Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Probleme imaju svi, pitanje je samo kako ce se i koliko odraziti na krajnje rezultate... Posto najvise pratim Compact klasu, poredjenja radi, kralj klase je za 10 meseci ove godine imao oko 200.000 prodatih jedinica u Evropi. Znaci da ce izaci na nekih 230-240.000 komada u 2021., a prodaja prosle godine je bila 285.000. Znaci neki minus od 18-20%, u odnosu na 2020. i to uz novu 8. generaciju.

 

Untitled6.thumb.png.a2edbccdfcb51868fe16b015d8de90d9.png Untitled5.thumb.png.c1f9b4818e2642ccbe42cd166acd7f20.png

 

Nije izbacena ona uporedna lista za Q3 period za celu klasu (bila je za H1), a mrzi me da racunam za sve modele. Bice interesantno da se sada na kraju godine uporedi kako su prosli svi modeli i iz "narodne" i premium Compact klase.

Ono sto generalno celoj klasi dodatno ne ide na ruku je trenutna moda, tj. gubljenje decenijskog primata u prodaji, koji preuzimaju B i C Crossoveri. Najbolje se vidi na primeru Golfa iznad, koji je neki reper za klasu u svakom smislu (pre svega sto se tice konstatnosti na trzistu i prodaje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digla se cena za HB, čak i za one na akciji....Za SW je USKORO cena :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, ISV_01 said:

Za SW je USKORO cena :D

Vec od 19.999 EUR :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76aha ok, jer nema cene za aktuelan cenovnik SW (pise uskoro). A akcija im je ono...niti nekog paketa niti bilo koji dodatak... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perica Rajković i "AutoRepublika" u epizodi

 

Fiat Tipo Cross 1.0 T3 100 – Urbani kros

 

"Nahvali" ga Peki, samo tako ... ( "Šta mu prebacujem? Pre svega slab odziv na gas u najnižim obrtajima, iako na papiru stoji da maksimalni obrtni moment razvija počevši od 1.500 o/min. Malo morgen, kako smo to imali običaj da kažemo pre par decenija (ne znam da li se među mladima ovaj izraz još uvek upotrebljava?), da bi se pokrenuo iz mesta često se mora „napumpati“ gas, tj. podići obrtaji i potpomoći kvačilom... Čim se zavrti iznad 2.000 o/min prodiše punim plućima, performanse koje obezbeđuje ovom Tipu nisu za podsmeh (12,2 s do 100 km/h i maksimalna brzina od 183 km/h). Ispade na kraju da je Tipo Cross znatno prijatniji u vožnji na otvorenom putu, podrazumeva se i ekonomičniji. Naravno da smo daleko od obećanih 5,7 l u proseku, ovu potrošnju ostvaruje isključivo pri konstatnoj brzini, između nekih 70 i 110 km/h...No, čim se krene sa snažnijim ubrzanjima i preticanjem, eto nas na 7 l, koliko sam zabeležio i na auto-putu. Na ukupni prosek od oko 9 l (opa bato) uticala je svakodnevna gradska vožnja, ko ovde uspe da siđe ispod 10 l mora da živi u nekoj vojvođanskoj palanci, ravnoj k’o tepsija, sa semaforima koji se mogu izbrojati na prste jedne ruke. " )

 

kros-61

 

Fiat Tipo Cross 1.0 T3 100 – Urbani kros
Do restilizacije s početka godine Fiat Tipo uglavno se distancirao diskontnom cenom. Danas, posebno dolaskom verzije Cross, može da računa na privlačniji dizajn i bogatiju opremu, kao i novi trocilindarski blok 1.0 od 100 ks…

Tokom pet godina postojanja recept koji primenjuje Tipo je jednostavan. Mnogo muzike za malo para, dobitna je kombinacija, posebno u Srbiji gde se ovaj Fiat prodaje po damping cenama, neuporedivo nižim od onih koje se primenjuju u zemljama EU. Dakle solidni gabariti i relativno moderno vozilo u C segmentu, koje se prodaje jeftinije nego li mnogi mališani u B segmentu! Čak i famozna Dacija Sandero znala je biti skuplja, pod uslovom da se kupci zadovolje osnovnom ponudom Tipa, pokretanim praistorijskim 1.4 od 95 ks.

