extrabojan 0 Posted August 17, 2014 Pozdrav svima , nedavno sam kupio stila karavana i problem je sledeci. U radu izpacuje plavicast dim na izduvnoj grani a kada se turira katastrofa izlazi. Potrosio 1 l ulja na 500 km .Otisao kod majstora kaze za generalni ja napravim deo kao dizna za mrenje kompresije i ona mu 25,24,26,25 bara po klipovima, kaze majstor ekstra nije za generalnu, skinuo sam crevo od turbine nema ni malo lufta, kaze majstor da su verovatno gumice na ventilima a najbolji nacin da se proveri da se ubaci u 5 i da se na velikom nizbrdu vozi bez kocenja i da se na kraju da gas naglo i da treba da izbaci brdo dima ako su one i ja probam na bubanj potoku to sve i jedva da bilo dima , Pomagajte ljudi sta da mu radim . zamenio sam ulje stavio sam 10-40 i presao oko 150 km i ne smanjuje kruzice od ulja ali i dalje dimi pod turazom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted August 17, 2014 ako se dobro secam, postoje kompresione karike (dve) i uljna karika. Tebi je izgleda nastradala uljna karika dok su kompresione dobre. Predlazem generalnu iz sebicnih razloga, jer ne bih da te sretnem negde na putu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 17, 2014 Kao sto ti rece kolega iznad,otisle uljne karike,iako kompresiju ima dobru. A to ti je velika investicija,ali sta je tu je. Javice se jos neko da da neki predlog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
extrabojan 0 Posted August 17, 2014 DA li postoji nacin da se one nakako provere Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 17, 2014 Pa nikako brate,sem da se otvori motor,a kada ga otvoris onda moras i da ga radis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
extrabojan 0 Posted August 17, 2014 cak sam i crevo od liberlaufuka otkacio sto ide u interkuler i blokirao , stavio flasu i crevo u nju i vozio ga nekih 100 km i ni kap ulja nema u flasi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 17, 2014 I ne postoji mada ja i sumnjam u to. Jesi li proveravao dizne i ostalo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
extrabojan 0 Posted August 17, 2014 Dizne su ekstra Neki majstori kazu da izbacuje na turbinu i ako nema lufta , neki na gumice ventila eto sada na brisajuce karike, Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 17, 2014 Pa bre, moguce je da su zapekle uljne ali to se retko desava. Jel stajao dugo auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
extrabojan 0 Posted August 17, 2014 JA sam ga uzeo na placu pre 15 dana uvoz iz italije i ne bih znao da li je dugo stajao ali je bas dosta ocuvan i kao presao 140 000 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 17, 2014 Jel dimio na placu kad si gledao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
extrabojan 0 Posted August 17, 2014 pa dimi samo kada se turira ovako neprimetno a ko za inat nisam ga turirao kada sam ga kupovao , inace ide kao babaroga bolje od benzinca 130 ks koji sam imao pre njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 17, 2014 Ako je dugo stajao ili u italiji ili tu na placu, onda spekle uljne karike, tako je bilo poznaniku na 156ici ali on je to znao i svesno uzeo auto, sem toga i turbo mu bio los, sve to uradili i sada je sve super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 17, 2014 Ne znam brate.. konsultuj se sa jos nekim majstorom pa kreni od gumica a budi spreman na sve.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted August 17, 2014 A jel, kada ga turiras prestane da dimi posle nekog vremena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 17, 2014 A mozda da se proba neki aditiv za ispiranje motora? Mozda bi on pomogao ako su malo zapekle uljane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
