Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Odlicno se drzi. Evo statistike prodaje u prvoj polovini 2017te kao i po mesecima. Odlican skok prodaje u odnosu na 2016tu. Kad se pogleda odbos ulozeno dobijeno ,zaista je u prednosti. Spopjasnji dizajn mu je bar po meni odlican,jedino su mozda trebali unutrasnjost malo lepse da odrade. 

Screenshot_20170822-160957.jpg

Screenshot_20170822-160907.jpg

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jos od modela Bravo/Brava jedan Fiat u kompaktnom segmentu nije bolje stajao po prodaji u svojoj klasi.

Vec sljedece godine bi trebali odraditi neke tehnicke i manje kozmeticke modifikacije kako bi ostao dovoljno svjez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@N.N. Sta je to S design ? Ovde je najjaci paket lounge,bas sam sinoc gledao nesto vezano za tipo i nisam video taj paket . To neka sportska verzija ? Nadam se da ce doci do restilizacije na vreme. Inace jel imas neki info za Punta ? Prodaja mu je znacajno opala,krajnje je vreme za novi model. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VladaG9

 

To je najjači paket opreme. Nema ga još u salonima, a u Poljskoj je samo poznata cijena. Xenon, 18" alu felge i još neke opcije. Ide samo sa motorima od 120 KS.

 

Punto je davno otplaćen model. U toj tvornici su Renegade i 500X koji solidno idu i koje uskoro čeka facelift.

U drugoj temi si me pitao o mogućem drugom modelu za Kragujevac. Ja stvarno ne znam. Neki iz Srbiju pišu model dug 3.89 metara, neki spominju kabasti model.... Ja ništa ne znam. Ali meni, a to sam samo ja, Kragujevac djeluje kao idealno mjesto ako se ikada odluče za novog Punta.

 

Biti ćemo svi pametniji za 8-9 mjeseci kada izađe novi FCA biznis plan.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@N.N.  onda barem kad je cena u pitanju je dosta konkurentan. Gledao sam sinoc Tipo Lounge Sw 1.6mjt 120ks cena je 17000 eur. Ako razlika bude samo toliko to zaista i jeste best buy.

Sinoc sam gledao 5to godisnji plan za Fiat koji si postavio i koliko mi se cini prosle godine je trebao da izadje novi Punto. Cekamo sa nestrpljenjem novi,nadam se da ce ga se vise pridrzavati u odnosu na prethodni :-)

@djomla Hvala ,ovo zaista izgleda fantasticno. Cim bude stigao u salone skoknucu da vidim . Mislim da su mu dodali jeku dozu liksuza koja je bila potrebna 

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su FLA vozila zaista draga (doduse draza su mi starija vozila daleko kada profit nije bio no.1 motiv), ali meni prica o best buy Tipu baaas ne pije vodu.

 

Pogotovu ovaj s-line, tj design koji kada se pretvori u evre krece od 19000e. Moje iskustvo sa Fiatovim dilerima u Srbiji je da to krece obicno znaci da ima nesto od opreme bez cega ne mozete i da ta cena ide barem 2000e na gore.

 

A za tu cenu ima dosta bolje opremljenih i ozbiljnijih vozila od Tipa po mom misljenju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511 Pa ako pogledas npr cenovnik Tipa Lounge Hatchback ,cena je oko 12 500eur,a t u tu cenu ulaze sva oprema koja je potrebna obicnom vozacu.Ja kad sam gledao peugeot 308 cena je polazila od otprilike 14 000,a kamoli full oprema. A ni cene dodatnih paketa nisu skupe ,kod ostalih npr ta cena kosta 1000eur,kod njih je npr 550eur po paketu,jer je povoljnije kupiti paket opreme sa vise dodataka nego svaki pojedinacno.

Edited by VladaG9

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 Fire moze biti pandan 1.2 tsi  ili 1.0 ecoboost koje, iskreno, vise volim jer su zivahniji u nizim obrtajima.

 

Svojevremeno sam gledao Focus 1.0 125ks u sport opremi za oko 13 000e i Leon 1.2 tsi u style opremi za nesto manje od 13 000e.

 

Tu je i Astra J 1.4t koja je nesto vise, ali ima bas lepu opremu i mnoogo ozbiljniji motor.

 

Pojavi se i po neki Rapid za slicne pare, a i Octavia u ambience opremi.

 

Korejanci su posebna prica i kod njih ima da se probere svasta u tom rangu kada je neka akcija.