 

02_New-Panda-Sport-and-New-Tipo-Cross-780x470.jpg

 

No, čim su poželeli da se malo „razbaškare“, odnosno da posegnu za dizel agregatom i karavan karoserijom, uvoznik ih je lupio po džepu, pa je tako nedavno predstavljen Tipo SW 1.6 MultiJet/130 dostigao cenu od bezmalo 22.000 evra. Oko 10.000 evra više od osnovne trovolumenske karoserije (Sedan), verujem da su zbog toga mnogi zainteresovani odustali od kupovine ovog odličnog karavana.

 

20211203_112517-780x470.jpg

 

Nakon što pogledah cene ovde predstavljenog Cross pomislih da ni on neće bolje proći (kataloška iznosi oko 20.000 evra), ali je uvoznik brže bolje ponudio i promotivnu, jedva iznad 16.000 evra. Korektno, ali nedavno voženi Citroen C4, s isto tako krosover atributima, nije mnogo skuplji, uz to je koncepcijski moderniji i naravno udobniji! Krenimo redom.

 

IMG_8836-780x470.jpg

 

Najzad dostupan
Kada sam već izgubio nadu da ću se jednoga dana dokopati Cross verzije, najzad dobih potvrdan odgovor iz pres voznog parka Fiata za Francusku. Jupiiii, mada je efekat iznenađenja izostao, nakon test vožnje karavana uglavnom smo saznali kakve je izmene donela restilizacija. Sve verzije imaju dakle novu prednju masku, na kojoj nije više dobro poznati znak proizvođača, već velika slova FIAT. Izmenjena je i svetlosna grupa, kao i branici, no Tipo je dalje svima prepoznatljiv.

 

20211206_115204-780x470.jpg

 

Pozadi izmene su zanemarljive, ovde je zadržana dosadašnja značka Fiata, jedino je zadnja svetlosna grupa u LED tehnologiji. Da, ali novi Cross ima još par jakih aduta u rukavu, gde pre svega mislim na veće odstojanje od tla za bezmalo 4 cm, plastične zaštite na prorezima za točkove, izmenjene branike napred i pozadi i krovne nosače. Iaku tu nema nekih posebnih dizajnerskih bravura, uopšte ne izgleda loše, posebno uz ovu narandžanstu boju, gde još više dolaze do izražaja off-road atributi...

 

https://autorepublika.com/2021/12/18/fiat-tipo-cross-1-0-t3-100-urbani-kros/

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja za te novotarije, ja se uzdam na vozačko iskustvo u yugu 55 u mlađanim danima :)

(kolko je yugo mogao u 2. da se nategne, da su tad postojali obrtomeri ko zna šta bi pokazao ) 

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drug je imao yuga 1.1, budžen na 90ks ,u prvoj 80-85 kmh, dovuče i preko 6k o/min...ali motor pakovan sa kovanim klipovima i drugim preradama...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osvrnuo bih se na neke delove članka za koje lik preterano sere a navešću I zašto , naravno sa nekim delovima se slažem.
 

Quote

Ko je navikao da brzo „prešaltuje“ u drugi stepen opet će biti razočaran, pod stopalom je „rupa“, do te mere da je prosto nemoguće voziti brzinom od 10-15 km/h. Krivca treba tražiti i u predugim prenosnim odnosima, kojih je, kao u neka bivša vremena, samo pet! Razmak između brzina je dakle značajan, u prvoj može da pogura do 45 km/h, u drugoj do bezmalo 90 km/h, a u trećoj i do 130 km/h! Šteta, jer sam agregat nije loš, štaviše, temperamentan je i diskretan.

Dakle, auto vuče mnogo pre 2000 obrtaja, može da krene I drugom opušteno, ja drugom nekad milim u koloni, ne cima I ne gasi se a mogu I prvom.
Za elastičnost motora neću trošiti reči, pisao sam kod mene u temi da se nekad zaboravim da sam u trećoj a vozim 80, dakle od 40 do 100 u trećoj , ja stvarno ne znam šta smatra pod elastičnost? Fali šesta brzina za otvoren put to stoji da bi malo oborio potrošnju.

