Jump to content
FAS Goran
thedoctor92

Fiat nuova Bravo 1.6 MJet 120 / 2.0 MJet 165 - check engine

Recommended Posts

Čovek te pitao iz čisto praktičnih razloga kako bi ti lakše rešio svoj problem a ne da bi organizovao eventualnu kradju tvog auta... Imam utisak da te uplasio svojim pitanjem...

Možda može da ti preporuči nekog dobrog majstora u tvojoj blizini... Mozda ima neki kolega sa foruma sa dijagnostikom koji može da proveri to sto ti je tvoj majstor rekao, možda neko od iskusnijih članova koji je relativno blizu tebe može da pogleda auto itd itd... Kombinacija koliko hoces... A moze i kafa da se popije uz put...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, loze me momci koji voze Brava. 

Salu na stranu, mislio sam da si u Bgu a nisi ni daleko, ako mozes poseti servis Goran u Zemunu, oni ce ti to resiti sigurno. :)

Mislim da je lakse platiti gorivo do Bga nego bacati delove, oni bar imaju nove delove pa mogu i testirati itd.. A verovatno su se susreli sa tim problemom. 

On ima i svoju temu na forumu pa mozes i tamo pitati pre nego sto se odlucis da dodjes. 

+381112193543

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sam i kupio Brava, devojke padaju na italijane ;)

svakako razmislicu, problem je ako je taj regulator pritiska ulja u pitanju (kao sto mi je rekao drug, tj tako smo nasli na internetu po kodu greske), ne smem da idem na dalji put.

svakako videcu jos, zakazao sam u ovlascenom servisu pregled @dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si zakazao u ovlascenom to bi trebalo da bude reseno onda :) I stavi novi deo ako dodje do zamene, za 20,30e razlike ne vredi rizikovati sa polovnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Na Fiat Bravo sam menjao protokomer jer na putu posle duze voznje i oduzimanja gasa, kao i stajanja u leru nije hteo da prima gas pri ponovnom kretanju dok se auto ne ugasi pa potom opet upali. Na tri dijagnostike sam bio i sve tri su pokazale protokomer, svi su otklanjali gresku i onda je opet primao gas bez problema. Protokomer je dakle zamenjen, auto sam probao, ujeda kako ide, ali se sad pojavio problem paljenja chek engine lampice. Prvi put se upalila otkako sam ga kupio i to istog dana kada sam zamenio protokomer. Pre toga sam, kao sto sam vec rekao isao da ga probam i kada sam ga posle probe ponovo upalio, on je upalio lampicu. Ne u voznji nego posle gasenja i paljenja. Na njemu je bio Bosch-ov protokomer, a sada je zamenjen markom Kamoka. Dakle, nije original. Da li neko zna o cemu se tu radi i zasto se lampica chek engine pali?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nikola1022

 

Pa, treba opet da odeš da iščitaju grešku, jer se check engine lampica pali zbog 1.000 mogućih razloga....ali ono, bukvalno hiljadu.

Još kad paljenje te lampice nije propraćeno i nekim problemom sa autom (pali, vuče, ne dimi, sve radi normalno), onda je još teže pretpostaviti šta bi moglo da bude razlog paljenja lampice, a bez kačenja dijagnostike. Može ovog puta da bude potpuno deseta stvar, tj. da uopšte nema veze sa protokomerom. 

 

Sreća tvoja pa imamo na Forumu prim. dr. mag. med. @Milutinac baš za protokomer na 2.0 MJet kod Brava B) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eve me, izvinjavam se na kasnjenju :D

Ne vredi nista dok opet ne odes na dijagnostiku i vidis koja greska je sada upaljena.

Ako opet prijavljuje problem sa protokomerom - mislim da znam sta sledi... :D

Savet za tebe - pravac dijagnostika i javi ovde koju gresku i koji kod prijavljuje pa idemo dalje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam jutros na dijagnostici. Opet je pokazivao protokomer, ali moja je greska sto nisam pitao majstora za kod, tako da ga ne znam. Majstor je obrisao gresku i vise se chek engine lampica nije palila. Videcemo na dalje da li ce se paliti ili ne. Ukoliko se opet upali, sta mi je ciniti?

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ugasis EGR!

Znam mozda zvuci malo cudno, ali veruj mi, promenio sam 5 protokomera dok nisam otkrio u cemu je zapravo problem. A ukoliko (za sada) samo pali check i to je jedini problem, onda je dobro, jer mozes da prodjes i sa bacanjem protokomera u smece, kao u mom slucaju...
 

Tu ima neki problem, kojeg do kraja nisam uspeo, a nisam imao ni potrebu da istrazim do kraja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to ovaj?

