Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Ovo je sve i dalje za no-FL Tipo? 

 

Gledam na AutoScout-u kakvih Tipo karavanki ima, lelelelelelelele <3 

Izgleda ima i neki S design, samo je redak. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se. Imao je konstantan pad od oko 20.000 jedinica godisnje, tako da sam za ovu godinu ocekivao cca 65.000 komada.

Trenutno su na blizu 40.000, a za jos 3 meseca ce sigurno prebaciti 50.000, u najboljem slucaju oko 55.000 komada.

I to je samo Evropa, na to dodajte i vrlo dobru prodaju u Turskoj (to ne ulazi u ove JATO rezultate). To mu je sto mu je - i dok ne stigne MY2021, a i uslovima Corone. Napravicemo standardno na kraju godine presek i poredjenje sa drugim modelim u Compact klasi, da vidimo kako ce i ostali stajati.

4 hours ago, ISV_01 said:

Izgleda ima i neki S design, samo je redak. 

Kasnis, decko, kasnis :D . Ne pratis na casu, pisali smo vec X puta:  

On 4/13/2020 at 10:30 PM, Ivan said:

fiat-tipo-5-door-side-geneva-motor-show-2019-2-711239.thumb.jpg.975959f3201a526d1af7a43fc061539f.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Ivan said:

Kasnis, decko, kasnis

Za HB sam video, al karavanka... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo City Sport

 

209303-fiat-tipo cty03.jpg

 

Fiat je nedavno javnosti predstavio obnovljenu gamu Tipa (koji se inače proizvodi u Turskoj), a sada je gamu dopunio i njegovom City Sport verzijom.

 

209304-fiat-tipo cty02.jpg

 

Restajling Tipo se inače vizuelno najviše razlikuje na prednjem delu gde se nalaze nova maska sa velikim ''Fiat'' natpisom, drugačiji branik i nova svetla. Takođe, izmena ima i u unutrašnjosti, a ističu se nova 7.0-inčna digitalna instrument tabla, UConnect 5-multimedia sistem sa 10.25-inčnim ekranom, kao i doterani volan i ručica menjača.

 

fiat-tipo cty01.jpg

 

Što se tiče ovog Tipa City Cross, dostupan je u hečbek i karavan verzijama, sa 1.0 trocilindričnim benzincem sa 100KS i 190 Nm obrtnog momenta, kao i 1.6 MultiJet dizelašem koji razvija 130 konja. U paketu su i 18-inčni alu točkovi, gloss black elementi (donji deo maske, retrovizori, ručice na vratima...), full-LED svetla, svetla za maglu, Sport oznake, specijalna Gray Metropoli boja, crni enterijer i sportski volan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izbacise i Corona oktobar - Evropa, 4606 komada.

Za prvih 10 meseci ove godine, ukupno 43.362 prodata primerka u Evropi. Tj. otprilike kako smo i predvidjali zbog konstantnog pada prodaje od -20.000 komada godisnje, kao i problema sa epidemijom -  tu oko 50.000 komada ove godine. Videcemo koliko ce MY21 i izmene na njemu popraviti situaciju.

 

 Untitledxx.thumb.png.afe546db281c66289248c440dcce71db.png Untitledxc.thumb.png.b406b4477d713e43f7198e347963397b.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, neshaoct said:

Fiat Tipo City Sport

 

Sinoć sam baš gledao lepe fotografije starog sporta i pomislio kako li će izgledati novi Sport... nešto sad gledam ovog ovo je verovatno zamena za ''City'' paket koji je bio, ja mislim da bi trebalo da ima Sport vezija kao prethodne, ovaj nema ni pragove i drugačije krajeve branika, duži spojler.. 

Sport.thumb.jpg.ca581510fe5bd65b96622912d50a5dda.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzaba im koketiranje sa Sport sufiksima, kada imaju najnovije GSE motore, a top benzinske ponude modela im je trocilindras (konkretno ovde od 100 KS i 190 Njutna :)). Cak i manji obrtni za 10% od matorog T-Jet, takodje matori MultiAir je isao oko 250 Njutna, a novi T4 GSE sada do 285 Njutna.

Posto je budget pristup modelu, 'ajde ne mora da se gura bas neki vrh motorizacije. Imaju taj T4 u razlicitim verzijama, bas steta da ga ne ubace u Compact klasu. Recimo vec postojeci T4 GSE od 150 KS i 270 Njutna bi bilo nesto bar kao sto je i ranije postojalo (upravo ono sto i Horvat pomenu iznad).

Nisu se ni na svojim prethodnim modelima proslavili sa tim verzijama (i sam vozim Bravo Sport od 140 KS, fabricki spusten i sa tvrdjim vesanjem, Sport modom i ostatkom trima). A tek sa ovakvim pristupom, ispade da se sve svodi bukvalno na par plastika vise i zoll vece felne od obicnog modela. Tj. sminku, kao i vecina danasnje moderne auto-industrije.

Takvi modeli su u neku ruku i reklama sta sve jedan model moze, vidimo kako to konkurencija radi. Shvatam ja i pristup modelu, gde se pravi i za koja trzista, da ga Fiat namerno diferencira i "potapa" po tom pitanju. Sve super, dalo je solidan rezultat. Ali majku mu, ako vec kacis Sport oznaku na Fiata benzinca, ne mora bas da te opere Sandero TCe :D (karikiram, naravno).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Novembar, Evropa, 4.543 komada.

