Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes planira liniju AMG Sport modela

Recommended Posts

mercedes%20c%20amg%201.jpg

 

Britanski mediji pišu da će Mercedes uskoro predstaviti liniju AMG Sport modela. Ovi automobili će u Mercedesovoj paleti zauzeti mesto ispod pravih AMG modela, a konkurisaće BMW-ovoj paleti BMW M Performance automobila. Mercedes AMG Sport modeli će se odlikovati doteranim stajlingom eksterijera i enterijera, pojačanim motorima, sportski podešenim ogibljenjem kao i širim tragom točkova. Ova nova linija će obuhvatati modele A, C, E, S, GLA, GLK, M, GL klase, kao i budući MLC (ML Coupe). Prvi model nove AMG Sport linije bi trebalo da bude C450 AMG Sport koji će pokretati 3,0 litarski twin-turbo V6 sa 274 kW/367KS. C450 AMG Sport će biti dostupan u verzijama sa zadnjim i 4MATIC pogonon na sva četiri točka, a njegova premijera bi mogla da se održi početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvršni direktor Mercedes AMG-a odbacuje mogućnost hiperautomobila

 

mercedes%20amg%205.jpg

 
Izvršni direktor Mercedes AMG odeljenja kompanije Daimler Tobias Moers je otkrio da kompanija nema nikakve planove za gradnju hiperautomobila. Moers je rekao da kompanija nije čak ni diskutovala o toj mogućnosti i da to nije nešto što se razmatra. Međutim, on je ostavio vrata otvorena za kasniji period, rekavši da bi tako nešto možda ipak moglo da se dogoditi u narednih pet do osam godina. On je rekao da bi kompanija mogla da napravi hiperautomobil ali da je potrebno da ima čvrst poslovni model i dovoljno kredibiliteta da se nadmeće sa uspostavljenim brendovima kao što je Ferrari. Moers je je takođe rekao da kompanija ne žuri sa naslednikom SLS AMG modela jer kako je rekao ako je moglo da prođe 50 do 60 godina da se pojavi zamena za Gullwing, onda kompanija može da čeka još par godina.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMG po prvi put samostalno

 

amg%2022.jpg

 

Ova ideja je došla nakon uspešne godine tokom koje su uspeli da produže svoju proizvodnu liniju. Mercedes AMG je odlučio da prvi put u istoriji, na jednom sajmu istupi samostalno i na posebnom izložbenom prostoru. Za razliku od 400 AMG performans centara koji su otvoreni u poslednjih 9 godina i 40 zemalja širom sveta, koji su integrisani u postojeći opseg ovlašćenih prodavnica Mercedes-Benz vozila, izložbeni prostor kompanije AMG smešten u tokijskom Sategaja distriktu u Japanu, deluje sam za sebe i nevezano sa Mercedes štandom. Druga posvećena salonska postavka će pratiti trenutnu ove godine na sajmu automobila u Sidneju.

 

amg%202.jpg

 

''Nova posvećena prodavnica u Tokiju formira centralnu tačku mreže dilera i definiše sledeću fazu naše prodajne inicijative. Sa ovim, mi osiguravamo eksluzivnu i kompetentnu brigu za postojeće i buduće kupce i korisnike AMG modela pri samoj kupovini. Radnja služi kao model budućim samostalnim projektima u ostalim velikim gradovima sveta, koje je upravni odbor već odredio za sledeća odredišta. Još jedna posvećena prodavnica će biti otvorena u Sidneju pred kraj ove godine'', izjavio je gazda Mercedes AMG grupe Tobijas Moers.

 

amg%20222.jpg

 

Tokijski izložbeno prodajni prostor dobija centralnu tačku sa poslednjim dodatkom sa gornjeg kraja opsega podbrenda, modelom Mercedes AMG GT R, koji je izašao prošlog leta tokom događaja Goodwood Festival of Speed. Motor koji pokreće ovaj moćni model visokih performansi ima zapreminu od četiri litra i poseduje 8 ventila, što je sasvim dovoljno da točkovima isporuči 577 ks i 700 Nm obrtnog momenta, omogućujući automobilu da dostigne 100 km/h iz mesta za samo 3.6 sekundi i maksimalnu brzinu od 318 km/h. Međutim, GT R neće stajati na vrhu AMG porodice još dugo, jer Nemci već pripremaju hiperautomobil koji će ga zameniti u radnji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG uvodi hibride od 2020.

