Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

Recommended Posts

Odbrojavanje do dolaska novog automobila koji će biti od istorijskog značaja za FIAT počinje danas. Da li znate o čemu pričamo?

 

Za manje od mesec dana na Paris Motorshow, FIAT će predstaviti celom svetu novog člana porodice 500, kombinaciju lepote i suštine. Upravo tokom Paris Motorshow-a svoju premijeru imaće 500X, prvi krosover u familiji 500. Novi 500X važan je korak za Fiat u smislu brenda i tehnologije i demonstrira zrelost FIAT-ove DNK stilizacije.

Znamo da ste radoznali da saznate više, ostanite još malo sa nama i pogledajte ovde:

 

 

 

------------------------------------------------

 

Evo, izvukao sam grube crte Fiata 500X:

 

 

500x_01.jpg  500x_02.jpg

500x_03.jpg  500x_04.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš ta najmanji terenci. 

 

Mali terenac, SUV klasa ili tacnije mini SUV.

Ako ne računamo Seidici jer je nastao u kooperaciji sa Suzukijem, ovo ce biti jako zanimljivo predstavljanje i pozicioniranje na trzistu jer je Fiat debelo zakasnio sa modelom u mini SUV kategoriji

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa Captura, Jukea, Mokke...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jer je Fiat debelo zakasnio sa modelom u mini SUV kategoriji

A u kojoj klasi debelo ne kasne :laughing: ?

Sve je to lepo, znam za najave, ali me cudi zasto se toliko kasni sa pucanjem na najprodavanije klase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prvi pogled me je podsetio na Volva 30 i Alfu Đulijetu... a deluje da nije mnogo ni ružan :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

01_500_X_Cross.jpg  02_500_X.jpg  

 

06_500_X_Cross.jpg

 

Svetska premijera novog modela Fiat 500X crossover

 

Fiat 500X debituje na Sajmu autmobila u Parizu, novi komapktan krosover linije 500, koji obeležava evoluciju brenda i tehnologije kroz razvoj sopstvenog DNK. Lepota sa karakterom, novi automobil istražuje potpuno novu dimenziju modela 500, sa zrelom, elegantnom, potpuno italijanskom “odećom” – poput visoke mode – supstancom automobila koji je udoban, s visokim performansama i uvek u kontaktu sa svetom: to je X strana lepote kao i duša modela Fiat 500X.

 

Kao naslednik modela Fiat 500 iz 1957. godine – stilska povezanost prepoznatljiva po okruglim svetlima i klasičnom logotipu sa hromiranom haubom je jasna – novi Fiatov krosover proširuje liniju porodice 500, koja uključuje modele  500, 500C, 500L, 500L Trekking 500L Living: autmobile koji su veoma različiti po nameni i karakteru, ali koji imaju zajedničke korene: legendarni model Fiat 500.
Novi Fiat 500X, koji će se proizvoditi u modernizovanom pogonu SATA u Melfiju (Potenca) i prodavati u više od 100 zemalja širom sveta, uključujući i SAD, biće u ponudi u dve različite verzije – sa dve različite duše– jedna kosmopolitska a druga  idealna za slobodno vreme,   opremljenim sa efikasnim dizel i benzinskim motorima, tri tipa prenosa – manuelnim, 9-stepenim automatskim ili dvostrukim 6-stepenim automatskim – i sa prednjim pogonom, pogonom na četiri točka, ili prednjim pogonom sa Traction Plus konfiguracijama.

500X “nadilazi” trenutne ciljne grupe kupaca

 

Fiat 500X je krosover ne samo po svojoj prirodi, već i zato što je zanimljiv mnogim tipovima kupaca različitog pola, starosti, potreba i ukusa. U tom smislu simbol "X" predstavlja, element raskršća,  segmente koji su međusobno veoma različiti, od kojih svaki privlači i stare i mlade, zaljubljenike u lepotu i  poznavaoce karaktera. Oni su dinamični, aktivnog društvenog života i različitih strasti i interesovanja. Međutim, ono što im je zajedničko, jeste želja za uživanjem u zadovoljavajućem iskustvu vožnje i za izražavanjem sopstvene ličnosti kroz uočljiv stil. Danas svi oni nalaze jasan, sadržajan odgovor na svoje potrebe: Fiat 500X.
U ponudi su dve verzije : Prva, karakteristična upadljivim elegantnim stilskim detaljima, će sasvim sigurno privući mlade, dinamične i kosmopolitskog duha. Sa druge strane, odlučniji terenski izgled i oprema čine model idealnim rešenjem za ljubitelje opuštanja i aktivnosti na otvorenom, koji ne žele da odustanu od jedinstveng stila modela Fiat 500.  

