Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500X / Fiat 600

Recommended Posts

Konkurencija mu je i Hondu HR-V.Koja je sad predstavljena na sajmu,ali ne znam koje su cene...


Januceli je spomenuo 1.6 ako je b92 dobro preneo.

A receno je da ce 5ooX imati 1.6 „E-torQ“ sa 110 KS (5-stepeni manuelni menjač i pogon na prednje točkove)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, 1.6 je iz relativno nove familije E.TorQ koju čini i 1.8. Radi se o 4 ventila po cilindru sa 1 bregastom, a blok je aluminijski. Proizvodi se u Brazilu. Bilo je nekada planirano da se od njega napravi 1.2 I3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god, mozemo ovde tupiti do sutra, za 80% domacih kupaca, cena je presudna. Sedeo sam u SX Cross-u i auto je pre svega praktican i prostran, gepek pogotovo, daleko od smekerice koju pruza 500x jer ne verujem da gadjaju istu klasu automobila. Dizajn, hebem li ga, o tome se ne vredi raspravljati jer nekome se Juke svidja, nekome ne :). I Juke i Cross SX spadaju u japansku skolu dizajna koji mi Evropljani teze varimo. Tehnologija, ima odlican motor ali menjac su mogli unaprediti sa 6-tom, verovatno je i zvucna izolacija slabija. Ali da SX Cross nudi jako puno toga za pare koje platis, nudi i tu nema govora, mane gutas ili ne. Tu dalje ide prica oko prodaje polovnjaka i bla, bla, truc, prica koju svi znamo ali mene to ne interesuje jer kad kupim novi auto, teracu ga 10 god najmanje a verovatno 15 a posle toliko vremena ce me boleti du*e za amortizaciju i koliko mogu dobiti za njega kao polovnjaka. To je moje licno misljenje koje imam prema potrebama i mogucnostima novcanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim smisao CUV vozilo ako se ide na FWD varijantu, za to je tu 500L.

Kod Suzukia su dosta problematični mjenjači, a i taj motor je za današnja vremena, kako je atmo, pothranjen. Al zato dizel je FIAT-ov i dizel koliko znam sada ide sa FIAT-ovim mjenjačom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si za Suzija, apsolutno, zastarela tehnologija ali taj atmosferac moze biti prednost za popravke, odrzavanja, ugradnju plina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze atmo sa ugradnjom plina. Eno imaš sustave za 1.4 Turbo Multiair na 100% plin jer ima indirektno ubrizgavanje doduše ima najnapredniji takav tip. Ako Suzuki ima direktno ubrizgavanje zaboravi na takvu rabotu. Recimo što se tiče popravaka gledao sam da se Multiair iz Njemačke nabavi za 100 eura, ne znam koliko je ovdje. Jedini problem može biti što FIAT turbak ima dvomaseni zamašnjak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si za Suzija, apsolutno, zastarela tehnologija ali taj atmosferac moze biti prednost za popravke, odrzavanja, ugradnju plina...

 

Daj molim te.O kakvim popravkama na motoru novog auta pricas? :D

Kakav plin na motoru jadnih performansi?

 

Taj ko pljune 13-14k za nov auto i razmislja o plinu bolje da ga ne kupuje.

 

Kako god, mozemo ovde tupiti do sutra, za 80% domacih kupaca, cena je presudna.

 

Isto tako za trzista gde ce se prodati 80% ovih auta cena od +/− 10-15% ne igra nikakvu ulogu :)

To ti je par desetina eura na iznos rate za ovaj auto-beznacajno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Daj molim te.O kakvim popravkama na motoru novog auta pricas? :D

Kakav plin na motoru jadnih performansi?

 

Taj ko pljune 13-14k za nov auto i razmislja o plinu bolje da ga ne kupuje.

 

Isto tako za trzista gde ce se prodati 80% ovih auta cena od +/− 10-15% ne igra nikakvu ulogu :)

To ti je par desetina eura na iznos rate za ovaj auto-beznacajno ;)

 

 

Ko tebi garantuje da se motor na bilo kojem novom autu nece pokvariti ?

 

Perfomanse motora, nadam se da ne misliš na neka jurcanja ;)

 

Plin, što da ne po isteku garancije, niko nije spomenuo ugradnu odmah  :question:

 

Koji auto možeš kupiti za 10-15% više keša a da je u toj klasi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako Suzuki ima direktno ubrizgavanje zaboravi na takvu rabotu.

 

 

Multipoint ubrizgavanje, ugradnja bez problema, bar kod nas. Verovatno zahteva češću proveru i štelovanje ventila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa garantuje proizvodjac,za motor,i ako motor izgura garantni period bez problema uz pravilno odrzavanje i upotrebu ce da traje 20 god :)

 

Ne mislim na jurcanja,mislim da je 1.6 atmo u suv vozilu preslab i samo mu plin jos fali.

