error974 0 Posted August 22, 2014 (edited) Ne se srdis... Kao što napisah, papir trpi sve, kad se dodje do garancije sve je drugačije, svi se vade bez izuzetka.Ali vidi ovo, Ford daje 2 godine isto kao i Fiat. Fiat ti trazi da platis unapred produzetak, ford ne. Ako nemaš problem 5 godina, prosao si jeftinije. Edited August 22, 2014 by error974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted August 22, 2014 Iskreno se ne secam da se neko pohvalio garancijom. Ja sam se hvalio garancijom! Lupkalo nesto oko volana, otiso u servis, ustanovili kvar, deo narucen, stigao za desetak dana, ugradjen, nista vise ne lupka, ja zadovoljan Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted August 22, 2014 Neša je dao primer potencijalnog kvara turbine, a error je dao primer ubeđivanja da nema kvara i prebacivanja krivice od strane servisa, a kao potencijalni primer je naveo pomenutu turbinu. Turbina je u ovoj prepisci samo kolateralna šteta... Dva put ništa je ništa, kvara turbine nije ni bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 22, 2014 Iskreno se ne secam da se neko pohvalio garancijom.Ja sam se hvalio garancijom! Lupkalo nesto oko volana, otiso u servis, ustanovili kvar, deo narucen, stigao za desetak dana, ugradjen, nista vise ne lupka, ja zadovoljanEto nisam video, izvinjavam se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 22, 2014 Ali vidi ovo, Ford daje 2 godine isto kao i Fiat. Fiat ti trazi da platis unapred produzetak, ford ne. Ako nemaš problem 5 godina, prosao si jeftinije. Kod Fiata (npr. za 500L), ako hoćeš da produžiš važenje garancije do maksimalnog broja kilometara i maksimalnog broja godina, treba da platiš 535 evra. Za to dobijaš dodatne 3 godine i do 200.000 kilometara.Ne postoji skuplje plaćanje od toga, svi drugi paketi (doplata za manje godina i manje kilometara) su jeftinija.Slažem se da ako nemaš problem da si onda prošao jeftinije u Ford uslovima garancije, ali...koliko je realno da bilo koji moderni auto u 5 godina nema nijednu reklamaciju? I evo, primera radi nek' kod oba auta rikne turbina na 150.000 kilometara, sad već slavna turbina. Vlasnika Fiata ona košta 535 evra (tj. toliko ga je koštalo kad je uplatio produžetak garancije na max vrednosti), a vlasnika Forda će koštati više.A, zamisli bude još neki kvar...npr. kompresor klime...vlasnika Fiata neće koštati ništa, a vlasnika Forda hoće i to opet 50% vredosti dela i rada u ovlašćenom, itd, itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 22, 2014 (edited) Plaća se samo deo u Fordu, no nema veze. Moj Clio kupljen u januaru 2007 nije imao ni jedan problem. Ni u garanciji ni van nje. Realno ako postoji neki deo koji je problematican i za koji ce ti proizvođač priznati garanciju, pokvarice se u prve 2 godine. Famozna turbina ako ima fabričkih mana otkazace vrlo brzo, u suprotnom gurace mnogo kilometara, a onda ce ti reci da je krivo gorivo ili nesto trece.Zar ne bi na ovom forumu da je nekome crkao nosac motora, a da su u servisu rekli da su se iskrivili diskovi koji ne podpadaju pod garanciju, pa su oni uzrok kvara na nosacu i samim tim pošto nije fabricka neispravnost, nema garancije.O tome ja pricam, nadju uvek nacin da otkace garanciju, ne Fiat, nego i Ford i vecina ostalih. Edited August 22, 2014 by error974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 22, 2014 Onima koji prelaze manje(idealno 10 000 Km godisnje) vise odgovara Ford garancija,ko prelazi vise-daleko isplativija Fiatova garancija...Kao i auto i to se "uzima" u skladu sa potrebama Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 22, 2014 Mudro zboris. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 22, 2014 (edited) O tome ja pricam, nadju uvek nacin da otkace garanciju, ne Fiat, nego i Ford i vecina ostalih. Što je najbolje, ne ide to na teret ni Fiata ni Forda, ili drugih proizvođača.Eno npr....ono što smo pominjali sa EGR-om na 500L-u koji je zamenjen u okviru prava na reklamaciju. Proizvođač EGR-a koji se ugrađuje u naše aute nije ni Fiat, ni Ford, ni Audi...nego svi oni uzimaju od nemačkog komponentaša Pierburg-a. Tako da je na kraju vlasnik 500L-a reklamirao Fiatovom ovlašćenom, Fiat zamenio EGR, a onda Fiat to naplatio od Pierburga koji daje Fiatu, Fordu, Audiju i svima ostalima svoju garanciju