Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Gti vs Gsi vs Crx

Gti vs Gsi vs Crx  

60 members have voted

  1. 1. Koju od ovih nekada vrlo popularnih gradskih trkalica kod nas biste najradije posedovali?

    • Golf II Gti
      20
    • Kadett Gsi
      9
    • Honda Crx
      25
    • Swift Gti
      4


Recommended Posts

Verovatno, ali za neke opet... Recimo, najjace putne verzije HF Integralke (16v, Evo1, Evo2) su bile deklarisane na 5.7 sec do 100 km/h. 

Takodje se zbog WRC secam i homologacija nekih putnih verzija iz polovine 80-ih. Recimo za Peugeot 205 T16 je to bilo oko 6 sec, najjaci "obican" 205 GTI oko 7.5 sec. Cak i nekoliko godina starija Delta S4 Stradale je imala vrednosti ubrzanja oko ovih za Integralku.

 

Mali off, nevezano bas za video iznad, ali mozda nekome bude interesantno da uporedi. Delta S4 Rally (verzija nad pomenutom Deltom S4 Stradale) je ubrzavala do 100 km/h za ispod 3 sec. Dok je Delta ECV (o kojoj sam pisao) sprintala do 100 km/h za 2.4 sec, a do 200 km/h za 8.3 sec. Kasnija (sa 6 WRC titula cuvena i zbog novih FIA pravila oslabljena) Integralka je bila igrackica za ove monstrume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovde skoro ništa nije fabrika.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Koji? Ima nekih sto nisu, za po neke i pise

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads video: Opel Kadett GSi 16v

 

Pravio se od 1988. do 1992. godine i ima poznati c20xe 2.0 16v sa 150 konja/196 Nm, uz pomoć kojeg je išao okruglo 8 sekundi do stotke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testautomobila.jpg TestAutomobila: 1990. Honda CRX

 

Počasni krug u ''belom metku'' Made in Japan.

Legendarna Honda CRX sa motorom 1.6i 16v snage 130 konja. Ukratko, dvosed gotovo da nema mesta pozadi, gepek upotrebljiv samo za prtljag dvoje putnika u toplije krajeve, unutrašnjost iizrađena od jeftine crne plastike, sa završnom doradom koja može da se nazove samo doradom, sve to pada u vodu dok ne nagazite ovu Hondicu čiji motor vuče sve strahovito napred - prvo točkove, zatim karoseriju na kraju se i vi zalepite za sedište. Dobro tehnički spremljen CRX može i dan danas da pomrsi konce u ubrzanjima, ali i u stvarnoj trci po putevima u pravom životu i mnoogo na papiru ozbiljnijim automobilima, dok svojim malim dimenzijama i načinom koji se vozi u gradskim uslovima može da bude neuhvatljiva za većinu vozila današnjice, bez obzira na njihovu snagu.

 

Lepi sa na put kao pegla, sva četiri diska solidno obavljaju svoj posao, ali ubrzanja koja ovaj auto postiže su me naterala da se zapitam šta današnji inženjeri rade - prave trome mrcine koje ubrzavaju samo na otvorenom pravcu, svaki drugi pokret je trom i teško kontrolisan. Honda CRX je jedan od dokaza da nam auto industrija ide nizbrdo u celom svetu, automobili sve teži, sve se više kvare, sve su skuplji za održavanje i ljudi i dalje ginu u njima. Kada pogledam Hondu CRX shvatim da je jedini pravi napredak današnje auto industrije samo daljinsko otključavanje-zaključavanje, sve ostalo je plastika:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao neko ko je početkom '90-ih imao "sreću" da za drugove ima ljude koji su imali ovakve automobile i kao neko ko ih je često vozio, mogu da kažem da je Corrado npr bio pojam lezanja na putu i upravljanja kroz krivine za CRX-a

Ovo je tipičan auto za onaj izraz "to se otima"

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao GTI 1.8 16v 136ks. Drugar imao Calibru 20, 16w, msm155ks. Lepo smo se igrali. Protiv tog Golfa je malo šta imalo šanse osim ako nije 100ks više.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako malo sta? A kadet gsi 2.0 16v , c20? Taj motor sto je bio u kalibri :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam Kadet GSI 16V  1989 godiste  i isao je kao munja u ono vreme.