Moje misljenje je da kome je do zajebancije sa plinom bolje da kupi dizel.

Ako je nov dizel skuplji nek kupi par godina star i resen problem.

A uzimati nov auto i odmah razmisljati o budzevini nema previse logike.

 

 

Koji auto možeš kupiti za 10-15% više keša a da je u toj klasi?

 

Pricamo o razlici u ceni 5ooX vs Vitara

 

Jos ako je u 5ooX-u 1.4 turbo po meni se tu svaka diskusija zavrsava.

Vozio sam 1.4 turbo i 1.6 atmo benzinac.

Razlika je nebo i zemlja i pri tom ovaj turbo manje trosi.


Ja sam sve vreme mislio da je cena od 17000 za 1.6 atmo 5ooX,koji izgleda i ne postoji.Jer sam tumacio ono sto je b92 preneo.A nisam bio jos uvek na sajmu da vidim cenu za izlozene 5ooX modele.

Da sam znao da se ta cena odnosi na 1.4 1.4 MultiAir 140KS ne bih se uopste trudio da trazim cene Vitare i da ih poredimo.

 

Ta dva motora su neuporediva i razlika u ceni je samo zbog agregata opravdana cak i da zanemarimo sve ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greška, proizvodjač ti daje garanciju da će ti popraviti ako nešto rikne, ne daje ti nikakvu garanciju da nešto u motoru NEĆE riknuti.

Ne možeš porediti atmo i turbo motore, treće, razlika izmedju Vitare u srednjem paketu opreme i 500x-a u klot verziji nije 10-15% jer vožnja auta sa gomilom opreme i vožnja auta u klot varijanti je ogromna razlika. Opet, najjeftiniji turbo motor sigurno neće koštati kao atmosferac, dakle, 10-15% se poprlično povećava

 

Jel nekom od vas upao ovaj detalj od Vitare u oko, analogni sat izmedju otvora za vazduh a ispod ekran na dodir HAHAHAHAHAHA :)

 

37_All_New_VITARA_interior_L.jpg

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@srdjos pa ne pricam kineski valjda? :D

 

Cena za izlozeni model 5ooX-a na sajmu sa 1.4 turbo motorom i nesto dodatne opreme(automatsa klima, navigacioni sistem i uređaj sa senzorom za parkiranje) je 17 000

 

dok je Fiat 500X benzinac 1.4 sa 140KS, nepunih 17.000 evra, takođe u Srbiji.

 

A klot verzija Vitare 13 440.Sa atmo 1.6 motorom.

Sa gore pomenutim dodacima koje ima sajamski 5ooX ta cena pretpostavljam ide za oko 1000 eur gore.

 

I onda dolazimo do razlike od 2500 eur.O kojoj pricamo zadnjih par strana.

 

I ja onda zakljucujem da zanemarimo sve ostalo ta razlika u ceni je opravdana samo cinjenicom da 5ooX ima neuporedivo(kao sto i sam kazes) bolji agregat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sve vreme mislio da je cena od 17000 za 1.6 atmo 5ooX,koji izgleda i ne postoji.Jer sam tumacio ono sto je b92 preneo.

 

Prva stvar. B92 je žutilo. Doduše danas je skoro sva štampa takva, senzacionalizam na kvadrat.

Druga stvar. Motor 1.6 E.TorQ stvarno postoji. U Hrvatskoj se Renegade nudi sa njim. Stvar je što se sa 500X ne nudi, bar ne u ovom trenutku ali hoće.

 

7-E.torQ-1.6l-01-g-20100702.jpg

 

motores_1p6.jpg

 

e-torq-5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne idemo u off mislim da im se potkrala greska :)

Znam da je bilo najava da ce se 5ooX pojaviti sa tim motorom,zato sam bio i doveden u zabludu.

 

Ali kao sto kazes za sada 5ooX se ne isporucuje sa tim motorom.

I najvaznije imamo informacije ljudi koji su bili na sajmu i koji su videli sta se i po kojoj ceni prodaje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cena za izlozeni model 5ooX-a na sajmu sa 1.4 turbo motorom i nesto dodatne opreme(automatsa klima, navigacioni sistem i uređaj sa senzorom za parkiranje) je 17 000

 

A klot verzija Vitare 13 440.Sa atmo 1.6 motorom.

 

Pošto nisi proverio, ajmo opet.

 

Klot verzija Vitare je 12 990e, cena koju si ti spomenuo na sajtu ne postoji ali je Permium paket opreme 14 500e. Odeš pa proveriš
 
Za cene  500x ću ostati uzdržan dok ne vidim zvaničan cenovnik. 
Sve ostalo je rekla/kazala.
 
Nego, kad će 500x hostese :D
Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam i to je cena sa doplatom za metalik boju.Tako pise na njihovom sajtu i link sam okacio na nekoj od prethodnih strana.