 

465dd04b144c913b12dccd688c97ae99.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedan komad i čuvam ga. Za ne daj bože, mada mi ne odgovara. Možda nekad kupim Bravca, da me ne bije maler.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan svima,

 

Već neko vrijeme pri paljenju auta izbacuje mi upozorenje na bordu check engine, primjetio sam da se malo digla potrošnja goriva (barem tako pokazuje na bordu) i da je počeo dimiti crno u malo većim količinama iz auspuha.

Išao sam u više auto servira i na dijagnostiku (čak i u ovlaštenom), uvijek izbacuje grešku sa kodom P1540 koja je bez opisa.

Dizne sam provjerio sve ok, dpf i turbinu su mi očistili tako da je i to ok, također crijevo od interkulera sam zamijenio, dijagnostika govori svi parametri ok, majstori ne znaju šta bi moglo biti, govore da je auto u odličnom stanju.

Nisam izgubio na snazi niti vuči, što se automobila i vožnje tiče sve je odlično osim prvobitno navedenih stvari.

U pitanju je dizelaš Fiat Nuova Bravo 1.6 Multijet 77kw 2011 godište, automobil je prešao samo 159xxx stvarnih kilometara.

 

Ne bih zaista volio da mi se sutra desi neki problem zbog ovoga, zato pokušavam odmah da djelujem i da izvršim preventivne mjere.

Razmišljao sam ukinuti EGR i DPF fizički i softverski, moguće da nije to toga nešto.

 

Svako mišljenje bi dobro došlo, hvala Vam unaprijed.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuel Rail Pressure Sensor in Range But Low The comprehensive component monitor (CCM) monitors the FRP pressure for acceptable fuel pressure. The test fails when the fuel pressure falls below a calibrated value. Low fuel pressure Damaged FRP sensor Excessive resistance in circuit Low or no fuel A FRP PID value below 551 kpa (80 psi) indicates a failure Low or no fuel A FRP PID value greater than 896 kpa (130 psi) indicates a failure.

Gear changes are accomplished by a command from the TCM to energize the clutch actuator to release the clutch; after which various actuators inside the transmission disengage the current gear, and depending on current operating conditions, engage the next higher or lower gear ratio. All of this happens much faster than a human driver could change gears, and in most applications, gear changes are as smooth and seamless as on any fully automatic transmission.

 

Srpski:

Сензор притиска у шинама за гориво у опсегу, али низак. Свеобухватни монитор компоненти (ЦЦМ) прати ФРП притисак за прихватљив притисак горива. Тест не успева када притисак горива падне испод калибрисане вредности. Низак притисак горива Оштећен ФРП сензор Превелики отпор у кругу Ниско или нема горива ФРП ПИД вредност испод 551 кпа (80 пси) указује на квар Низак ниво горива или га нема. ФРП ПИД вредност већа од 896 кпа (130 пси) указује на квар.

Промене степена преноса се постижу командом ТЦМ-а да се активира актуатор квачила да би се отпустило квачило; након чега различити актуатори унутар мењача искључују тренутни зупчаник и у зависности од тренутних услова рада укључују следећи већи или нижи преносни однос. Све се ово дешава много брже него што би човек могао да промени брзине, а у већини примена промене степена преноса су глатке и беспрекорне као на било ком потпуно аутоматском мењачу.

www.engineobd2codes.com/p1540_fiat-tipo.html

Nemam pojma samo sam proguglao i preveo uz pomoć google tranlate

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, SpeedLord said:

Išao sam u više auto servira i na dijagnostiku (čak i u ovlaštenom), uvijek izbacuje grešku sa kodom P1540 koja je bez opisa.

Nije moguće da u ovlašćenom servisu ne mogu da očitaju grešku, tj. da dobiju kod bez opisa.

Ili to gde si išao nije ovlašćeni servis (napiši gde si išao, kako se servis zove), ili jeste ovlašćeni ali nemaju odgovarajuću dijagnostiku (što je teže za poverovati jer je u pitanju model koji je odavno u gami).

 

Inače, bio je već slučaj na Forumu na tom autu sa istom greškom, problem je bio u regulatoru pritiska ulja. Klik OVDE.

Slobodno možeš pročitati i postove (komentare) napisane pre ovog na kojeg vode plava slova. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, neshaoct said:

Nije moguće da u ovlašćenom servisu ne mogu da očitaju grešku, tj. da dobiju kod bez opisa.

E vjeruj da jeste, nisam ni ja mogao da vjerujem.

Nije mi u interesu nikoga da prozivam ali u pitanju je jedan jedini ovlašteni servis za Fiate u mome gradu, neka ostane na tome.

 

Evo pročitah cijelu temu, imam samo jedno pitanje što se tiče regulatora pritiska ulja.

Da li postoje određeni parametri koje moram gledati kada tražim taj dio, tj. da li ide po nekom serijskom broju ili po godištu auta ili je samo dovoljno da je sa Fiat Nuova Bravo?

 

@neshtry i @neshaoct hvala Vam puno!

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...