Ukupno za 11 meseci 2020., Tipo je na 47.905 jedinica:

 

Untitled333.thumb.png.4bd9801d21f8594957faf89297196c04.png Untitled555.thumb.png.8727934492ab403dcb671342c553e18e.png

 

Zajedno sa Coronom, prodaja u Evropi je na -60% u odnosu na najuspesniju 2. godinu produkcije (2017.).

Osvezenje stize u pravom trenutku, ocekujemo i rezultate ubrzo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Tipo i Novi Tipo Cross

Novi motori, novi dizajn, nove verzije i nova tehnologija

  • Tipo gama, koja obuhvata 4-vratni i 5-vratni i Station Wagon (karavan) model, u potpunosti je osvežena i proširena modelom ''New Tipo Cross'': nedostajućom karikom - krosoverom.
  • New Tipo Cross - krosover u Tipo stilu: emotivan, jedinstven i dinamičan, idealan za mlade ljude i porodice.
  • New Tipo je osvežen po pitanju dizajna i tehnologije u automobilu - sa najboljim bezbednosnim sistemima i sistemima za informacije i zabavu u segmentu, i novim motorima.
  • Nova linija motora: naklonjeniji životnoj sredini i boljih performansi.

hp_newtipocross.jpeg

 

Tipo je osvežen: kompletna restilizacija cele game, novi dizajn - privlačniji, mlađi i dinamičniji, s najmodernijom tehnologijom i novim motorima sa boljim performansama i ekološkim otiskom. Gama će takođe biti proširena sa novim krosoverom: modelom New Tipo Cross/Novi Tipo Cross. Nova gama zasnovana je na dve teme: Tema ''Life'' i njena 3 paketa opreme - Tipo, Life i City Life, koji su dostupni u četiri varijante (4-vratni, 5-vratni i Station Wagon), i tema ''Cross'' sa dva paketa opreme - City Cross i Cross, kao i krosover varijantom sa 5 vrata.

 

Fleksibilni i privlačni Panda Cross bio je strateški ključ uspeha modela ovom modelu širom Evrope. I zaista, izgled krosovera približio je Pandu novim, mlađim ciljnim kupcima, koji traže automobil koji nije samo funkcionalan, idealan za grad, već koji je i ''super kul'' i koji ima savremeni dizajn. Ista strategija primenjena je na modelu Tipo, sa proširenjem njegove porodice. Dizajneri i inženjeri Fiata dizajnirali su novi Tipo Cross na osnovu tih ideja, stvarajući novi krosover Tipo, ponovo usmeren na novu ciljnu publiku, širu nego pre u pogledu godina, estetskih zahteva i zahteva za mobilnošću.

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-01.jpg

 

Novi izged modela Tipo

Novi Tipo je potpuno osvežen i sada izgleda još modernije, dinamičnije i elegantnije. Novi prednji deo ima novu masku hladnjaka, koju krasi novi Fiat logo, sa Fiat rukopisom, što predstavlja važnu poruku prepunu energije. Tipo je takođe prvi Fiat automobil sa ovim znakom koji dolazi nakon nedavno predstavljenog modela New 500/ Novi 500. Prednja svetla su kompletno redizajnirana, sada sa potpuno LED svetlima napred i pozadi: ne samo da pojačavaju crte automobila, već mu i pružaju moderniji izgled i povećavaju aktivnu i pasivnu bezbednost. Zahvaljujući pojačanoj vidljivosti i u skladu sa potragom za više održivosti u svakom malom detalju, oni smanjuju potrošnju električne energije automobila, i samim tim i emisije CO2.

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-0a.jpg Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-0b.jpg

 

Branik na donjem delu automobila, koji je potpuno redizajniran sa dodatim elementima sa brušenim, hromiranim ''Ice matte'' finišom, uparen je sa novim točkovima od 16 ili 17 inča, sa dijamantskim finišom i novim dizajnom.
 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-0e.jpg

 

Unutra, prostor za putnike je takođe potpuno nov. Sedišta imaju tkanine sa ekskluzivnim dizajnom. Potpuno podesivi digitalni klaster na 7-inčnom TFT displeju zamenio je klasičnu analognu instrument tablu. Ozbiljno tehnološki savremeniji i napredniji sistem, kako biste mogli da kontrolišete status svog automobila, multimedijske aspekte i vaš telefon. Klaster stiže sa potpuno novim UConnect 5 radiom sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, što je još jedan korak FCA Grupe iz modela New 500, koji je sada dostupan i na modelu Tipo.

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-11.jpg Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-10.jpg

 

I volan - koji je sada još elegantniji i sportskiji - bio je u fokusu naših dizajnera. On je kompaktniji i doteran je radi bolje ergonomičnosti i omogućava savršenu preglednost klastera na 7-inčnom TFT-u. Pažnja je posvećena i centralnoj konzoli, gde su podešavanja za klimatizaciju promenjena, i dodati su novi hromirani i crni umeci. Nova Tipo gama takođe je dostupna u dve do sada neviđene boje: Ocean Blue i Paprika Orange.