 

mercedes%20e%207777777.jpg

 

I AMG odeljenje je najavilo neizbežno, buduće modele će naime zahvatiti elektrifikacija. Šef Mercedes AMG-a Tobias Moers rekao je da će budući hibridi biti značajno pristupačniji od AMG superautomobila s pogonskim sklopom iz Formule 1. ''Zanimljivo je vreme u autoindustriji, svi pričaju o elektrifikaciji, hibridnim pogonskim sklopovima. Ona daje više snage i bolju efikasnost'' - rekao je Moers. Mercedes AMG s elektrifikacijom modela počinje od 2020. Ne treba zaboraviti i da je BMW M odeljenje takođe najavilo primenjivanje jednake filozofije na svoje automobile, pa nas uskoro očekuje bitka moćnih hibrida.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljiva dodatna oprema za Mercedes AMG

 

172919-amg%202.jpg

 

Još je 2013. Mercedes uveo osvetljeni znak kompanije kao dodatnu opremu na svojim modelima, a, kako kažu, odlična reakcija kupaca naterala ih je na novi korak. Svi AMG-ovi modeli, počevši od A Klase pa do GLS SUV-a sada će moći da dobiju novi komad dodatne opreme u oblik LED projektora koji se montira na vrata i koji će, kada se ona otvore, na put projektovati sadržaj po izboru. Kada kažemo po izboru, mislimo na jednu od dve opcije. Moguće je projektovati trokraku zvezdu, odnosno logo kompanije koji sadrži Stablo jabuke i reku, a simbolizuje Affalterbach, gde je sedište kompanije.

 

172920-amg%2022.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stižu potpuno električni AMG modeli

 

Mercedes SLS Electric Drive

 

Nema nikakve dileme. Svi veliki proizvođači automobila planiraju čitavu armiju električnih vozila za budućnost, pa izuzetak neće predtavljati ni performantno odeljenje kompanije Mercedes, AMG. Na pitanje da li misli da će svi AMG modeli postati potpuno električni, šef Mercedesovog odeljenja za istraživanje i razvoj, Ola Kalenius je odgovorila: „Zašto da ne? Još uvek se ne radi od zacrtanom i zvaničnom planu kompanije, ali naravno da je moguće. Uostalom, već smo radili na električnom AMG modelu“.

 

Mercedes SLS Electric Drive

 

Ona svakako misli na model SLS Electric Drive koji je proizveden u manje od 100 primeraka i koji poseduje četiri elektromotora koji ukupno proizvode 740 konjskih snaga.

 

Mercedes SLS Electric Drive

 

Ona je dodala da, kada je AMG počeo da koristi agregate sa turbo punjačima, su svi mislili da je to kraj za AMG, ali se sada skoro niko ne žali zbog toga. Navela je i da ljudi iz kompanije vole zvuk V8 motora, ali električni automobili takođe mogu biti uzbudljivi. Međutim, dok se to ne desi, Mercedes AMG je zauzet radom na svom projektu takozvanih „moćnih hibrida“, koji će koristiti baterije za veću snagu. Ovi modeli će koristiti četvorolitarski V8 twin-turbo agregat koji se već dokazao kao sjajan u brojnim modelima. Naime, Nemci žele da izvuku još snage, te će novi hibridni modeli imati i do 805 konjskih snaga, a prvi od njih je najavljeni AMG kupe sa petoro vrata. Kaleniusova je takođe rekla da će novi hibridni AMG modeli serije 53 koji su zvanično predstavljeni na Sajmu automobila u Detroitu u skorijem periodu potpuno zameniti modele serije 43, koje pokreće V6 twin-turbo agregat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG SUV-ovi nisu u planu

 

mercedess g 222222.jpg

 