 

Quote

No, čim se krene sa snažnijim ubrzanjima i preticanjem, eto nas na 7 l, koliko sam zabeležio i na auto-putu. Na ukupni prosek od oko 9 l (opa bato) uticala je svakodnevna gradska vožnja, ko ovde uspe da siđe ispod 10 l mora da živi u nekoj vojvođanskoj palanci, ravnoj k’o tepsija, sa semaforima koji se mogu izbrojati na prste jedne ruke. Kao što rekoh, osim što u komplikovanoj gradskoj vožnji pije „kao smuk“ (smuk je zmija koja se navodno obavije oko nogu krave, po jednima se prikači na vime i popije do poslednje kapi mleka, dok po drugima pije njenu krv), nije prijatan u stani/kreni vožnji.

Već sam kačio potrošnje I reći ću samo da 10 litara može da troši ako se vozi kilometrima u koloni, nema tog benzinca koji neće trošiti 10l u istum uslovima, dakle preteruje.
Slažem se da sa žustrijom vožnjom dođe do 7 litara, al to su kod mene barem nagla ubrzanja I trkanje od semafora do semafora.
 

Quote

Pogurah ga i malo brže po krivinama i kružnim tokovima no kako smo u zimskim uslovima, s niskim temperaturama i klizavim asfaltom, jasno je da gume brzo proklize.

Silazak sa Pančevačkog mosta ka Krnjači, oni koji znaju znaju da je duga krivina u levo nizbrdo, juče po onoj bljuzgi, 3 stepena napolju, asfalt mokar, 80 opušteno na zimskim Sava gumama.
Letos sa bridzston gumama letnjim sam sebe izbacio iz sedista, bilo mi je bas neprijatno, bas sam ga naterao u naginjanje, al nije proklizao. verovatno postoji granica negde al ja ga nisam dotle naterao. Stvarno ne znam šta autor očekuje od ovog auta, F1 bolid.

 

Quote

Sve u svemu šteta što je Tipo Cross 1.0 T3 „omanuo“ na pojedinim poljima, gde pre svega mislim na petostepeni menjač i nedovoljnu elastičnost motora, što značajno kvari utisak u svakodnevnoj vožnji

Odvala godine koju ne bih komentarisao.

Činjenica je da treba par dana da se vozač privikne na ovaj motor I kako se ponaša u kojim režimima. Meni se gasio čak. Da, to je 1.0 , nije aždaja ali je dosta ispred 1.4 atmo fiatovog to vam garantujem, jednostavno je agilniji sa više obrtnog momenta I manje troši a bolje ide, barem od 500l koji sam vozio sa 6 brzina. Da ne bude da sam nerealan, par ljudi koji su selo I probali I to po Malom mokrom lugu po onim sokacima I usponima nije krili iznenađenje kao taj trocilindras nosi karoseriju.

Autor teksta je trebao naći ekvivalentnog konkurenta po ceni, opremi, klasi i motorizaciji pa da upoređuje. Ovako deluje da je samo otaljigao posao.

PS
Sad već ima CROSSa po ulicama, danas video jednog I u komsiluku, neko se ponovio.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno ovom motoru jedino nedostaje MT6 mjenjač. Ako ga je imao stari Fire trebao je ići i uz ovaj motor. MT6 već imaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mnogo bolje bi bilo da je 6MT. Sve što je autor opisao kao navodne mane (motora) kod Tipo Cross-a, po meni ima poreklo u prenosnim odnosima menjača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da baba... verovanto bi onda bio skuplji... Verujem da se veći obrtni moment oseća i znači u vožnji, verovatno je sam osećaj dosta drugačiji, što se kaže kad povuče, manje se šalta, niži obrtaji, preticanja lakša i brža, uzbrdice... kako bili bilo sa drugim menjačem ko će ga znati, al' gledajući sadašnje uporedne brojeve razlika na fire je po meni veoma mala, naročito u smislu da se kaže fire je neupotrebljiv a ovaj lepo nosi... ja sam uvek kad govorim o fire govorio od motoru sa uparenim menjačem, koji uz malo više šaltanja može da iznese dosta situacija na putu (neki uspon na auto putu može i 5om 140 a može i 6om pa se udavi ako je veće brdo, pa niža, ili ako je manji uspon pređe u 6oj), a opet sa druge strane na malom gasu može neočekivano negde da izvuče (na primer ja izađem uz bukulju na vrh trećom po serpetimana kad me mrzi da šaltam), naravno da su te neke situacije odraze krakto na  potrošnju, ili mora da se predviđaju i planiraju,  što smanjuje konfor voženje, ali... u proseku ni ta potrošnja nije strašna do GR 6,3 bord, magistrala do 5,5.. grad do 10, po meni nije sve to tako loše, pa kao i uvek težim objektivnosti. Nema tu nekih performansi, zato je raspon motorizacije kod modela veći pa šta ko voli, ali za neku da kažem običnu vožnju sasvim zadovoljavajuće, u smislu ima i dosta gorih.....  @knezevic76 da ne misliš da sad ja nešto želim da se poredim, ili omalovažavam cross, naprotiv oduševljam se svakom objavom crossa  i uvek sam isticao da je imalo se šta platiti za tu razliku, i motor, i izgled, i oprema... ali samo malo obejktivnosti želim, a što kaže i politika foruma zansovana je na brojkama 

