Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Fiat Tipo 5 vrata S-design

 

170301_fiat_tipo_03_thumb_jpg_0929032550

 

Na Fiat štandu u Ženevi posjetioci će moći vidjeti Fiat Tipo 5 vrata S-design. Za ovu verziju dolazi ekskluzivna siva boja Metropolis (Grigio Metropoli). 

Rešetka automobila je lako prepoznatljiva zahvaljujući Piano Black finišu iste, a dojam dodatno dižu za ovu verziju dostupna Bi-Xenon svjetla koja pružaju za 30% bolju vidljivost od standardnih. Bi-Xenon svjetla su ujedno novitet za Tipo.

Piano Black detalji se nastavljaju i na profilu gdje su korišteni kao ukras na okviru vrata kao i za boju vanjskih retrovizora. Novost su i 18" "dijamantne" aluminijske felge.
 

170301_fiat_tipo_01_thumb_jpg_901232bcc6

 

Interijer je temeljito obnovljen, kombinacija sjedala od kože i Airtexa i materijala koji evociraju posebnost i osobnost.

 

170301_fiat_tipo_02_thumb_jpg_2d1934c6c9

 

Ispod haube su motori 1.4 T-JET 120 KS i 1.6 Multijet sa također 120 KS. Benzinac može biti opremljen i sa LPG instalacijom, a dizel sa DCT mjenjačom. 

Ostale dostupne boje za ovu verziju su Nero Cinema, Rosso Amore, Bianco Gelato i Grigio Colosseo. Za one koji ne znaju talijanski radi se o verzijama crne, crvene, bijele i srebrene boje.

Uskoro će S-Design paket opreme debitirati i na Tipu Station Wagon.

 

 

http://blog.dnevnik.hr/fcagrupa/2017/03/1632070362/fiat-tipo-5-vrata-sdesign.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da će u budućnosti ponuditi i 1.0 i 1.3 turbo benzince. Naravno ovima što voze na plin neće biti drago.

 

Sada ispred sebe imam statistiku prodaje Golfa za 2016. u Europi. Ukupno oko 491000, a od toga 7000 1.0 TSI, 89200 1.2 TSI i 120950 1.4 TSI. To je ukupno negdje 217150 ili 44% prodaje Golfa u Europi. Vjerujem da ih preferiraju privatni kupci.

Recimo da je 31% Golfova sa 1.6 TDI. Taj dio segmenta Tipo očito dobro pokriva.

 

I recimo da bi kako Tipo ne puca visoko sa tim priča bila gotova. Imali bi lijepo zaokruženu ponudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne zadržavamo čoveka :lol:

 

Legao na autoput i čekao da prođe neko sa Tipom. Sa natpisom plaćam ručak 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali kako je objasnio dizajn eksterijera, i onaj lik sa Carwowa bi se postideo!
Izdržao sam do garancije na koroziju, uz svu dobru volju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

il je ovaj Tipo,jako velik auto il je ovaj mali covek,pa gde ga nadjose i na kakav nacin prestavlja automobile:wallbash:,ma kakav da bio

a za mene ovaj Tipo jako lepo izgleda,al zato unutra je bas jeftino uradjen,al sve u svemu pristojan auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

on bi možda i bolje predstavio neki auto kada bi mu dao da ga provoza bar malo duže od standardnih 400m :)

 

u nedostatku utisaka s prave vožnje, onda mora da opisuje teksturu obloge menjača :)

Edited by djunis82

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, silenci said:

il je ovaj Tipo,jako velik auto il je ovaj mali covek,pa gde ga nadjose i na kakav nacin prestavlja automobile:wallbash:,ma kakav da bio

a za mene ovaj Tipo jako lepo izgleda,al zato unutra je bas jeftino uradjen,al sve u svemu pristojan auto

 

To je i meni palo na pamet. Kad stoji pored, kao da je pored nekog SUV-a.

 

A i ovo je onaj malo jači osnovni paket opreme. Veći paketi imaju veći displej i drugu tablu, automatsku klimu o deluju malo bolje unutra.

 

Iskreno i ponuda motora spram karoserije je nekako mala. Nema ni 1.8 benzinca ni 2.0 dizela. Mislim da je nekako samo 1.6mjet vozljiv u ovakvom autu. Sve ovo manje i slabije je samo drljanja menjača gore dole od 0-80kmh po gradu. 

 

I nedostaje verzija sa panorama krovom. Mislim da bi, na ovu karoseriju (hatch i sw) jako lepo legao onaj krov kao na stilu, a na limuzini samo šiber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic

 

Pa tebi je onda jedno 60% ako ne i dosta više vozača Golfa 7 u vozilu sa neadekvatnim motorom? To godišnje bude njih preko 300,000 koji se odluče na takvu kupnju. Negdje 1/3 ih završi na 1.6 TDI koji ne povlači ni blizu kao Tipo 1.6 JTD. Možda im treba zapaliti svijeću unaprijed ako pomisle prelaziti nekoga na cesti.