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-0f.jpg

 

Novi Tipo Cross, krosover na Tipo način

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-0c.jpg

 

Porodica Tipo proširena je dolaskom nove karoserije. Fiat sada predstavlja New Tipo Cross, koji će biti pridodat drugim trima varijanti karoserije (4-vratna, 5-vratna i Station Wagon): pravi krosover, usmeren na potpuno nove kupce. Porodice - koje su oduvek bile ciljni kupci za Fiat Tipo - promenile su svoje preferencije, i umesto klasične 5-vratne automobile i Station Wagon modele birajući, kako bi se približile svetu krosovera, bez žrtvovanja prostora i komfora upravo ovakve modele. Iste porodice sada su spremne da iskuse emotivniji, jedinstveni, dinamičniji i mlađi automobil, sa i dalje pristupačnom cenom. Odgovor je dakle upravo Tipo Cross, ''Fiatov novi porodični krosover''.

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-08.jpg Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-07.jpg

 

Generalno, Tipo Cross je proizveden tako da bude moćniji i hrabriji. Na prvi pogled, automobil je očito širi, sa novim dizajnom maske hladnjaka koja se širi ispod prednjih svetla, i jasno je da je viši: pravi krosover. Visina modela Tipo Cross je povećana za skoro 4 cm, zahvaljujući osveženom vešanju i dodatku novih rešenja za felne i gume, koje je pre toga viđeno na još jednom Fiat krosoveru, modelu 500X. Tipo Cross ima veće gume radi još snažnijeg izgleda. Nova postavka takođe omogućava višu poziciju pri vožnji ime je ulazak i izlazak iz automobila lakši, ali i pojednostavljuje sve na šta su Tipo porodice navikle, kao što je stavljanje dece na  zadnja sedišta, ili pronalaženje stvari koje su možda zapale ispod sedišta.

 

Kao prava inovacija u estetici, Novi Tipo Cross je skoro 7 cm viši od Tipo Cross-a, sa dodatkom kros elemenata, počevši od lukova blatobrana sa strane i napred, gde takođe ima mesta za ekskluzivnu anti-skid ploču i branik, sa izraženom bull bar šipkom, koja automobilu daje snažniji i mišićav izgled, zajedno sa bočnim usisnicima i zadnjim ekstraktorom koji vodi do praktičnog krovnog prtljažnika, koji je do sada bio dostupan samo na Station Wagon verziji.

 

Vrhunska bezbednost i tehnologija

Kao dodatak dizajnu i stilu, tehnologija je značajno osvežena, sa jednim ciljem: da se dostigne vrh C segmenta. New Tipo je opremljen širokim opsegom najnovijih naprednih sistema za podršku vozaču (ADAS):

- Traffic Sign Recognition, za identifikovanje ograničenja maksimalne brzine dozvoljene na putu na kome se vozi.
- Intelligent Speed Assist, koji preporučuje vozaču da poštuje ograničenja brzine.
- Lane Control, koji održava automobil u traci pod uslovom da se obeležja mogu ispravno detektovati.
- Attention Assist, senzor koji preporučuje vozaču da se odmori kada su previše umorni da nastave svoj put.
- Adaptive High Beam, koji obezbeđuje poboljšanu vidljivost noću automatskim paljenjem dugih svetla kad je traka u suprotnom smeru prazna.
- Blind Spot Assist, sistem koji koristi ultrasonične senzore da prati slepe uglove i upozori na bilo kakve prepreke pomoću trouglastog svetla upozorenja na retrovizoru.
- I dodatno senzori za prednje parkiranje, Keyless Entry/Go sistem i bežični punjač za punjenje Vašeg telefona bez kablova. Pravi udar snage: brz punjač od 15 kW, sa tri puta većom snagom od najprodavanijih pametnih telefona.

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-0d.jpg

 

Kada je u pitanju sistem za informacije i zabavu, Tipo je prvi automobil kompanije FCA nakon modela Novi 500 koji je opremljen UConnect 5 sistemom za informacije i zabavu pete generacije, povezanom platformom dizajniranom za budućnost, dostupnom na ekranu od 10.25 inča. Smišljen je na osnovu ideje da se kupcima ponudi jednostavno i komforno korisničko iskustvo, i FCA koristi Android Auto operativni sistem koji je lak za upotrebu, intuitivan i prilagodljiv.  Uconnect 5 sa bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sistemima znači da možete da koristite Apple CarPlay i Android mogućnosti bežično na ekranu osetljivom na dodir radija, sa podesivim profilima i mogućnošću da sačuvate do 5 konfiguracija. Koristeći sistem za informacije i zabavu modela Novi Tipo, možete da povežete dva telefona pomoću Bluetooth-a u isto vreme: na primer, možete da koristite i vaš poslovni i vaš privatni telefon u isto vreme, i primate i obavljate pozive istovremeno, bez da morate da se prebacujete na jednu liniju kako bi se javili na telefon koji nije povezan u datom trenutku. Takođe treba pomenuti i novo belo pozadinsko svetlo za sve kontrole u kabini, što omogućava moderniji izgled, a tu su i USB ulazi za zadnja sedišta, što je posebno korisno za porodice na dugim putovanjima, da bi deca mogla da koriste svoje tablete.