Stil i dimenzije

 

Novi 500X, dizajniran od strane „Centro Stile Fiat“, predstavlja novu dimenziju nepogrešivog modela 500, u okviru koje se susreću  njegov legendaran stil i savremeni koncept krosovera, uz dodatak značajnih terenskih mogućnosti koji su idealni za vreme provedeno na otvorenom. Novi automobil, sa izraženom ličnošću i upadljivo italijanskim dizajnom, karakterišu fleksibilnost, racionalnost i kvalitet koji su čvrsto utkani u njegove kompaktne dimenzije, u prostran enterijer i izbor vrhunskih materijala i tkanina, kao i najsofisticiraniju tehnologiju u službi bezbednosti i udobnosti u vozilu.

 

Čvrsta, robusna pojava ovog automobila pronalazi savršen elegantan pandan u skladnoj liniji, koja ima dimenzije savršene za kupce koji traže udobnost i opremu tipične za kompaktna sedan vozila. Istovremeno, 500X zadovoljava potrebe svakodnevne gradske vožnje, zahvaljujući skromnim dimenzijama: dugačak je 4,25 metara (2 cm više u verziji namenjenoj za  one koji provode vreme više na otvorenom), širok 1,8 metara i visok 1,60 m ( sa krovnim nosačima ili pogonom na sva četiri točka visine dostižu i do 161cm i 162cm)
Kompaktna spoljašnjost, prostrana unutrašnjost: prostrano, zaštićeno okruženje u kojem su obilato korišteni fini materijali, sa završnicom viskog kvaliteta i praktičnim odeljcima za odlaganje. Udobna putnička kabina nepogrešive italijanske izvedbe, u ponudi sa ne manje od sedam konfiguracija enterijera, kombinovanjem različitih tipova tkanina, kože i boja. Sve ovo čini se još funkcionalnijim zahvaljujući velikom broju mogućnosti podešavanja sedišta i prostranom prtljažniku (350 litara).
Naposletku, kupac ima mogućnost izbora između 12 različitih boja čime se naglašava senzualna forma modela Fiat 500X, uz dodatnu mogućnost izbora između osam različitih izvedbi 16, 17 i 18-inčnih aluminijumskih točkova.

Verzije motora

 

Novi Fiat 500X za tržišta Evrope, Bliskog istoka i Afrike nudi različite kombinacije motora, menjača i prenosnih mehanizama, kako bi odgovorio na sve potrebe vožnje, uz poštovanje prirode i maksimalnu efikasnost kada su u pitanju performanse, potrošnja i emisije izduvnih gasova.
Na štandu će biti predstavljeni ,  1.4 Turbo MultiAir II sa 140 ks (prednji pogon i 6-stepeni manuelni menjač ) ili  dvostrukim šestostepenim automatskim menjačem, 1.6 MultiJet II 120 KS  (ujedno sa prednjom vučom I šestostepenim manualnim menjačem) I 2.0 MultiJet II 140 KS (sa devetostepenim automatskim menjačem I pogonom na sva četiri točka.

 

Ponuda će naknadno biti dopunjena i  sa 1.6  E-torQ (petostepenim manualnim menjačem i prednjim pogonom) sa 110 KS onda 1.4 Turbo MultiAir II HP ( devetostepeni automatski menjač I pogon na sva četiri točka) I moćni Tigershark 2.4 184KS (devetostepeni automatski menjač I pogon na sva četiri točka).
Štaviše, 1.4 Turbo MultiAir II će takođe biti dostupan sa prednjim pogonom i šestostepenim menjačem. Inovativni sistem automatskog prilagođavanja osigurava veći komfor tokom vožnje i sportskiji osećaju poređenju sa klasičnim automatskim menjačem, veću efikasnost i manju potrošnju goriva. Sadržajno gledano sprava se sastoji od dva prenosa koji paralelno dopuštaju neverovatnu brze smene oslobađanja jednog prenosa i ujedno aktiviraju sledeću takoreći simultano.U ponudi su i sledeći turbo-dizel motori: 1.3 MultiJet II sa 95 ks (5-stepeni manuelni menjač i prednji pogon), i 2.0 MultiJet II sa 140 ks (6-stepeni manuelni menjač).