Svima dobro poznati Mercedesov ''kućni tjuner'' je u poslednje vreme prilično zaposlen, a izgleda da se polako naziru granice širenja njegove ponude. Naime, AMG već duže vreme radi na posebnim verzijama Mercedesovih modela, a u poslednje vreme je ponudu proširio s par svojih zasebnih automobila, ali neće rasti u nedogled. Posebno ne u smeru razvoja i proizvodnje zasebnih AMG-ovih SUV-ova. Uprkos opštem trendu rasta popularnosti SUV-ova Mercedes-AMG dakle neće, bar prema trenutnim planovima, kupcima ponuditi svoj posebni SUV model. AMG-ov šef Tobias Moers je odbacio takve glasine rekavši da AMG već ima dovoljno široku ponudu doteranih Mercedesovih SUV-ova. Moers je svestan potražnje za njima i mogućnostima zarade, ali AMG-ovi kapaciteti su ''trenutno puni i širenju još nije kraj'', ali za sada ''ne postoje planovi'' za SUV model. Takođe, jasno je da bi takvi noviteti ozbiljno mogli da naškode prodaji Mercedesovih standardnih SUV-ova pa zato takav potez ''ne bi bio poslovno opravdan.'' Podsetimo, AMG-ova zasebna ponuda se trenutno sastoji od dva modela GT i GT 4-Door, a ranije ju je činio i SLS AMG. Uskoro bi trebalo da bude dodatno proširena produkcijskom verzijom modela Project One.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMG Black Series SUV? Šef AMG-a: Neće se desiti

 

mercedes g 220.jpg

 

Poznata Black Series oznaka se nakon nekoliko godina pauze vraća 2020., ali ostaje rezervisana samo za modele sa dvoje vrata

 

Poznata ''Black Series'' oznaka je odsutna već nekoliko godina, tačnije od prestanka proizvodnje modela C63 i SLS AMG Black Series. Potvrđeno je da se ova oznaka vraća 2020. godine uz model AMG GT, koji će imati najmanje 630 KS u olakšanoj karoseriji trenutno dostupne R verzije. Pored toga, Black Series modele će karakterisati isključivo dvoje vrata, a kako šef AMG-a kaže, SUV modeli neće ići putem ''Crne Serije''. Kada je u intervjuu za ''Auto Guide'' upitan u vezi ''hardcore'' SUV-a, šef AMG-a, Tobias Moers, se slatko nasmejao i rekao: ''Ne, ne, ne, ne… nikada'', i dodao: ''Black Series je za trkačku stazu''. Moers je takođe napomenuo da nedavno osveženi C63 neće dobiti Black izdanje, iako je bilo dostupno uz kupe verziju prethodne C-Klase. Međutim, šef AMG-a je u drugom intervjuu ipak najavio nove verzije modela C63, iako nijedna neće biti Black Series.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG rival Porscheu Cayman

 

mercedes-amg coupe.jpg

 

Mercedes-AMG po pisanju britanskih medija planira da svoju ponudu obogati i modelom kojim bi konkurisao Porscheovom Caymanu. To je inače nagovestio i šef Tobias Moers, potvrdivši da je u razmatranju samostalni Mercedes-AMG model koji bi dopunio njihovu paletu. Budući da je ranije već najavljeno da neće biti jedinstvenog AMG SUV modela, pretpostavlja se da bi novi model najverovatnije trebalo da bude manji i pristupačniji sportski automobil koji će se za kupce boriti sa Porscheovim modelima Cayman i Boxster.

Dakle, Mercedes-AMG bi svoj novi dvosed sa zadnjim pogonom trebalo da nudi u Coupe i Roadster verzijama, pri čemu će određene elemente deliti sa budućim generacijom Mercedesa SL, ali i sa aktuelnom generacijom Mercedesovih kompaktnih modela (uključujući i novu A klasu). Jedan od motora u ponudi bi mogao da bude unapređeni 2.0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac koji može da razvija i do 400KS. Aktuelni Porsche 718 Cayman u baznoj verziji pokreće turbo 2.0 litarski četvorocilindrični turbo sa 300KS, a tu je i 2.5 litarski sa 350KS odnosno 365KS u GTS izdanju. Nemački ''Auto Bild'' je inače pre nekoliko meseci pisao da ovakav Mercedes-AMG model ne možemo očekivati pre 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budući Mercedes AMG modeli će imati plug-in hibridni pogonski sklop kao opciju