 

Novi, efikasniji motori bolji za životnu sredinu


Ponuda motora za New Tipo je osvežena. Kada se pojavi na tržištu, biće dostupan sa benzinskim ili dizel motorom.

 

Benzinci

New Tipo može da bude opremljen sa GSE T3 od 1 litra sa 100 KS. Novi trocilindrični motor isporučuje vrhunski obrtni momenat od čak 190 Nm pri samo 1.500 obrtaja, umesto na 4.500 obrtaja kod trenutnog atmosferskog benzinca 1.4 16v sa 95 KS koji je dostizao samo 127 Nm. GSE T3 motor od 1 litra deo je FireFly Turbo porodice motora, kao najnovija verzija, za najbolje performanse, sa ozbiljno nižom potrošnjom goriva i emisijama. Maksimalna snaga je 74 kW (100 KS). Novi motor obezbeđuje zadovoljstvo pri vožnji i nudi optimalan start zahvaljujući posebno pogodnoj krivi obrtnog momenta čak i pri niskom broju obrtaja, i takođe je komforniji zahvaljujući tome što je vanredno tih. CO2 emisije smanjene su čak na 121 g/km (WLTP). Konačno, prenosni sistem je kalibrisan tako da obezbedi maksimalni odgovor u uslovima gradskog saobraćaja i najbolji mogući komfor na autoputu, zaustavljajući obrtaje motora na 3.200 pri brzini krstarenja od 130 km/h.

 

Dizeli

Multijet dizel motori u skladu sa standardom Euro 6D Final imaju dve varijante: od 95 i od 130 KS (prethodno 120 KS), sa značajnim unapređenjem u performansama i vrednostima CO2, od 110 g/km za dizel  porodicu (WLTP).Multijet od 1.6 litara sa 130 KS je idealan motor za komercijalne vozne parkove, što je strateško polje za segment C i zato i za Tipo.

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-06.jpg

 

D-Fence paket u izradi kompanije Mopar
Na zahtev, sve više ekološka Nova Tipo gama može biti opremljena i D-Fence paketom u izradi kompanije Mopar, koji se sastoji od tri uređaja: filtera koji sprečava nečistoću da uđe u automobil spolja, blokira partikulate i praktično 100% alergena, i smanjuje stopu formiranja buđi i bakterije za 98%; prečišćivača vazduha unutar kabine, koji filtrira mikro-kestice kao što su polen ili bakterije; i UV lampe koja čisti sve kontaktne površine u automobilu: kod vozača, menjač i sedišta.

 

Fiat-Tipo_Cross-2021-1600-03.jpg

 

Tipo, priča o uspehu
Fiat Tipo se pojavio 2016. godine; od tada, porodica Tipo je porasla i pored sedan verzije tu su i 5-vratna i Station Wagon verzija, kojima se sad pridružila i Tipo Cross karoserija. Od svoje pojave Tipo je odmah postao jedan od najomiljenijih modela u svom segmentu u Italiji i širom Evrope, gde je doprineo rezultatima brenda Fiat sa više od 70% količinske prodaje na tržištima izvan Italije. Od kada se pojavio prodato je ukupno 670.000 automobila, postigavši najveći udeo van Italije u 2019. godini.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debi modela Novi Tipo Cross i porodica modela Tipo i Panda
Potpuno osveženih u pogledu motora, stila, verzija i tehnologije

  • Porodica Fiat Functional, koju čine modeli Panda i Tipo, potpuno je osvežena i proširena uvođenjem modela Novi Tipo Cross i Nova Panda Sport (New Tipo Cross i New Panda Sport).
  • Konferencija za štampu u Italiji priređena je govorom Luke Napolitano, direktorom brendova Fiat, Lancia i Abarth za EMEA.
  • Model Novi Tipo City Sport je takođe predstavljen.
  • I Novi Tipo i Nova Panda u okviru game uskoro dostupni sa novim paketima: Life, Sport i Cross.

rsz_01_new_tipo_cross_and_new_panda_cross.jpg

 

Porodica Fiat Functional - koja se sastoji od najprodavanijih Tipo i Panda modela - potpuno je osvežena.

Oba modela uskoro dostupna u okviru game sa novom strukturom paketa, u tri stila: Life, Sport i Cross. Prvi od njih, Life, posvećen je kupcima koji takoreći žive život punim plućima; drugi, Sport, namenjen je onima sa aktivnim stilom života; a treći, Cross, je za one koji koriste svoj automobil za istraživanje prirode, ili koji jednostavno žele da se odmore od svakodnevne rutine i urone u uzbudljive avanture. Glavne inovacije su New Tipo Cross, New Tipo City Sport i New Panda Sport, kako bi se upotpunila osvežena gama, svaki odgovara potrebama nove baze korisnika, i značajno unapređuje ponudu brenda Fiat.