 

image.thumb.png.18d707142b5c46fbb595919b9a26a547.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam ja problem ni sa čim, nek svako iznosi svoje mišljenje.
I dalje tvrdim da se komotnije vozim u mom CROSSu sa 5 brzina nego u 500l sa 6 brzina. Manje šaltam, bolje povlači, nisam se trkao I merio vremena al mnogo opuštenije se vozi po brdima I pri preticanjima. To je moj utisak , lični. Turbina je turbina I tu je kraj. Nema čekanja da atmo prodiše u obrtajima!!!
Potrošnja je ista, možda za nijansu I niža kod mene.
Da ima 6 brzina bilo bi extra zbog AP, ali taj menjač je rezervisan za 1.0 sa 120ks.
Ja ne kudim 1.4 motor, ni njegove performanse. Meni se iskreno ne dopada kako se ponaša u vožnji sa šestostepenim menjačem.
Moj zet je kupio novog tipa 1.4 pisao sam negde već , vozio sam I taj.
Ono što me zanima je koliko vas je vozilo I jedan I drugi motor pa da uporedimo utiske.
Mogao sam uzeti I renegejda za iste pare, 120 ks 6 stepeni menjač al nam se nije svideo.
Ako se setim, snimiću I jedan klip da vam dočaram vožnju ali ima ih I na netu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja rekoh siguran sam da se oseća razlika, i ne kažem da su isti, al' nisu ni perfomanse nebo i zemlja (barem po grafiku, nisam vozio), pa ako te perfomanse zadovoljavaju prilično i ceo cross se hvali, kako onda 1.4 ne zadovoljava, pa nije razlika 20% između njih, nego to je nešto što svi mi verovanto radimo gledamo na nešto subjektivno, optimistički, pesimistički... kako kad odgovara. Opet kažem ništa lično ka tvojem predstavljanju,  ti i nikad nisi pomenuo 1.4 ja sam, ali taj. 1.0 sa tim perfomasama se generalno ocenjuje kao prlično zadvoljovajući za tu karoseriju, pa se opet zbunim kad pogledam grafike 1.4 i 1.0 uporedno, a koje su mi ranije nudili da pogledam u odnosu na nekog TD koji je svakako neopuprediv sa 1.4 atmo... Meni je cross vrh u svemu, ne bih ga kudio nikada, prešao sam na tipa iz 10god vožnje stila jtd tako i to mi je poznato i nemam averziju prema td, al opet smatram da se perfomanse 1.4 u tipu dodatno lošije karakterišu. Ne treba zanemariti da u 500l perfomanse su lošije nego u Tipu (težina, aerodinamika) i to po graficima ne tako male, čak veće nego u odnosu 1.0 prema tipu 1.4  

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, djole81ar said:

I ja rekoh siguran sam da se oseća razlika, i ne kažem da su isti, al' nisu ni perfomanse nebo i zemlja (barem po grafiku, nisam vozio), pa ako te perfomanse zadovoljavaju prilično i ceo cross se hvali, kako onda 1.4 ne zadovoljava, pa nije razlika 20% između njih, nego to je nešto što svi mi verovanto radimo gledamo na nešto subjektivno, optimistički, pesimistički... kako kad odgovara.

