Vladica94 1 Posted September 25, 2014 Moj cale je magacioner pa ima na lageru ulja.. , ne znam sta je drugo ali kad sam ispustio odma sutra dan drugi auto (nije dimio ni malo i cak je bolje isao (vukao)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 25, 2014 I koje je ulje iz magacina ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 25, 2014 Ja kazem da provuce malo kroz iber kad ima viska, pritisak ulja ovo ono. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted September 25, 2014 Malo viska ili manjka ulja ne moze da skodi. Sta se desava kada auto nije na ravnom? Jedino tada moze da (mnogo!) smeta . Necu nista da tvrdim to je moje misljenje ali isto tako uopste nema logicnog objasnjenja (bilo je to davno) da kada se je oprao motor (koji nije bio ni mastan nego malo prasnjav) da auto ide osetno bolje?!?!?!?!? Tako da ponovim sto se ono kaze "moz bit al i ne mora" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladica94 1 Posted September 25, 2014 I koje je ulje iz magacina ?kako kad menjao sam dosta puta Total, Costrol Edge ,Nisotec,Selenia sad ne znam koje je jer cale menja ulje ja samo vozim ali je sve bilo 5w30 dok nisam video ovde da je fabricki 5w40 pa je zadnji put tj ovaj sad 5w40. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted September 25, 2014 Nista mu ne smeta sto je sipano 5w-30. Ja sipam u stila mtj 140ks 5w-30 i isto se ponasa kao kad je sipao vlasnik pre mene 5w-40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
redaradi 2 Posted February 1, 2016 (edited) Pozdrav svima!Relativno skoro sam postao vlasnik Fiat Punto Evo 1.3 MJTD 75HP, decembar 2011. 143000km, ima DPF i start-stop sistem(nemam pojma koliko je ovo bitno, ali da dodam, mzda nesto znaci).Imam problem koji nikako ne mogu da resim...Problem je u tome sto mi se pojavljuje beli dim na auspuhu samo kada mi radi ventilator hladnjaka. S vremena na vreme se desi da se ventilator pokrene pre dostizanja radne temperature ali beli dim uvek kada radi ventilator.CIm ventilator zavrsi, prestaje i beli dim da se javlja.Inace auto ide savrseno i ne oseca se da mu bilo sta smeta prilikom voznje.Nivo ulja i rashladne tecnosti se ne pomera, potrosnja goriva je sasvim OK za gradsku voznju, malo ispod 6 litara.Ima li neko ideju sta bi mogao da bude kvar?Prilicno mi smeta taj dim obzirom da to sigurno mije dobro za motor a i kad dam gas na semaforu svi iza mene ostaju u magli.Svaka pomoc je dobrodosla!Hvala svima unapred. Edited February 1, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted February 1, 2016 Ako ti se istovremeno pali ventilator i pojavljuje dim na auspuhu, verovatno si aktivirao regeneraciju DPF-a.A posto joj treba izvesno vreme i km da bi se uspesno zavrsila (sto kod tebe verovatno nije slucaj, jer su ti uglavnom sve gradske voznje), onda se aktivira svaki put kad ponovo upalis auto i on dostigne radnu temp., ali se i ne zavrsi uspesno. Vidi, izadji malo na otvoren put i produvaj ga 10-15min u sto vecim obrtajima. Pri tom, ne mislim da treba da vozis preko 100km/h!!! Samo pojacaj obrtaje 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
redaradi 2 Posted February 1, 2016 Hvala na brzom odgovoru.Na automobilu postoji zuta lampica kada mi racunar najavi regeneraciju DPF i ispise da ne gasim auto nego nastavim da vozim ona se upali.Kada se proces zavrsi, zuta lampica se ugasi.To mi se desilo tri puta do sada i auto je vozen sve vreme, dok se ne zavrsi ciscenje-regeneracija.Da li moguce da se toliko taj dpf prlja da mora svaki put da se cisti i to bas uvek kada se upali ventilator hladnjaka?I da...da li je moguce da se regeneracija aktivira pre nego sto motor dostigne radnu temperaturu?Sva tri puta kada je bila aktivirana opcija regeneracije, i signalna lampica za aktivirana, nije bilo belog dima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 1, 2016 Što se tiče regeneracije. Moguće je da se aktivira pre radne temp. Kada se regeneracija radi dijagnostikom, proizvođač preporučuje da temp. bude preko 70 stepeni.Ventilator se pali prilikom svake regeneracije, to je normalno.Moguće je da se DPF toliko prlja. Pogotovo ako se voze kratke gradske relacije. E sad, što se tiče belog dima. Ne mogu ničega da se setim šta bi moglo da utiče na njegovu pojavu Quote Share this post Link to post Share on other sites
