Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Za generalnu prodaju, pun pogodak je bila saradnja sa Turskom i Tofasem, kao i startni koncept modela za njihovo trziste (jeftini sedan).

Na osnovu ove ukupne cifre, iz glave mi deluje da je 50 i kusur % prodaje Tipa samo u Turskoj.

Bilo bi mi bas interesantno da vidim koji je procenat sedana u ukupnoj prodaji. Kao i dizela u odnosu na benzince.

Posto je sedan+dizel, apsolutno dominatna kombinacija na domacem trzistu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Razlika u ubrzanju na nizbrdici i usponu kod pojedinih motora - 4 min 44 sec videa

Share this post


Link to post
Share on other sites

27.000 Tipo cross.

Zvanicni cenovnik od 1.decembra.

Promenili su malo pakete.multimedija 10 " je standard.

Led prednja svetla nema vise.Halogenke za 27.000 evra.

Led samo u "red varijanti".

 

U martu bese 21.550 zvanicni.Nezvanicni oko 1800 jeftinije.

 

 

 

Knezevicu,dizi cenu bar 15% na oglasima...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preterase ga. Formentor 1.5tsi dsg u lepoj opremi se prodaje za 32k sada u Porscheu, na lageru je. Bas me zanima dokle ce ove cene da divljaju tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023. godina je zadnja Tipo godina. Vjerovatno su iskoristili narudžbe za LED ili ih na malu količinu ne mogu dobiti po pristupačnoj cijeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/23/2022 at 8:54 AM, Skundra said:

@Elra, kažeš da je 2023. zadnja godina za Tipo. Zna li se šta će mu biti nasljednik?

Fiat Multipla = Citroen C4X od 2025/26

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najnoviji rezultati Tipa za Evropu:

- oktobar: 2.225 komada

- novembar: 2.857 komada

 

Ukupno za 11 meseci prosle godine:  22.933 primerka.

Sto znaci da ce za kompletnu 2022. godinu prodaja biti oko 25.000 komada. Ili vec standarni godisnji pad modela u Evropi od -35%, u odnosu na prethodnu 2021.:

 

Untitled.thumb.png.d51d68c6783b627f46006180770cbf0c.png Untitled4.png.0c68d50ce9469abf01c837aa0129b9d3.png.90c83f73dfd384e2835c9d5904ef51ba.thumb.png.f8675f90e2e5a274a83fcc7ea85faf3f.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Fiat Tipo u SUV formi na inovativan način

 

fiat tipo red 1.jpg

 

Aktuelna generacija Fiatovog Tipa će 2025. godine biti zamenjena kompaktnim krosoverom. Novi Fiat Tipo se razvija kao globalni model, a nudiće se i u električnoj verziji.

 

Aktuelni Tipo se proizvodi u Turskoj od 2015. godine (2020. je prošao kroz restilizaciju), a u zavisnosti od tržišta dostupan je kao limuzina, hečbek i karavan, uz Cross verzije. Naslednik se očekuje 2025. godine, ali prema rečima izvršnog direktora Fiata Olivijea Fransoa, on neće nuditi više karoserijskih verzija, već će se proizvoditi u obliku koji je opisao kao ''sličan SUV-u, ali na inovativan način''. Platforma bi trebalo da bude CMP, ali se ne može isključiti ni da će biti baziran na modernijoj platformi STLA Small. Što se tiče Evrope, ovde Fiat želi da u potpunosti pređe na električna vozila 2027. godine. Velika je verovatnoća da će novi Tipo za Evropu odmah biti u ponudi samo sa električnim pogonom, a druge verzije će se nuditi samo u zemljama i regionima sa manje radikalnim ekološkim zakonodavstvom nego u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/3/2023 at 6:25 PM, Ivan said:

Najnoviji rezultati Tipa za Evropu:

- oktobar: 2.225 komada

- novembar: 2.857 komada

 

Ukupno za 11 meseci prosle godine:  22.933 primerka.