 

rsz_03_new_tipo_cross_&_panda_cross__virtual_press_conference.jpg

 

Na evropskom predstavljanju nove Tipo game, Novi Tipo Cross debitovao je kao pravi novitet u ponudi, dokazavši da je pravi ''porodični krosover'' osmišljen za potpuno nove ciljne kupce: mlade porodice, sa dinamičnim životnim stilom, koji žele funkcionalnost, emocije, prostor, ali i stil i sadržaje po pristupačnim cenama. Svetska premijera modela New Tipo City Sport takođe je održana, a on je usmeren na mlađe i dinamičnije kupce koji traže poseban karakter, sportski osećaj i tehnološke inovacije u automobilu. Čak i sada, nova verzija ima smeliji dizajn, kao i najbolje sisteme za bezbednost i informacije i zabavu u klasi, ali i ponudu motora sa boljim performansama i uticajem na okolinu.

 

rsz_03_new_tipo_line-up.jpg

 

Panda je takođe osvežila svoj stil i sadržaj. Nova Panda zato predstavlja prirodni sledeći korak izuma koji je već 40 godina sinonim za šarm, lakoću upotrebe i prilagodljivost. Panda je sve to i mnogo više: simbol slobode putovanja, vozilo za emocije i sećanja, ali i genijalan proizvod koji je postao deo kolektivne podsvesti, baš kao i drugi rezultati italijanske kreativnosti.

 

rsz_04_new_panda_line-up.jpg

 

''Debitovanje nove Fiat Functional porodice i premijere tolikog broja modela čine veliki korak napred u okviru strategije da osvežimo našu gamu; kako bismo odgovorili na potrebe naših ciljnih kupaca; i konačno, radi proširenja ponude za potpuno novu bazu kupaca za Fiat'', rekao je Luka Napolitano, direktor brendova Fiat, Lancia i Abarth za EMEA region. ''Pored toga, na ovaj način se uspešno nastavlja strategija osveživanja game, započeta 2020. godine: nudimo rešenja za mobilnost za gradove i predele van njih, koja su sve više održiva, povezana i visokotehnološka, u skladu sa potrebama naših ciljnih kupaca, kako sad tako i budućnosti. Kad je u pitanju svet Aspirational - jednog od dva duha brenda Fiat - koji savršeno otelotvoruje klasični 500, a svet Functional je u rukama izuzetno uspešnih modela kao što su Panda i Tipo. Dva izuzetna vozila sada čine jednu veliku i jedinstvenu porodicu, sa širinom i inovacijama u smislu tehnologije, ekološkog uticaja i povezanosti, bez žrtvovanja kvaliteta praktičnosti i fleksibilnosti koji su ga učinili takvim uspehom. Dovoljno je reći da ova dva modela čine 58% ukupne prodaje automobila brenda Fiat, i 40% ukupne prodaje automobila kompanije FCA''.

 

rsz_05_new_panda_city_life_and_new_tipo_life.jpg 

 

Sada prošla, 2020. godina je zato bila veoma važna godina za brend Fiat, strateško putovanje je započeto u februaru izlaskom na tržište lakih hibridnih motora u modelima Panda i 500 Hybrid Launch Edition, koji su opremljeni efikasnim, kompaktnim, laganim i pristupačnim hibridnim motorima. Put se nastavio predstavljanjem kabrioleta New 500 La Prima, prvog potpuno električnog automobila kompanije FCA. Kampanja je kulminirala u oktobru, sa predstavljanjem cele game New 500, uključujući fascinantnu verziju New 500 3+1 la Prima Opening edition, u umetničkoj galeriji Pinacoteca Agnelli u Torinu. Prvi podaci o prodaji modela Novi 500 i hibridnih verzija modela Panda i 500, potvrđuju da je put koji smo izabrali onaj pravi: oko 100.000 prodatih primeraka od pojave na tržištu, sa jednakim udelima u prodaji oba modela. Takođe, Panda je bila najprodavanije hibridno vozilo u Italiji 2020. godine.

 

rsz_tipo_cross_3.jpg

 

Novi Tipo Cross

Tipo porodica se proširila dolaskom nove karoserije - Novi Tipo Cross, kao dodatak ostalim trima verzijama šasije tog modela (4 vrata, 5 vrata i karavana). Kao pravi krosover, namenjen je za potpuno novu publiku. I zaista, porodice - dugogodišnja baza kupaca modela Fiat Tipo - su proširili svoje sklonosti i ukuse, i sve više traže alternative stilove. Bez želje za žrtvovanjem prostora i komfora, oni se sada prebacuju u svet krosovera. Iste porodice sada su spremne da iskuse emotivniji, jedinstveniji, dinamičniji i mlađi automobil, sa i dalje pristupačnom cenom. Tipo Cross, ''Fiatov novi porodični krosover'', jeste odgovor.

 

 rsz_02_new_tipo_cross___virtual_press_conference.jpg


Generalno, Novi Tipo Cross je proizveden tako da bude moćniji i hrabriji. Na prvi pogled, automobil je očito širi, sa novim dizajnom maske hladnjaka koji se širi ispod prednjih svetla, i jasno je da je viši: visina modela Novi Tipo Cross je povećana za skoro 4 cm, zahvaljujući osveženoj kalibraciji vešanja i dodatku novih rešenja za felne i gume, koje je pre toga viđeno na još jednom FIAT krosoveru, modelu 500X. New Tipo Cross ima veće gume radi još snažnijeg izgleda. Nova postavka takođe omogućava višu poziciju pri vožnji i čini ulazak i izlazak iz automobila lakšim, ali i pojednostavljuje sve na šta su Tipo porodice navikle, kao što je stavljanje dece na zadnja sedišta, ili pronalaženje stvari koje su možda zaglavljene ispod sedišta. Kao prava inovacija u estetici, Novi Tipo Cross je skoro 7 cm viši od Tipo Life-a, s dodatkom „kros“ elemenata, počevši od lukova blatobrana sa strane i napred, gde takođe ima mesta za ekskluzivnu anti-skid ploču i branik, sa izraženom bull bar šipkom, koja automobilu daje snažniji i mišićav izgled, zajedno sa bočnim usisnicima i zadnjim ekstraktorom koji vodi do praktičnog krovnog prtljažnika, koji je do sada bio dostupan samo na Station Wagon verziji.

 

rsz_tipo_cross_1.jpg


Jedan od novih elemenata koji se ističu na novom modelu New Tipo Cross je potpuno podesiv 7-inčni digitalni TFT klaster, koji zamenjuje klasičnu analognu instrument tablu. Znatno tehnološki savremeniji i napredniji sistem, kako biste mogli da kontrolišete status svog automobila, multimedijske aspekte i vaš telefon. Klaster je uparen sa potpuno novim UConnect 5 radio sistemom od 10,25 inča, osetljivim na dodir, što je još jedan prvenac - kao klaster - u okviru FCA Grupe na Novi 500, a sada dostupan i na modelu Tipo. Razvijen sa namerom da se klijentima pruži direktno i ugodno korisničko iskustvo, Uconnect 5 Sistemi sa bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sistemima znači da možete da koristite Apple CarPlay i Android mogućnosti bežično na ekranu osetljivom na dodir radija, sa podesivim profilima i mogućnošću da sačuvate do 5 konfiguracija.

 

rsz_tipo_cross_4.jpg 

 

Novi Tipo Cross može biti opremljen sa 1,6 Multijet turbo dizel motorom od 95 ili130 KS, ili novim 1.0 GSE T3 benzincem sa 100 KS. Poslednji motor, konkretno, deo je porodice FireFly Turbo motora, i jeste najnovija verzija, za najbolje performanse, uparena sa značajno nižom potrošnjom goriva i emisijama. Maksimalna snaga je 74 kW (100 KS), dok je maksimalni obrtni momenat 190 Nm pri samo 1.500 rpm, umesto 4.500 rpm kod trenutnog benzinca 1.4 sa 95 KS, koji je dostizao samo 127 Nm. Motor obezbeđuje zadovoljstvo pri vožnji i nudi optimalan start zahvaljujući posebno pogodnoj krivi obrtnog momenta čak i pri niskom broju rpm, takođe je komforniji, zahvaljujući tome što je zaista tih. CO2 emisije smanjene su čak na 121 g/km (WLTP).

 

rsz_tipo_cross_2.jpg

 

Što je još bolje, prenosni sistem je kalibrisan tako da obezbedi maksimalnu responzivnost u uslovima gradskog saobraćaja i najbolji mogući komfor na autoputu, zaustavljajući obrtaje motora na 3.200 rpm pri brzini od 130 km/h. Konačno, Novi Tipo Cross dostupan je sa Multijet dizel motorima koji su usklađeni sa Euro 6D Final standardom, dostupnim u dve varijante: od 95 i od 130 KS (prethodno 120 KS), sa značajnim unapređenjem u performansama i vrednostima CO2, od 110 g/km za dizel porodicu (WLTP). Multijet od 1.6 litara sa 130 KS je takođe idealan motor za komercijalne vozne parkove, što je strateško polje za segment C i zato i za Tipo.

 

rsz_tipo_cross_6.jpg 

 

Novi Tipo City Sport

Ovaj model ulazi u prodaju krajem prvog kvartala 2021. godine i predstavlja nalet dinamičnosti i tehnologije, idealni automobil za one koje privlači mlad, sportski stil. Nova verzija se odmah prepoznaje po svojoj jedinstvenoj estetici, poput specifične ''Sport'' značke ispod prednjeg retrovizora, i ekskluzivne Metropolis Gray šeme boja, ulepšane 18-inčnim alu felnama rezanih dijamantnom oštricom i brojnim sjajnim crnim detaljima: od umetka u donjem delu maske hladnjaka do panela vrata i od kućišta retrovizora do ručki na vratima. Takođe u sjajnoj crnoj boji, osvežena maska hladnjaka, gde se nalazi sasvim nova značka sa istaknutim natpisom Fiat, Tipo je prvi automobil brenda Fiat koji je dobio ovaj logo, nakon modela Novi 500.  

 

rsz_tipo_cross_7.jpg rsz_tipo_cross_8.jpg rsz_tipo_cross_10.jpg

 

Za još savremeniji izgled, model New Tipo City Sport dolazi sa novim LED svetlima kao standardnim delom opreme i na prednjem i na zadnjem delu: koje ne samo da naglašavaju linije automobila, one i unapređuju aktivnu i pasivnu bezbednost, zahvaljujući boljoj vidljivosti. U skladu sa potragom za boljom održivošću i u najmanjem detalju, ona takođe smanjuju potrošnju struje vozila, i stoga, smanjuju emisije CO2.

 

rsz_tipo_cross_11.jpg rsz_tipo_cross_5.jpg


Moćan sportski utisak se nastavlja u putničkoj kabini, gde se ističe crni krov, koji je lepo uparen sa novim sportskim volanom, sada još kompaktnijim i potkresanijim radi bolje ergonomije, i da omogući savršenu vidljivost novog 7-inčnog digitalnog TFT klastera. Kontrole klimatizacije su takođe iznova urađene, i dodati su novi hromirani i crni umeci. Na kraju, zajedno sa sistemom ''Keyless Entry/Go'' - za zaključavanje i otključavanje vrata i paljenje motora bez potrebe za konvencionalnim ključevima - Novi Tipo City Sport nudi širok izbor najnaprednijih sistema za pomoć pri vožnji (ADAS), uključujući i ''Adaptive High Beam'' (adaptivna duga svetla), kako bi se osigurala bolja vidljivost tokom vožnje noću, automatskim uključivanjem dugih svetala kada je suprotna traka prazna. Dostupan u verziji sa 5 vrata i kao karavan, Novi Tipo City Sport može biti opremljen sa 1.6 Multijet turbo dizel motorom od 130 KS, ili novim 1.0 GSE T3 benzincem sa 100 KS.

 

Nova Panda Sport

Usmerena ka mladom i dinamičnom kupcu, Nova Panda Sport odlikuje se prepoznatljivom estetikom: nove dvobojne 16-inčne Sport aluminijumske felne sa crnim i crvenim gumama; kvake i poklopci retrovizora u istoj boji kao i karoserija, na zahtev dostupni u sjajnoj crnoj boji upareni sa crnim krovom (opcionalno); i ekskluzivni hromirani „Sport“ logotip na bočnoj ploči, iznad pokazivača pravca. Dostupna je i nova i ekskluzivna Matt Gray boja unutrašnjosti.

 

rsz_104_new_panda_line-up.jpg


Iste smele karakteristike mogu se naći i u unutrašnjosti, gde se ističu nova kontrolna tabla u boji titanijuma, specifični paneli vrata od eko kože, crni plafon i nova sedišta sa tamno sivim tapacirungom, detalji od tehno kože, bočne stranice od tkanine sa crvenim šavovima. A za kupca koji želi još smeliju sliku, New Panda Sport može se na zahtev opremiti Pandemonio paketom - jasnim omažom kompletu lansiranom 2006. godine uz Pandu 100 HP - koji uključuje crvene kočione čeljusti, zatamnjene prozore i novi upravljač od tehno kože sa crvenim šavovima. Prvi put na nekom modelu, standardne karakteristike uključuju novi 7-inčni radio osetljiv na dodir sa DAB digitalnim sistemom, uređenim za korišćenje sa Apple CarPlay™ i Android Auto ™ sistemima, da u potpunosti integriše vaš pametni telefon, koji se može postaviti na korisni nosač iznad radija.   Konačno, nova Panda Sport je opremljena motorom 1.0 FireFli Hibrid od 70 KS - inovativnim motorom koji je sada dostupan u čitavoj liniji, a koji spaja 3-cilindrični 1.0 motor od 70 konja kompatibilan sa motorom Euro 6D, iz porodice FireFly sa BSG elektromotorom, sa litijumskom baterijom od 11 Ah i maksimalnom snagom od 3.6 kW.  

 

Prezentacija nove porodice Fiat Functional

Višestrana i fleksibilna, nova porodica Fiat Functional omogućava brendu da postane još više pristupačan i inkluzivniji, nudeći svima mogućnost da odaberu verziju Nove Pande ili Novog Tipa koja najbolje odgovara različitim životnim stilovima i dnevnim zahtevima porodica, bilo da su mladi ili ne, gradski šmekeri ili ljubitelji putovanja na otvorenom. Toliko porodica, sve različite, ali koje se svakodnevno bave velikim ili malim „misijama“: odlaze u kupovinu, vode decu u školu, putuju u kancelariju, ali koje takođe uživaju u putovanju van grada.  

 

rsz_hp_luca_napolitano_with_new_tipo_cross.jpg

 

Da bi dao prikaz ovog preseka stvarnosti, italijanski brend je razvio savremeno pripovedanje u tipičnom Fijatovom stilu, počev od mesta koje najbolje predstavlja ovu raznolikost ukusa i zahteva: stambena zgrada. Na ovom mestu gde različita domaćinstva koegzistiraju, možemo videti kako tri sveta - Life, Cross i Sport - odgovaraju određenim ciljnim kupcima koji mogu biti u potpunosti zadovoljni tehničkim i stilskim karakteristikama svakog novog modela. U stvari, na njima je da odaberu između motora 1. 0 FireFly Hybrid od 70 KS u celoj paleti modela Panda - široko dostupni hibridi na tržištu; ili inovativnog benzinskog 1.0 SGE T3 sa 100 KS u novom modelu Novi Tipo. Na isti način, za ''punu kuću'' tehnologije, kupci mogu da biraju između širokog spektra naprednih sistema za pomoć vozaču (ADAS) dostupnih na novom modelu Tipo ili potpuno novog informativno-zabavnog sistema koji se nalazi u novoj Pandi, koji prvi put uključuje 7-inčni ekran u boji osetljiv na dodir, DAB digitalni radio, podešavanje za aplikaciju Apple CarPlay i Android Auto.  