redaradi 2 Posted February 1, 2016 Bio kod majstora jutros...definitivno DPF ciscenje jer sve ostalo radi kao sat...dakle savet kao i Mica sto rece...isteraj to malo van grada i pojacaj obrtaje.E sad, kopao sam jos malo po ostalim forumima i dosao do zakljucka, sto ne znaci da je dobar i ispravan, ali da podelim sa vama. Beli dim se pojavljuje jer sagorava cadj u filteru, uz pomoc goriva.Na kraju krajeva, jesam primetio jednom prilikom da mi je ispod auspuha nakon regeneracije, nazalost u mestu, bila neka barica koja se presijavala.Hvala vam svakako na asisteniciji i pomoci.Zivi bili! 1 1 Nebek and hibi011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dacemk1 0 Posted December 9, 2020 (edited) Pozdrav ljudi imam problem sa fiat evo 1.3mjet Auto preterano dimi na leru beli dim i nemirno radi. Na autu je zamenjeno: sredjena komplet glava lezajevi radilice karike komplet lanac dizne proverene dpf i egr softverski iskljuceni turbina proverena Samo na leru dimi, tokom par minuta voznje prestane. Odlicno ide i posle par minuta rada na leru opet pocne da dimi. Edited December 11, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 10, 2020 A DPF fizicki nije odstranjen, samo je softverski iskljucen? Koliko jako dimi? Nije slucajno para u pitanju, sad usled hladnijeg vremena? Jedan kolega je pisao da je normalno da malo nemirno radi u leru posle vadjenja i gasenja DPF/EGR. Ali ne znam za dim... Odakle si? Gde si radio sve to sto si nabrojao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dacemk1 0 Posted December 10, 2020 Odstranjen je dpf. Preterano dimi kao da suši naftu, da ne moze da sagori sve. Sumnjao sam da se kriva klipnjaca i da ona remeti nesto ali nije ni to jedino su mi rekli da probam da proverim da nisu uvijene bregaste ali sam pokusao ovde da vidim da li je neko imao slican problem jer nije bas jednostavno da se zamene bregaste. Iz Vranja ja sam mehanicar, sumnjali smo prvo na dizne, proverili smo ih i nije bilo do njih i bili smo sigurni da je neki ventil na glavi bio pa kad smo vez rasturili vlasnik je hteo kompletno da sredi ali nazalost nismo resili problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 10, 2020 (edited) Proverite da kuciste filtera za vazduh nije deformisano pogotovo u delu ka soferci,izvucite filter za vazduh i proverite da li je apsolutno suv kao i samo kuciste filtera.Desava se da se kuciste deformise ili popusti oko srafova za filter i usled zapusenih odvoda voda prodire u kuciste i dalje znate sta se desava.... Recimo ja sam to "resio" na mom 1.3 mjtd posle kupovine jer sam citao da to moze biti potencijalno ozbiljan problem Takodje ocistite MAP senzor ako niste jer i on moze biti uzrok Grejaci takodje,mada bi se sa njima manifestovao dim samo posle hladnog starta i imao bi onaj stipa za oci miris Edited December 10, 2020 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 10, 2020 Da je stariji dizel rekao bih da nije pogodjen stepen paljenja, tj. da je na kasnijem paljenju, e sad posto je noviji on to valjda sam regulise. Da li je lepo uzubljen? Kako su proverene dizne, gde? Da nije los konektor na nekoj dizni? Da li se one kodiraju prilikom vracanja?Da li je to e5 motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igor89 0 Posted April 20, 2021 (edited) Pozdrav ljudi, nov sam na forumu, ne znam gde da se nadovezem pa sam zapoceo novu temu. Radi se o sledecem: Pre nekoliko meseci sam kupio GP, 1,3mjtd, 90ks, 2009 god, presao 240 000 km. Imam sledeci problem. Kada ga startujem, malo zavergla, zatim izbaci oblak belog dima, ne preterano velik, ali se vidi svakako. Dok se malo ne zagreje isto izbacuje odredjenu kolicinu dima prilikom voznje uzbrdo, kada je motor malo opterecen. Primetio sam da je potrosnja mozda malo veca, nisam koristio cep metodu, ali sa punim rezorvoarom predjem nekih 650-700 km, od cega je 90% gradska voznja. DPF je cist, jedino sto nemam nikakvu informaciju kada radi regeneraciju. Bilo kakav savet ili predlog je svakako dobrodosao. Hvala unapred Edited April 20, 2021 by neshaoct formatiranje / spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 20, 2021 @Igor89 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites