Jump to content
FAS Goran
thedoctor92

Fiat nuova Bravo 1.6 MJet 120 / 2.0 MJet 165 - check engine

Recommended Posts

Pozdrav,upalio auto juce da idem na posao kad odjednom lampica ostala ona zuta sto je pri kontaktu od motora i na boardu pise check engine.....i sija ja zovem majstora kaze verovatno nista strasno teraj...ja otisao na posao i uvece kad sam zavrsio upalio auto ono sve normalno...nema vise lampice.... i jutros otisao na dijagnostiku do njega kad ono 2 greske ostale u memoriji od tog dana i greske su u vezi EGR ventila....e sad dal je bio zapusen ili sta vec uglavnom sad nema gresku tj od te veceri kad sam zavrsio posao pa ga upalio da idem kuci.....da li se nekom to desavalo i da li je nesto ozbiljnije u pitanju ili samo bezvezna prijava greske tog EGR ventila od moguceg zapusenja ili sta vec ?

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čišćenje EGR obavezno. A ako nema druge, onda zamena, ili ako može da se isključi nekako (kontam da ne može kao kod Stila da se odradi zatvaranje fizički, jer je ovaj nekako drugačije konstruisan). 

 

Meni se do sada nije javljalo na Bravu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovaj kaze ne mora ciscenje bar ne jos ako se bude javljala lampica opet onda da jbg...a zamena egr-a bato mislim da je preskupa....tako da ne znam teram ovako valjda se nece paliti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa meni je na Stilu palio i kad je bio zatvoren... taj signal može biti izazvan i gubitkom vazduha na nekom crevu ili puknutim crevom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da se blokira egr, samo mora i softverski da se ugasi. Nije nešto preterano komplikovana intervencija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene iskljucen prilikom cipovanja. Kada sam kupio auto palila se ta lampica, potom na servisu ociscen, a kasnije i iskljucen prilikom cipa. Evo duze od godinu dana nikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima!

 

Pojavio mi se problem na automobilu pa bih hteo da pitam da li neko ima sličnih iskustava...

Pre neki dan krenem da vozim i osetim da mi pri ubrzavanju, auto kao poskoči. Odnosno, kreće da ubrzava pa onda na sec krene još jače i tako. Da ne kažem secka jer bi to značilo obrnuto, da gubi snagu pri ubrzavanju. I tako mu ja malo jače stisnem gas da ga istestiram, on mi uključi "check engine" lampicu i napiše isto upozorenje na tabli. Mislim da mi je u tom trenutku i prebacio u "safe mode" jer bih rekao da je ograničio snagu. Ugasio sam motor pa sam ponovo upalio, "safe mode" više nije bio na snazi, ili se bar meni činilo.

Lampica je i dalje gorela tj. nije se gasila od startovanja ali više nije bilo tog seckanja, štucanja, kako da ga nazovem.

 

Danas sam ponovo krenuo i ugasio je lampicu. Ali ponovo je krenuo i da poskakuje u ubrzanju. Posle nekog vremena, naravno "check engive" lampica i sve "jovo nanovo".

Treba kroz neki dan da vozim auto na redovan servis paću tražiti majstoru da ga stavi na dijagnostiku i vidi šta se dešava, ali ipak i ovde da pitam da li neko ima ideju šta bi moglo da bude?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio danas kod majstora...

 

Kaže nešto kao... senzor turbine, visokog pritiska, nisam skroz ni zapamtio. Nesto sto ima na turbini i to ima neku membranu i radi na vakuum  :D (al' sam objasnioooo...)

 

U svakom slučaju, poništena je greska, auto sad ide ok. Majstor kaže da ta membrana zna da pukne, tj. da se probuši i da i najmanja rupa pravi problem. Možda i nije, možda je bilo nešto zaprljano. U svakom slučaju sad vozim i gledam šta se dešava. Ako je sve ok, ne diram :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava se da se wastegate zaprlja ili da vremenom jednostavno pocne da brljavi i da je za zamenu. Koliko se secam nije skuplji od nekih 50-60eur ali videces svakako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam temu ali nisu to simptomi koje sam imao. Doduse, kad je izbrisao gresku vise nista se i ne desava. Sutra cu da ga pitam za kod greske i tacan deo na koji dijagnostika upucuje a ja cu da testiram auto da vidim da li se opet nesto pojavljuje.

Edited by Robin Hood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Link ka temi sam ti dao kako bi, nakon što je pročitaš, video o kakvoj membrani ti je to majstor pričao, za šta ona služi i koji su problemi kad nešto nije ok sa njom. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi, mozda je samo nesto bilo zaprljano. Ko zna. U principu, auto radi jako lepo. Nista se neobicno ne cuje, sve radi kako treba. Eto, imao je te neke nepravilnosti pri ubrzanju, sad kad smo probali radio je ok. Vozim, testiram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavrsio mi je majstor sve, zamenio ulje i filtere i ponistio mi je tu gresku. Kaze da je dijagnostika prijavljivala senzor turbine.

 

Testirao sam malo auto, povlaci odlicno. Nema nikakvih problema, sve radi kako treba za sada i ne pali lampicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, dugujem update situacije...

 

Pošto mi je majstor resetovao grešku, vozim normalno i ništa se ne dešava. Testirao sam i sa jakim ubrzanjima, ništa neobično se ne dešava.

 

Zaista je moguće da je nešto bilo zaprljano što je prilikom malog servisa otklonjeno ili je prosto trebao malo da se pročisti vožnjom.

Edited by Robin Hood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je kao sto je neko i rekao da je dpf zacementirao od stajanja pa da si ga voznjom malo procistio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima, imam fiat nuova bravo 1.6 MJet 105ks pa me zanima sta mislite da je problem. Sija mi žuta Check Engine lampica i na dijagnostici izbacuje p1450 gresku. 

Drug autoelektricar je skinuo neki regulator pritiska ulja i pokusao da ga ocisti, privremeno je sklonio gresku sa dijagnostike dok je taj regulator vratio, cim sam skinuo sa kontakta i upalio auto vratio je gresku. Da li je to znak da je to tog regulatora i da li neko zna koja je cena tog dela.

 

Oznaka dela je 7.02971.19 

Fiat Bravo 2012

1.6 16v 105ks

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje & spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, kupio sam skoro BRAVO 2012 godiste i imao je check engine zute boje odma. Posle obicnog servisa, mehaničar mi je pogledao i tu gresku i ispostavilo se da je greska P1540

Da li neko zna za šta je ta greška ? Mi smo na internetu pogledali i videli neku Alfu Gulliettu sa tom greskom P1540 (problem resen  zamenom regulatora pritiska ulja, ali meni ne pali nikad lampicu za pritisak ulja, a kontam da bi trebala ako ulja zeza), dok smo negde procitali da je mozda senzor bregaste. Zanim me da li neko ima iskustva sa ovom greskom i koje su cene tih delova. Ja sam video da je taj regulator pritiska ulja 9000 polovan (nov 115e), a za senzor bregaste ne znam. Pa iskreno ne bi eksperimentisao, ako vec ima neko da je imao slican problem.

 

U pitanju je Fiat Bravo 2012, 77KW, 105ks, sa 16 ventila

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...