Da bi izbor bio još jasniji, tri teme su ujednačene u obe ponude, razlikuju se samo po broju paketa opreme i varijantama karoserije. Na primer, tematska ponuda novog Tipa sadrži temu ''Život'' u Tipu, pakete opreme City Life i Life, dostupne u tri varijante karoserije (4 vrata, 5 vrata i karavan); tema ''Sport'', dostupna u City Sport paketu opreme i varijanti sa 5 vrata / kao karavan; Konačno, tema ''Cross'' dostupna je u dva paketa opreme - City Cross i Cross - i u varijanti karoserije sa 5 vrata. Nova ponuda modela Panda kreirana je s istom filozofijom na umu, u pet nivoa opreme: Panda i City Life za temu ''Life'', nova sportska verzija koja izražava svoju istoimenu temu, kao i verzija City Cross and Cross koja predstavlja temu ''Cross''.  

 

rsz_tipo_cross_13.jpg

 

Tipo i Panda, dve priče o uspehu

Fiat Tipo, dostupan na tržištu, koji se pojavio na tržištu 2016. godine, je postao značajna porodica automobil za samo par godine. Nakon prvobitne limuzine, došle su i verzija sa 5 vrata i karavan 2017. godine, kojima se sada pridružuje sasvim novi Tipo Cross i Tipo Sport. Zahvaljujući kontinuiranom obnavljanju, model je postao jedan od najhvaljenijih u svom segmentu u Italiji i širom Evrope, gde je doprineo rezultatima brenda Fiat, sa više od 75% svojih primeraka prodatih na tržištima van Italije. Ukupno, od izlaska do danas, preko 700.000 primeraka je prodat i regionu EMEA, postižući najveći udeo prodaje izvan Italije 2019. godine.

 

rsz_05_new_panda_city_life_and_new_tipo_life.jpg


Veoma značajni su podaci za model Fiat Panda: tokom svojih prvih 40 godina, osvojio je svačija srca obaranjem mnogih rekorda: najprodavaniji automobil u Italiji 8 godina za redom, i lider - zajedno sa modelom 500 - na evropskom tržištu gradskih automobila, sa preko 375. 000 prodatih primeraka godišnje. Ali to nije sve. 2020. godine, Fiat Panda je zabeležila najveći rast u svom segmentu: +3.7% u odnosu na prodaju iz 2019. godine, i najveći tržišni udeo od svih vozila od 2012. do danas: 17.8% u Evropi i 49.1% u Italiji. Ove visoke cifre pokazuju stepen do kojeg je model postao deo kolektivno nesvesnog, prepun funkcionalne i emocionalne vrednosti, kao i simbol slobode putovanja. Naposletku, model Nova Panda bio je jedini gradski automobil u svom segmentu koji je nudio pun izbor vuče (4x2 i 4x4) i motora (4x4 benzin, hibrid, metan i TNG. Sve sklopljeno u poznatu, izdržljivu i umirujuću formu koja odmah odiše šarmom i zajedništvom, i kada se vozi po gradu i kada se vozi po najudaljenijim planinskim predelima. Tek specifičnosti koje su mu donele svetsku slavu: kompaktne dimenzije eksterijera, veliki unutrašnji prostor koji se može konfigurisati i originalne kombinacije boja.

 

rsz_tipo_cross_12.jpg

 

D-Fence paket od kompanije Mopar i preko 80 ekskluzivnih dodataka za New Tipo   

Po narudžbi, sve više ekološke game Novi Tipo i Nova Panda takođe mogu biti opremljene sa D-Fence paketom brenda Mopar, koji se sastoji od tri uređaja: filtera koji sprečava nečistoće da uđu u automobil od spolja, blokira čestice i praktično 100% alergena, i smanjuje formiranje buđi i bakterija za 98%; čistač vazduha unutar putničke kabine, koji filtrira mikročestice poput polena ili bakterija; i UV lampa za čišćenje svih kontaktnih površina u našim vozilima: volana, menjača i sedišta. Na kraju, za gamu New Tipo, Mopar je razvio kolekciju od preko 80 jedinstvenih, ekskluzivnih dodataka, koji se savršeno uklapaju sa tehničkim i stilskim karakteristikama novog modela, i dizajnirani da pruže najsveobuhvatniju i najširu prilagodljivost, kako bi se uklapao u različite životne stilove svojih kupaca.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda mi više upada u oči... nekako za dlaku nije u500 seriji...
To sada postoji ta functional serija i serija 500?
Da nije Vučketa i njegove ljubavi prema Land Rover i Škoda, mogao je i Kragujevac da izdominira malko,a ne Poljaci i Turci...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Turskoj se i u facelift modelu ugrađuje 1.4 Fire. Moguće da će ga ponuditi i istoku Evrope koji je van EU.

 

Screenshot_20210114_071529_com.instagram 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.0 FireFly jos malo pa u ceni 1.3 MultiJet u istoj opremi.

Ili oko 25% skuplji od Fire (opet u istoj opremi).

Kao i sa poslednjim generacijama 500L (a i drugim brandovima) - odose i cene baznjaka u vis.

Videcemo kako ce ih pozicionirati kod nas, ali treba ocekivati delimicno slicnu pricu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...