 

Ne kazem ja da je bilo sta od ovoga bolje ili gore od Tipa, ali nije Tipo jedini u tom rangu niti apsolutni pobednik.

 

Barem za nova kola, po mom misljenju, treba gledati "open minded" i ne ogranicavati se na odredjeni brend jer u vreme sajma i krajem godine svasta moze da se nadje daleko ispod cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodajni rezultati u Europi su očiti pokazatelj da je Tipo dobar/loš izbor. Svaki Fiat koji većinu prodaji ima van Italije nikad nije bio promašaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daleko od toga da se ja smatram zagrizenim ljubiteljem Fiata . Nekako mi lezi njihov dizajn. Sledeci auto mi mozda i nece biti Fiat . Ali znam kad sam kupovao pre dve godine,taj odnos mi je nekako prevagnuo na njihovu stranu. U obzir je dolazio ceed ,jeste da nije isti segment ali mi se bas nekako svideo. Zbog cene ipak sam uzeo 500L. A Tipo ,sa druge strane kad pogledas posle svega dve godine ,to je poprilican uspeh u prodaji. A mislim da ce golf uvek biti najprodavaniji. Neka bude i najgori ali nemci ce ipak kupovati domaci proizvod. A oni su i najvece i najjace trziste u evropi. Ford mi je bio u uzem izboru isto,svidja mi se ona njihova unutrasnjost,spopjasnji dizajn su popravili,ali cuo sam par losih utisaka o njihovim vozilima kao i o Grand motorsu tako da se nisam usudio da ga uzmem. A taj ecoboost mi je zelja da probam da provozam. Jedino sto Fiat treba da popravi je pouzdanost vozila,ali o tome sam ja vise mesta pisao pa ne bih opet da davim o tome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo sedan 1.6 Multijet 2 na probi ''Novosti''

 

fiat%20tipo%20n.jpg

 

Pojava modela Fiat Tipo omogućila je vozačima da, zahvaljujući povoljnoj ceni, dođu do vozila iz srednje klase koje izuzetno dobro osmišljenim paketom opreme već u osnovnoj verziji, pruža mnogo toga čega savremeni vozač ne želi da se odrekne. Prvo se na tržištu pojavio Tipo sedan, nešto kasnije i verzije sa petoro vrata ''hečbek'' i ''karavan''. U ponudi su tri motora, jedan benzinski od 1.4 litra sa 95 KS, dva dizela 1.3 MJet sa 95 KS i 1.6 MJet sa 120 KS. Tu su i tri nivoa opreme ''pop'', ''izi'' i ''londž''. Već u početnom nivou ''pop'' ovaj automobil ima klimu, radio, sve sisteme asistencije vozaču od ABS, elektronske kontrole stabilnosti, pomoći pri naglom kočenju, tu su naravno i vazdušni jastuci za vozača i suvozača...

Ovaj automobil donedavno se prodavao za manje od 10.000 evra dok su trajale akcije ''FCA Srbija'', a sada je, prema zvaničnom cenovniku tek nešto malo skuplji - 10.490 evra.

 

e fiat (5)_620x0.jpge fiat (6)_620x0.jpge fiat (3)_620x0.jpg

 

Na našem testu imali smo priliku da se upoznamo sa limuzinskom (sedan) verzijom Fiata Tipo sa motorom 1.6 MJet i paketom opreme ''loundž''. Ovaj paket podrazumeva zaista raznovrsnu opremu - kožni volan i ručica menjača, aluminijumske felne od 17 inča, komande na volanu (dostupne su i u srednjem paketu opreme), kamere za vožnju unazad, pomoći pri kretanju na uzbrdici, ''tač-skrin'' od pet inča, senzor za kišu, automatska klima, tempomat, hrom-paket... Treba istaći da već u takozvanom ''izi'' paketu opreme (dodatno na ''pop''), ovo vozilo ima i svetla za maglu, parking senzore, automatsko otvaranje vrata prtljažnika, bočne vazdušne jastuke i vazdušne jastuke za glavu, pa već u ovom nivou Tipo zaista nudi mnogo toga za relativno malo novca. Takozvana top verzija koju smo mi imali na testu, pored sjajnog paketa opreme za ovu klasu vozila ima i izuzetan dizel agregat, koji je sasvim sigurno među najekonomičnijima i najizdržljivijima u rangu motora zapremine do 1.6 litara.