 

156870-mercedes e 8.jpg

 

Predstavnici Mercedes AMG kompanije su potvrdili da će svi njihovi modeli u budućnosti kao opciju imati i plug-in hibridne pogonske sklopove. Vozila kao što su Mercedes AMG CLS 53, E53 i novi GLE 53 su već dostupna sa ''blagim'' hibridnim pogonskim sklopom. Taj hibridni sklop kombinuje šestocilindarski agregat sa elektromotorom koji pokreće starter-alternator, a koji razvija 22 konjske snage i 249 Nm obrtnog momenta. Iako su ovi modeli ekonomičniji od automobila sa samo SUS agregatom, jedan od čelnika kompanije, Frenk Overmajer je priznao da su oni samo deo kratkoročne strategije.

 

''Sva AMG vozila će u budućnosti kao opciju imati plug-in hibridni pogonski sklop. ''Blagi'' hibridi nisu deo strategije AMG kompanije, iz prostog razloga što emisija štetnih gasova nije znatno smanjena'', naveo je on. Magazin ''Autocar'' prenosi da će budući Mercedes AMG plug-in hibridni modeli imati treću generaciju PHEV sistema koja se već nalazi na modelima C, E i S klase. Ovaj hibridni pogonski sklop kombinuje snažni elektromotor koji razvija 121 konjsku snagu i 440 Nm obrtnog mometna sa SUS agregatom. Takođe, električna autonomija tih modela je do 50 kilometara sa jednim punjenjem. Mercedes AMG će ovaj sistem nazivati ''EQ Power+''.

Ako Mercedes AMG zaista odluči da u svoja PHEV vozila ubaci ovaj model, onda nas čekaju neki izuzetno brzi automobili. Zamislite hibridni A45 sa četvorocilindarskim agregatom koji razvija preko 400 konjskih snaga i elektromotorom koji razvija dodatnih 121 KS! Ili Mercedes AMG G63 sa agregatom od 585 konja i ovim elektromotorom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi novi AMG modeli imaće pogon na sva četiri točka po željama kupaca

 

191998-mercedes-amg gt.jpg

 

Prošle nedelje šef Mercedes AMG odeljenja Tobias Moers je potvrdio da će svaki novi model od 2021. godine biti elektrifikovan, a uz to je najavio još jednu novost - svi AMG modeli će imati pogon na sva četiri točka!

Iako će možda puristi ostati u šoku, Moers je istakao da je to želja kupaca. U nedavnom razgovoru sa ekipom iz ''Autocar''-a, Moers je otkrio da modeli sa zadnjim pogonom više nisu primarni izbor kupaca i da nema smisla investirati novac u razvoj takvih modela.

 

''Kupci su nam dali odgovor - većina njih želi pogon na sva četiri točka'', rekao je britanskim novinarima. ''Primera radi, u vreme kada je E-klasa AMG imala opciju zadnjeg ili pogona na sve točkove, više od 90 posto njih je izabralo pogon na sve točkove. Novi E63 AMG dolazi sa pogonom na sve točkove, a za zabavu je tu uvek dostupan ''drift mode'' uz koji se snaga prenosi na zadnje točkove'', istakao je Moers. Ova odluka će zahvatiti i AMG GT modele koji trenutno čine vrh ponude AMG-a. A upravo im zadnji pogon donosi probleme. Naime, konkurenti uglavnom nude opciju pogona na sve točkove (Porsche 911, Huracan, Audi R8...), pa se mnogi kupci odlučuju za njih umesto za Mercedes. Moers je potvrdio da im to stvara probleme: ''U poređenju sa konkurencijom, to nam je mana budući da AMG GT nije toliko upotrebljiv. Primera radi, kupci u Minhenu gotovo uvek kupuju superautomobile sa pogonom na sve točkove zbog bezbednosti i stabilnosti.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budući AMG-ovi modeli će biti manje bučni

 

mercedes 45 002.jpg

 

