Jump to content
FAS Goran
error974

Ford Focus 1.0 ecoboost 100Ks

Recommended Posts

Ne se srdis... Kao što napisah, papir trpi sve, kad se dodje do garancije sve je drugačije, svi se vade bez izuzetka.

Ali vidi ovo, Ford daje 2 godine isto kao i Fiat. Fiat ti trazi da platis unapred produzetak, ford ne. Ako nemaš problem 5 godina, prosao si jeftinije.

Edited by error974

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno se ne secam da se neko pohvalio garancijom.

 

Ja sam se hvalio garancijom! Lupkalo nesto oko volana, otiso u servis, ustanovili kvar, deo narucen, stigao za desetak dana, ugradjen, nista vise ne lupka, ja zadovoljan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neša je dao primer potencijalnog kvara turbine, a error je dao primer ubeđivanja da nema kvara i prebacivanja krivice od strane servisa, a kao potencijalni primer je naveo pomenutu turbinu. Turbina je u ovoj prepisci samo kolateralna šteta... Dva put ništa je ništa, kvara turbine nije ni bilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno se ne secam da se neko pohvalio garancijom.

Ja sam se hvalio garancijom! Lupkalo nesto oko volana, otiso u servis, ustanovili kvar, deo narucen, stigao za desetak dana, ugradjen, nista vise ne lupka, ja zadovoljan
Eto nisam video, izvinjavam se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali vidi ovo, Ford daje 2 godine isto kao i Fiat. Fiat ti trazi da platis unapred produzetak, ford ne. Ako nemaš problem 5 godina, prosao si jeftinije.

 

Kod Fiata (npr. za 500L), ako hoćeš da produžiš važenje garancije do maksimalnog broja kilometara i maksimalnog broja godina, treba da platiš 535 evra. Za to dobijaš dodatne 3 godine i do 200.000 kilometara.

Ne postoji skuplje plaćanje od toga, svi drugi paketi (doplata za manje godina i manje kilometara) su jeftinija.

Slažem se da ako nemaš problem da si onda prošao jeftinije u Ford uslovima garancije, ali...koliko je realno da bilo koji moderni auto u 5 godina nema nijednu reklamaciju?

 

I evo, primera radi nek' kod oba auta rikne turbina na 150.000 kilometara, sad već slavna turbina. :D

Vlasnika Fiata ona košta 535 evra (tj. toliko ga je koštalo kad je uplatio produžetak garancije na max vrednosti), a vlasnika Forda će koštati više.

A, zamisli bude još neki kvar...npr. kompresor klime...vlasnika Fiata neće koštati ništa, a vlasnika Forda hoće i to opet 50% vredosti dela i rada u ovlašćenom, itd, itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaća se samo deo u Fordu, no nema veze. Moj Clio kupljen u januaru 2007 nije imao ni jedan problem. Ni u garanciji ni van nje. Realno ako postoji neki deo koji je problematican i za koji ce ti proizvođač priznati garanciju, pokvarice se u prve 2 godine. Famozna turbina ako ima fabričkih mana otkazace vrlo brzo, u suprotnom gurace mnogo kilometara, a onda ce ti reci da je krivo gorivo ili nesto trece.

Zar ne bi na ovom forumu da je nekome crkao nosac motora, a da su u servisu rekli da su se iskrivili diskovi koji ne podpadaju pod garanciju, pa su oni uzrok kvara na nosacu i samim tim pošto nije fabricka neispravnost, nema garancije.

O tome ja pricam, nadju uvek nacin da otkace garanciju, ne Fiat, nego i Ford i vecina ostalih.

Edited by error974

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onima koji prelaze manje(idealno 10 000 Km godisnje) vise odgovara Ford garancija,ko prelazi vise-daleko isplativija Fiatova garancija...

Kao i auto i to se "uzima" u skladu sa potrebama :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome ja pricam, nadju uvek nacin da otkace garanciju, ne Fiat, nego i Ford i vecina ostalih.

 

Što je najbolje, ne ide to na teret ni Fiata ni Forda, ili drugih proizvođača.