Sto znaci da ce za kompletnu 2022. godinu prodaja biti oko 25.000 komada. Ili vec standarni godisnji pad modela u Evropi od -35%, u odnosu na prethodnu 2021.:

 

Untitled.thumb.png.d51d68c6783b627f46006180770cbf0c.png Untitled4.png.0c68d50ce9469abf01c837aa0129b9d3.png.90c83f73dfd384e2835c9d5904ef51ba.thumb.png.f8675f90e2e5a274a83fcc7ea85faf3f.png

Plus:

- Turska: Fiat Egea 68.779 komada za celu 2022. godinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, samo u Srbiji ima 2 godine garancije, ako hoćeš više, moraš da platiš,tj dokupiš. Što se potrošnje tiče, stvarno sam zadovoljan. Jedna interesantna stvar, pre par dana išao sam na prvi servis, skrenuo im pažnju da mi povremeno nešto lupka i škripi napred i otkrili su da su obe šolje prednjih amortizera propale pa su ih zamenili. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekli su mu da je to potrošni materijal,  ali oni će da zamene i da fakturišu Fiatu, jer ipak je auto prešao samo 15.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sasa034 said:

Rekli su mu da je to potrošni materijal

Jeste, al na bas maloj km je potrosni materijal toliko potrosen kod novog auta....malo je porazavajuce 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš tako.....još dok sam čekao da ga završe, šetam po parkingu i gledam neke bele CROSS varijante, 500x i tako dalje i svi imaju Continental i Goodyear gume, samo meni zapale neke turske, ni sad ne znam kako se zovu. Još jedna priča, pre neki dan dolivam tečnost za šoferku i vidim da mi je rashladna tečnost malo ispod minimuma. Kako je bilo kasno uveče, ujutru idem na put do severa Crne gore i odmah se vraćam uveče. odlučim da u Čačku svratim u ovlašćeni servis, pored puta mi je, taman se otvara kad prolazim i da kupim litar i dospem. Tako i uradim, vide ljudi čime sam došao, rekoh takva stvar, sad ćemo mi da ti donesemo litar, imamo samo koncetrat 100%, u redu je rekoh, kad oni donose crveni Wurth. Momci ne ide taj u Fiat, kaže mi to dolivamo svima. Hvala, prijatno. 

Inače, četvoro odraslih, pun gepek do kraja, sa klimom sve vreme, u povratku prazan, nas dvoje se vratili, gde god sam mogao gas, ukupno 600km preko Zlatibora do Kolašina i nazad, potrošnja po bordu 5,4l. Ja prezadovoljan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Sasa034 said:

i svi imaju Continental i Goodyear gume, samo meni zapale neke turske, ni sad ne znam kako se zovu

Petlas ili Lassa?

Videh po Turskoj da im dosta domacih Aegea modela "fura" bas te. E sad, da li fabricki ili iz aftermarketa - nisam bas toliko ulazio u dubiozu do nivoa DOT ili kruzica u boji na boku gume :D .

Mada i to sto vidis od Contija i GY na Tipu su uglavnom performansama najlosiji, ulazni eco modeli tih brendova (EcoContact ili Efficient Grip). GY takodje mislim da ima proizvodnju u Turskoj.

57 minutes ago, Sasa034 said:

vidim da mi je rashladna tečnost malo ispod minimuma. Kako je bilo kasno uveče, ujutru idem na put do severa Crne gore i odmah se vraćam uveče. odlučim da u Čačku svratim u ovlašćeni servis, pored puta mi je, taman se otvara kad prolazim i da kupim litar i dospem.

Za toliko malo dolivanja, nije imalo potrebe da se cimas ni po radnjama ni kod ovlascenih, jos u putu... Da bi se samo nadoknadio manjak u ekspanzionoj posudi - mogao si da svratis u prvi veci market u komsiluku i za 50 kinti kupis litar destilovane vode. Dospes tih 1-2 dl sto treba, a ostatak npr. das supruzi za peglu :) ...

Ionako se Paraflu Up (fabricki koriscen kod Fiata, a moze i bilo koji drugi brand po trazenoj specifikaciji) mesa sa destilovanom vodom u odnosu 50:50. To omogucava zastitu od smrzavanja do cak -40C (i za G-11 i za G-12). Tako da tih 1-2 dl destilovane na postojecih 6l mesavine u sistemu, nece apsolutno nista promeniti.

Sve ovo pod uslovom da sistem negde ne gubi vodu i da nije potrebno stalno dolivanje (nego otklanjanje uzroka), naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...