na deo koji su napravili, a ovi ih ugradili. Ili, opet slavna nam turbina... ako se zameni u okviru garantnog roka ne ide na to teret Fiata, VW, Audija ili Forda, nego na trošak Garrett-a koju ju je napravio.A, koliko je trenutno dobro biti komponentaš autoindustriji, evo ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65465-%C5%A1ef-fiatchryslera-%C5%BEeli-deo-finansijskog-kola%C4%8Da-koji-pripada-snabdeva%C4%8Dima-originalnih-delova/Čim hoće da se ''svađaju'' oko para i kako da ih dele, znači da ima ''viškova''... :D Edited August 22, 2014 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 25, 2014 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43288-nov-ili-polovan-auto-večita-dilema/?p=1090589 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 25, 2014 O tome ja pricam, nadju uvek nacin da otkace garanciju, ne Fiat, nego i Ford i vecina ostalih. Ili, opet slavna nam turbina... ako se zameni u okviru garantnog roka ne ide na to teret Fiata, VW, Audija ili Forda, nego na trošak Garrett-a koju ju je napravio. Stim što je u ovom slučaju Continental turbina, dakle na njihov teret. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted August 25, 2014 Super je auto! Za te pare, ovo je odlična kupovina. Ima više nego pristojnu opremu, zanimljiv motor, i sve ostalo što treba da čini jedan dobar auto. Motor mi je skroz interesantan, i da budem iskren, nisam nikakav skeptik što se tiče novih generacija turbo benzinaca. Ubrzanje za 12 sekundi do 100 je super. Svakom normalnom vozaču to je više nego dovoljno. Drugar je pre nekoliko godina kupio nov Focus, ali prethodna generacija. I taj auto sam uvek gledao kao pravi primer, gde je napravljen odličan balans između udobnosti, komfora, zapremine prtljažnika itd, sa performansama. To mi je nekako bio pravi primer dobrog auta posmatrajući u celini. Moja Alfa je npr, sve što taj Fokus nije. Mnogo tvrđa, nervoznija, ušuškanija u pogledu putničkog prostora i ostalo, elegantnija što se tiče enterijera i materijala, ali zato veći potrošač. Nikad nije ni mogao da mi parira u stabilnosti i jačim manervima, iako ga je često držao na limitu. Ali to je sve stvar afiniteta. Jedno znam samo, da gde god smo išli tim Focusom, uvek smo se lepo i udobno navozali. Ako je nova generacija barem ono što joj je bio prethodnik, ovo je super auto!Da ga u zdravlju voziš!!! Kada se već povela polemika oko garancije, moram da napišem neka svoja iskustva. U porodici mi je već zadnjih 6 godina Fiesta 1.4 tdci. Iskustva sa Grand Motorsom su veoma loša. Jako su bahati, bezobrazni maksimalno bez granice. Jedan su od skupljih servisa, to je sigurno. Auto je imao više problema u garanciji, i svaki je dosta nevoljno otkolnjen sa njihove strane. Primer: U garanciji je na motoru između ostalog crkla dizna. Tada su gospoda promenila tu jednu diznu, i to uz dosta polemike. U par dana, bukvalno, po isteku garancije javlja se problem opet sa diznom. Kada je automobil odvežen u servis, zbog jedne dizne ispostavili su predračun od skoro 200000din. Na pitanje, da se objasni o čemu je reč, rekli su da moraju da se menjaju sve dizne u setu, pa su tu onda nadodali milion stvari koje nemaju veze sa životom kao što su poklopac motora, izduvna grana, i još neke stvari kojih ne mogu da se setim. Na pitanje, kako je u garantnom roku mogla samo jedna dizna da se menja, a sada mora sve to? Odgovori je bio da je to tako, i da je takva praksa. Možda sam otišao mnogo u off, i izvinjavam se što sam se raspisao, ali osetio sam potrebu da podelim iskustvo. U svakom slučaju, auto je predobar, i još jednom svako dobro sa njim!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 25, 2014 Nije off, bilo je reci o garanciji. Konstatovali smo da se dileri maksimalno izvlace, sve je lutrija. Svi idemo sa pretpostavkom da necemo imati probleme kada kupimo auto. Ja licno sam sigurniji kad je imam, mada ne mora da znaci da necu imati problema. Sa proslim novim automobilom nisam imao ama bas nikakve probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted September 15, 2014 Vi se raspravljate oko garancije... A šta da kažemo mi to vozimo 8,9,10 i više godina stare automobile!? Dobar auto, odnos uloženog i dobijenog je za 10ku. Koliko god mislio da je kupovina novog auta u ovom momentu zbog