Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Skoda je nudila najbolje i najvise za novac jedno vreme, ali vec godinama nije tako i vise se koncentrisu na "sminku" i dizu cene.

Najvazniji parametar jeste da sve manje zaposlenih u skoda salonima kupuje skode, a oni imaju dodatne pogodnosti pri kupovini.

Dakle ne mislim da je skoda sad losa, mozda i vredi koliko traze, ali vise nije best buy tj. Nema taj odnos ulozeno/dobijeno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam recimo kupio SUV/Crossover (šta li je, nebitna klasifikacija), jer smo sin, kćerka i ja, relativno visoki (192, 191 i 183), a želeo sam vozilo u kome mogu i ja komotno da sednem pozadi ( i da "uživam" u svetu mojih razumevanja), pri čemu nije bilo magije da u karavanu C segmenta nadjem to uopšte (bez obzira na pare) i/ili po ceni koji sam bio spreman da platim za lepo opremljen C segment. Npr. želeo sam corollu karavan, ali, ona je meni tesna i pretesna, do te mere da sam imao utisak da sedim u B segmentu. A pošto vozim poslovno yaris (visok skoro 151 cm), znam koliko mesta za glavu ima u njemu, ali i u corolli karavan (od 143,5 cm). Yaris je komforniji za glavu od corolle. Komfor corolle karavan je za mene (moje želje i potrebe) "duplo golo". A do cene od 26 k očas posla dobaciš (uz običan, nehibrdini motor, tj, uz 1,2T). Onda pogledaš da ti za ford focus karavan (sa malo više mesta od corolle ), 1,5, sa 3 clilindra, traže isto 25-26k. A "sutra", kada izadje iz salona, vredeće "nula", ili "blizu nule". Sve je poludelo ... A u tom ludilu cena C segmenta, čovek onda pomisli da SUV/Crossover ( u kome unutra ima mesta kao u bajci i oseća se kao čovek, a ne kao sardina u corolli ) i nije tako bez smisla ( ako čovek nije Fandjo ).

 

Tako da ja mogu samo da pozdravim budući "Tipo SUV", jer će biti praktičniji od Tipa. Pa, ja sam hteo da sebi kupim Tipo SW čim se pojavio, otišao u AK Kole, seo u njega pozadi i Ma, nisam otišao jednom. Išao sam pet puta ... I shvatio da nije za mene. Jer pozadi uopšte ne mogu da sednem. I koja mi onda korist čak i da je bio jeftin, a bio je oko 18.600 sa 1,6 MJ (za koje pare je bilo još tada karavana C segmenta sa sličnim motorom i opremom). 

 

Napred Tipo SUV  :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je segment crossover-a u koji spadaju npr Captur, 500X i u koji ce sigurno spadati gore pomenuti podignuti Tipo HB (možda kojih par cm će biti duži zbog oblika gepeka i više prostora koji su slični HB-u) sa aspekta dobijeno - uloženo, preskup i neopravdan. Šta, auto malo dignut, neke fensi plastike (napominjem plastike, nije to lim ili ne daj bože neki drugi bolji materijal), malo viši klirens (2-4cm) i toEto, da bude opravdano za 5K eura u odnosu na isti takav auto u normalnoj varijanti ? 

 

Sa druge strane, mislim da će i taj Tipo crossover isto biti skučen unutra, pogotovu što će platforma možda biti ista sa već navedenim modifikacijama. Jedini plus u odnosu na pomenuti Captur i 500X će biti veći gepek, a i to se treba naplatiti. Ne deluje mi izdužen u visinu kao npr 500L Cross, da bi se dobilo nešto mesta u odnosu bočni stub-glava vozača, a i bio bi kockast kao i on. 

 

Daj bre nek izbace neki Tipo Sport, 2,0Mjet unutra ili novog naslednika Brava i Crome, a mogli bi i neki novi Punto (aka narodni auto) da izbace, neka marketingu daju više značaja...zahebavaju se sa glupostima i unapred preskupim delom zasićenog tržišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Captur jeste veći od prethodnog, ali, on je i unutra i dalje "mali" za svoju klasu. Ja npr. mogu i pozadi da sednem u novi 2008 (jedva naslonim glavu na plafon, ali sednem), dok u novi Captur pozadi ne mogu sesti "ni pod razno", jer mi nedostaje nekolio cm za glavu. A i sam prostor za noge je manji.