Eno npr....ono što smo pominjali sa EGR-om na 500L-u koji je zamenjen u okviru prava na reklamaciju. Proizvođač EGR-a koji se ugrađuje u naše aute nije ni Fiat, ni Ford, ni Audi...nego svi oni uzimaju od nemačkog komponentaša Pierburg-a. Tako da je na kraju vlasnik 500L-a reklamirao Fiatovom ovlašćenom, Fiat zamenio EGR, a onda Fiat to naplatio od Pierburga koji daje Fiatu, Fordu, Audiju i svima ostalima svoju garanciju na deo koji su napravili, a ovi ih ugradili. :thumbup: Ili, opet slavna nam turbina... :D ako se zameni u okviru garantnog roka ne ide na to teret Fiata, VW, Audija ili Forda, nego na trošak Garrett-a koju ju je napravio.

A, koliko je trenutno dobro biti komponentaš autoindustriji, evo ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65465-%C5%A1ef-fiatchryslera-%C5%BEeli-deo-finansijskog-kola%C4%8Da-koji-pripada-snabdeva%C4%8Dima-originalnih-delova/

Čim hoće da se ''svađaju'' oko para i kako da ih dele, znači da ima ''viškova''... :D :D

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

O tome ja pricam, nadju uvek nacin da otkace garanciju, ne Fiat, nego i Ford i vecina ostalih.

 

Ili, opet slavna nam turbina... :D ako se zameni u okviru garantnog roka ne ide na to teret Fiata, VW, Audija ili Forda, nego na trošak Garrett-a koju ju je napravio.

 

Stim što je u ovom slučaju Continental turbina, dakle na njihov teret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super je auto! Za te pare, ovo je odlična kupovina. Ima više nego pristojnu opremu, zanimljiv motor, i sve ostalo što treba da čini jedan dobar auto. Motor mi je skroz interesantan, i da budem iskren, nisam nikakav skeptik što se tiče novih generacija turbo benzinaca. Ubrzanje za 12 sekundi do 100 je super. Svakom normalnom vozaču to je više nego dovoljno. 

 

Drugar je pre nekoliko godina kupio nov Focus, ali prethodna generacija. I taj auto sam uvek gledao kao pravi primer, gde je napravljen odličan balans između udobnosti, komfora, zapremine prtljažnika itd, sa performansama. To mi je nekako bio pravi primer dobrog auta posmatrajući u celini. Moja Alfa je npr, sve što taj Fokus nije. Mnogo tvrđa, nervoznija, ušuškanija u pogledu putničkog prostora i ostalo, elegantnija što se tiče enterijera i materijala, ali zato veći potrošač. Nikad nije ni mogao da mi parira u stabilnosti i jačim manervima, iako ga je često držao na limitu. Ali to je sve stvar afiniteta. Jedno znam samo, da gde god smo išli tim Focusom, uvek smo se lepo i udobno navozali. Ako je nova generacija barem ono što joj je bio prethodnik, ovo je super auto!

Da ga u zdravlju voziš!!!

 

Kada se već povela polemika oko garancije, moram da napišem neka svoja iskustva. U porodici mi je već zadnjih 6 godina Fiesta 1.4 tdci. Iskustva sa Grand Motorsom su veoma loša. Jako su bahati, bezobrazni maksimalno bez granice. Jedan su od skupljih servisa, to je sigurno. Auto je imao više problema u garanciji, i svaki je dosta nevoljno otkolnjen sa njihove strane. 

Primer: U garanciji je na motoru između ostalog crkla dizna. Tada su gospoda promenila tu jednu diznu, i to uz dosta polemike. U par dana, bukvalno, po isteku garancije javlja se problem opet sa diznom. Kada je automobil odvežen u servis, zbog jedne dizne ispostavili su predračun od skoro 200000din. Na pitanje, da se objasni o čemu je reč, rekli su da moraju da se menjaju sve dizne u setu, pa su tu onda nadodali milion stvari koje nemaju veze sa životom kao što su poklopac motora, izduvna grana, i još neke stvari kojih ne mogu da se setim. Na pitanje, kako je u garantnom roku mogla samo jedna dizna da se menja, a sada mora sve to?  Odgovori je bio da je to tako, i da je takva praksa. 

 

Možda sam otišao mnogo u off, i izvinjavam se što sam se raspisao, ali osetio sam potrebu da podelim iskustvo.