Devetostepeni automatski prenos

 

Model 500X crossover je prvi Fiatov automobil sa 9-stepenim automatskim prenosom. Ovaj prenosni mehanizam, u spoju sa benzinskim motorom 1.4 Turbo MultiAir II sa 170 ks i 2.0 MultiJet II turbo-dizel motorom od 140 ks, nudi mnoge prednosti, uključujući veliki kapacitet prenosa i skladnu raspodelu snage. Sa elektronskom kontrolom, novi 9-stepeni automatski prenos poseduje "shift-on-the-fly" mapiranje, sa mogućnošću prebacivanja u manuelni-sekvencijalni režim.

4WD i sistem isključenja zadnje osovine

 

Novi Fiat 500X dostupan je u konfiguracijama pogona na dva i na četiri točka. Posebno svojstvo pogona na četiri točka novog Fiat-ovog krosovera jeste primena sistema isključenja zadnje osovine  koji omogućava smanjenje gubitka vučne energije kada nije potreban pogon na četiri točka, čime se postiže veća efikasnost po pitanju potrošnje. Ovaj model je jedini automobil u segmentu koji nudi ovu mogućnost uz Jeep Renegade; sistem isključenja zadnje osovine neosetno prebacuje pogon na dva i četiri točka radi stalnog upravljanja obrtnim momentom, bez da potrebe za intervencijom od strane vozača.

"Drive Mood Selector" i Traction Plus sistem

 

Novi 500X nudi "Drive Mood Selector" (biranje režima vožnje), koji dejstvuje na motor, kočnice upravljanje i menjač/prenosni mehanizam, omogućavajući tri različita ponašanja automobila, zavisno od stila vožnje, prilagođeno situaciji ili stanju putne površine: režim Auto (za najbolju udobnost, potrošnju i emisiju CO2), režim Sport (za performantan pogon) i režim All weather (maksimalna bezbednost u uslovima slabog prijanjanja). Kod verzije namenjene aktivnijoj vožnji , režim All weather je zamenjen funkcijom “Traction”, koja, kod verzije pogona na četiri točka, ubrzava prenos obrtnog momenta na zadnju osovinu. Sa druge strane, kod modela  sa prednjim pogonom, aktivira se sistem kontrole “Traction Plus”, koji, sa jedne strane, poboljšava oslanjanje na grubom, klizavom terenu, a sa druge strane, košta manje i ima nižu emisiju od konvencionalnog pogona na četiri točka, pokazujući se kao efikasniji pri nezahtevnoj, svakodnevnoj terenskoj vožnji.
Upravljanje i bezbednost
Sa zadnjim Mekferson vešanjem, FIAT 500X obezbeđuje odgovarajući balans između upravljanja i udobnosti. Štaviše, da bi garantovao zaštitu putnika, novi Fiat crossover kombinuje karoseriju dizajniranu u skladu sa najmodernijim kriterijumima i aktivan i pasivan sadržaj koji obezbeđuje izvanredne performanse.
U kompletnoj liniji su standardno dostupni bitni sadržaji poput šest vazdušnih jastuka (prednji, prozorski i bočni vazdušni jastuci), prednja svetla sa opcijom za dnevnu svetlost i svetla za maglu pri skretanju, pored skladne kontrole elektronske stabilnosti (ESC). Pored toga, u zavisnosti od verzije i tržišta, napredni Lane Assist (sistem za upozorenje na promenu trake) i Blind Spot Assist uređaji (sistem za praćenje mrtvog ugla) su dostupni standardno ili po narudžbini. Na zahtev, model 500X je moguće opremiti zadnjom kamerom za vožnju unazad i sistemom podrške pri kočenju.

Info-zabavni sistem

 

Po pitanju komfora i opreme info-zabavnog istema, Fiat 500X se ističe u svojoj kategoriji zahvaljujući naprednom Uconnect™ sistemu sa 5-inčnim ili 6,5-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Obe verzije dolaze sa Bluetooth interfejsom, Aux i USB ulazima , SD port i  glasovnom komandom. Pored toga, Uconnect Radio Nav uređaj poseduje TomTom 2.5D navigaciju, dok Uconnect Radio Nav sistem od 6,5 inča poseduje satelitsku navigaciju sa 3D mapama, postepenim navođenjem i „One Shot Voice Destination Entry“ funkcijom koja omogućava unošenje adresa putem glasovne komande.
Sistem omogućava pristup glavnim funkcijama putem ekrana u boji osetljivog na dodir: od analognog i digitalnog radija (DAB) do osnovnih multimedijalnih izvora (medija plejer, iPod, iPhone, pametni telefoni) koji se mogu povezati preko USB i Aux ulaza ili putem Bluetooth audio prenosa. Svim ovim upravlja se direkno putem komandi na upravljaču kako bi pogled sve vreme ostao na putu a ruke na upravljaču.