Ono sto je bilo bolje kod Golfa GTI je sasija koja je bila cvrsca  a kad na GSI-u das gas  sav se uvijao koliko je motor bio jak. Potrosnja u gradu je tad bila oko 9,5L dok je drugi GSI 8V sa 130ks koji sam imao kasnije trosio oko 10.5L a isao za nijansu slabije.

CRX sam probao samo jednom ali sam tad vozio Nissan SX200 sa 169ks pa me Honda nije odusevila ali danas kad vidim dobar CRX zaigra mi srce vise nego kad vidim SX200. Inace je CRX imala 124ks  i sledeca verzija je bila sa 160ks.

Takodje sam imao dve godine i Toyotu MR2  prvu verziju sa 1,6 motorom od 124ks i to je takodje bila zaoka jer je isla 8,5s  i secam se u flekanju sa BMW 325 kockica  nije mi mogao nista. 

Sve u svemu takva kola se vise ne prave  i ova danasnja nemaju ni blizu zvuk kao sto su imali ti stari automobili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GTi je ekstremno dobro ležao, delići sekunde u ubrzanjima su samo papir. Na ulicama, ćoškovima, krivinama, nedostižan za GSI. Honda je bila tada retka ali je bila munja.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda CRX prešla 1.6 miliona kilometara, još uvek ima originalni motor i menjač

 

217379-honda crx 03.jpg

 

Redovno održavanje automobila ne garantuje njegovu dugovečnost, ali definitivno daje značajan doprinos tom cilju. Primer takvog automobila jeste Honda CRX sa ogromnom kilometražom. Primerak Hondinog modela CRX Si proizveden 1991. godine je prešao više od milion milja, odnosno više od 1.6 miliona kilometara.

 

217380-honda crx 02.jpg

 

Uprkos tome, unutrašnjost automobila je originalna, dok je prethodni vlasnik pre osam ili devet godina ponovo lakirao karoseriju. Impresivan podatak je i to što CRX i dalje ima originalni 1.6 četvorocilindrični motor koji razvija 105KS i 132 Nm obrtnog momenta, a koji je uparen sa takođe originalnim petostepenim manuelnim menjačem.

 

217381-honda crx 01.jpg

 

Automobil se nalazi u Tampi, a vlasnik salona ne planira da ga proda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Honda CR-X sa samo 17 pređenih km

 

219317-honda crx 03.jpg

 

U Portugalu je na prodaju ponuđena Honda CR-X stara više od 30 godina, a koja je do sada prešla samo 17 km. Tačnije, to je 1990. CR-X 1.6i-16 koji je samo prešao put od Santomar Honda dilera u Lisabonu do privatne garaže gde je zatim proveo nekoliko narednih decenija.

 

219316-honda crx 02.jpg

 

Kako se navodi ovaj srebrni automobil je odlično očuvan, navodno čak ima originalno ulje koje su u Hondi sipali u njega pre više od 30 godina.

 

219315-honda crx 01.jpg

 

Cena nije navedena...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Opel Kadett GSi za 12.950 evra

 

219966-opel gsi 03.jpg

 

Opel je proizvodio Kadett između 1936. i 1940. godine, a potom između 1962. i 1991. godine (1993. za kabriolet), a sada je u prodaji pojavio zaista specijalni primerak. Reč je o GSi modelu iz 1990. godine, koji je u svoje vreme bio rival Volkswagenovom Golfu GTI. Kadett GSi pokreće 2.0 atmosferski četvorocilindrični motor s osam ventila, koji razvija 116KS, a bila je dostupna i 16v verzija sa dve bregaste osovine koja isporučuje 150KS i 196 Nm obrtnog momenta.

 

219967-opel gsi 02.jpg

 

Za razliku od modernih hatchback modela, Kadett iz 1990. je bio trovratni relativno mali automobil. Takođe, bio je lagan sa svojih 940 kg, što mu je pomoglo da od 0 do 100 km/h ubrza za 9 sekundi i dostigne maksimalnih 200 km/h.