 

Inače taj Tipo je kud i kamo lakši nego Stilo i Bravo. To mu ide u prilog. Štoviše nije puno teži od Grande Punta. Ako je netko mogao voziti Grande Punto 1.3 JTD ili 1.4 16v onda će moći i ovo. Razlika sa sličnom opremom je samo  oko +50 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste lakši je i od Pande, još malo kao ponika!
Prema sajtu carfolio, teži je za 65kg od Bravoa sa istim motorom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321

 

Pričamo o automobilima sa sličnim ili istim motorom i sličnom opremo. Tipo je puno lakši od sličnog Brava. I ne bi bilo dobro da je drugačije.

Inače znamo da je Corsa, pa i ova aktualna, na istoj platformi kao Grande Punto (sada se opet zove samo Punto). I ja ne bijah lijen, pogledam test gdje mjere težinu vozila. Corsa 1.3 CDTI je bila taman 50-ak kilograma lakša od od Tipa 1.3 JTD. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je 300kg laksi od Golfa pa i da se opravda izostanak 2.0 agregata.

 

Ovako ja Tipa vidim kao model koji treba da bude "izmedju" GP i Brava. U prilog tome ide i dosta resenja sa Punta.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naveo sam ti sajt, Tipo 1270, Bravo 1205! Motor 1.4 95ks!

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=153076

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=483670

 

Kako god ništa ne menja činjenicu da je izbor motora bar u Srbiji siromašan! Takođe po paketima opreme, inačicama, Tipo je, po mom skromnom, mišljenju, napravljen više kao takmac korejskim automobilima, Kia i Hyundai, u prilog tome su i cene!

Zato nemamo da izaberemo, panoramu, xenon ili full led svetla itd!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carfolio ne mjeri masu. Nema smisla, ne znamo niti po kojem je standardu.

Tipo je dobio Xenon na izbor. Full LED su zgodan izbor od 2000+ eura ako pričamo o Matrix verzija koja je bolja od Xenona. Panoramski krov je IMO najbesmislenija oprema koju nikada ne bih uzeo. Samo mogući problemi u budućnosti plus "jede" prostor za glavu.

 

Shvaćam da neki žele jače motore no takvi kupci su stvarno rijetki. Vidjet ćemo hoće li biti promjena u budućnosti. Oni kod Tipa imaju dosta opcija koje mogu izvesti.

 

@igor0511

Meni je jako simpatičan VAG-ov proces smanjivanja mase. Smanji spremnik goriva i makni multilink. Ima kupaca koji puše i tu priču i hvale handling verzija bez multilinka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za rezerovar se slazem. Sramotno su mali. Mislim da je jedna od skorijih verzija Octavie imala 45l rezervoar :huh:

 

Znam da ce ovo opet, iz ko zna kog razloga, krenuti u smeru neudobnosri FRa iako to niko nije spominjao, ali meni savrseno odgovara lezanje i udobnost. Kome ne ima i drugih kola. Simple as that :) 

 

Za panoramu se u potpunosti ne slazem :) Ne znam da li je lepse otvoriti je da izvuce topao vazduh, pomeriti zavesu da ulazi vise svetla ili navuci zavesu da ne ulazi Sunce i otvoriti krov da duva vertic.

 

I takodje se slazem da ova kombinacija motora donosi najveci profit. Stavise, to nikada nisam ni osporavao. Ali mislim da je pravilo automobilizma manje duse = veci profit. 

 

Stilo, Coupe, Barchetta, Delta, GT, 159,.. svi su oni bili veliki fejlovi po pitanju profita i ikone automobilizma koje bih uvek rado posedovao :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511

Coupe i Barchetta su bili u eri kada je Fiat kao marka nosio profit. Njima je tada problem tj. bili su problem poslovi nevezani sa automobile. Punto, Tipo i kasnije Bravo/Brava, a na čijoj su osnovi Coupe i Barchetta, su jako dobro ili solidno išli. I tehnički su u dosta stvari tada bili superiorni konkurenciju. Za Stilo ništa od toga ne bih mogao reći. 

 

Inače kad već dosta spominjemo kompakte. Netko tko traži vozački auto nega gleda novu Hondu Civic. Gledam test i 1.5 turbo ide odlično na stazi. Ponuda prostora a stražnjoj klupi rang Octavie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj bre ne izmišljaj... Ništa u klasi nije ni blizu Oktavije po pitanju prostora. Ni blizu. Tačka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...