 

Novi Uconnect ™ Live sistem kroz integraciju sa pametnim telefonima svojim korisnicima omogućava korišćenje mnoštva aplikacija na ugrađenom sistemu koji omogućava da uvek ostanete u kontaktu sa prijateljima na Facebook-u i Twitter-u; slušate milione pesama na Deezer-u i  preko 100.000 pravih radio stanica pomoću aplikacije  Tune-In; da u realnom vremenu dobijate vesti sa Rojtersa i obaveštenja o sobraćaju, radarima i vremenu zahvaljujući TomTom Live uslugama.
Pored svega navedenog, Fiat 500X poseduje i eco:Drive™, koji omogućava do 16% nižu potrošnju goriva i emisije CO2, pored usluge my:Car™ koja pomaže pri održavanju i otklanjanju kvarova putem interaktivnog uputstva za upotrebu.
Što se tiče audio sistema, ekskluzivni Beats Hi-Fi sistem dostupan je po narudžbini. Razvijen u saradnji sa firmom Beats by Dr. Dre i premijerno predstavljen na modelu 500L, ovaj muzički sistem predstavlja revolucijiu muzičkog doživljaja unutar novog modela Fiat 500X.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FIAT 500X na auto-salonu u Parizu

 

FIAT-ov novi krosover imao je svetsku premijeru u glavnom gradu Francuske. Za razliku do prethodnog modela koji u imenu nosi oznaku 500, koji se proizvodi u Kragujevcu, 500X će se izrađivati u Italiji.

 

1690281016542d8745c0a04187849454_640x398

 

Prošlo je nekoliko godina od kada je FIAT prvi put najavio krosover iz porodice 500. Iako smo u par navrata imali priliku da se upoznamo sa detaljima dizjana, FIAT je tek u četvrtak u potpunosti otkrio izgled ovog vozila.

 

1187433061542d8747a0655079443437_640x426

 

Italijanski proizvođač ponudiće dve verzije FIAT-a 500X - jedna će biti više urbanog karaktera, a druga namenjena rekreativnim aktivnostima. Motorizacija će u početku obuhvatati jedan benzinski i dva dizel agregata. Turbo-benzinac MultiAir II sa 1.4 litara proizvodi 140 ks (104 kW), a snaga se prenosi na prednje točkove pomoću šestobrzinskog manuelnog menjača.

 

110258801542d864b2c897707589704_640x4268

 

Bazni dizelaš, 1.6 litarski MultiJet II biće dostupan sa 120 ks (90 kW), dok će se u vrhu ponude nalaziti 2.0 litarski MultiJet II sa 140 ks (104 kW). Model kojeg pogoni slabiji dizel agregat ima prednji pogon. Motor je takođe uparen sa šestobrzinskim manuelnim menjačem. Dvolistarska jedinica kombinovana je sa devetostepenim automatkiom, a snaga se prenosi na sva 4 točka.

 

1557952293542d864d0a66a375504539_640x455

 

Od benzinaca u ponudi će se kasnije naći i 1.6 E-torQ motor sa 110 ks (82 kW), petostepenim manuelnim menjačem i prednjim pogonom, zatim 1.4 MultiAir II sa 170 ks (127 kW), devetobrzinskim automatikom i pogonom 4x4, kao i najjači 2.4 litarski Tigershark sa 184 ks ( 137 kW). Paleta dizel motora biće upotpunjena sa 1.3 MultiJet II jedinicom sa 95 ks (70 kW) i 2.0 litarskim MultiJet II agregatom sa 140 ks (104 kW), koji su povezani sa petostepenim, odnosno šestostepenim manuelnim menjačima. Oba dizelaša imaće pogon na sva 4 točka.

 

975226297542d865229da8001148717_640x2828

 

FIAT za sad nije saopštio datum početka prodaje modela 500X i cenu ovog automobila, a očekuje se da se on stigne u prodajne salone početkom 2015. godine.

 

133388323542d87e9bf57a170733401_big.jpg 1070482507542d87d31fe14365610385_big.jpg 1674690849542d88000f194449779510_big.jpg

 

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zovite me staromodnim, ali mi instrumenti i volan lice na kineske kasetofone... nabudzeno dugmicima - ko u avionu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×