 

Snaga od 120 konja sa obrtnim momentom od 320 nm je sasvim dovoljna da, uz šestostepeni manuelni menjač, ovu limuzinu dugu nešto više od 4.5 metara i tešku oko 1.4 tone potera do stotke za 9.7 sekundi i do maksimalne brzine od 199 kilometara na čas (fabrički podaci). Pri tome, ovaj agregat je, a to je poznato i odranije jer se isti motor ugrađuje u brojne modele FCA izuzetno ekonomičan. Fabrički podaci tvrde da mu je potrošnja 4.2 litra dizela na 100 kilometara u proseku. Na testu je trošio nešto više (4.6 litara), ali treba uzeti u obzir da smo mi na svakodnevnoj ruti morali da prolazimo kroz delove Beograda koji se renoviraju, a svakom ko je bar jednom čamio zaglavljen u (ne)očekivanoj letnjoj gužvi na ulicama prestonice Srbije jasno je šta to znači.

 

U svakom slučaju, ko god hoće da ima automobil koji ima dosta prostora za pet putnika, veoma pristojan nivo opreme i sjajan motor, uz ne zaboravimo ogromnih 520 litara prtljažnog prostora (moguće je i obaranje zadnjih sedišta), Fiat Tipo je odličan izbor.

  • 9.7 sek. je ubrzanje od 0-100 km/h
  • 4.532 mm je dužina
  • 1.792 mm je širina
  • 1.497 mm je visina
  • 4.2 lit/100 km je potrošnja

 

preuzeto sa - novosti.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linija S - Design se uvećala sa modelom Fiat Tipo S-Design

 

OP_170730_FIAT_Lisbon_00177.jpg

 

 

  • Savršen sklad urbano-sportskog karaktera i stila na prvi pogled
  • Tipo S-Design, dostupan u karavanskoj i verziji sa 5 vrata, nudi novu Metropoli Grey sivu boju, detalje u “Piano Black” crnoj boji, ekskluzivne 18-inčne alu-felne  
  • Paket standardne opreme info-zabavnog sistema UConnectTM 7-inch HD LIVE sledeće generacije, sa funkcijama UConnect Link, Apple Car Play i Android Auto 
  • Benzinski i turbo dizel motori  sa 120 KS 

Nakon predstavljanja verzije 500X, linija S-Design se uvećava za modele game Tipo. Danas počinje prijem narudžbina za Fiat Tipo S-Design, automobil namenjen vozačima koji žele stil i supstancu sa savremenom, dinamičnom i karakterističnom ličnošću, a koji je premijerno predstavljen na Salonu automobila u Ženevi. 
Novi Tipo S-Design, dostupan u karavanskoj i izvedbi sa 5 vrata, karakteriše smela ličnost, koja odražava osobine njegovih mladih i aktivnih kupaca. A sve to ne zaboravljajući osobine koje su doprinele uspehu modela Tipo: prostranost, funkcionalnost i fleksibilnost. Novi Fiat Tipo S-Design uvodi novu Metropoli Grey sivu boju - koja je ekskluzivna za ovu verziju - a koja je osmišljena da dodatno upotpuni dinamičnost i karakter linije vozila Tipo. Model je dostupan u crnoj Cinema Black, crvenoj Amore Red, beloj Gelato White, te Colosseo Grey sivoj izvedbi. Pored toga, nova verzija je momentalno prepoznatljiva, zahvaljujući karakterističnoj rešetki hladnjaka sa crnim Piano Black elementima, koja obuhvata čitav prednji deo vozila i završava se još agresivnijom formom - bi-ksenonskim farovima sa istim elementima. Bi-ksenonski farovi, koji se prvi put pojavljuju na liniji vozila Tipo, imaju 30% bolje performanse u odnosu na standardne farove. Detalji u Piano Black crnoj boji nalaze se i oko ivica sportskih otvora za vazduh, kao i na retrovizorima. Nove 18-inčne alu-felne sa dijamantskom završnom obradom nude još jedan dinamičan dodir, dok zatamnjena zadnja stakla i posebni detalji, poput ručica u boji karoserije, upotpunjuju izgled. 

