Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

@moron ali 500L sa 1.6 mjet i ovim cenovnikom ce da ode na preko 20 000e.

A tu vec imaju Jeep ponudu za iste pare. Ne verujem da imaju kupce L-a u tom cenovnom rangu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zato i kažem da je 500L bukvalno PRESKUP, jer i sa 1,3 Mj maltene sustiže top Renegade 1,6 MJ.

Pa, bazni Renegade 1,0 T sa 120 ks u paketu Sport na oglasima ima za 15.990 ( godište 2021)

Barem ima naslon za ruke napred (500L nema bez doplate), a i rukohvate na krovu za putniek pozadi :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam, ne verujem. Ko je ovde lud sa cenama, opremom i motorizacijom, papazjanija totalna. Brt, za 20 hiljada mislim da niko ni ne bi gledao Fiata, bar ne SWP (small wide platform) i B+(Tipo) segment... Nerealni su skroz. Da me ne shvatite pogrešno, ne treba da idu u bescenje ali par hiljada dole, to sigurno treba. Neću da ubrajam u to lagerske modele sa top opremom i 1,4 atmo motorom (Tipo/Tipo Life) oni su slični kao stari Street/Street +

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, vagenovac said:

Pa za 23.000 imas jeep compass koji je klasa iznad i bas ozbiljan komad auta, a ista je grupacija. Stvarno ne znam sta se desava.

Taj "ozbiljan komad" čak ni u top paketu nema standardno ACC (čak za njega ne može ni da se doplati u dva niža paketa), a ima ga Tipo Cross standardno za 15.990. A ima ga i Renegade u Limited.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno se slažem sa tobom. ACC je samo jedan element opreme. I on ne odredjuje dobro ili loše vozilo (već samo bolje ili lošije opremljeno).

A, sećam se, baš ovde na FLCS je prošli vikend na nekoj temi bila "pljuvačina" po Compasu kako npr. ima halogenke u osnovnoj opremi ( a možda i onoj iznad, ne sećam se više )  :)

Compas je svakako dobro vozilo. Po gabaritima nesporno veći od Renegede-a, veći mu je i gepek ... Generalno, veći mu je i prostor za putnike - osim "headroom" pozadi. Tu ga Renegede pobedi "samo tako". Ja pozadi bez problema sednem u nepanoramski Renegade (imam bar 2-3 cm iznad glave), a u Compasu mi nedostaje barem toliko da bih pozadi mogao sesti.

A čini mi se da im je ista veličina ostave za sitnice ispod naslona za ruke napred. Neobično. Za Renegade je to što ima u granicama klase kojoj pripada, a za Renegade ispod proseka njegove klase.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iz zezancije pre koji dan probao kroz konfigurator da napravim neki minimum paket sa kojim bih bio zadovoljan za Škodu Skalu i ispalo je oko 20.000e :blink: Bazni motor + alu felne, park.senzori, komande na volanu, podizači na zadnjim vratima. Kao da su cene u celoj autoindustriji otišle do neba.

 

Mislim da se ne lažemo, meni su ove cene za Tipo cross i npr. 500L cross i sport previsoke, ali rekao bih da ni drugi brendovi nisu povoljniji.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, knezevic76 said:

I da dodam jedno 4-5000€ razlike.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 

Druže, jedno je kad gledaš brošure i konfiguratore, a nešto sasvim drugo kad odeš da kupiš auto u auto kuću. Fiat ima posebnu politiku kod nas. "Popust" koji daju na određen model mogu da primene na bilo koji iz ponude. Ista je cena za vozilo na lageru i vozilo po porudžbini sa rokom od 90 dana. I prethodni model je bio skuplji po katalogu oko 4K evra, pa niko u Srbiji ko je kupio 1.6 dizlo nije dao 20K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih bitnu stvar, posle Škode pogledah Nissan... za tipa 2.000 evra više može da se uzme Qashqai sa svom tom opremom koja kod Škode mora baš dooooosta da se doplati. Nema logike.

 

Nego kad smo kod Qashqai-a, početni paket ( koji uopšte nije siromašan), sa 1.3 motorom 20.775e

Fiat 500L sport 1.3 20.700e

Tipo Cross 1.3 22.300e

 

Pa to nije ni ista klasa auta, a cena ista ( pa čak i veća) :blink:   ... Mada, siguran sam da kod Fiata to nisu prave cene, već se pregovara u salonu.

 

EDIT: Sad pogledah, 500 sport 1.4 koji je u cenovniku 16.900e, na PA oglasima autokuće 12.840e, toliko tome. Konkretan 1.3 nije oglašen, ali ako ovaj može 3.000 dole, može i onaj... Ali kod Tipa Cross nije isti slučaj, na PA je isto visoka cena.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo uveženi imaju nove (stare) carinske obaveze a i inflacija je poprilična u celom svetu jer su mnoge države u svetu upumpavale "helikopter" novac građanima u nadi da će povećati potražnju....
Tako ja to vidim
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas obavljena test vožnja Tipo Cross 1.0 100 ks.
Ja sam više nego pozitivno iznenađen celim autom generalno.
Veliki pristupačni gepek, dosta mesta u kabini i pozadi i napred. Auto je u skoro najjačoj opremi pa je enterijer baš dobar, samo pregrade u vratima su od lošije plastike.
Volan I menjač su na sam dodir vrhunski, a sam izgled volana me oduševio. Baš ostavlja utisak. Pozicija sedenja je dobra.
Auto je neverovatno tih, čak i u višim obrtajima. Sa tri odrasle osobe u autu, auto ide baš dobro. Turbina čini svoje.
U krivinama se ne naginje, a povišen klirens je veliki plus, pa je išao danas i preko ivičnjaka .
To je to u kratkim crtama, ako Bog da i dogovorimo se sutra oko cene, biće predstavljanje u posebnoj temi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se jutros vozio u Cargo Tipu HB 1.4 sa 159000 na satu.