extrabojan 0 Posted August 17, 2014 Pa dok turiram pusi kada prestanem prestane i pusenjeDa li neko zna ako su otisle uljne karike koliko iznosi zamena karika sa obradom glave gumicama ventila i dihtunzima Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 17, 2014 Pa karike moras u garnituri da kupujes, komplet sve. Obrada glave ti je oko 50-70e, zavisi da li se menjaju i ventili i sl.a i razlikuju se cene od mesta do mesta. Hilznovanje ti je oko 80e, lezajevi ne znam ali nisu skupi obicno, 50-ak eura, obrada radilice 30-ak eura, set dihtunga ne znam, lupam 70-ak eura, ulje, filteri, set zupcastog pa kakav ce set kvacila biti, plus ruke majstora 150-200e.. Sve cene delova ces lako proveriti u prodavnici, okrenes i telefonom ako ne ides.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted June 19, 2018 (edited) Pozdrav potrebna mala pomoc Stilo prvo paljenje ujutru i svako tokom dana kad se ohladi ima neki cudniji zvuk nego uobicajno (tk tkd tk tkd) i pusi plav nekad bjelji dim i to bas ima odvratan smrad. Cim postigne radnu temp i kasnije ovaj zvuk se smanji maltene i necujee nikako i ne cadi. Svako sledece paljenje tokom dana ce se isto ponoviti ako se ohladi. Edited June 19, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 19, 2018 Izmeri komresiju i proveri dizne. 1 Staras reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted June 19, 2018 @Staras Nepotrebno otvorena nova tema je spojena sa postojecom sa istim naslovom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomisla_ 0 Posted July 4, 2018 (edited) Pozdrav, treba mi pomoc kako bih utvrdio sta treba da popravljam. Problem je taj da auto izbacuje plavicasto beli dim u toku voznje kada se pritisne papucica gasa. To je slucaj kada auto vec dostigne radnu temperaturu i kada su obrtaji od 2000 i navise, dovoljno je par puta da stisnem malo jaci gas i dim je jedva primetan, verovatno se negde nakupi pa dok ne sagori. Na autu je radjen remont turbine pre 12000km , pre 1000km je odradjen mali servis i zamenjene gumice ventila. Pre zamene gumica potrosnja ulja je bila oko 4 dcl na 1000km,sad posle predjenih 1000km nakon malog servisa ulje palo za nekih 2,5-3mm(nisam dolivao). Auto pali lako kako leti tako i zimi, ne dimi u leru i ima miran ler gas, ali kad se stane pored njega oseti se miris iz auspuha, verovatno sagorelo ulje. Edited July 4, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted July 4, 2018 Možda ti neka od ovih tema pomogne obzirom da su isti motori u pitanju, ali koliko ja shvatam plavi dim je obicno mehanicki kvar.. Do još odgovora možeš doći pretragom u gornjem desnom ćošku 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomisla_ 0 Posted July 4, 2018 (edited) Prelistavao sam i ove teme, ali nigde nisam nasao nesto slicno mom problemu. Majstor mi odbacuje sumnju na turbinu i gumice, znaci ostaju jos karike, al koliko sam slusao da kada odu karike auto dimi konstantno ili ne nora da vazi to pravilo, moj dimi ko sto sam rekao kada dostigne radnu temperaturu i preko 2000 obrtaja i posle par jacih stisaka na gas, dim nestaje. Edited July 4, 2018 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted July 4, 2018 @Tomisla_ Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom, sa identicnim naslovom. 3 hours ago, Tomisla_ said: Pre zamene gumica potrosnja ulja je bila oko 4 dcl na 1000km,sad posle predjenih 1000km nakon malog servisa ulje palo za nekih 2,5-3mm(nisam dolivao) Potrosnja je svakako bila abnormalna pre zamene. A ovo sto navodis posle zamene je uobicajeno ali za ceo interval malog servisa, a ne za 1000 km. Mozes da pratis i preko "kockica" na sipci, izmedju MIN i MAX je oko 1l, a 2 "kockice" su oko 1.5 dl. Lepo odrzavan JTD treba da ima maltene zanemarljivu potrosnju ulja, bar je to iskustvo prilicno nas na forumu. Koje ulje i gradaciju sipas? Quote Share this post Link to post Share on other sites