 

A taj budući Tipo Crossover će unutra sigurno nuditi više mesta od sadašnjeg Captura, jer i običan Tipo HB već sada ima više mesta za putnike od Captura. Pri čemu će Tipo Crossover nuditi sigurno više mesta od Tipa HB, kao što npr Nissan QQ nudi očito više mesta za putnika od Megana.

 

Prostorno/komforno, Tipo Crossover će sigurno nuditi više od Tipa, a koliko će biti skuplji, videćemo. Ne verujem baš u "plus" 5.000, već pre u nekih "plus" 3.500-4.000, što je danas čini mi se u toj veličini vozila uobičajena cena "doplate" za "stavljanje na štikle".

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, moron said:

Ja sam recimo kupio SUV/Crossover (šta li je, nebitna klasifikacija), jer smo sin, kćerka i ja, relativno visoki (192, 191 i 183), a želeo sam vozilo u kome mogu i ja komotno da sednem pozadi ( i da "uživam" u svetu mojih razumevanja), pri čemu nije bilo magije da u karavanu C segmenta nadjem to uopšte (bez obzira na pare) i/ili po ceni koji sam bio spreman da platim za lepo opremljen C segment.

I koji je crossover? Interesuje me jer sam 2m i kad sam gledao drugi auto odluka je pala na Deltu jer se tu smestim napred pa pozadi. Da ne pričam kad supruga vozi da pozadi imam mesta dosta. Tada sam to uspeo u Cromi, Oktaviji karavan (2010), Superbu (2010), Passatu B6. To je bio opseg u kom sam gledao automobile. 

Probao sam kolegin xtrail (2015), tu pozadi nema mesta za noge za mene. Na sajmu sam probao 3008, ali nisam sedao pozadi. XC60 na zadnjoj klupi nema mesta kad se prednje sedište povuče. 

I da dodam da baš retko se nudi pomična zadnja klupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Sa 183 cm visine moja kćerka pozadi dodiruje glavom oplatu krova u (panoramskom) 500L (tako da nema potreba da ti kažem kako bi mi tamo seo moj sin od 191 cm ), uz napomenu da sam pisao o tome na temi 500L ( "iskustva vlasnika ..." ), da je valjak roletne panorame kod "kratkog" 500L (ne i kod Livinga) krajnje debilno lociran (pomeren unapred za oko 10-15 cm u odnosu na Living verziju, mada je isto panoramsko staklo), tako da je kod "kratkog" izgubljeno mnogo korisnog prostora za glavu pozadi. A na prednjim sedištima mesta za glavu koliko hoćeš ( ja sa 192 cm imam bar 10 cm do panorame ). Ko je ono "locirao" (roletnu kod kratkog), od mene mu "kec" kao kuća.

@andreja.micovic

Vidiš koliko različito "gledamo". Meni je X-Trail pozadi u smislu prostora (kada sednem iza sebe) odličan, pa i u panoramskoj verziji. Generalno, skoro u celi taj segment pozadi sednem bez ikakvih problema. "Skoro". Npr, u panoramski 3008 ne mogu ni napred, jer je bočna oplata panorame jako spuštena, a u nepanoramski 3008 sednem lepo i napred i nazad.

 

Ali, da se vratimo temi (dok moderator ovo sve nije opet "dislocirao" kao off-topic), ja iskreno veoma pozdravljam što će Tipo da se u bdućnosti pojavi i u nekoj verziji "sa štiklama", ma kojoj klasi to novonari "zalepili" ( SUV, Crossover ... )

 

 

@N.N.

Pošto ti često unapred imaš odlične informacije ( svaka ti čast na tome), možeš li ti da nam pomogneš i kažeš kakav će biti taj budući "đip Tipo", kojoj klasi će to da pripada i na šta će to da liči? Ne mislim vizuelno, već suštinski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

Jbm li ga koji si ti format... Ja sam 195cm i 140kg i imam mesta i za glavu i za kolena (možda 1cm)...
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Nema potrebe za RR, ima i značajno jeftinijih vozila u koja ja mogu i pozadi sesti. Vozila prilagodjena "osobama sa posebnim potrebama" (u smislu gradje i proporcija tela)  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

@neshaoct

 

Nema takvih informacija. Sve što imamo je Tipo MCA koji će u ponuditi pandan Ford Active ili Audi Allroad modelima.