Razlika je dosta veća od 20% između njih.

Pogledaj kolike su razlike u procentima (za KS i Nm) u onom opsegu broja obrtaja gde svako od nas najviše vozi svoj auto.

U opsegu od 1.800 do 3.400 obrtaja vozač Fiata Tipo sa 1.3 T3 sa 100 konja ima pod nogom od 94% do 45% više snage i obrtnog momenta u bilo kom trenutku kada stisne gas, od vozača Fiata Tipo sa 1.4 16v atmosfercem. To ti je ono što @knezevic76 kaže da se lakše vozi Tipo sa tim 1.0 T3 motorom.

 

Evo, sa grafikona na istom sajtu sa kojeg si već postavio gore:

 

Tipo 1.4 16v 95KS/127Nm na:

- 1.800 obrtaja raspolaže sa: 24.7 KS/97.7 Nm

- 2.000 obrtaja: 28.8 KS/102.6 Nm

- 2.200 obrtaja: 32.9 KS/106.6 Nm

- 2.400 obrtaja: 37 KS/109.9 Nm

- 2.800 obrtaja: 45.2 KS/115.1 Nm

- 3.000 obrtaja: 49.3 KS/117.2 Nm

- 3.400 obrtaja: 57.6 KS/120.7 Nm

- 3.800 obrtaja: 65.8 KS/123.4 Nm

- 4.000 obrtaja: 69.9 KS/124.6 Nm

- 4.200 obrtaja: 74 KS/125.6 Nm

- 4.400 obrtaja: 78.2 KS/126.6 Nm

- 4.600 obrtaja: 81.9 KS/126.9 Nm

- 5.000 obrtaja: 87.9 KS/125.3 Nm

- 5.500 obrtaja: 92.7 KS/120.1 Nm

 

Tipo 1.0 T3 100KS/190Nm na:

- 1.800 obrtaja raspolaže sa: 47.9 KS/189.6 Nm +93.9% KS / +94% Nm

- 2.000 obrtaja: 53 KS/189 Nm +84% KS /+84.2% Nm

- 2.200 obrtaja: 58 KS/188 Nm +76.3% KS / +76.4% Nm

- 2.400 obrtaja: 62.9 KS/186.7 Nm +70% KS / +69.9% Nm

- 2.800 obrtaja: 72 KS/183.2 Nm +59.3% KS / +59.2% Nm

- 3.000 obrtaja: 76.2 KS/180.9 Nm +54.6% KS / +54.4% Nm

- 3.400 obrtaja: 83.7 KS/175.4 Nm +45.3% KS / +45.3% Nm

- 3.800 obrtaja: 89.9 KS/168.6 Nm +36.6% KS / +36.6% Nm

- 4.000 obrtaja: 92.4 KS/164.7 Nm +32.2% KS / +32.2% Nm

- 4.200 obrtaja: 94.6 KS/160.5 Nm +27.8% KS / +27.8% Nm

- 4.400 obrtaja: 96.3 KS/155.9 Nm +23.1% KS / +23.1% Nm

- 4.600 obrtaja: 97.5 KS/151.1 Nm +19% KS / +19% Nm

- 5.000 obrtaja: 98.5 KS/140.4 Nm +12.1% KS / +12% Nm 

- 5.500 obrtaja: 98.5 KS/127.6 Nm +6.3% KS / +6.2% Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god, al ja ću tebe uz bilo koje brdo ostaviti kako god da okreneš pa čak I na ravnom kad opteretimo vozila dodatnim telecom I još ću ređe da šaltam .

Evo opet stari snimak kako se ponaša u petoj na minimalnim obrtajima u gradskoj vožnji, kažu nije elastičan

 

 

 

 

I klip od danas, kretanje sa semafora I vožnja u drugoj na blagoj uzbrdici, imajte u vidu da je bilo saobraćaja

 

https://youtube.com/shorts/4sP8PAbfVeY?feature=share

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i dalje ne mogu da verujem da je neko napravio obrtaljku koja pokazuje po 500 obrtaja
A i gre'ota za ovo seckanje kazaljke za brzinu, ne verujem da je nešto drastično skuplja u proizvodnji tečnija animacija.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, neshaoct said:

To ti je ono što @knezevic76 kaže da se lakše vozi Tipo sa tim 1.0 T3 motorom.

