L-u, i svemu što taj auto nudi, ali ovo je potpuno druga dimenzija.

Na materijale u enterijeru, ne znam ko može da da zamerku. Plastika tapacirunga jeste malo tvrđa, ali je masivna i na dodir ostavlja utisak visokog kvaliteta. Ne odzvanja onako kada se kucne kao što je slučaj u mnogim jeftinijim modelima. Jedini predeo gde je plastika onako uslovno rečeno ''suva'', je donji deo tapacirunga gde je onaj džep za ostavu. Centralna konzola je uklopljena vrhunski, što mi je veoma drago, jer time se pokazuje da se FIAT vraća tamo gde mu je mesto. Materijal cele konzole je odličan. Jedino što bih izdvojio da deluje manje ektravagantno je sam izgled centralne konzole, iz prostog razloga što su sve komande svedene na par tastera za klimatzaciju, pa onda deluje malo, da kažem, siromašnije. Ali to je iz prostog razloga što je sve ostalo sadržano na centralnom displeju. 

Zadnja sedišta jesu skučenija, ali sve je to u skladu sa očekivanjima od jednog takvog autmobila. 

 

Automobil spolja je prelep. Objedinjen retro stil, sa agresivnim detaljima, i to sve skupa baš deluje lepo. Pravi jedan life style automobil, koji defintivno ima jak karakter, i verujem da će kupci biti ljudi koji jasno znaju šta žele od automobila. Ja se iskreno nadam da će za koju godinu biti pristojan polovnjak :D ....jer mnogo mi se sviđa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...