 

Nesa je bio na sajmu i rekao je sta je video.Nije to neki nerespektabilan izvor :D

 

Sutra idem na sajam pa cu se i sam uveriti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500X cenovnik.

Sve cene su sa PDV-om.

 

Benzinci:

Fiat 500X 1.6 110KS MT, FWD (pogon napred)

Menjač sa 5 brzina

Paket opreme Pop: 16.390 evra

                       Pop Star: 18.790 evra

                      

Fiat 500X 1.4 MultiAir 140KS MT, FWD

Menjač sa 6 brzina

Paket opreme Pop Star: 20.690

                       Lounge: 23.490

 

Fiat 500X 1.4 MultiAir 140KS, DDCT, FWD

Menjač sa 6 brzina

Paket opreme Pop Star: 22.390

                       Lounge: 25.190

 

Dizeli:

Fiat 500X 1.3 MJet 95KS MT, FWD

Menjač sa 5 brzina

Paket opreme Pop: 18.390 evra

 

Fiat 500X 1.6 MJet 120KS MT, FWD

Menjač sa 6 brzina

Paket opreme Pop Star: 21.690

                       Lounge: 24.490

 

Standardna oprema

 

Nivo opreme - POP

 

- ESP

- Daljinsko otključavanje/zaključavanje

- El.podizači prednjih prozora

- Predispozicija za radio

- Servo volan

- Hill holder

- Deljiva zadnja klupa

- Tempomat

- Vozačevo sedište podesivo po visini

- Prednja kuka za vuču vozila

- Isključivanje suvozačevog vaz. jastuka

- Vazdušni jastuk za vozača i suvozača

- Bočni vazdušni jastuci

- Vazdušne zavese

- Treći naslon za glavu pozadi

- Dodatni grejač za dizel motore

- Stop&Start sistem

- Rezervni točak manjih dimenzija

- Utičnica 12V

- Čelične felne 215/60 R16

 

Nivo opreme POP STAR (dodatno na POP)

 

- Alu felne 17-ce sa gumama 215/55

- Kožna ručica menjača

- Kožni multifunkcionalni volan

- Manuelna klima

- Pregrada za rashlađivanje ispred suvozača

- Touchscreen 5.4 inča radio mp3 + bluetooth + USB + AUX, 6 zvučnika

- Elektropodesivi retrovizori u boji automobila, sa grejačima

- Podešavanje suvozačevog sedišta po visini

- Dynamic Control selektor

- U-Connect

- Maglenke sa praćenjem ugla skretanja

 

Nivo opreme LOUNGE (dodatno na POP STAR)

 

- Zatamnjena stakla pozadi

- Prednji naslon za ruku

- Board komp sa multifunkcionalnim TFT ekranom od 3.5 inča

- Automatska dvozonska klima

- Keyless entry&go

- Patosnice napred

- Alu felne 18-ce sa gumama 225/45

- Hromirani detalji

- Ambijentalno svetlo u automobilu

- Xenon svetla

- 5.4 touchscreen radio mp3 + bluetooth + USB + AUX, sa 6 zvučnika i Navigacijom

- Parking senzori pozadi

 

Dodatna oprema

 

- Zatamnjena stakla (Pop: - ; Pop Star: 200 evra ; Lounge: - )

- Automatska dvozonska klima (Pop: - ; Pop Star: 300 evra ; Lounge: - )

- Kožna sedišta (Pop: - ; Pop Star: - ; Lounge: 800 evra)

- Uzdužni krovni nosači (Pop: - ; Pop Star: 150 evra ; Lounge: 150 evra)

- Električno otvaranje staklenog krova (Pop: - ; Pop Star: 1.000 evra ; Lounge: 1.000 evra)

- Grejanje prednjih sedišta (Pop: - ; Pop Star: 200 evra ; Lounge: 200 evra)

- Hi-Fi sistem sa subwoofer-om (Pop: - ; Pop Star: 400 evra ; Lounge: 400 evra)

- Ručice za menjanje brzina na volanu, samo uz automatski menjač (Pop: - ; Pop Star: 100 evra ; Lounge: - )

- Parking senzori (Pop: - ; Pop Star: 250 evra ; Lounge: - )

- Vozačevo sedište elektropodesivo u lumbalnom delu (Pop: - ; Pop Star: 100 evra ; Lounge: 100 evra)

- Radio CD mp3 5 inča touchscreen + bluetooth + USB + AUX (Pop: - ; Pop Star: 500 evra ; Lounge: - )

- Radio 5 inča touchscreen + bluetooth + Navigacija (Pop: - ; Pop Star: - ; Lounge: 300 evra)

- Kit za pušače (Pop: 80 evra ; Pop Star: 80 evra ; Lounge: 80 evra)

