igor0511 2881 Posted May 14, 2021 @moron ali 500L sa 1.6 mjet i ovim cenovnikom ce da ode na preko 20 000e. A tu vec imaju Jeep ponudu za iste pare. Ne verujem da imaju kupce L-a u tom cenovnom rangu 2 nesa 169 and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3690 Posted May 14, 2021 Ja zato i kažem da je 500L bukvalno PRESKUP, jer i sa 1,3 Mj maltene sustiže top Renegade 1,6 MJ. Pa, bazni Renegade 1,0 T sa 120 ks u paketu Sport na oglasima ima za 15.990 ( godište 2021) Barem ima naslon za ruke napred (500L nema bez doplate), a i rukohvate na krovu za putniek pozadi Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted May 14, 2021 Čitam, ne verujem. Ko je ovde lud sa cenama, opremom i motorizacijom, papazjanija totalna. Brt, za 20 hiljada mislim da niko ni ne bi gledao Fiata, bar ne SWP (small wide platform) i B+(Tipo) segment... Nerealni su skroz. Da me ne shvatite pogrešno, ne treba da idu u bescenje ali par hiljada dole, to sigurno treba. Neću da ubrajam u to lagerske modele sa top opremom i 1,4 atmo motorom (Tipo/Tipo Life) oni su slični kao stari Street/Street + 3 vagenovac, Dzimbo and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 14, 2021 Pa za 23.000 imas jeep compass koji je klasa iznad i bas ozbiljan komad auta, a ista je grupacija. Stvarno ne znam sta se desava. 3 Axic, igor0511 and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted May 14, 2021 Zato i rekoh. Sa ovim cenovnikom bolje da ne prave ponudu za 1.6mjet Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3690 Posted May 14, 2021 17 minutes ago, vagenovac said: Pa za 23.000 imas jeep compass koji je klasa iznad i bas ozbiljan komad auta, a ista je grupacija. Stvarno ne znam sta se desava. Taj "ozbiljan komad" čak ni u top paketu nema standardno ACC (čak za njega ne može ni da se doplati u dva niža paketa), a ima ga Tipo Cross standardno za 15.990. A ima ga i Renegade u Limited. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted May 14, 2021 Ako je ACC jedini parametar, realno "izeš ga". 2 Zakeralo and vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3690 Posted May 14, 2021 Potpuno se slažem sa tobom. ACC je samo jedan element opreme. I on ne odredjuje dobro ili loše vozilo (već samo bolje ili lošije opremljeno). A, sećam se, baš ovde na FLCS je prošli vikend na nekoj temi bila "pljuvačina" po Compasu kako npr. ima halogenke u osnovnoj opremi ( a možda i onoj iznad, ne sećam se više ) Compas je svakako dobro vozilo. Po gabaritima nesporno veći od Renegede-a, veći mu je i gepek ... Generalno, veći mu je i prostor za putnike - osim "headroom" pozadi. Tu ga Renegede pobedi "samo tako". Ja pozadi bez problema sednem u nepanoramski Renegade (imam bar 2-3 cm iznad glave), a u Compasu mi nedostaje barem toliko da bih pozadi mogao sesti. A čini mi se da im je ista veličina ostave za sitnice ispod naslona za ruke napred. Neobično. Za Renegade je to što ima u granicama klase kojoj pripada, a za Renegade ispod proseka njegove klase. 1 Zakeralo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted May 14, 2021 Pa, onda kupi 1.6 MJTD HB u jakoj oremi za iste pare. Ovaj i taj 1.0 se ne porede!I da dodam jedno 4-5000€ razlike. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted May 14, 2021 (edited) Ja iz zezancije pre koji dan probao kroz konfigurator da napravim neki minimum paket sa kojim bih bio zadovoljan za Škodu Skalu i ispalo je oko 20.000e Bazni motor + alu felne, park.senzori, komande na volanu, podizači na zadnjim vratima. Kao da su cene u celoj autoindustriji otišle do neba. Mislim da se ne lažemo, meni su ove cene za Tipo cross i npr. 500L cross i sport previsoke, ali rekao bih da ni drugi brendovi nisu povoljniji. Edited May 14, 2021 by ivica su Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted May 14, 2021 2 hours ago, knezevic76 said: I da dodam jedno 4-5000€ razlike. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока Druže, jedno je kad gledaš brošure i konfiguratore, a nešto sasvim drugo kad odeš da kupiš auto u auto kuću. Fiat ima posebnu politiku kod nas. "Popust" koji daju na određen model mogu da primene na bilo koji iz ponude. Ista je cena za vozilo na lageru i vozilo po porudžbini sa rokom od 90 dana. I prethodni model je bio skuplji po katalogu oko 4K evra, pa niko u Srbiji ko je kupio 1.6 dizlo nije dao 20K. 1 Zakeralo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted May 14, 2021 (edited) Zaboravih bitnu stvar, posle Škode pogledah Nissan... za tipa 2.000 evra više može da se uzme Qashqai sa svom tom opremom koja kod Škode mora baš dooooosta da se doplati. Nema logike. Nego kad smo kod Qashqai-a, početni paket ( koji uopšte nije siromašan), sa 1.3 motorom 20.775e Fiat 500L sport 1.3 20.700e Tipo Cross 1.3 22.300e Pa to nije ni ista klasa auta, a cena ista ( pa čak i veća) ... Mada, siguran sam da kod Fiata to nisu prave cene, već se pregovara u salonu. EDIT: Sad pogledah, 500 sport 1.4 koji je u cenovniku 16.900e, na PA oglasima autokuće 12.840e, toliko tome. Konkretan 1.3 nije oglašen, ali ako ovaj može 3.000 dole, može i onaj... Ali kod Tipa Cross nije isti slučaj, na PA je isto visoka cena. Edited May 14, 2021 by ivica su Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14843 Posted May 15, 2021 Novo uveženi imaju nove (stare) carinske obaveze a i inflacija je poprilična u celom svetu jer su mnoge države u svetu upumpavale "helikopter" novac građanima u nadi da će povećati potražnju.... Tako ja to vidim 1 Zakeralo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted May 19, 2021 Danas obavljena test vožnja Tipo Cross 1.0 100 ks. Ja sam više nego pozitivno iznenađen celim autom generalno. Veliki pristupačni gepek, dosta mesta u kabini i pozadi i napred. Auto je u skoro najjačoj opremi pa je enterijer baš dobar, samo pregrade u vratima su od lošije plastike. Volan I menjač su na sam dodir vrhunski, a sam izgled volana me oduševio. Baš ostavlja utisak. Pozicija sedenja je dobra. Auto je neverovatno tih, čak i u višim obrtajima. Sa tri odrasle osobe u autu, auto ide baš dobro. Turbina čini svoje. U krivinama se ne naginje, a povišen klirens je veliki plus, pa je išao danas i preko ivičnjaka . To je to u kratkim crtama, ako Bog da i dogovorimo se sutra oko cene, biće predstavljanje u posebnoj temi. 8 1 neshtry, igor0511, darkmanzr and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted May 20, 2021 Ja sam se jutros vozio u Cargo Tipu HB 1.4 sa 159000 na satu. Utisci podeljeni... mesta pozadi ima sasvim ok, pogotovo za glavu. Zadnja klupa fino i dovoljno mekana, odgovara mi. Unutra ništa ne krcka i ne škripi, ali mi se ne sviđa (po mom mišljenju) previše tvrdo trimovanje i zvuk vešanja preko rupa... nema tu nekih luftova i slično, ali se javljaju tupi zvukovi. Šta znam, rekao bih da se vidi da je ciljano da bude low budget. Takođe, očekivao sam i da će biti tiši. Na 110 km/h je otp na 3000 obrtaja. Smešan mi bio vozač kad je probao da nađe i sedmu brzinu I nije mu radilo osvetljenje komandi za ventilaciju. Može da prođe, ali ne bih baš bio nešto preterano zadovoljan i ne znam da li bih kupio polovan sa tom (ili većom) kilometražom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted May 25, 2021 Tema je namenjena iskustvima za kupovinu Tipa. Pitanje o Uconnect