 

Utisci podeljeni... mesta pozadi ima sasvim ok, pogotovo za glavu. Zadnja klupa fino i dovoljno mekana, odgovara mi. Unutra ništa ne krcka i ne škripi, ali mi se ne sviđa (po mom mišljenju) previše tvrdo trimovanje i zvuk vešanja preko rupa... nema tu nekih luftova i slično, ali se javljaju tupi zvukovi. Šta znam, rekao bih da se vidi da je ciljano da bude low budget. Takođe, očekivao sam i da će biti tiši.

 

Na 110 km/h je otp na 3000 obrtaja. Smešan mi bio vozač kad je probao da nađe i sedmu brzinu

 

I nije mu radilo osvetljenje komandi za ventilaciju.

 

Može da prođe, ali ne bih baš bio nešto preterano zadovoljan i ne znam da li bih kupio polovan sa tom (ili većom) kilometražom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema je namenjena iskustvima za kupovinu Tipa.

Pitanje o Uconnect uredjaju prebaceno je u postojecu, odgovarajucu tehnicku temu:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovo je slika :D 

 

Bas bih voleo da vidim neki session starog i novog :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja izlazim prodavnice, a stari se parkirao iza :) iskreno bilo mi glupo da ga vraim malo u rikverc da se približim da slikam, ko zna šta će misliti, jer znam ko ga vozi, stariji čovek iz kraja, nije nemoguće da ga je novog kupio, čuva ga, k'o čaša, mislim da je varijanta, garaža malo do prodavnice i to je to...  

15 minutes ago, horvat said:

Bas bih voleo da vidim neki session starog i novog :D 

Ma koliko se kaže da je novi Tipo HB nastao iz Egea limuzine kao neka kolateralna šteta, ja ipak imam mišljenje da postoji jaka veza starog i novog tipa, u smislu izgleda (da se ogradim od motora :) ) malo produženi zadnji deo, ta proporcija malo kraće haube i dužeg zadnjeg dela, više porodični nego što je Bravo... E sad što su onda imale jače verzije Tipa to je druga priča, druga vremena, al spoljni izgled, da ne kažem Yugo Floride to je to :)

 

Više bih voleo da je i na novom TIpu pozadi ubačeno još jedno staklo kao na karavanu nego što su ga ovako završili, em bi bilo preglednije, a mislim i lepše. 

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbaceno je medjusobno poredjenje za Compact klasu, Q1 2021 je u pitanju, Evropa.

Golf (po default) vladar klase, sa nesto preko 58.000 komada. Blizu mu je Octavia, mada treba imati u vidu da Vagen sada u ovoj klasi ima i svoj ID.3 sa 12.000 komada.

Ono sto je interesantno je da je po prvi put u Top 3 usla Corolla - odlicni rezultati u zadnje vreme u Evropi.

Sto se Zabara tice, ako iz liste izbacimo Premium Compacte (ovde su ih spojili sve zajedno) - Tipo je zglajznuo na 14. mesto sa 8.976 komada (ili 19. mesto ako gledamo sve zajedno). Videcemo tokom godine koliko ce mu pomoci MY21 verzije. Ispred Tipa su se uglavili direktni konkurent Scala, novi C4, novi ID.3, nesto ranije oba Korejanca i30 i Ceed. Samo par mesta iza Tipa je vec ubijena Giulietta, sa 1.534 primerka.

 

Suma summarum, od 467.000 prodatih vozila u klasi, u prva 3 meseca 2021. - Zabari imaju celih 10.510 (Tipo+Giulietta).

Samo Vagen grupa (Golf+Octavia+Leon+ID.3+Scala) kao najprodavanija i vladar Compact klase - ukupno 141.500 vozila:

 

q1.thumb.png.9d2cb045f5cd47e53e384af79804f027.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stizu rezultati i za April 2021. Tipo je u Evropi prodat u 3.803 primerka.

Ili za prvu trecinu godine (4 meseca) u tacno 12.779 primeraka.

Za sada se MY21 ne pokazuje u prodajnim rezultatima. Ako se tempo ne promeni, zadrzace konstantan pad od cca -20% svake godine (proslu je zavrsio sa cca 53.500 prodatih komada u Evropi):

 

Untitled.thumb.png.1cbf11751040d2a92cf5aef8784e762b.png Untitled1.thumb.png.359d6bf5836e176c6057dd90fc2ecd08.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za evropljane moraju ubaciti još jednog benzinca od cca 120 KS. A djeluje da se Fiat i ne trudi više oko Tipa, jer nema nikakvih marketinških kampanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...