- Patosnice (Pop: 50 evra; Pop Star: - ; Lounge: - )

- Smartbeam headlamps - automatska deaktivacija dugih svetala (Pop: - ; Pop Star: 100 evra ; Lounge: 100 evra)

- Alarm (Pop: - ; Pop Star: 200 evra ; Lounge: 200 evra)

 

Boje

 

- Pastelna boja crvena (Pop: 0 evra ; Pop Star: 0 evra ; Lounge: 0 evra)

- Pastelna boja crna (Pop: 250 evra ; Pop Star: 250 evra ; Lounge: 250 evra)

- Pastelna boja bež (Pop: 250 evra ; Pop Star: 250 evra ; Lounge: 250 evra)

- Pastelna boja bela (Pop: 250 evra ; Pop Star: 250 evra ; Lounge: 250 evra)

- Metalik boja srebrna (Pop: 400 evra ; Pop Star: 400 evra ; Lounge: 400 evra)

- Metalik boja siva (Pop: 400 evra ; Pop Star: 400 evra ; Lounge: 400 evra)

- Metalik boja bronzana (Pop: - ; Pop Star: 400 evra ; Lounge: 400 evra)

- Metalik boja plava (Pop: - ; Pop Star: 400 evra ; Lounge: 400 evra)

- Metalik boja zelena (Pop: - ; Pop Star: 400 evra ; Lounge: 400 evra)

- Troslojna boja žuta (Pop: - ; Pop Star: 1.200 evra ; Lounge: 1.200 evra)

- Troslojna boja perla crvena (Pop: - ; Pop Star: 1.200 evra ; Lounge: 1.200 evra)

- Specijalna mat boja bronzana (Pop: - ; Pop Star: 1.200 evra ; Lounge: 1.200 evra)

 

Točkovi

 

- Alu felne 16-ce sa gumama 215/60 (Pop: 400 evra ; Pop Star: - ; Lounge: - )

- Alu felne 18-ce sa gumama 225/45 (Pop: - ; Pop Star: 400 evra ; Lounge: 0 evra)

- Alu felne 18-ce Trekking (Pop: - ; Pop Star: - ; Lounge: 400 evra)

- Alu felne 17-ce, 215/55 (Pop: - ; Pop Star: 300 evra ; Lounge: - )

Share this post


Link to post
Share on other sites

i sad imamo 13000 za vitaru u odnosu na 18300 za 500x koji ima jos slabiji motor sa losijim performansama od vitare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta Vitara od 13.000 je sa dizel motorom?

Plus, Vitara je uživo đubre. Znaš plastike na vratima u tvom Stilu....Vitara ima još lošije od njih, otprilike kao one prve generacija Logana. Plus, dizajn unutrašnjosti ne postoji, imaš prekidače kao u Ikarbus autobusu...sad ću postaviti slike na šta tačno mislim.

Generalno, Suzuki Vitara ne može ni da se poredi sa 500X, ni pod razno. Ni po čemu. Idi i pogledaj je, sedi u oba auta.

Može sa Dusterom. To joj je nivo.

 

20150322_125826.jpg
 

Onog analognog sata nema, izgleda je doplata za njega:

 

20150322_125844.jpg
 

Primeri uštede:

 

20150322_130007.jpg  20150322_130100.jpg
 

Dugmići kao u kabini Ikarbusa:

 

20150322_130147.jpg

 

Evo i autobusa:

 

119629.jpg
 

Gepek bez ikakve zaštite, samo najjeftinija plastika

 

20150322_130224.jpg
 

A, ovo se ne vidi ni na jednom autu koji smo danas otvarali i gledali, samo na Vitari:

 

20150322_130300.jpg

 

Tragovi punktovanja valjda.

Edited by neshaoct
dodate slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kao potpuno nepristrasan potvrđujem ovo za Vitaru. Materijali su na nivou automobila iz '90-ih, gepek kad pogledam deluje kao da je iz Aleka ili Samare. Tapaciri i plastike unutra su blagi užas. Nevoljno ovo kažem, ali ne vidim da je išta kvalitetnija od Dustera.

Nema tu šta da se poredi sa 500x, nebo i zemlja u izradi. I 500l je šije po meni...

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdje su cijene za Cross Plus?

Baš sam gledao prospekt kad sam došao kući, moguće je da sam uzeo samo za City verziju, uzeće valjda neko i za Cross.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta Vitara od 13.000 je sa dizel motorom?

Plus, Vitara je uživo đubre. Znaš plastike na vratima u tvom Stilu....Vitara ima još lošije od njih, otprilike kao one prve generacija Logana. Plus, dizajn unutrašnjosti ne postoji, imaš prekidače kao u Ikarbus autobusu...sad ću postaviti slike na šta tačno mislim.

 

 

To kao da su rusi radili .

 Poluproizvod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...