uredjaju prebaceno je u postojecu, odgovarajucu tehnicku temu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted May 26, 2021 Susret dva tipa. 5 bane1321, Woodoo, horvat and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted May 26, 2021 E ovo je slika Bas bih voleo da vidim neki session starog i novog Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted May 26, 2021 (edited) Pa ja izlazim prodavnice, a stari se parkirao iza iskreno bilo mi glupo da ga vraim malo u rikverc da se približim da slikam, ko zna šta će misliti, jer znam ko ga vozi, stariji čovek iz kraja, nije nemoguće da ga je novog kupio, čuva ga, k'o čaša, mislim da je varijanta, garaža malo do prodavnice i to je to... 15 minutes ago, horvat said: Bas bih voleo da vidim neki session starog i novog Ma koliko se kaže da je novi Tipo HB nastao iz Egea limuzine kao neka kolateralna šteta, ja ipak imam mišljenje da postoji jaka veza starog i novog tipa, u smislu izgleda (da se ogradim od motora ) malo produženi zadnji deo, ta proporcija malo kraće haube i dužeg zadnjeg dela, više porodični nego što je Bravo... E sad što su onda imale jače verzije Tipa to je druga priča, druga vremena, al spoljni izgled, da ne kažem Yugo Floride to je to Više bih voleo da je i na novom TIpu pozadi ubačeno još jedno staklo kao na karavanu nego što su ga ovako završili, em bi bilo preglednije, a mislim i lepše. Edited May 26, 2021 by djole81ar 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5989 Posted May 26, 2021 7 hours ago, djole81ar said: Susret dva tipa. Imao isti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted May 29, 2021 (edited) Izbaceno je medjusobno poredjenje za Compact klasu, Q1 2021 je u pitanju, Evropa. Golf (po default) vladar klase, sa nesto preko 58.000 komada. Blizu mu je Octavia, mada treba imati u vidu da Vagen sada u ovoj klasi ima i svoj ID.3 sa 12.000 komada. Ono sto je interesantno je da je po prvi put u Top 3 usla Corolla - odlicni rezultati u zadnje vreme u Evropi. Sto se Zabara tice, ako iz liste izbacimo Premium Compacte (ovde su ih spojili sve zajedno) - Tipo je zglajznuo na 14. mesto sa 8.976 komada (ili 19. mesto ako gledamo sve zajedno). Videcemo tokom godine koliko ce mu pomoci MY21 verzije. Ispred Tipa su se uglavili direktni konkurent Scala, novi C4, novi ID.3, nesto ranije oba Korejanca i30 i Ceed. Samo par mesta iza Tipa je vec ubijena Giulietta, sa 1.534 primerka. Suma summarum, od 467.000 prodatih vozila u klasi, u prva 3 meseca 2021. - Zabari imaju celih 10.510 (Tipo+Giulietta). Samo Vagen grupa (Golf+Octavia+Leon+ID.3+Scala) kao najprodavanija i vladar Compact klase - ukupno 141.500 vozila: Edited May 29, 2021 by Ivan 1 1 italiano and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted June 17, 2021 Stizu rezultati i za April 2021. Tipo je u Evropi prodat u 3.803 primerka. Ili za prvu trecinu godine (4 meseca) u tacno 12.779 primeraka. Za sada se MY21 ne pokazuje u prodajnim rezultatima. Ako se tempo ne promeni, zadrzace konstantan pad od cca -20% svake godine (proslu je zavrsio sa cca 53.500 prodatih komada u Evropi): 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted June 19, 2021 Za evropljane moraju ubaciti još jednog benzinca od cca 120 KS. A djeluje da se Fiat i ne trudi više oko Tipa, jer nema nikakvih marketinških kampanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted June 19, 2021 Fiat propo. Za deset godina FLCS preimenovati u "Oldtimer FLCS". Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted June 19, 2021 Eh sad su tu jeep, pezo, opel itd pod fiatovom kapom Quote Share this post Link to post Share on other sites