 

0001.jpg002.jpg

 

Enterijer je potpuno restilizovan, sa sedištima presvučenim kožom i tekstilom, kao i sa taktilnom završnom obradom, koja je izabrana kako bi naglasila snažan, upečatljiv identitet ovog vozila. Konac dvostruko prošivenih sedišta, presvučenih kožim i Airtex-om odgovara onome koji je upotrebljen, u cik-cak mustri, na kugli ručice menjača i upravljaču, presvučenim “Techno-leather” kožom. Naposletku, instrument tabla je izvedena sa crnim Piano Black elementima, dok se velika maska komandne table Tecnico Grey, pruža celom širinom putničke kabine. Drugi jedinstveni detalji prisutni su na centralnoj jedinici i tapaciranim panelima vrata. Pored niza detalja koji poboljšavaju izgled, nova verzija modela Fiat Tipo donosi najbolje od tehnologije, poput sistema UconnectTM 7” HD LIVE sledeće generacije – koji je standardan deo opreme u svim vozilima linije S-Design – opremljenog sa 7-inčnim dodirnim ekranom visoke rezolucije, te sa kapacitivnim ekranom sa mogućnostima upotrebe prstiju , kao kod savremenih tablet uređaja. Standardan deo opreme na modelu Tipo S-Design jeste sistem UConnect Link sa funkcijama Apple CarPlay i Android AutoTM, koje omogućavaju vozačima lakšu upotrebu iPhone uređaja u vozilu. Konkretno, Apple CarPlay savršeno integriše iPhone sa displejom i komandama automobila, kako bi pozivanje, reprodukovanje muzičkih sadržaja, slanje i primanje tekstualnih poruka, dobijanje smernica prilagođenih uslovima u saobraćaju i još mnogo toga, bilo moguće uz zadržavanje pogleda na putu. Pored dobrog izgleda i sadržajnog paketa opreme, Fiat Tipo S-Design nudi i najbolje motore koji su danas prisutni u njegovom segmentu: hitri benzinac 1.4 T-Jet sa 120 KS,  visoko cenjeni turbo-dizel 1.6 Multijet sa 120 KS, u spoju sa manuelnim ili dvostrukim, automatskim DCT prenosom.  

 

U ponudi u Srbiji s početkom jeseni.

 

potpis.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo o par detalja dizajna unutrašnjosti Fiata Tipo:

 

2017-FiatArgo-HGT-26.jpg

 

Pogledajte centralni displej, tri kružna otvora ventilacije ispod njega, kao i trokraki volan sa donjim (centralnim) krakom koji je malo ''povijen'' ka vozaču.

Onda pogledajte te iste tri stvari na Mercedesu A klase:

 

15c1021_023_0.jpg

 

Nije reč o kompletnom kopiranju enterijera naravno, nego o sistemu ''pogledaj i izaberi'' šta ti se dopada...pa tako imamo ovih par podudarnosti sa A klasom. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Je li ovo novi dizajn enterijera Tipa maltene identican kao Argo ili neka greska?

Ako je prvo u pitanju, sasvim korektno izgleda u odnosu na prvobitno resenje, narocito na Tipo Sedanu.

Za moj ukus, jos vise moze da se naglasi centralni tunel, integrise sa tablom i time dobije osecaj ususkanosti, naslona i komandi pod rukom - kao sto je to na slici premium proizvodjaca. Na nekim Fiat modelima iz zadnjih par godina imam osecaj kao da sedim na klupici :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

 

To gore i jeste Argo. Koliko znam, takav ide u Turskoj.

Za Evropu je drugačije kao što si primetio, tj. nema ta tri kružna otvora u sredini već su u oni oblikom u skladu sa onim bočnim, a i sam displej stoji drugačije, tj. u okviru table.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

Jesi pio dok si to pisao?

Ja sam jednom pisao kako mi je neshvatljivo da Argo izgleda modernije nego Aegea/Tipo što se interijera tiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naleteo sam na nekom sajtu poređenje sa onom slikom gore. Pisalo u naslovu slike Argo.

 

Onda pogledam časkom prodaju Tipa po Evropi (taj dan sam okačio i nekoliko drugih statistika), da vidim ima li podataka za Jul i Avgust, ali i dalje pominju oko 76.000 komada po Evropi u prvih 6 meseci, i naglašavaju još oko 20.000 Arga na "domaćem" turskom tržištu. Nisam to postavio jer je to ionako već bilo postavljeno malo ranije na temi, tj. nisu najnoviji podaci.

 

Screenshot_20170923-233140.png

 

I, onda pomislim da se onakav sa slike prodaje u Turskoj i da zato kažu Argo. :)

 

p.s. Šipak, vidim sad da piše Egea. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...