 

U svakom slučaju, auto je predobar, i još jednom svako dobro sa njim!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije off, bilo je reci o garanciji. Konstatovali smo da se dileri maksimalno izvlace, sve je lutrija. Svi idemo sa pretpostavkom da necemo imati probleme kada kupimo auto. Ja licno sam sigurniji kad je imam, mada ne mora da znaci da necu imati problema. Sa proslim novim automobilom nisam imao ama bas nikakve probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi se raspravljate oko garancije... A šta da kažemo mi to vozimo 8,9,10 i više godina stare automobile!? :D

Dobar auto, odnos uloženog i dobijenog je za 10ku. Koliko god mislio da je kupovina novog auta u ovom momentu zbog ekonomske krize velika greška, ovo je ipak dobro uložen novac.
U zdravlju da te služi!  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon 2 godine ako si presao manje od 50000 ucestvujes sa 10% u slucaju problema, ako si presao 60 000 onda 20%.. Preko 100 000 ucestvujes 50%.

 

Ukoliko nešto ode u toj tzv garanciji, valjda im dodje da će još zaraditi pare na tebi  jer oni će taj isti deo, ceo iznos, akturisati dobavljaču komponenti a tebi će naplatiti 50% od cene i lepo zaraditi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford garancija je 2 godine, nakon toga je GM garancija, tako da pola troska snosi GM a ne Ford. U ostalom nadam se da mi nece trebati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedno pitanjce, jel se sa ovim motorom na poklon dobija i plivajući zamajac :)

Ako me engleski dobro služi, vidim da je odgovor da!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je novi, ništa ne smeta   :smoke:

Iz specifikacija motora tj njegovog obrtnog momenta moglo se naslutiti da ima plivajući, pa rekoh da proverim

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

srdjos , ti jednom mesečno u proseku postavljaš pitanja u ovoj temi i to oko 10 - 15 u mesecu.

Šta fali plivajućem dok radi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spominjao sam drugara koji je imao prethodni model Focusa... Pre jedno 3 meseca je pazario istog ovakvog novog. :)

Pošto sam imao prilike da vozim auto, i da idemo na neki kraći put, a i stalno smo skupa generalno, već imam formirane utiske o ovom automobilu. 

 

Naveo bih bitne razlike u odnosu na prethodnika, pa ću krenuti od pozitivnih stvari.

 

-Oslanjanje je 50 puta bolje, ako gledamo sa aspekta stabilnosti. Auto me oduševio koliko je dinamičan, krut, i siguran u krivinama. Mnogo je tvrđi u odnosu na prethodnika, ali osećaj u vožnji je 5 puta bolji i sigurniji. Tome je sigurno doprineo i bolji balans vozila samim tim što u nosu nema veliku masu, masu motora. Preko nosa baš retko ode, a ako krene da pleše, više ide onako bočno... Prednji i zadnji kraj se prate i kada kliza. 

 

-Motor! Motor me je oduševio! Da stavimo na stranu što se ne čuje, i što pri visokim brzinama ne pravi nikakvu buku, ali ono što me najviše oduševilo je odgovor na papučicu gasa. Kada u glavi imaš neka formirana očekivanja obzirom da voziš automobil sa tri cilindra i zapreminom od 1l, budeš više nego prijatno iznenađen performansama. Auto jednostavno čupa u svim obrtajima, u svakoj situaciji. Povlači iz niskih obrtaja kao dizel. Vibracija nikakvih nema, sem kada se malo jače startuje iz mesta... ali i to je nevažno potpuno. 

Nedavno smo se poganjali uz košutnjak. Ja sam išao Alfom iza. Prvom i drugom brzinom nisam mogao da ga stignem ni centimetra, tek u trećoj sam počeo da ga hvatam... Ali svakako, performanse su za svaku pohvalu.

 

Nekoliko stvari mi se, uslovno rečeno, nisu dopale.

 

U odnosu na prethodnika prostor u kabini i u prtljažnik su osetno manji. Kada sedim na suvozačkom mestu imam problem što mi kolena udaraju u tablu ispred. Takođe, malo je mesta za noge i ispod table. Kada odmaknem sedište da sedim udobno, iza mene retko ko može da se uglavi da sedi normalno. Visok sam oko 189cm. Verujem da je to posledica agresivnijeg dizajna. 

I dalje je prisutna ona tvrda plastika na tapacirunzima što odzvanja kada se čukne, i to mi malo kvari utisak. 

 

Sve u svemu, jedan odličan auto, i odlična kupovina obzirom na cenu. Naročito jer je oprema super za te pare.

 

Malo sam se previše raspisao, ali imao sam potrebe da iznesem utiske :D

 

Neka te služi auto kako treba, i da uživaš u njemu sve dok ga imaš! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...