Budući AMG-ovi sportski automobili će zvučati drugačije nego danas, barem spolja. Zahvaljujući evropskim zakonima, automobili će u budućnosti biti tiši, a toga neće biti pošteđeni ni AMG-ovi modeli visokih performansi, kao ni njihovi rivali. Mercedesov šef za planiranje proizvoda u sektoru kompaktnih automobila Bastian Bogenschutz je za magazin Motoring rekao da će se promene odnositi i na AMG vozila van Evrope, a kao razlog je naveo činjenicu da bi bilo preskupo proizvoditi specifične izduvne sisteme za različita tržišta. Problem se produbljuje jer su zakoni sve strožiji. Prva dva modela na koje će uticati zakon su Mercedes AMG A 45 S (2020) i Mercedes AMG CLA 45 S (2020), koje pokreće najsnažniji četvorocilindrični motor na svetu. Evropski zvaničnici očigledno ne žele da ga slušaju pa je Mercedes prinuđen na promene, ali i na alternativu kako bi zadovoljio ukuse entuzijasta.

Zato AMG namerava da napravi kompromis i pojača zvuk motora u kabini pomoću tehnologije.

 

mercedes 45 001.jpg

 

Audio sistemi u automobilu će imitirati zvukove izduvnog sistema i motora, a to smo videli već ranije, kao i druge kreativne načine za poboljšanje iskustva vožnje. Sve to ne predstavlja idealno rešenje, ali barem nije sve izgubljeno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes otkrio koji modeli definitivno neće dobiti AMG verziju

 

184779-mercedes b 222222.jpg

 

Kako Mercedes proširuje svoju ponudu novim modelima, povećava se i broj visokoperformansnih AMG automobila ovog proizvođača. Ipak, nije baš svaki Mercedes predviđen da prođe kroz AMG tretman.

Motor Trend piše da su dva modela definitivno isključena iz toga, a reč je o Mercedesu B-klase i električnom SUV-u EQC. Spisak je kratak i nije neočekivan. Naime, od B-klase, predstavnika MPV segmenta koji je tipičan porodični automobila, i ne očekuje se da ima sportsku verziju. Za one koji ipak vole sportski imidž, Mercedes nudi AMG Line paket koji ovom vozilu daje koliko-toliko sportski izgled, bez dodatne injekcije snage.

 

mercedes eqc 3333.jpg

 

Što se tiče električnog modela EQC, šef AMG odeljenja, Tobias Moers, potvrdio je da ni ovaj automobil neće imati klasičnu AMG varijantu, ali će kupcima takođe ponuditi stilski AMG Line paket, sa sportskim estetskim dodacima, većim alu felnama i niskoprofilnim pneumaticima. Osim toga, ne treba zaboraviti da već i u standardnoj verziji EQC ima dovoljno moćan pogonski sistem koji u zbiru daje čak 407 KS (300 kW) i 765 Nm i zahvaljujući kome auto 0-100 km/h stiže za svega 5.1 s.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes će drastično smanjiti ponudu AMG modela?

 

mercedes gtr 1111111.jpg

 

Sve stroži zakoni oko emisija štetnih gasova zadaju glavobolje svim proizvođačima automobila, a čini se da će sledeća ''žrtva'' biti AMG modeli. Pomalo i očekivano, s obzirom da je reč o modelima koji u Mercedesovom portfoliju imaju najveći udeo CO2. Tako prema pisanju Financial Times-a neimenovani izvor iz kompanije tvrdi da planiraju redukciju ponude za čak 75 odsto!

 

Trenutni prosek Daimlera koji u vlasništvu ima Mercedes iznosi 138g/km, što je daleko od 100g/km koliko je propisani prosek ukupne game prodatih automobila nekog proizvođača prema propisu Evropske komisije. Iako će smanjenje ponude AMG modela uveliko smanjiti i ukupni prosek pa će Mercedes biti bliži zadatoj brojci, jasno je da će se zarade značajno smanjiti. AMG modeli su najekskluzivniji, ali i najskuplji pa samim tim donose najveće marže proizvođaču. Ostaje da se vidi kako će se to odraziti na ukupan profit. Naravno, Mercedes nije jedini koji će imati probleme po tom pitanju. U ovu priču uključeni su svi proizvođači koji su sada primorani da ulažu velike napore u smanjenje emisije CO2, u razvoj hibridnih i električnih modela, a uz sve to moraju da odbace sve one modele koji se ne uklapaju u ovakvu politiku budući da će kazne za nepoštovanje dogovorenih normi biti visoke.

