Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW serije 5 (G30) / M5 (F90)

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2021. BMW M5 Competition

 

Nije samo vožnja na autobanu, nego je ceo test facelifta aktuelnog M5 Competition...a, najbolji način da prepoznate facelift su novi farovi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto: BMW M5 CS na Hokenhajmu

 

Za volanom je bio Christian Gebhardt, test vozač magazina Sport Auto, a vreme na Hokenhajmu iznosi 1.53,6 minuta. Automobil pokreće 4.4 litarski V8 Biturbo motor sa 635KS i 750 Nm, u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje oko 3 sekunde, dok je najveća brzina 305 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: Test 2021. BMW M5 Competition

 

Facelift ovog modela, što ne znači da ima onakve ''bubrege'' već je normalan...i ima 617 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2021. BMW M550i

 

Restajling donosi malo drugačije branike, povećani su i bubrezi ali na sreću ne kao kod nove Serije3/4, tu su i modernija zadnja svetla, lažni difuzor i pravi izduvi, a najveća promena unutra je centralni displej koji više nije 10 nego sa dijagonalom od 12 inča, podržava i Android Auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen BMW M5 CS

 

210039-bmw m5 cs 02.jpg

 

BMW je ranije ove godine predstavio obnovljeni M5 koji i dalje ima 600KS odnosno 625KS u Competiton verziji (menjač je osmostepeni M Steptronic a pogon na sva četiri točka sa nekoliko M xDrive modova), ali uskoro stiže i jača M5 CS varijanta. M5 CS će zvaničnu premijeru imati sledećeg meseca a kao najava služi novi video.

 

 

Automobil će između ostalog imati zlatno-bronzane okvire prednjih ''bubrega'', nove točkove, CS oznake, retrovizore od ugljeničnih vlakana i nešto agresivniji zadnji difuzor. U M5 CS paketu će se naći i modifikovani LSD diferencijal, doterano oslanjanje, karbon-keramičke kočnice sa crvenim kočionim kleštima i krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima.

 

bmw m5 cs 01.jpg

 

Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran. Pod haubom će i dalje biti 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor, ali u M5 CS verziji sa 635KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka). Takođe, M5 CS će biti i nešto lakši od običnog M5 modela pa se očekuju i bolje performanse. Obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3.4 sekunde (najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h ali sa M Drivers Package-om je 305 km/h), M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3.3 sekunde (sa M Driver's Package-om takođe može do 305 km/h), što znači da će M5 CS sa 635KS biti još bolji. Takođe, potrošnja goriva za M5 CS će u kombinovanom ciklusu iznositi 11.1-11.3 l/100 km.

BMW M5 CS će naravno biti i skuplji od slabijih M5 verzija, a ostaje da se vidi za koliko...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 530i M Sport Dark Shadow Edition

 

bmw 530 m sport.jpg

 

BMW je ekskluzivno za malezijsko tržište pripremio specijalnu Seriju 5 Dark Shadow, i to u ograničenom izdanju od samo 36 primeraka.

Baza je BMW 530i M Sport, a dolazi u Carbon Black boji, sa crnim prednjim ''bubrezima'', crnim okvirima stakala, 20-inčnim M Performance alu točkovima, kao i Black Dakota kožom i plavim šavovima ili Cognac Dakota kožom sa kontrastnim šavovima u unutrašnjosti. U opremi su između ostalog i head-up displej, Harman Kardon sound sistem, kontrola gestovima, navigacija, LED prednja svetla za maglu, M Sport Package, M Sport kočnice... Za pogon se brine 2.0 turbo benzinac sa 252KS i 350 Nm, a ubrzanje do 100 km/h traje 5.9 sekundi. Kupcima će se nuditi verzije sa zadnjim ili pogonom na sva četiri točka. BMW 530i M Sport Dark Shadow Edition će se u prodaji pojaviti 4. januara, po ceni koja u Maleziji iznosi (preračunato) 97.220 američkih dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2021. BMW 540i xDrive

 

Pogon na svim točkovima i verovatno jedan od najboljih i ''bez problema'' u upotrebi šestak ispod haube (B58):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M5 CS na prvim slikama

 

210744-bmw cs 05.jpg

 

BMW je prošle godine predstavio obnovljeni M5 koji i dalje ima 600KS odnosno 625KS u Competiton verziji (menjač je osmostepeni M Steptronic a pogon na sva četiri točka sa nekoliko M xDrive modova), ali još tokom ove nedelje stiže i M5 CS varijanta. Automobil će između ostalog imati zlatno-bronzane okvire prednjih ''bubrega'', nove točkove, CS oznake, retrovizore od ugljeničnih vlakana i nešto agresivniji zadnji difuzor.

 

210745-bmw cs 04.jpg

 

U M5 CS paketu će se naći i modifikovani LSD diferencijal, doterano oslanjanje, karbon-keramičke kočnice sa crvenim kočionim kleštima i krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima.

 

210746-bmw cs 03.jpg

 

Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.

 

210747-bmw cs 02.jpg

 

Pod haubom će i dalje biti 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor, ali u M5 CS verziji sa 635KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka). Takođe, M5 CS će biti i 70 kg lakši od običnog M5 modela pa se očekuju i bolje performanse.

 

210748-bmw cs 01.jpg

 

Obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3.4 sekunde (najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h, ali sa M Drivers Package-om je 305 km/h), M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3.3 sekunde (sa M Driver's Package-om takođe može do 305 km/h), što znači da će M5 CS sa 635KS biti još bolji. Potrošnja goriva za M5 CS će u kombinovanom ciklusu iznositi 11.1-11.3 l/100 km. BMW M5 CS će naravno biti i skuplji od slabijih M5 verzija, a ostaje da se vidi za koliko...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M5 CS zvanično

 

bmw cs 5 001.jpg

 

Konačno i zvanično, pred nama je najnovija i najsnažnija verzija BMW-ove M5 limuzine, dugo najavljivani M5 CS.

 

bmw cs 5 002.jpg

 

Kao što je već bilo vidljivo na onim procurelim fotografijama, automobil između ostalog ima zlatno-bronzane okvire prednjih ''bubrega'', nove točkove od 20 inča, CS oznake, doteranu haubu, retrovizore od ugljeničnih vlakana, CS spojler na prtljažniku i agresivniji zadnji difuzor.

 

bmw cs 5 003.jpg

 

Takođe, tu su i karbon-keramičke kočnice sa crvenim kočionim kleštima i krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima.

 

bmw cs 5 004.jpg

 

Što se unutrašnjosti tiče, treba pomenuti sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalne instrumente, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.

 

bmw cs 5 005.jpg

 

Pod haubom je i ovde 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor, ali u M5 CS verziji sa 635KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka).

 

bmw cs 5 006.jpg

 

M5 CS je za 70 kg. lakši od običnog M5 modela što se odrazilo na bolje performanse. Podsećanja radi, obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3.4 sekunde, M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3.3 sekunde, a ovaj M5 CS za tačno 3 sekunde.

 

bmw cs 5 007.jpg

 

 Što se potrošnje goriva tiče, ona po fabričkim podacima u kombinovanom ciklusu iznosi 10.9-11.3 l/100 km, a CO2 emisija je 248-257 grama po km.Na kraju i cena - BMW M5 CS u Nemačkoj košta 180.400 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. BMW M5 Competition

 

M5 Competition u kojem 4.4 TwinTurbo V8 daje 620 konja i 750 Nm.

Glavni rivali: Mercedes AMG E63S, Audi RS5 Sportback, Audi RS7:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda BMW Serije 5 Cross Touring

 

bmw 5 cc 02.jpg

 

Imajući u vidu da Mercedes u gami ima E klasu All-Terrain, (pro)terensku varijantu koja konkuriše Audiju A6 Allroad quattro i Volvou V90 Cross Country, postavlja se pitanje da li će i BMW možda jednog dana ponuditi nešto slično. Ako se ikada pojavi, takav model (možda pod nazivom BMW Serije 5 Cross Touring) bi bio napravljen na bazi karavanske Serije 5 G31, uz povišeni klirens, modifikovano oslanjanje, standardni xDrive pogon na sva četiri točka, veće alu točkove i doterani eksterijer sa dodatnim zaštitnim elementima.

 

bmw 5 cc 01.jpg

 

Što se motora tiče, u ponudi bi mogli da očekujemo više benzinaca i dizelaša, ali i hibridnu verziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: 2021. BMW 530e

 

Restajling ''petice'', i iako je najveća vizuelna promena napred ona ne uključuje ogromne ''bubrege''.

Takođe, sada je svaka petica ''blagi'' hibrid kao standard, osim varijante sa V8 motorm u M550i, a postoji i plug-in hibrid kao što je ovaj na testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer ACS5

 

AC Schnitzer 3.jpg

 

Tjuning kuća AC Schnitzer u svoj ponudi ima i paket za doterivanje obnovljenog BMW-a Serije 5 (limuzina i karavan verzije).

 

AC Schnitzer 2.jpg

 

U ACS5 paketu su između ostalog aerodinamički elementi (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler), modifikovano oslanjanje (auto je niži za 25 do 35 mm), točkovi od 19, 20 i 21 inča, doterani izduvni sistem, aluminijumske pedale i odmorište za nogu, kao i patosnice od velura.

 

207262-ac-schnitzer 1.jpg

 

Tu su i paketi za pojačanje motora pa je tako 540i pojačan na 400KS i 540 Nm obrtnog momenta, a pripremljeni su i paketi za pojačanje dizelskih verzija 530d i 540d (oni u prodaju stižu nešto kasnije pa detalji tek slede).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. BMW Serije 5

 

2016. godine izašla je aktuelna sedma generacija Serije 5...i iako ih je do danas prodato oko 600.000 komada širom sveta, morao je da usledi restajling jer su dva najveća rivala imala ozbiljne novosti - Audi je 2018. izbacio potpuno nov A6, a Mercedes je 2020. uradio restajling svoje E klase. Pogledajte šta je to BMW promenio kod Serije 5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

driving.ca.jpg Driving.ca: 2021. BMW M5 Competition

 

Kroz 6 generacija počev od E28 iz 1984. godine, Serija5 postavlja etalon za evropsku sportsku limuzinu. Od šestaka, preko čak i V10 motora, poslednje dve generacije imaju pod haubom 4.4 V8 twinturbo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpgMarekDrives: 2021. BMW 540d xDrive

 

Možda izgleda isto kao pre restajlinga, ali ima novi ''mozak'' - može biti sedan ili karavan, sa pogonom samo pozadi ili na svim točkovima, ima motore sa 4 ili 6 cilindara, ali onaj najjači ima V8:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M5 CS za vozača sa najviše osvojenih bodova tokom Moto GP kvalifikacija

 

bmw m5 cs 2.jpg

 

BMW će i ove godine nagraditi vozača sa najviše osvojenih bodova tokom Moto GP kvalifikacija. BMW M je dugogodišnji partner Dorne Sports, organizatora Moto GP-a, pri čemu je ovo već 19. izdanje BMW M Awarda. Pobednik BMW M Awarda na kraju svake sezone kao nagradu dobije BMW M automobil, a ove godine to će biti ovaj BMW M5 CS u Frozen Deep Green metalik boji. Prošle sezone je ovu nagradu osvojio francuski motociklista Fabio Kvartararo koji je tom prikiom na poklon dobio BMW M2 CS u Misano Blue boji.

 

bmw m5 cs 1.jpg

 

Treba podsetiti da je Mark Markes osvajao BMW M Award čak sedam puta, kao i da su ovu nagradu u prošlosti osvajali i Rosi i Stoner (po tri puta), Lorenco (dva puta), a Žiberno i Hejden po jednom. Što se BMW-a M5 CS tiče, automobil između ostalog ima zlatno-bronzane okvire prednjih ''bubrega'', točkove od 20 inča, CS oznake, doteranu haubu, retrovizore od ugljeničnih vlakana, CS spojler na prtljažniku i agresivniji zadnji difuzor. Takođe, tu su i karbon-keramičke kočnice sa crvenim kočionim kleštima i krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima. U unutrašnjosti se ističu sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalni instrumenti, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran.

 

Pod haubom je i 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor sa 635KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka). Takođe, M5 CS je za 70 kg lakši od običnog M5 modela što se odrazilo na bolje performanse. Podsećanja radi, obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3.4 sekunde, M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3.3 sekunde, a ovaj M5 CS za tačno 3 sekunde.

Na kraju i cena - BMW M5 CS u Nemačkoj košta 180.400 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: 2021. BMW Serije 5

 

BMW Serija 5 je sada u svojoj petoj generaciji, a stigla je i restajling verzija sa ažuriranim dizajnom i nadograđenom tehnologijom. Limuzina i Touring (karavan) Serije 5 nude luksuzni enterijer, impresivnu praktičnost, raznovrsnu paletu motora, sjajni su za vožnju, ali da li je ovo dovoljno da kupce odvuče od SUV-a? Da stvar bude teža po omiljeni flotni automobil raznih firmi za njihove menadžere sa većim platama, sada oni mogu da pređu na samo na neki SUV, nego i na potpuno električni auto. Ima li u takvom svetu mesta za ''dinosaurusa'' kao što je BMW Serije 5?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: 2021. BMW M5 CS

 

Od kad se pojavio prvi M5 on kombinuje dve ličnosti u sebi - kao automobilski Dr Jekyll i Mr Hyde.

Tako je i danas:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...