 

I to je ovo:
1.thumb.jpg.9300a6c749d54791fd3664a746aeff2b.jpg2.thumb.jpg.c65b945b888a368d0ea13def5df1ee4c.jpg3.thumb.jpg.81b97df6d732fa17103b4a68f3196226.jpg4.thumb.jpg.b0932697dbfcb7c1765038b0e8de7e46.jpg

 

 

 

@vagenovac

Recimo Amerikanci tu imaju vrlo jasna pravila. Sve sa više od 8" je klasificirano kao truck dok je sa manje car. Recimo Fiat 500X je truck, a BMW X1 je car. I zato je ono što priča @ISV_01 , kad trpa 500X i Captur u isti koš, deplasirano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam razumeo da Tipo "active"  dolazi tokom facelifta, kao dodatak porodici Tipo (uz sedan, karavan, i HB), a da ce Tipo (kao model) u sledecoj generaciji evoluirati u pravi krosover, poput Quashqai-ja ... Sta ovo znaci za ostale karoserijske verzije - ne znam. Ispravite me ako gresim? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

 

Za aktualnog Tipa si u pravu. Samo što taj aktualni Tipo ima svoje mjesto u Tofasu sve do kraja 2024.

 

No recimo da SUV model dođe negdje 2024. Ajmo reći 9. mjesec 2024. To znači da zeleno svjetlo za razvoj i proizvodnju mora doći do 9. mjeseca 2021.

Znaš ti koliko do tada ima vremena za promjeniti mišljenje. Uostalom tada na čelu grupe neće biti Mike Manley nego vjerojatno Carlos Tavares.

 

EDIT: Sve što je osim Tonalea dobilo zeleno svjetlo su još 3, a maksimum 5 SUV/crossover modela u B segmentu. Ako su 3 to su Fiat, Jeep i Alfa, a ako je 5 onda su čak 2 Fiata, te po Jeep, Alfa i Lancia. Naravno Maserati je izuzet iz računice.

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije Tipo ali dosta govori o ideji redizajna u okviru Fiat brenda.Očekujem da Tipo bude sličan

 

Screenshot_20200529-141914.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako ocekivana katastrofa sa rezultatima prodaje za april 2020. izgleda u slucaju Tipa. Evropa je u pitanju:

 

t1.thumb.png.72a35de9f57447b3913cb53178b2e56a.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisah na jednom mjestu pa nek' se nađe i ovdje.

 

Neke verzije će biti jeftine ali nisam siguran koliko sa našim sustavom trošarina i našim uvoznikom. Za takve kupce jer tu vjerojatno GSE N4 sa 100 KS.

No ako i kada budu verzije sa P2 mild hibridnim sklopom koji automatski znači i Getrag DCT sa 7 stupnjeva prijenosa, pa onda dodaj u opremu 10.25" infotainment koji ne koristi ništa lošiji hardver nego Audi ili BMW sistemu, pa dodaj još hrpu ADAS-a itd.


Takva verzija sigurno neće biti jeftina. Takva verzija ne može biti jeftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klotovi i bazni motori/modeli se najvise prodaju i na tome treba najvise da se radi, evo kod audija okosnicu prodaje cine tdi klotare, a ne RS modeli

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nikome nigdje nije cilj prodavati. Bazni motor sa baznom opremom. Tu nema zarade. Gasi tvornicu i ključ u bravu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Fiat Tipo Cross

 

fiat tipo cross.jpg

 

Fiatova Tipo porodica će uključivati i nove verzije, uključujući i (pro)terenski Tipo Cross. Već smo videli špijunske slike restilizovanog Tipa sa dodatnim zaštitnim elementima na karoseriji, što potvrđuje da Fiat priprema takvu povišenu verziju Tipa aktuelne generacije koji će odgovoriti na modele kao što su Ford Focus Active i Kia XCeed. Obnovljena Tipo porodica se očekuje do kraja ove godine pa više detalja tek sledi. U svakom slučaju, očekuje se da restilizovani Tipo između ostalog dobije novu prednju masku sa Fiat logom, drugačije branike i doterana svetla, kao i UConnect 5 multimedia sistem sa 10.5-inčnim ekranom u modernizovanoj unutrašnjosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je pravo mesto ako nije zamolio bih moderatore da prebace gde treba.

 

Idem kolima za Grčku ovog leta, Tipo, kupljen prošle godine, u garanciji do 2023 godine.

 

Da li mi treba neko dodatno osiguranje, tipa pomoć na putu ili Ciao Fiat funkcioniše i vani. U suštini, šta ako ste u inostranstvu a stane novi auto koji je u garanciji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...