Ipak, nije sve tako crno. U Mercedesu su odlučili da će u budućnosti svi AMG modeli biti elektrifikovani, što je potvrdio Tobias Moers iz AMG-a. Osim toga, nova generacija modela C63 AMG imaće 2.0 četvorocilindrični motor koji se trenutno nalazi u novoj A-klasi 45 AMG S. Dakle, kompromisi će morati da se rade, ali to je jedini način da AMG modeli (barem neki) ostanu u ponudi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Mercedes AMG GT R Pro vs SLS Black Series

 

Duel AMG modela na Nirburgring GP stazi (nije Nordschleife krug):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG modeli od sada će biti značajno tiši

 

mercedes-amg e 06.jpg

 

Propisi su tu da se poštuju, a Mercedes u tom pogledu puno gubi, posebno kad su AMG modeli u pitanju. Nova pravila jednostavno nam nameću električne automobile. Jedno takvo pravilo je i ono koje se odnosi na buku. Zato su iz AMG odeljenja već najavili smanjenje akustike i zapravo jednog od najboljih detalja na tim verzijama. Nove AMG verzije sa V6 i V8 motorima će tako utihnuti, a ništa bolje neće proći motori sa četiri cilindra. Međutim, Nemci će ipak pokušati da ublaže štetu sa veštačkim zvukom iz zvučnika. Rekli bismo, samo će produbiti problematiku, ali valjda oni bolje znaju..

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG obećao još 10 godina V8 motora u svojim modelima

 

218513-mercedes v8.jpg

 

Kako svet počinje da se polako udaljava od fosilnih goriva, proizvođači automobila najavljuju planove penzionisanja svojih ''specijaliteta''. Mercedes je već ograničio razvoj SUS motora u svojoj pripremi za električnu budućnost, ali čini se da velikom V8 još nije ''otkucao sat''.

 

Vest saznajemo iz intervjua za Road and Track sa šefom Mercedes AMG-a Philippom Schiemerom. Njegova pozicija uključuje čelno mesto u nekoliko važnih programa, uključujući AMG, Maybach te G-klasu. Što se tiče pitanja Mercedesovih V8, Schiemer navodi da smatra ''da ćemo V8 gledati još sledećih deset godina. Imamo puno kupaca koji vole svoje automobile i još uvek mislim da ćemo te ljude dugo videti kako ih kupuju''.

 

Ovo je obećavajuća informacija za sve ljubitelje trokrake zvezde, ili velikih SUS motora uopšte. Mnogi modeli marke se oslanjaju na snagu V8 motora, uključujući Mercedes AMG GT Coupe, pa sve do vrhunske G-klase. Uz to, Mercedes AMG GT 63S E će povezivati hibridni sistem sa postojećim twin turbo V8, sposobnim za 843KS. Postoji li bolji dokaz da Mercedes još nije odustao od V8? S obzirom na nastojanja Evropske unije da do 2035. godine postepeno ukine prodaju novih vozila sa SUS motorima, lepo je čuti da postoji neko ko ne želi da odustane rano.

 

''Imamo zaista veoma veliku potražnju u celom svetu'', ističe Schiemer. Jochen Hermann, glavni tehnički direktor AMG-a, pričao je o tome da hibridna tehnologija otvara nove mogućnosti za performanse. ''Imate ovu dodatnu snagu, poput niskog obrtnog momenta koji je obično veći problem za SUS motor. Nakon što smo prošli kroz sve ovo, znamo da postoji još mnogo toga što možemo učiniti sa ovakvim pogonom''. Ipak, proizvodnja V8 je u Mercedesu otkazana za 2022. godinu zbog problema oko snabdevanja. Međutim, ne moramo da se bojimo, jer izgleda da će nemački proizvođač automobila još neko vreme koristiti velike motore.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...