Lakše da, razumem ja to, ja i za atmosverca pišem da mora da se pripremi, da gledaš unapred i sl. što utiče na manji kofor vožnje, to sam gore i napisao. Ali u performansa na grafiku je razlika da i ako je 5%... i 1.0 je za postizanje tih rezultata vožen u višim obrtajaima, ne baš toliko svakako drugačiji su režimi rada motora tj. raspored snage...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma odrace i mene sto vozim ko baba ali.... Ali.... Kada mi sedne draga, pa patosira gas u 1.i 2., i iscupa lamelu i korpu u oblaku dima, ostavice svakog...... 

 

 

 

U neverici :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, totti said:
Ja i dalje ne mogu da verujem da je neko napravio obrtaljku koja pokazuje po 500 obrtaja
A i gre'ota za ovo seckanje kazaljke za brzinu, ne verujem da je nešto drastično skuplja u proizvodnji tečnija animacija.

Apsolutno se slažem I za obrtaje I za kazaljku, ovo za kazaljku je verovatno bol u onoj stvari, može bilo ko malo iskusniji da završi to da ide tečno. A I ko će da gleda obrtaje
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1368 ccm u razlicitim atmo i turbo verzijama teramo vec decenijama, T3 (originalni 120 6MT) vozio sam u 500X. FireFly su neosporno tehnoloski moderniji (pisali smo do u detalje oko tehnike, novih MultiAir III i ostalih sistema koje nose, postignutih pritisaka direktnog ubrizgavanja...). Ciji je naglasak najvise na eko-normama i potrosnji, na performansama manje-vise (ako poredimo turbo motore). U T4 1332 ccm verzijama (150 i 180 KS) FireFly izvlace nesto vise KS i Njutna iz litra zapremine, od generaciju starijih MultiAir II (140 i 170 KS).

 

Posto je konkretno u ovoj vasoj diskusiji iznad prica oko atmo 4 cilindra i T3 motora (zakinutog 20 KS i stepenom prenosa manje, od originalnog 999 ccm) - ono sto se Nesa "ubi" da ispise :) , lepo se vidi na ovom uporednom power-torque dijagramu:

 

Untitled4.thumb.png.25bd0d30abb0cb442e09dcaad8ffe483.png

 

Zbog nesto vece tezine Crossa, power-weight odnos im je bukvalno isti, 12.6 kg/KS. Ali turbo motor ima naravno 50% veci torque, dostupan na nizim obrtajima (gde je ta razlika procentualno najveca), snaga je takodje dostupna na nizim obrtajima... Sve to kao posledicu ima elasticniji motor, responzivniji na nizim obrtajima, manje potrebe za saltanjem, laksi za voznju, manji potrosac...

 

S druge strane, da dodam ono sto je meni uvek interesantno da uporedim, ako pricate o performansama. Druga slika, overtake parametri, 60-100 km/h, 80-120 km/h. U istom stepenu prenosa (elasticnost motora) i sa saltanjem (efikasnost motora). Tj. svakodnevne, normalne situacije preticanja, nikakvo "kidanje".

Verujem da ce se mnogi iznenaditi ;) . Pod utiskom obrtnog, subjektivno cesto ne deluje tako - ali pogledajte razlike kod najefektnijeg preticanja.

60-100 km/h su u 0.5 sec, 80-120 km/h u samo 0.3 sec:

 

Untitled1.thumb.png.2c465370f858dc9af6bb13859b2ec284.png Untitled2.thumb.png.817abf95cabeb4e78fa3721545084745.png

 

T3 100 je nadalje osnovni motor u gami i zamena za legendarni FIRE. Koji ipak ostaje u ponudi jos neko vreme.

Cak, videh licno letos u Turskoj, u salonu u Antaliji - da 1.4 FIRE nude i u Cross verziji Fiat Aegea (tj. Tipo Cross kod nas). Steta sto ga nema ovde - verujem da bi (uz lepu cenu) kod nas u toj verziji ubili sa prodajom, uz svu noviju opremu koju podrazumevaju MY21 verzije.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...