ekonomske krize velika greška, ovo je ipak dobro uložen novac.U zdravlju da te služi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted September 15, 2014 Nakon 2 godine ako si presao manje od 50000 ucestvujes sa 10% u slucaju problema, ako si presao 60 000 onda 20%.. Preko 100 000 ucestvujes 50%. Ukoliko nešto ode u toj tzv garanciji, valjda im dodje da će još zaraditi pare na tebi jer oni će taj isti deo, ceo iznos, akturisati dobavljaču komponenti a tebi će naplatiti 50% od cene i lepo zaraditi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted September 15, 2014 Ford garancija je 2 godine, nakon toga je GM garancija, tako da pola troska snosi GM a ne Ford. U ostalom nadam se da mi nece trebati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted September 15, 2014 Da ne bude zabune, GM = Grand Motors Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted November 12, 2014 Jedno pitanjce, interesuje da li se taj start stop sistem moze iskljuciti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted February 9, 2015 Još jedno pitanjce, jel se sa ovim motorom na poklon dobija i plivajući zamajac Ako me engleski dobro služi, vidim da je odgovor da! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2880 Posted February 9, 2015 Ozbiljno?Pa ja to nisam dobio sa svojim kršem od 3000e! Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted February 9, 2015 Mislim da jeste plivajuci, ne smeta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted February 9, 2015 (edited) Kad je novi, ništa ne smeta Iz specifikacija motora tj njegovog obrtnog momenta moglo se naslutiti da ima plivajući, pa rekoh da proverim Edited February 9, 2015 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 9, 2015 srdjos , ti jednom mesečno u proseku postavljaš pitanja u ovoj temi i to oko 10 - 15 u mesecu.Šta fali plivajućem dok radi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 9, 2015 Spominjao sam drugara koji je imao prethodni model Focusa... Pre jedno 3 meseca je pazario istog ovakvog novog. Pošto sam imao prilike da vozim auto, i da idemo na neki kraći put, a i stalno smo skupa generalno, već imam formirane utiske o ovom automobilu. Naveo bih bitne razlike u odnosu na prethodnika, pa ću krenuti od pozitivnih stvari. -Oslanjanje je 50 puta bolje, ako gledamo sa aspekta stabilnosti. Auto me oduševio koliko je dinamičan, krut, i siguran u krivinama. Mnogo je tvrđi u odnosu na prethodnika, ali osećaj u vožnji je 5 puta bolji i sigurniji. Tome je sigurno doprineo i bolji balans vozila samim tim što u nosu nema veliku masu, masu motora. Preko nosa baš retko ode, a ako krene da pleše, više ide onako bočno... Prednji i zadnji kraj se prate i kada kliza. -Motor! Motor me je oduševio! Da stavimo na stranu što se ne čuje, i što pri visokim brzinama ne pravi nikakvu buku, ali ono što me najviše oduševilo je odgovor na papučicu gasa. Kada u glavi imaš neka formirana očekivanja obzirom da voziš automobil sa tri cilindra i zapreminom od 1l, budeš više nego prijatno iznenađen performansama. Auto jednostavno čupa u svim obrtajima, u svakoj situaciji. Povlači iz niskih obrtaja kao dizel. Vibracija nikakvih nema, sem kada se malo jače startuje iz mesta... ali i to je nevažno potpuno. Nedavno smo se poganjali uz košutnjak. Ja sam išao Alfom iza. Prvom i drugom brzinom nisam mogao da ga stignem ni centimetra, tek u trećoj sam počeo da ga hvatam... Ali svakako, performanse su za svaku pohvalu. Nekoliko stvari mi se, uslovno rečeno, nisu dopale. U odnosu na prethodnika prostor u kabini i u prtljažnik su osetno manji. Kada sedim na suvozačkom mestu imam problem što mi kolena udaraju u tablu ispred. Takođe, malo je mesta za noge i ispod table. Kada odmaknem sedište da sedim udobno, iza mene retko ko može da se uglavi da sedi normalno. Visok sam oko 189cm. Verujem da je to posledica agresivnijeg dizajna. I dalje je prisutna ona tvrda plastika na tapacirunzima što odzvanja kada se čukne, i to mi malo kvari utisak. Sve u svemu, jedan odličan auto, i odlična kupovina obzirom na cenu. Naročito jer je oprema super za te pare. Malo sam se previše raspisao, ali imao sam potrebe da iznesem utiske . Neka te služi auto kako treba, i da uživaš u njemu sve dok ga imaš! Quote Share this post Link to post Share on other sites