 

219968-opel gsi 01.jpg

 

Kadett prikazan na fotografijama se prodaje u Holandiji, nalazi se u izuzetnom stanju, a prešao je 150.695 km. Karoserija je lakirana u tamno zelenu boju i takođe je dobro očuvana, kao i srebrne felne. Unutrašnjost je presvučena negovanom crnom kožom, a vozaču je na raspolaganju LCD klaster koji je bio ispred svog vremena kada se pojavio Kadett. Originalni radio još uvek radi. Prodavac za automobil star 31 godinu traži 12.950 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1987. Koenig Opel Kadett GSi

 

koenig k 04.jpg

 

Koenig je poznat po širokim konverzijma Ferrarijevih, Porscheovih i Mercedesovih automobila, ali ovaj nemački tjuner je radio i na nekim modelima mainstream proizvođača. Odličan primer je retki Opel Kadett GSi iz 1987. godine koji je dobio značajne vizuelne modifikacije.

 

koenig k 03.jpg

 

Automobil na fotografijama je baziran na trovratnom hatchbacku Kadett E, odnosno na njegovoj najsnažnijoj verziji GSi. Zbog redizajniranih panela karoserije i novih zadnjih svetala, nije baš svima lako ustanoviti da je reč o Opelu.

 

koenig k 02.jpg

 

Koenigov bodykit uključuje aerodinamični prednji branik sa istaknutom ''bradom'', kompletno redizajnirani zadnji deo s pravougaonim svetlima, zadnji spojler te proširenja prednjih i zadnjih blatobrana. Upravo je zadnji blatobran integrisan u karoseriju "lažnim" bočnim ventilacijskim otvorima inspirisanim onim koje ima Ferrari Testarossa, legendarni superautomobil iz osamdesetih godina prošlog veka. Konačno, unikatni set felni s ultraširokim gumama zaokružuje modifikacije automobila.

 

koenig k 01.jpg

 

Eksterijer u svakom slučaju privlači najviše pažnje, ali je i unutrašnjost doživela niz promena uključujući kožom presvučene kadice, Momo upravljač, Sparco patosnice i retro digitalni klaster. Kadett GSi pokreće atmosferski 2.0 četvorocilindrični motor koji razvija 156KS i 203 Nm obrtnog momenta. Automobil je prešao 177.170 kilometara i u dobrom je stanju. Prodaje se u Španiji gde se trenutno nalazi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda CRX iz 1990. došla na aukciji do brojke od 40.000 dolara

 

honda crx 03.jpg

 

Ako ste dovoljno ''mladi'' da se sećate automobila iz devedesetih, onda nema potrebe posebno vam predstavljati Hondu CRX. Ovaj sportski hečbek karakteristične forme, kreirao je pravi kult među obožavaocima, a bio je relativno uspešan i u komercijalnom smislu, s tim što mu je najbolja godina bila 1986. kada je plasirano preko 66.000 jedinica.

 

honda crx 02.jpg

 

Samim tim, postoji izvestan broj polovnih Hondi CRX koje se i danas mogu nabaviti. Jedna od njih je na aukciji generisala čak 40.000 dolara. Poprilično visoka suma za 30 godina star japanski automobil koji se nikako ne ubraja u nešto što bismo nazvali egzotikom. U principu, cena polovnih CRX se nalazi u rasponu od 5.000 do 15.000 dolara, u zavisnosti od stanja.

 

honda crx 01.jpg

 

Čak, ova Honda CRX Si iz 1990. nije u ''mint'' formi kao ona iz Portugala s petnaestak kilometara na satu. Ova je prevalila 20.000 kilometara, a i zahteva neke sitne lakirerske popravke na zadnjem odbojniku i vratima, a jedan od naplataka je ogreban. Doduše, poseduje Carfax izveštaj da nije bila oštećivana u saobraćajnim incidentima, a tu su nalepnica na staklu, servisna knjižica, uputstvo za rukovanje itd.

Čovek koji je ponudio najviše na aukciji je treći vlasnik ovog automobila, s tim što je CRX u posedu prvog bio do 2018., kada ga je kupio drugi. Od tada, zamenjene su komponente kao što su pogonski kaiš bregaste osovine, pumpa za vodu, zatezač, termostat, dizne i kablovi svećica. Originalne komponente su uključene u prodaju.

 

Koliko god se nekome ova kupovina čini neshvatljivom, ono što najbolje objašnjava kako stoje stvari je komentar samog kupca: ''Možete da mrzite aukcije ako želite, da me smatrate glupim i nesmotrenim, ali srce želi ono što želi.'' Ne možemo a da se jednostavno ne složimo s čovekom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...